Si da, suedezii sunt foarte buni la organizare rutiera, asta a fost impresia mea dupa cateva luni petrecute acolo.
Indicatoare, marcaje și semnalizări rutiere managementul traficului in oras
#641
Postat 14 aprilie 2016 - 10:43
Si da, suedezii sunt foarte buni la organizare rutiera, asta a fost impresia mea dupa cateva luni petrecute acolo.
#642
Postat 14 aprilie 2016 - 11:56
#643
Postat 14 aprilie 2016 - 12:48
#644
Postat 14 aprilie 2016 - 19:48
Un sofer care ajunge acolo, va avea nu mai putin de 5 semafoare in fata ochilor, asa cum am simulat pe imaginea de la fata locului.
#645
Postat 14 aprilie 2016 - 20:21
P.S. maine o sa vezi o alta stire pe tion ca au corectat luminile semafoarelor
#647
Postat 14 aprilie 2016 - 22:06
#648
Postat 15 aprilie 2016 - 07:33
Florin.B RATT, la 14 aprilie 2016 - 19:48, a spus:
Pelbartus, la 13 aprilie 2016 - 08:56, a spus:
Intr-adevar in cazul de fata nu se justifica, dar se justifica pe deplin in alte intersectii din oras.
Hai sa lasam mistoul la o parte.
In Piata Marasti e normal sa fie 2 semafoare pe fiecare parte, sunt totusi 2 benzi de circulatie si trafic intens.
#649
Postat 15 aprilie 2016 - 09:31
#651
Postat 15 aprilie 2016 - 13:23
#652
Postat 15 aprilie 2016 - 15:11
Cluj-Napoca, Piata Marasti:
sau Brasov, oras care m-a impresionat prin multe lucruri, inclusiv reorganizarea circulatiei si transformarea tuturor intersectiilor mari in sensuri giratorii nesemaforizate:
Ce vedem la noi: treceri de pietoni ''in buza'' intersectiei, trasate parca intentionat pentru a ingreuna si mai mult traficul deja sufocant.
Marasti si AEM:
sau Calea Lipovei colt cu Divizia 9 Cavalerie (acolo cei care fac dreapta de la Kappa spre Lipovei si dau prioritate la pietoni, blocheaza intreaga banda 1 in spatele lor):
La Marasti (la fel si la Iuliu Maniu) trebuiau puse semafoare cu buton pentru pietoni, care sa opreasca numai masinile ce intra in giratoriu, pietonii avand 15-20 secunde de verde sa treaca strada. Eventual trecerile mutate 10-15 metri mai in interior cum spunea un coleg mai sus si ambuteiajele ar fi disparut complet.
#653
Postat 15 aprilie 2016 - 17:55
#654
Postat 16 aprilie 2016 - 11:05
Ivan Kolovoz, la 15 aprilie 2016 - 15:11, a spus:
La Marasti (la fel si la Iuliu Maniu) trebuiau puse semafoare cu buton pentru pietoni, care sa opreasca numai masinile ce intra in giratoriu, pietonii avand 15-20 secunde de verde sa treaca strada.
Iar masinile care ies din giratoriu n-au decat sa treaca peste pietonii care au verde...
#655
Postat 16 aprilie 2016 - 22:14
mile, la 16 aprilie 2016 - 11:05, a spus:
E ca la intersectiile obisnuite in cruce: virezi dreapta si ai pieton pe trecere - ii dai prioritate; nu e nimeni pe trecere - mergi mai departe. Nu ar fi o situatie noua nici pentru soferi, nici pentru pietoni.
Dar cu semafor, stai la rosu un timp fix si coada formata pe anumite directii (de exemplu pe Iuliu Maniu spre Gara) se va intinde pana in giratoriu, blocand intrarea celorlalti care primesc verde.
#656
Postat 17 aprilie 2016 - 07:18
Citeaza
Da, corect! Nu m-am gandit la o astfel de abordare a situatiei...
#657
Postat 17 aprilie 2016 - 08:54
#658
Postat 17 aprilie 2016 - 09:59
#659
Postat 22 aprilie 2016 - 17:42
Mai sint si niste lucrari suplimentare, si o sa coste vreo 5 milioane de lei din cate tin minte.
Va las aici documentatia modificarilor.
Fisiere atasate
-
cs.pdf (581.25K)
Number of downloads: 207
#660
Postat 22 aprilie 2016 - 22:34

Ajutor
















