Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#181
Postat 14 mai 2016 - 18:58
Nu stiu cum sa zic dar NOI ROMANI vrem multe dar sa fie si repede si daca se poate sa pice din cer gata facute si sa ne folosim de ele. Ei iata ca nu e cum vrem noi.
P:S Si numai cu masina se poate merge la Mall ? Exista RATT, TAXI, BICICLETA sau chiar mersul pe jos, adica sunt multe variante.
#182
Postat 14 mai 2016 - 19:07
#184
Postat 14 mai 2016 - 20:18
#185
Postat 14 mai 2016 - 20:33
Astept pareri avizate, dar eu unul nu cred ca vor lasa deschisa circulatia.
#186
Postat 14 mai 2016 - 20:48
Florin.B RATT, la 14 mai 2016 - 20:33, a spus:
Ba incap in acelasi timp pe sub pasaj. De n ori am trecut cu masina pe langa cate unul. O data chiar am vazut un G si un C in acelasi timp sub pasaj. Da` chiar si asa ar fi o nebunie si un haos daca ar lasa traficul deschis in timpul santierului.
#189
Postat 15 mai 2016 - 10:16
#190
Postat 15 mai 2016 - 11:01
Florin.B RATT, la 14 mai 2016 - 22:46, a spus:

Sa trecem peste personaje si sa ne uitam in spate ce se intampla, adica la trafic, eu zic la fel ca incape o masina si un G.
https://www.facebook...443777/?fref=ts
#191
Postat 15 mai 2016 - 11:49

Daca indicatoarele spun ca drumul se ingusteaza si un sens are prioritate fata de celalalt, asa o fi, ca doar nu sunt toti idioti.
#192
Postat 15 mai 2016 - 13:29
Dar eu zic ca deja facem OFF TOPIC si nu asta ne intereseaza defapt pe noi aici.
#193
Postat 15 mai 2016 - 20:45
#194
Postat 16 mai 2016 - 00:32
Din punct de vedere legal cand drumul se ingusteaza -dupa anumite valori pe care nu le stiu- ei sunt obligati sa puna indicatorul respectiv chiar daca, practic, inca incap doua masini (chiar de dimensiuni mari) sa treaca in paralel.
#195
Postat 16 mai 2016 - 08:52

#197
Postat 17 mai 2016 - 15:09
Cum a spus un coleg mai sus, ar putea incepe largirea straziilor pana la avizul CFR, nu au scuza sa astepte dupa el.
Aceasta postare a fost editata de tm87blo: 17 mai 2016 - 15:09
#198
Postat 17 mai 2016 - 19:43

Macar sa privim partea buna: o sa vada Robu ce bine si usor se circula cand tot traficul este impins spre centru, ca si asa dorinta lui era sa atraga cat mai mult tranzit spre zona centrala.

#199
Postat 17 mai 2016 - 19:59





#200
Postat 17 mai 2016 - 21:48
„Imi asum sa gestionez simultan cele doua lucrari – Jiul si Popa Sapca – evident, avand grija ca perturbarea in oras, inevitabila, sa fie minimizata. Sa nu ne asteptam ca nu se va resimti in trafic faptul ca cele doua treceri intre zona de sud si cea de nord a orasului nu vor fi functionale la intreaga lor capacitate, pentru ca ele vor fi functionale, dar cu restrictii”, explica Nicolae Robu. (Sursa: http://www.opiniatim...zare/18/09/2015)
Daca intr-adevar se va inchide complet traficul, va fi o mare problema, dar mie mi se pare putin probabil, pe de-o parte pentru ca practic s-ar bloca complet traficul pe axa nord-sud si nu stiu cine si-ar asuma o asa catastrofa si pe de alta parte pentru ca locatia permite desfasurarea santierului in asa fel incat sa se poata lucra sub trafic (daca s-a putut la Michelangelo trebuie sa se poata si aici).
Aceasta postare a fost editata de radutm: 17 mai 2016 - 21:59