Soferi autobuz
#462
Postat 18 februarie 2016 - 15:55


Oricum, iti urez succes si sa-ti fie bine acolo unde te duci!...
#464
Postat 18 februarie 2016 - 21:46
#465
Postat 18 februarie 2016 - 23:09

#466
Postat 19 februarie 2016 - 01:30
#467
Postat 19 februarie 2016 - 15:16

#468
Postat 02 martie 2016 - 18:24

#470
Postat 04 martie 2016 - 23:00
#471
Postat 04 martie 2016 - 23:10

#472
Postat 26 martie 2016 - 12:06
Programul e nițel mai nașpa decât cel de la RATT, dar se compensează din plin prin lipsa acută a stresului. Deja mă simt un alt om, m-am liniștit, nu mă mai recunosc. Călătorii mă tratează cu minimul respect la care consider că am dreptul. Mă doare gura răspunzându-le tuturor la "Bună dimineața" sau "La revedere".
Mașinile Ducodan sunt foarte bine întreținute și funcționează ireproșabil. Cu buzul RATT nu aveam curajul să depășesc 50 km/h din cauza sistemelor de direcție și frânare. Acum pot circula cu 100km/h și autobuzul se comportă pe șosea ca un autoturism. Mai mare dragul să lucrezi în asemenea condiții.
Una peste alta, e foarte bine. Am aceeași leafă ca și la RATT, plus bonurile de masă.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 26 martie 2016 - 12:10
#474
Postat 26 martie 2016 - 16:35
Aveam pe inventar autobuzul TM 15 GLN. Mașina a stat pe dreapta timp de doi ani, din motive care nu au depins de mine. Acum, la predare s-a constatat lipsa a 61 de litri de motorină. Evident, la lichidare am fost nevoit să bag mâna în buzunar pentru a acoperi o "pagubă" pe care nu eu am pricinuit-o.
Mă întreb: - Ar fi trebuit ca în acești doi ani să-mi mut domiciliul în TM 15 GLN pentru a preveni dispariția carburantului?
No comment.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 26 martie 2016 - 16:41
#475
Postat 26 martie 2016 - 23:07

Nu ... Acum ar fi frumos sa te duci la un avocat sa iti faca dreptate ... Iar banii dati sa ti se inapoieze de 100 de ori mai mult (fara plata avocatului)
Aceasta postare a fost editata de Visor: 26 martie 2016 - 23:21
Motiv editare: Sters citarea postarii anterioare
#476
Postat 28 martie 2016 - 12:06
#477
Postat 19 aprilie 2016 - 17:14
Pana la urma cine are dreptate?!? Ok, sa nu vorbeasca calatorii, dar atunci soferii de ce nu respecta aceeasi regula?
P.S.: nu ma refer aici la civilizatie, ca mai bine nu folosesti telefonul decat sa stie tot autobusul ce-ai mancat, cu cine te-ai certat etc., ci vorbind strict de reguli.
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 19 aprilie 2016 - 17:17
#478
Postat 19 aprilie 2016 - 18:24
#479
Postat 19 aprilie 2016 - 20:16
Florin.B RATT, la 19 aprilie 2016 - 18:24, a spus:
Eu de cele mai multe ori am vazut. Si in ziua / momentul cand i se atrage atentia calatorului sa nu foloseasca telefonul, chiar sunt vizibile acele autocolante. DAR...
Citeaza
...soferii de ce nu respecta?!
Adica ok, tu sofer fiind, ii atragi atentia calatorului sa nu vorbeasca la telefon, dar atunci nici tu sa nu incalci regula.
Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 19 aprilie 2016 - 20:19
#480
Postat 19 aprilie 2016 - 21:08
Citeaza
Eu zic ca treaba sta in felul urmator; cine are "cei 7 ani de-acasa" va vorbi la telefon (in mtc-uri) strictul necesar si asta cat mai scurt. Cine nu-i are, va vorbi pe intreg traseul si tot nu-si va termina vorbele si asta indiferent ca este sofer sau calator...
Este vorba de niste reguli de bun simt minim pentru care nu ar trebui puse colante in mtc-uri sau prin alte locuri publice...La fel cum nu ar fi necesare autocolante pentru scaune rezervate gravidelor sau batranilor...
Este foarte probabil si mai mult ca sigur ca acei soferi care "interzic" vorbitul indelung la telefon in mtc sa nu fie aceiasi soferi care vorbesc ei insisi in nestire deci si soferii se impart din acest punct de vedere in doua, unii au "cei sapte ani de-acasa" iar altii n-au nici macar unul! Tot asa se impart si calatorii...