Aceasta postare a fost editata de radutm: 13 mai 2016 - 11:18
VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat
#321
Postat 13 mai 2016 - 11:15
#322
Postat 13 mai 2016 - 16:35
Neamtul sau americanul fura 5-10 centi dintr-un dolar sau euro. Romanii fura 30-50 de centi, daca nu 90. Pe masura ce devin banii disponibil, devin si proiectele mai realizabile.
#323
Postat 13 mai 2016 - 18:22
Dupa parerea mea, centura de vest este mult mai importanta (si mai scurta) decat cea de sud, pentru ca ar scoate complet traficul greu din oras. TIR-urile care acum trec prin Fabric, o fac pentru ca nu exista nici un alt traseu de tranzit intre Calea Sagului si DN-urile neacoperite de actuala centura.
Cei 17 km ai centurii de sud nu rezolva tranzitarea orasului de catre TIR-urile venind dinspre DN6 - Calea Torontalului si DN59A - de la Jimbolia. Din pacate tot un vid de drumuri de legatura ar ramane pe partea de vest.
#325
Postat 28 iunie 2016 - 12:51
MHN, la 16 iulie 2012 - 16:43, a spus:
Citeaza
Chiar dacă autostrada care trece pe lângă Timişoara este prioritară pentru majoritatea celor care vor infrastructură rutieră de calitate, nici centura de ocolire a oraşului nu a fost uitată. Ne asigură de aceasta preşedintele Consiliului Județean Timiș, Titu Bojin. “Avem promisiuni ca cel puţin anul viitor să se începă din nou lucrul la centură”, a declarat, luni, Bojin.
Gândită pentru a scoate traficul greu din oraş, centura de ocolire a Timişoarei există acum doar pe un sfert din totalul proiectat, între Calea Lugojului şi Calea Aradului. Chiar dacă deschiderea tronsonului 1 din autostrada Timişoara – Lugoj, între Giarmata şi Remetea Mare va prelua mare parte din traficul rutier, centura îşi are scopul ei şi trebuie continuată. Punct important în campania electorală a noilor lideri de la CJT şi de la Primăria Timişoara, centura va fi adusă în atenţia responsabililor de la Ministerul Transporturilor.
„Centura e prevăzută să se realizeze în 2014 prin bugetul Ministerului Transporturilor. Am promisiuni şi vom încerca ca cel puţin anul viitor să se înceapă lucrul la tronsoanele care nu sunt construite. Ar fi normal să se termine în 2014. Asta înseamnă închiderea completă a inelului de centură”, a anunţat, luni, Titu Boin, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş.
sursa
PS: cred ca si autorul articolului a caracterizat intr-un mod diplomat starea respectivului ca fiind una de "optimism"
Or trecut 4 ani, Titu o plecat de la șefie, iar pe teren nu s-a dat o lopată pentru acest proiect.
Mai rău este că perspectivele nu-s optimiste nici acum.
#326
Postat 28 iunie 2016 - 13:34
#327
Postat 28 iunie 2016 - 13:39
Deci doar discutii nu o promisiune clara.
Asa ca zic eu e f sigur pe el ca vor castiga si il tine sa nu faca promisuni pentru niste voturi.
#328
Postat 28 iunie 2016 - 14:03

Alegerile sint prea aproape pentru ca sa se intimple ceva mai mult decit inca o promisiune.
Dupa noile aliante facute la nivel local m-am lamurit, de parca mai era necesar, ca toti sint prieteni si ca nu are rost sa mai merg la vot.
#330
Postat 28 iunie 2016 - 22:23

La fel si cu UDMR-ul, vesnic in alianta cu cine e la putere.
#331
Postat 29 iunie 2016 - 09:37
#334
Postat 03 septembrie 2016 - 22:59
http://www.opiniatim...mion/03/09/2016
#336
Postat 13 septembrie 2016 - 15:46
Trebuie boicotate alegerile, prezenta sa fie 10%, pentru ca oricare ar fi partidul de corupti care cistiga, sa nu aiba legitimitate.


#337
Postat 21 septembrie 2016 - 12:48
De cealaltă parte, Drulă spune tot pe Facebook că, de fapt, în Master Plan centura timişoreană e prevăzută la finanţare mult mai devreme, pe actualul ciclu de finanţare.
„Pentru că am primit foarte multe întrebări pe această temă, vreau să fac o clarificare: Centura Timișoara este finanțabilă din fonduri europene și programată în actualul ciclu de investiții, 2014-2020. Așa prevede Master Planul adoptat săptămîna trecută de guvern. Puteți consulta aici, în documentul intitulat Anexa, secțiunea 10.16, la pagina 92 în tabelul intitulat Capitolul VI, finanțare din Fondul de Coeziune. Știu că au apărut alte informații în presă plecând de la un răspuns emis de CNADNR: proiectul era identificat ca fiind în Anexa 10.17, adică cu implementare după 2022 – el este de fapt în Anexa 10.16, așa cum poate verifica oricine în documentul menționat”, conform consilierului guvernamental.
...
„UPDATE: Ca să fie clar, Master Planul nu e făcut de mine sau după bunul plac al acestui guvern. Este un document strategic în care proiectele sunt prioritizate după funcții-scor, trafic, cost, elaborat de o echipă din Min. Transporturilor cu ajutorul unui consultant extern și cu luarea în considerare a observațiilor primite la dezbaterile publice. În legătura cu Centura Timișoara, văzînd discuțiile și întrebările din spațiul public, m-am uitat pe Master Plan și am văzut că de fapt este prioritizată acum , nu peste 10 ani. Sper că acum lucrurile sunt clare.”, mai precizează Drulă.
#340
Postat 23 septembrie 2016 - 15:23
ar fi venit un nou raspuns de la CNADNR