Linia 33
#381
Postat 01 noiembrie 2012 - 09:32
#382
Postat 01 noiembrie 2012 - 11:35
#383
Postat 01 noiembrie 2012 - 13:26
Dar sa revenim sa scriu ce ma deranjeaza, graficele care s-au facut atunci peste noapte la 33 s-au facut in graba, cu ochii inchisi si foarte prost.
Cand mergea 33-ul la Real daca mai retin eu bine erau 4 trenuri ziua dupa ora de varf dimineata, 3 trenuri seara, plus 3 varfuri dimineata si 2 dupa amiaza si nu era inghesuiala care e acuma, timpul pe tura era 39 sau 40 de minute si reuseai sa mergi la grafic si sa il mentii, fara alergari , franari, calatori lasati pe jos si cel mai important SOFERUL nu era atata de stresat cum este acuma de cand 33-ul merge pe sub Pod.
Sa mai adaug ceva ce ma nemultumeste despre politica regiei, am fost si eu la Real cu 33 barat dar nu am auzit decat un card validat si la intoarcere de la Real o femeie a facut un bilet, daca asa se fac incasari la 9 ore cat are un tren plus varfuri la 33-ul barat nu ma mir de ce nu am bonuri de masa sau salar marit. Nu zic ca se faceau mai multe bilete sau abonamnete cand mergea 33-ul la Real dar la intoarcere se "scotea " motorina consumata gratis deoarece urcau multi la Calea Sagului spre centru si se "echlibra" consumul de motorina.
Inchei cu o intrebare : unde este economia de motorina efectuata de Regie, cum se tot doreste si se sustine ca se face cand 33-ul barat circula pe gratis ? Cateva abonamente si cateva bilete sigur nu acopera cele 14 ture (respectiv 9 ore pe un schimb) din graficul de circulatie.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 01 noiembrie 2012 - 13:27
#384
Postat 01 noiembrie 2012 - 18:22
Altfel, s-ar putea rezolva uşor trimiţând câteva echipe de control pe acea linie, cu oprirea maşinii între staţii, cu Poliţie, etc. Dacă s-ar vrea, desigur.
#385
Postat 01 iulie 2013 - 15:57
Viktor, la 09 noiembrie 2008 - 19:30, a spus:
Statia aia era foarte buna acolo
Da dar astazi am vorbit cu un sofer de ce s-a scos statia si el a zis ca nu era buna deoarece era innainte de trecerea de pietoni directie> Catedrala. Si oamenii se dadeau jos din bus si fugeau repede la tramvai sau invers si nu se asigurau pe trecere si BOOM,Nino-Nino-Nino, ai prins ideea? Pentru noi era foarte buna dar pentru cei grabiti , nu prea.
#386
Postat 01 iulie 2013 - 21:08
#387
Postat 22 decembrie 2015 - 03:34
Aceasta postare a fost editata de dawin45: 22 decembrie 2015 - 03:34
#389
Postat 22 decembrie 2015 - 16:59
#390
Postat 23 decembrie 2015 - 12:46
#391
Postat 23 decembrie 2015 - 14:54
#392
Postat 23 decembrie 2015 - 18:17
- Ce oare găsești la Carefour sau la Dedeman, de nu găsești la alte magazine din oraș? Din câte am înțeles, Carefour este mult mai scump decât Billa, Profi sau Kaufland, și chiar mai scump decât buticurile de cartier.
#393
Postat 23 decembrie 2015 - 19:30
Insa stau si ma gandesc ca nici statii prea dese in acea zona n-ar fi in regula...Eventual mutate unele din ele dar atunci apar alti nemultumiti...si tot asa in cerc vicios...
#396
Postat 19 martie 2016 - 09:40
Mă întreb: s-au gândit cei de la RATT la suplimentarea numărului de autobuze pe linie? Traficul pe linia 33 va crește destul de mult și pentru a preîntâmpina o buluceală inumană a călătorilor ar trebui probabil adaptată capacitatea de transport și intervalul la care circulă autobuzele.
Există oare în lucru o astfel de inițiativă? Sau va fi nevoie de 2 săptămâni de nervi și înghesuială pentru ca cei din RATT sa reacționeze?
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 19 martie 2016 - 09:41
#397
Postat 19 martie 2016 - 10:26
#398
Postat 19 martie 2016 - 11:01
Florin.B RATT, la 19 martie 2016 - 10:26, a spus:
Un pic off-topic: Care este cauza lipsei de personal pe care o trăiește RATT de câțiva ani? Știm cu toții că în Timiș forța de muncă este limitată.. dar chiar atât de limtată? Sau sunt salariile atât de mici încat orice posibil angajat perferă orice altă companie privată/stat numai nu RATT-ul? Și dacă salariile sunt mici, ele nu pot fi nicicum crescute? Bănuiesc că această creștere a salariilor ar trebui să plece de la primărie. Greșesc?
Aici cred ar trebui sa intervină conducerea regiei, să încerece să dea de rădăcina problemei. Nu să stea cu mâinile în sân și să se plangă că nu vrea nimeni să lucreze la RATT... Cu siguranță există o rezolvare!
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 19 martie 2016 - 11:05
#399
Postat 19 martie 2016 - 12:45
#400
Postat 26 martie 2016 - 11:48
alex_19, la 19 martie 2016 - 11:01, a spus:
Aici cred ar trebui sa intervină conducerea regiei, să încerece să dea de rădăcina problemei. Nu să stea cu mâinile în sân și să se plangă că nu vrea nimeni să lucreze la RATT... Cu siguranță există o rezolvare!
Nu sunt bani de salarii, și nici pt piese de schimb. Însă, sunt bani pentru sponzorizări pentru biserici.