![:)](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Autentic GT4 by Astra
#62
Postat 11 aprilie 2016 - 21:07
![Imagine atasata: oras tm - 11.aprl.16 - 008.jpg](http://1.stpt.ro/forum/uploads/monthly_04_2016/post-5099-009896200 1460401159_thumb.jpg)
Apropo, vagonul este deja de destul timp la noi si nimeni nu l-a zarit miscandu-se mai mult de curtea depoului.
![Imagine postata](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/eusa_think.gif)
#64
Postat 11 aprilie 2016 - 23:33
#65
Postat 12 aprilie 2016 - 18:37
![-_-](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/sleep.gif)
#66
Postat 15 aprilie 2016 - 07:51
#68
Postat 02 mai 2016 - 11:47
![:04:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/04.gif)
![Fisier atasat](http://1.stpt.ro/forum/public/style_extra/mime_types/pdf.gif)
Number of downloads: 406
Citeaza
- tramvai Autentic (Astra Vagoane ARAD) -
Soluția aleasă implică 2 invertoare de frecvență și 2 boghiuri motoare, tehnica de reglare fiind controlul cu orientare după
câmpul rotator al mașinilor asincrone (F.O.C.).
Performanțele dinamice realizate pe vehicul sunt
extreme de bune, frânarea electrică făcându-se
până la oprirea completă, iar controlul patinării (sau
antipatinării) fiind foarte precis realizat.
Echipamentele de tracțiune sunt proiectate într-o
structură compactă în tehnică IGBT, iar controlul se
face exclusive prin DSP-uri de ultimă generație, care
pot comunica atât pe interfața serială RS485, cât și
pe CAN.
De asemenea, capacitățile de diagnoză ale
sistemului sunt foarte dezvoltate, fiind prezente atât
l a n i v e l u l v a t m a n u l u i , p r i n t r - u n d i s p l a y
multifuncțional, cât și la nivelul personalului de
service cu medie sau înaltă pregătire prin
semnalizări vizuale și/sau alfanumerice, cu coduri
de stare sau prin interogarea sistemului cu PC-ul
având instalat soft-ul de diagnoză DC-Soft dezvoltat
de specialiștii ICPE SAERP.
Date Tehnice
- model vehicul dublu articulat, cu 4 osii
- tip AUTENTIC
- ecartament 1435 mm
- viteza maximă 60 km/h
- accelerație (încărcat) 1,25 m/s2
- decelerație frână electrică ≥1,5 m/s2
- frână de urgență (încărcat) 2,8 m/s2
- tensiune alimentare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- echipamente pe acoperiș 5 containere
Invertor tracțiune (2 invertoare independente în tehnică IGBT)
- tip IVF 260FR/750/600V
- tensiune de intrare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- puterea de ieșire a unui invertor 250 kW (continuu), 400 kW (max)
- design invertor comandat PWM alimentat direct de la rețea
- răcire forțată, cu turbină de ventilație
- design optimizat datorită tehnologiei IGBT
- simplificarea cablajului prin înserierea invertoarelor în conexiune RS485 și CAN
- generarea pulsurilor de comandă local în tehnica “cu orientare de câmp” de către unitatea de control a invertorului
- funcție de eliminare a patinării la tracțiune și frână electrică
- frâna electrică regenerativă și reostatică
- comutarea tracțiune-frână, înainte-înapoi fără aparate de comutație
- frâna electrică până la viteza de 0 km/h
- comandă schimbare macaz prin comanda chopperului de frână reostatică
Opțional:
- supercapacitori pt. optimizarea consumului de energie 0,78 kWh, 375 V cu invertor incorporat de transmitere a energiei
- sursă auxiliară de alimentare 24Vcc/60V, 200A pentru mers lent, atunci când nu există rețea
(sau la trecerea prin baia de spălare)
Control (1 unitate master pentru controlul vehiculului și 2 unități de control pe motoare)
- tip SATREC și MBB31
- construcție bloc electronic special protejat la EMI inclusiv plăci de intrări/ieșiri
- răcire ventilație naturală
- alimentare 24 Vcc (+20...-30%)
- design control secvențial cu microprocesor
- antipatinare la tracțiune/frână
- frână de stație/pantă
- limitarea curentului din linie
- regenerarea energiei în rețea cu monitorizarea continuă a capacității acesteia
- memorie de evenimente/defecte
- achiziția de date din funcționare/pentru diagnoză/pentru analiza defectelor prin intermediul PC
- contorizarea energiei consumate/recuperate
- semnalizarea stărilor vehiculului vizual prin LED-uri și afișaj alfanumeric cu 2 digiți
- display multifuncțional
- diagnoză prin Internet/GPRS
Motoare de tracțiune (4 motoare trifazate asincrone VEM autoventilate)
- tip DKABZ 0310-4
- putere nominală 120kW
- curent nominal 188 A
- tensiune nominală 465 V
- frecvența nominală 60 Hz
- turația nominală 1758 rot/min
Sursa auxiliară (1 sursă statică în tehnologie IGBT)
- tip SIF 28.180/750/600 V
- tensiune de intrare 750/600 Vcc (+20...-30%)
- tensiune de ieșire U1 24Vcc, 250A total, +o ieșire în curent limitat pentru încărcare baterii
- încărcare baterie încărcare după o curbă tensiune/curent constante
- tensiune de ieșire U2 3x400V, 50Hz, 40kVA pentru climatizare
Asta pentru ca tot ne critica radub (continua atacurile pe tramclub, chiar daca e mai mult un monolog) ca nu avem date tehnice, de parca cei de la Astra ar fi venit cu fisa tehnica si specificatiile la mine.
![:crazy:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/crazy.gif)
Desigur, el crede ca eu alta treaba nu am decat sa stau "dupa fusta" celor de la Astra, asa cum face el cu cei de la Pascani.
![-_-](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/sleep.gif)
#69
Postat 02 mai 2016 - 12:10
Pana la urma cum e corect: "dublu articulat" sau "articulat"? Adica eu cand ma gandesc la dublu articulat, imi vine in minte un gt8, un V3A, iar cand zic articulat, o hansa fara remorca s-au alte vagoane cu o singura articulate. In pdf. vad ca scrie "dublu articulat"... adica se numara segmentele care se sprijina pe articulatie? si astfel reiese ca sunt 2 (dublu) segmente care se sprijina pe o articulatie?
![:blink:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif)
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 mai 2016 - 16:19
#71
Postat 10 mai 2016 - 07:26
Culmea e ca acolo nu pare a fi deloc secret.
https://www.facebook...&type=3
Aceasta postare a fost editata de timis2: 10 mai 2016 - 07:38
#72
Postat 10 mai 2016 - 09:35
![-_-](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/sleep.gif)
#73
Postat 10 mai 2016 - 10:42
Citeaza
Purtătorul de cuvânt al OTL, Carmen Tocuț, a declarat pentru bihorstiri.ro că este vorba despre un tramvai produs de compania Astra și că a fost adus la Oradea în scop expozițional cu ocazia ședinței de joi a Uniunii Române a Transportatorilor Publici....
Sursa
Sa vedem daca ulterior revine la Timisoara.
#74
Postat 10 mai 2016 - 10:59
![:Facepalm_emote_gif:](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/Facepalm_emote_gif.gif)
#75
Postat 10 mai 2016 - 12:58
in fine Oradea nu e Timisoara
#76
Postat 10 mai 2016 - 16:52
Sa nu crezi vreo secunda ca la tine ma refeream...
![:(](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif)
#77
Postat 11 mai 2016 - 22:30
![Imagine postata](http://www.ratt.ro/forum/public/style_emoticons/default/dry.gif)
http://i67.tinypic.com/260zw42.jpg
http://i64.tinypic.com/3321li8.jpg
http://i67.tinypic.com/vr96qs.jpg
http://oi64.tinypic.com/2d9ac7m.jpg
#80
Postat 10 august 2016 - 20:53
Citeaza
De Roxana Deaconescu
În primăvara acestui an, timișorenii au putut vedea pe străzi un tramvai nou-nouț și au sperat până în ultimul moment că Primăria Timișoara cumpără mijloace de transport noi. N-a fost să fie așa. Până la urmă, s-a dovedit că tramvaiul, numit Autentic, aparține firmei Astra Vagoane din Arad. A fost doar în teste la Timișoara.
Iată că arădenii și-au tastat în ultimele zile încă un Autentic. Mijlocul de transport pe șine a fost plimbat pe cât mai multe linii ale RATT, pe timp de noapte.
„Este vorba despre un nou tramvai Autentic, al fabricii din Arad. S-a aflat două nopți în probe la noi. Se fac probe în Timișoara pentru că ecartamentul este diferit față de cel din Arad, cel de acolo fiind mai îngust”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtător de cuvânt RATT.