
Despre tramvaie in general
#2602
Postat 10 martie 2016 - 15:43
#2603
Postat 10 martie 2016 - 19:00
Cel care a executat planul pe atunci, l-a gandit cu cap. Ca noi il utilizam romaneste, la fel cum vii tu acuma cu explicatii 'romanesti' este o prostie.
7-le pierde timp aiurea, schimband macazele dupa 2, plus datorita vitezei reduse, deoarece face bucla. S-ar economisii pana la 2 min pe tura, daca s-ar automatiza macazul, si repune in functiune.
Dar deh...
#2604
Postat 10 martie 2016 - 19:49
Ma intreb daca intreaga configuratie de acolo nu putea fi altfel cu linia pe linga gard?
Aceasta postare a fost editata de timis2: 10 martie 2016 - 19:53
#2605
Postat 10 martie 2016 - 20:22

#2607
Postat 10 martie 2016 - 21:43


( * sau chiar cu voluntari


#2608
Postat 10 martie 2016 - 21:46
Dan, cred ca glumesti...

#2609
Postat 10 martie 2016 - 21:56
cseh_17, la 10 martie 2016 - 19:00, a spus:
Cel care a executat planul pe atunci, l-a gandit cu cap. Ca noi il utilizam romaneste, la fel cum vii tu acuma cu explicatii 'romanesti' este o prostie.
Mai putin faptul ca atunci cand vi din bucla si mergi catre Dambovita - Sagului, tai soseaua de doua ori. Aceasta chestie este una tampita...
De exemplu, Linia 9 dupa ce face bucla, taie soseaua de doua ori aiurea. Era loc suficient sa mearga in linie dreapta ...
#2610
Postat 10 martie 2016 - 23:35

Ca o paranteza, doar mie mi se pare ca nivelul de toleranta/rabdare a scazut foarte mult pe acest forum? Fiecare are dreptul la parerea lui, dar in ultimul timp sunt foarte multe atacuri gratuite.
#2611
Postat 11 martie 2016 - 07:32
NDY, la 10 martie 2016 - 23:35, a spus:
Nu esti singurul ce-a observat asta.

#2612
Postat 11 martie 2016 - 21:08
timis2, la 10 martie 2016 - 19:49, a spus:
Ma intreb daca intreaga configuratie de acolo nu putea fi altfel cu linia pe linga gard?
mile, la 10 martie 2016 - 21:56, a spus:
De exemplu, Linia 9 dupa ce face bucla, taie soseaua de doua ori aiurea. Era loc suficient sa mearga in linie dreapta ...
Si ca sa nu fim acuzati ca vorbim ... vorbe, iata si ceva "dovezi", daca era nevoie!

Un filmulet realizat in urma cu aproape doi ani de zile pe care insa nu l-am facut public deoarece n-am avut aparat cu zoom la filmare iar in aceste situatii chiar era necesar un astfel de aparat, care de fapt nici nu-i mare
Abia acum, uitandu-ma pe harta, am observat ca aceasta anomalie cu traversarea soselei de doua ori de tramvai pe un segment de 50 m lungime, este o "dedicatie" tocmai pentru RATT. Practic este ocolita cu intentie intrarea principala de la acest sediu. Un ocol perfect in fata sediului!!!
Nu-mi dau seama ce-a fost in mintea celor care au luat decizii in vremea reabilitarii liniilor in acea locatie. Adica sa faci un ocol cu tramvaiul asupra propriului sediu!!!!

Si atunci ne miram ca unii-altii nu vor tramvai pe strada lor cand tocmai regia timisoreana de transport in comun nu si-l doreste in fata sediului!!


#2613
Postat 11 martie 2016 - 22:25

Daca se va strica si actuala parcare (suprasolicitata acum), probabil vom fi singura intreprindere din oras, daca nu din lume, care are la 1300 de angajati 30 de locuri de parcare si astea in doua locatii diferite.

#2614
Postat 11 martie 2016 - 23:06
Florin.B RATT, la 11 martie 2016 - 22:25, a spus:

Daca se va strica si actuala parcare (suprasolicitata acum), probabil vom fi singura intreprindere din oras, daca nu din lume, care are la 1300 de angajati 30 de locuri de parcare si astea in doua locatii diferite.

Poate s a luat în calcul faptul ca fiind angajați ai regiei de Transport în Comun cei 1300 vin la serviciu cu....obiectul muncii....

#2616
Postat 12 martie 2016 - 00:40

#2617
Postat 20 martie 2016 - 23:29
#2619
Postat 27 martie 2016 - 14:42
