Despre tramvaie in general
#321
Postat 03 aprilie 2009 - 19:14
#322
Postat 03 aprilie 2009 - 20:01
#323
Postat 03 aprilie 2009 - 22:42








Daca am gresit, ceea ce explicat va rog sa ma corectati(nu ma pricep, si nu vreau sa va iduc in eroare). Multumesc atuncipat.

#324
Postat 03 aprilie 2009 - 22:53

#327
Postat 04 aprilie 2009 - 08:54
#329
Postat 04 aprilie 2009 - 10:40

#330
Postat 07 aprilie 2009 - 16:27
2. Tablita cu timpii de asteptare lipseste de la statia Doina, si din cate-mi amintesc si din Balcescu. Neafisarea acestor timpi se poate solda cu amenda catre regie, din cate-mi amintesc

#331
Postat 07 aprilie 2009 - 17:16



#334
Postat 07 aprilie 2009 - 18:32
"RHB 1018, a single-ended ET6 with recessed windscreen from series 1015-1018 built in 1963. Right: VBL 1020, a single-ended ET12 with recessed windscreen from series 1019-1022 built in 1963. ET means Elektrotriebwagen, i.e. the german word used in the railway world to identificate the electric motor cars. RHB is officially a private railway, not a tramway. Bad Dürkheim Betriebsbüro, August 4th 2002."
Deci circula prin Bad Durkheim (Germania), dar pe o linie privata (a firmei RHB).
#335
Postat 07 aprilie 2009 - 19:55

#336
Postat 07 aprilie 2009 - 20:03

Insa se pare, ca vagonul vine de la alt tramvai... Si mai au inca 2 monstri de acest fel. Dar din cate am inteles eu , momentan nu mai circula, dar au de gand sa-l rabage, cu vagonul albastru!




#337
Postat 07 aprilie 2009 - 20:19


#338
Postat 07 aprilie 2009 - 20:21
Aceasta postare a fost editata de lorand: 07 aprilie 2009 - 20:21
#339
Postat 07 aprilie 2009 - 20:35
#340
Postat 07 aprilie 2009 - 20:41
