STP Timișoara Forum: Despre tramvaie in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre tramvaie in general Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#2641 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 21 aprilie 2016 - 17:08

Vezi postareaBobby, la 20 aprilie 2016 - 23:56, a spus:

Legat linia 1 si 2, atata timp cat tramvaiele de pe aceaste linii circula la cel mult 2 -3 minute unul fata altul nu vad motivul pentru care s-ar introduce remorci.

Problema este ca majoritatea se inghesuie in primul, iar al doilea circula gol. La fel si pe tronsonul Pta Traian - Pta 700 unde circula 6 linii de tramvai. De multe ori vine 1 in 700 si 5 imediat. Astfel merge 5-ul din 700 prin Traian, toata bucla si inapoi in 700 gol, practic degeaba. Ar trebui intercalate la un interval egal dar...
0

#2642 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2016 - 22:11

Vezi postareaBobby, la 20 aprilie 2016 - 23:56, a spus:

Legat linia 1 si 2, atata timp cat tramvaiele de pe aceaste linii circula la cel mult 2 -3 minute unul fata altul nu vad motivul pentru care s-ar introduce remorci. Pe langa asta mai e problema remorcilor disponibile si apte de drum si al tramvaielor apte sa le traga.


Teoretic, daca pentru fiecare linie am avea cate 2 tramvaie care sa fie trenuri complete, problema aglomeratiei s-ar rezolva cu urmatoarea solutie. Stabilirea clara a cum se procedeaza cu validarea, sa li se explice tuturor oamenilor timp de o luna intruuna ca trebuie sa valideze chiar si daca au gratuit. Astfel se preiau datele legate de numarul de calatori. Desigur ca avem o gramada care circula fara bilet, ca sa nu fie un singur canal de preluare de date, as pune si cativa supraveghetori care sa urmareasca pe teren situatia, sa noteze pe un caiet la ce ore statiile sunt pline. Cu datele astea preluate, cei care planifica ce tren merge pe ce linie, sa sorteze trenurile complete astfel incat ele sa ajunga pe traseu la orele de maxima aglomeratie, desigur ca si graficele ar trebuii umpic ajustate. Sunt cazuri cand chiar si cu 15 minute intre 2 trenuri, primul tren i-a tot, iar cel care vine pe urma nu mai prea i-a nimica, in astfel de cazuri lejer se poate pune o distanta mai mare, iar trenul care ar venii dupa 15 minute sa vina mai tarziu, iar acesta sa fie cu remorca. Iar cea mai mare schimbare zic eu, ar fi ca macar in statiile de bifurcatie sa existe ore de plecare, fara timpi intermediari. Asa poti face o transbordare civilizata indiferent de mtc sau linie.
Eu am zis mai babeste solutia la care m-am gandit, nu stiu cat de rau sta treaba la 7, acolo poate nici nu e nevoie de vreo remorca, la fel si la 6, dar mai mult ca sigur ca pe 4 au apus de mult zilele cand trebuiau neaprat ca toate trenurile sa fie cu remorca, si asta nu din cauza ca lumea nu circula, ci pentru ca atunci cand nu era nevoie erau toate trenurile asa la fiecare ora, iar cand nu s-a mai putut trenurile fara remorca erau arhipline, pentru ca nu puteau sa preieie in conditii civilizate toti calatorii la orele cand un tren cu remorca nu are ce cauta pe 4. La fel si pe 9, si pe 2 si la fel si pe 1.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 21 aprilie 2016 - 22:18

0

#2643 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2016 - 22:40

Nu stiu cat de des circuli cu linia 4, insa sa afirmi ca acele vremuri au "apus", este putin cam mult. Acolo chiar trebuie remorci, la fel ca pe linia 2 sau 8. Restul pot avea doar cateva trenuri cu remorci. Tine minte ca lumea nici nu se mai inghesuie in tramvaie, poate de aceea ti s-ar parea ca nu e nevoie de remorci. Aminteste-ti acum vreo 6-8 ani cand 1, 2, 8 si 9 aveau doar trenuri cu remorci; nu circulau goale. La fel s-ar intampla si acum, daca s-ar obisnui lumea cateva luni cu ele.

E pacat ca nu se insista pe reconditionarea si valorificarea remorcilor. Nu toate vagoanele motor mai au puterea de a trage o remorca, insa nici nu cred ca nu mai este chiar niciunul "apt" de asa ceva. 3514, 3525, 3527, 3543, 3547, 3559, 2003, 2013 sunt doar cateva la care ma gandesc. Si mai pacat este ca tramvaiele reconditionate nu au fost concepute pentru a trage si o remorca.

Aceasta postare a fost editata de NDY: 21 aprilie 2016 - 22:42

2

#2644 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 aprilie 2016 - 19:22

Vezi postareaNDY, la 21 aprilie 2016 - 22:40, a spus:

Nu stiu cat de des circuli cu linia 4, insa sa afirmi ca acele vremuri au "apus", este putin cam mult.


Poate ca am voie sa zic asta. Stau in lunei de peste 25 de ani, linia 4 pana anul trecut cand s-a mutat statia de la Banatim mi-a fost ca si o "masina personala" in toti anii de cand tin minte ca am mers prima data cu tramvaiul. Linia 4 m-a dus unde aveam nevoie cand aveam ceva de rezolvat, m-a dus la liceu, facultate si servici, indiferent ca o facea deviata prin Balcescu sau pe traseul ei consacrat. Cred ca am avut destul timp sa vad cum linia asta se schimba, am vazuto cum a trecut de la tramveiele vechi la cele aduse din Germania, am avut parte de stilul "indian" de a calatorii cand erau suveicile, am vazut cum a prosperat dupa modernizarea liniei, am vazut cum cand alte linii isi pierdeau trenurile cu remorci, 4 ramanea ferma, am vazut cum atunci cand la alte linii cresteau timpii de astepatare la 4 ramaneau mereu acele sfinte 10 minte, am vazut cum incetul cu incetul hansele de pe alte linii veneau pe 4 pentru ca nu mai erau tramvaie si am vazut cum dupa o perioada lumea nu prea mai calatoreste nici cu aceasta linie asa cum o facea odata. Nu cred ca zic prea mult, cred ca zic o realitate. Asa a fost si pe 1 si pe 2 si pe 9. Cand nu era nevoie de remorci la anumite ore sau in weekend, se abuza cu ce era, nu se pastra nimic, apoi au venit vremurile grele si pana la urma si aceasta ultima linie care era mentinuta la un "vechi standard" a crapat si ea.
Exista cateva momente de aglomeratie pe aceasta linie si cam pe toate liniile, acestea fiind de la ora 7 pana umpic dupa ora 8, dupa care nu prea mai e circulatie asa de intensa. Mai apoi, pe masura ce ne apropiem de ora 15, incepe sa se intensifice circulatia, iar dupa ora 3 incolo incetul cu incetul fluxul de calatori incepe sa scada.

Ca sa nu zica nimeni ca sunt subiectiv, cam de un an jumate folosesc mai intens linia 8 pentru a ajunge la servici, si tin sa spun ca trenul care vine aproximativ pe la 7:08 si merge spre gara, e inutil sa fie cu remorca, avand in vedere ca are in coada un 6 la nici zece minute, iar de pe traseu nu culege atat de multi calatori incat sa se umple macar toate scaunele.

Eu am spus, trebuie folosite cu cap "uneltele" care le avem, la noi momentan inca se bate cuiul cu surubelnita ca sa se menajeze ciocanul.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 22 aprilie 2016 - 20:11

0

#2645 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 aprilie 2016 - 20:02

Exact prin asta am trecut si eu :) Insa tot sustin ca liniile enumerate mai sus sa aiba doar remorci. Repet, este o posibilitate foarte mare ca numarul de calatori sa fi scazut atat tocmai din cauza inghesuielii din tramvaiele fara remorca. Uite, astazi in jur de ora 14 am asteptat un 4. A venit 3515; era plin ochi. Sunt linii care chiar au nevoie de aceste remorci.

Eu as zice ca trebuie intretinute "uneltele" care le avem; daca le folosim cu cap, e adevarat ca nu se vor strica atat de repede, insa tot se vor strica.
0

#2646 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 aprilie 2016 - 08:20

Cum piesele de schimb nu se găsesc pe toate gardurile, pentru achiziționarea lor este nevoie de bani. Bani care nu există, sau dacă există, sunt direcționați înspre alte scopuri.
2

#2647 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 aprilie 2016 - 22:44

A deraiat din nou un tramvai in apropiere de bucla din Torontalului. Este vorba de remorca lui 2041, 3027; a deraiat primul boghiu la curba imediat urmatoare inceputului portiunii de linie simpla.
0

#2648 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 05 mai 2016 - 10:54

Bună,
Îmi puteți spune numărul exact al material rulant al RATT (tramvaie, troleibuze, autobuze)
0

#2649 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2016 - 13:12

Troleibuze si autobuze e clar: 50 troleibuze, 30 Conecto G si 55 Conecto C. Cu tramvaiele e mai complicat si eu nu am nicio evidenta (remorci, vagoane, trimise la reabilitat, etc) Pot sa-ti spun doar ca azi, de exemplu, circula 40 de trenuri (fara linia 6)
0

#2650 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2016 - 21:14

Dupa 2003 si 2013, si 2041 si-a pierdut remorca. Au mai ramas doar 2039 si 2042 cu remorca. Vreo idee daca le vor mai primi inapoi vreodata? E pacat, tocmai ne bucuram ca 3449 si 3453 au primit remorci; pana la urma numarul tot constant ramane...
0

#2651 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 05 mai 2016 - 21:41

Vezi postareaNDY, la 05 mai 2016 - 21:14, a spus:

pana la urma numarul tot constant ramane...

Da, dar diferenta este ca, din pacate, acum practic a fost inlocuit un Rathgeber cu o Hansa. Dar ma gandesc ca poate au de reparat ceva la remorca si apoi o va primi inapoi. S-a mai intamplat mai demult tot la 2041 ca m-am si mirat: a circulat vreo saptamana fara remorca, apoi a revenit in "format lung".
0

#2652 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 06 mai 2016 - 22:48

Intrebare.Pe trecerea de pietoni daca masinile au oprit tramvaiul(care era in Maria)nu trebuie sa oprească sau trebuia sa fug pe trecere?
0

#2653 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 mai 2016 - 23:29

Banuiesc ca intrebarea e retorica, nu? :)
0

#2654 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 07 mai 2016 - 14:26

Vă mulțumesc foarte mult pentru informații! Foarte corecte și concise, chiar dacă am făcut un pic de off-topic. Am citit ceea ce a scris Gygyman 6 și chiar mi-am adus aminte de cum tramvaiele 1,2,4,8 și 9 aveau toate remorci și erau destul de intens circulate. Acum însă, mai puțin, din păcate... Dar sigur vor veni vremuri mai bune pentru tramvaiul nostru :)
0

#2655 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 07 mai 2016 - 21:50

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 mai 2016 - 23:29, a spus:

Banuiesc ca intrebarea e retorica, nu? :)

Nu...chiar nu stiu...n am codul pentru pietoni

Aceasta postare a fost editata de brioti: 07 mai 2016 - 21:52

0

#2656 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 mai 2016 - 22:57

Trebuia sa opreasca si tramvaiul.
0

#2657 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1463
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 mai 2016 - 11:08

O situatie similara cu cea mentionata de Brioti se intampla la intersectia Caii Bogdanestilor cu Cetatii. E o zona prin care trec, ca pieton, aproape zilnic. Si am observat ca desi la semafor este verde pentru pietoni, tramvaiele nu opresc niciodata. E vorba de situatia in care tramvaiele vin dispre Calea Bogdanestilor si fac la dreapta pe Cetatii. Desi e verde pentru pietoni intotdeauna trebuie sa te asiguri la stanga. Totusi cred ca vatmanii au circumstante deoarece vizibilitatea nu este prea buna si imediat ce pleaca din statie ar trebuie sa opreasca in curba. Poate aici ar trebuie lucrat la corelarea semafoarelor.
1

#2658 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 mai 2016 - 23:11

Semafoarele sunt corelate bine. Vatmanii pleaca uneori prea tarziu din statie (adica pe rosu), ajungand in dreptul pietonilor atunci cand acestia au verde.
0

#2659 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 mai 2016 - 00:23

Semaforul pentru tramvai tine foarte putin acolo... sub 10 secunde (ma refer la cel pentru linia 4 si 10). Pana se pune tramvaiul in miscare deja s-a schimbat... iar daca ai si remorca...e clar ca pietoni primesc verde cand tramvaiul trece prin fata lor...
0

#2660 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 mai 2016 - 21:02

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 05 mai 2016 - 21:41, a spus:

Da, dar diferenta este ca, din pacate, acum practic a fost inlocuit un Rathgeber cu o Hansa. Dar ma gandesc ca poate au de reparat ceva la remorca si apoi o va primi inapoi. S-a mai intamplat mai demult tot la 2041 ca m-am si mirat: a circulat vreo saptamana fara remorca, apoi a revenit in "format lung".


Ai avut dreptate :) .
0

Arata acest topic


  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi