STP Timișoara Forum: Piata Unirii in reabilitare - zona pietonala in cartierul Cetate - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (115 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piata Unirii in reabilitare - zona pietonala in cartierul Cetate (finalizat) - din fonduri UE, constructor: ROMPREST Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#2061 Useril este offline   Rufus Dexter 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 24 iulie 14

Postat 07 martie 2016 - 12:20

Vezi postareaPelbartus, la 07 martie 2016 - 10:23, a spus:

Dpmdv, e de la sine inteles ca nu poti permite circulatia bicicletelor intr-o zona destinata pietonilor si de asemenea, niste eventuale piste de biciclete e clar ca nu se pot trasa prin Cetate.


Hmmm...
Imagine postata

Imagine postata
2

#2062 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2016 - 12:45

OK, daca tot dam exemple, sa dam macar unele relevante.... :Facepalm_emote_gif:

1. In prima poza nu poti compara ceea ce vezi acolo cu ceea ce avem noi. Nici fluxul de pietoni si nici locatia in sine. La orice ora a zilei, mai putin dimineata devreme, si seara tarziu, pe Alba Iulia (comparabil ca si marime) vei avea mai multi pietoni, decat in poza.
2. tot legat de prima poza, se vede clar, ca e mai degraba o strada de legatura, care duce de nicaieri catre undeva, decat o strada pietonala in full centru.
3. al II-lea exemplu e si mai prost, se vede clar ca exista pista de biciclete.

Am pornit de la o discutie simpla, si am ajuns sa amestecam deja merele cu perele, si pana la urma facem suc de multivitamine....

Va intreb si eu pe voi, acesti biciclisti de weekend, ca altfel nu ii pot numi, unde au fost pana acuma 5-6 ani? Inainte de toata harababura cu Verde pentru biciclete, si alte miscari de genul? Pana atunci vedeai prin centru un biciclist la fiecare 10 ore. Chiar si cand a fost introdusa prima interdictie, a fost liniste. Acuma, ca treaba este iar actuala, rasar biciclistii ca si ciupercile dupa ploaie...
Pun pariu ca dintre toti cei care sustineti tare si mare ca DA MAI frate liber la biciclete in centru, numarati pe o mana de cate ori ati avut drum pe acolo cu bicicleta. Si inca una. Cati dintre voi folositi bicicleta ca si MTC principal, pentru scoala/facultate/munca, etc? 5-6 dintre toti?

Si atunci ma intreb, de unde atat galagie din partea unei minoritati, pentru un lucru care hai sa fim seriosi, se poate rezolva usor, ocolind putin prin jurul cetatii?

Ati comparat merele cu perele, (soferi vs biciclisti) (Timisoara vs Amsterdam). Voi cei care sunteti PRO, cati dintre voi ati fost prin Amsterdam? Deci vorbim in plin centru in 60% a zilei, de mai multi biciclisti decat pietoni. Pai normal ca dai prioritate biciclistilor si ii incurajezi. La noi? Pentru aia 500? Versus 50.000 de pietoni? Hai fratilor sa fim seriosi si rezonabili....

Ne comparam cu marile orase din occident, unde sunt piste de 20 de ani, si inca un sistem calumea, cand colo, noi nici macar o pista calumea nu avem in oras, dar vrem cu bicicleta prin centru, ca doar deh... :Facepalm_emote_gif:
4

#2063 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 07 martie 2016 - 14:14

Nu este vorba sa dam prioritate bicicletelor in detrimentul pietonilor. Ideea este sa nu interzicem. In Timișoara folosirea bicicletelor trebuie promovată, nu restricționată. Nimeni nu va renunța la mașina ca sa devină pieton, dar ar putea sa renunțe in favoarea bicicletei. Cum vrem sa creștem numărul de bicicliști ( sa ajungem comparabili cu Amsterdam) dacă descurajam si puținii existenți?Sent from my iPhone using Tapatalk

Aceasta postare a fost editata de Zoltan Cs: 07 martie 2016 - 14:14

3

#2064 Useril este offline   rockrider 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 18 noiembrie 15

Postat 07 martie 2016 - 14:37

Indiferent de ce solutie va fi alesa de municipalitate referitor la accesul sau interzicerea bicicletelor in Piata Operei, Libertatii si Tarcului, vor fi deopotriva sustinatori cat si critici ai ideii. Personal consider ca a fost dezbatut suficient subiectul... Avand in vedere faptul ca pentru viitor s-a conturat ideea de a transforma in pietonale si mai multe strazi din zona centrala, pietele mai sus mentionate vor putea fi ocolite cu succes de cei ce prefera sa nu coboare 200 m de pe bicicleta.
1

#2065 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 martie 2016 - 15:19

Vezi postareamile, la 06 martie 2016 - 21:15, a spus:

Desigur ca nu! O folosesc ca sa si-o etaleze in Libertatii ca daca nu afla si prostimea ce bitzicla si-au tras, tot degeaba!... :Facepalm_emote_gif: Precum bizonii cu Ferrari, cu Lamborghini, etc.,... :clap:
...


Diferenta dintre o masina scumpa buna si o bicicleta buna este ca la bicicleta nu exista motor si utilizatorul asigura propulsia. Exista o diferenta de tehnologie intre bicicleta de supermarket care costa 100 de euro si una mai scumpa, chiar si la mina 2-a. Motivul pentru care multi copii nu fac miscare este pentru ca parintii le cumpara biciclete din autoservire si cind vad cit de greu este sa pedalezi, prefera sa faca sport pe tableta/consola. :Facepalm_emote_gif:

Daca tot este sa dam HCL pentru a creste siguranta cetatenilor, hai sa interzicem vinzarea bauturilor alcoolice in cartierul Cetate. :popa:

In Piata Sf. Gheorghe a fost demontat pavajul din caramida. :Facepalm_emote_gif:

Poze facute in intervalul 12 - 13. De remarcat ca multi corporatisti din Piata 700 merg in zona pietonala pentru a minca (sau doar relaxa). Mai este deci loc de restaurante care au mii de potential clienti foarte aproape.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Reabilitare centru - 2016.03.07 - 21.jpg

4

#2066 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 martie 2016 - 15:33

Vezi postareaZoltan Cs, la 07 martie 2016 - 14:14, a spus:

Nu este vorba sa dam prioritate bicicletelor in detrimentul pietonilor. Ideea este sa nu interzicem. In Timișoara folosirea bicicletelor trebuie promovată, nu restricționată. Nimeni nu va renunța la mașina ca sa devină pieton, dar ar putea sa renunțe in favoarea bicicletei. Cum vrem sa creștem numărul de bicicliști ( sa ajungem comparabili cu Amsterdam) dacă descurajam si puținii existenți?Sent from my iPhone using Tapatalk

Serios? In Timisoara folosirea bicicletei este restrictionata? In Timisoara aproape orice noua configurare a unei strazi sau intersectii contine si pista de biciclete, acolo unde permite spatiul. Iti pot da n exemple de astfel de strazi, unele unde nici macar nu era nevoie de pista. Atunci cand ai 3 piete si 7 strazi pietonale pe care interzici mersul pe bicicleta din motive obiective si ai multiple variante de ocolire a zonei, nu poti spune ca restrictionezi mersul pe bicicleta.
5

#2067 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 322
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 07 martie 2016 - 17:30

E vorba de comoditate pentru uni si mie mi-ar placea sa pot trece prin centru ca sa scurtez din drum( torontal -facultate sau torontal -complex ) dar lumea nu are decat sa inconjoare cartierul pe Sf Ioan, Paris , Oituz. Tot ajungi mai repede decat ca pieton. Problema pt multi cred ca ii faptul ca lumii nu ii place sa li se interzica ceva ca saca ar fi intelegatori ar gasi alternative ca sunt inclusiv pista de la hotel Continental pana pe Republicii care ar putea fi folosita.
3

#2068 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 07 martie 2016 - 17:32

motivele sunt obiective sau exceptii? par a fi exceptii (vitezomanii) mai mult decat obiective.

PS: si mi se pare absurd sa nu poti merge cu bicicleta din 700 spre conti pe linia de tramvai, dar tramvaiul circula pe acolo. nu zic ca nu e ok sa restrictionezi anumite zone, dar chiar tot e absurd.

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 07 martie 2016 - 17:34

6

#2069 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 martie 2016 - 19:28

Imagine postata Oare din ce motiv au scos pavajul din Sf. Gheorghe? L-au gresit oare?

Imagine atasata: sf. gheorghe - 07.mar.16 - 002.jpg Imagine atasata: sf. gheorghe - 07.mar.16 - 003.jpg Imagine atasata: sf. gheorghe - 07.mar.16 - 004.jpg Imagine atasata: sf. gheorghe - 07.mar.16 - 005.jpg Imagine atasata: sf. gheorghe - 07.mar.16 - 001.jpg

6

#2070 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 07 martie 2016 - 20:01

Vezi postareaPelbartus, la 07 martie 2016 - 15:33, a spus:

Serios? In Timisoara folosirea bicicletei este restrictionata?

In general nu este restricționată, in centru da, este.

Citeaza

In Timisoara aproape orice noua configurare a unei strazi sau intersectii contine si pista de biciclete, acolo unde permite spatiul.

Acesta este un motiv de bucurie. Sper sa se continue aceasta treaba.

Citeaza

Atunci cand ai 3 piete si 7 strazi pietonale pe care interzici mersul pe bicicleta din motive obiective si ai multiple variante de ocolire a zonei, nu poti spune ca restrictionezi mersul pe bicicleta.


Motivele nu sunt chiar atât de obiective. Pentru câțiva iresponsabili, nu trebuie pedepsiți toți. Soluția corecta ar fi sa se permită, dar cu condiția sa nu incomodeze pietonii.


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

#2071 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 martie 2016 - 22:45

Si se pare ca iar s-a reluat subiectul. Din ce observ, biciclistii incearca sa gaseasca o solutie de compromis, decenta, in care toata lumea sa fie fericita. Non-biciclistii au luat calea extremista, notand doar aspectele negative ale pedalarii prin centru si refuzand categoric sa priveasca ambele situatii. Iar apoi mai e mile, care mai arunca o vorba buna pe ici pe colo :)

Eu propun sa incheiem subiectul (din nou). Chiar nu ajungem la nicio concluzie si nici nu cred ca se asteapta cineva sa se ajunga la o parere unanima. Asa ca, haideti sa vorbim despre Piata Unirii si zona pietonala din cartierul Cetate :)
5

#2072 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 08 martie 2016 - 07:08

Intru totul de acord. Ma retrag din debate...Pana la urma unul din lucrurile pe care le apreciez cel mai mult pe acest forum si care m-a determinat sa ii fiu membru fidel si observator constant este CALITATEA discutiilor. Este un forum..nu un flux de stiri...gen AGERPRESS. Nu prezentam doar sec ce s-a mai intamplat in comunitatea noastra...mai ne si spunem parerea despre aceste lucruri. Ma bucura ca parerile sunt argumentate si chiar daca niciodata nu vom fi de acord toti cu un subiect calitatea discutiilor conteaza...zic eu. Nu se recurge la invective..nu se forteaza jignitor nota. Doar fiecare parte isi prezinta punctul de vedere. Pana la urma asta e democratia...Nu sarim cu pumnii la bataie..nici nu injuram si jignim. Doar exprimam un punct de vedere. Acestea zind fise ..glumeam...ne putem concentra pe urmatoarele subiecte de actualitate... :calm:
7

#2073 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 08 martie 2016 - 12:07

Nu se poate infiinta un culoar pentru biciclisti pe Alecsandri +Blaga si altul pe linia de tramvai atingind si statia de biciclete din Libertatii?

off topic

cum se golesc pubelele locatarilor in zona pietonala, au si masinile de gunoi culoar ca cele ale 112?
0

#2074 Useril este offline   Rufus Dexter 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 24 iulie 14

Postat 08 martie 2016 - 16:03

Vezi postareaBogdanTm, la 08 martie 2016 - 07:08, a spus:

:calm:


B)
Nu-i bai. Chestiunea e ca tine de conceptul zonei, de cum anume se gandeste functionarea ei. Iar eu am impresia ca unele aspecte au fost uitate/ignorate la timpul potrivit iar acum deranjeaza... Ceea ce e cum e.
0

#2075 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 martie 2016 - 00:51

Vezi postareatimis2, la 08 martie 2016 - 12:07, a spus:

cum se golesc pubelele locatarilor in zona pietonala, au si masinile de gunoi culoar ca cele ale 112?


Au in dotare camionete echipate pentru colectare. Eu le-as folosi pe acelea si nu autogunoierele mari pe care le vedem in restul orasului (inclusiv in Piata Victoriei).

O astfel de camioneta @4:38 : https://youtu.be/I5-5rrkQ9pA?t=4m38s


Aceasta postare a fost editata de Doppler: 09 martie 2016 - 00:58

0

#2076 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 09 martie 2016 - 05:57

@ 7.18 apare o scurta secventa cu Pelicanul in miscare...macar a mai ramas o amintire filmata cu el ..
0

#2077 Useril este offline   dylan75 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 05 februarie 14

Postat 09 martie 2016 - 09:21

Sant impotriva accesului pe bicicleta in zonele pietonale.Nu am ajuns la asa grad de civilizatie, si mai ales in randul tinerilor teribilisti incat sa dam acces liber.Cei care au juniori intre 2 ani si 5-6 ani cred ca ma inteleg si au trait experienta mai ales pe strada Marasesti, straduta plina de terase si comert stradal vara si unde de-abia mai aveai loc sa te plimbi, sau in Operei la porumbei unde e plin de prichindei atenti la porumbei si nu la biciclisti.Nu vad, ca biciclist de ce ai avea nevoie de stradutele pietonale, destinate pentru plimbare in liniste si nu in stres ca poate vine vreunul care sa te ia pe roata din fata sau mai rau sa-ti intre in juniorul plin de energie sa dea cu el pe jos.Prevad ca toate stradutele o sa se umple de terase si atunci locul disponibil de plimbare dintr-o parte in alta va fi si mai putin disponibil.Adica trebuie si romanul sa stie sa aleaga, daca vrea sa bea o bere in Unirii poate sa vina si cu tramvaiul iar daca vrea sa se plimbe cu bicicleta acuma chiar are pe malul begai pista pana la sarbi, sa se plimbe acolo.Zonele pietonale sant pentru pietoni, nu pentru biciclisti sau masini.
6

#2078 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 martie 2016 - 09:27

Vezi postareamio, la 09 martie 2016 - 00:51, a spus:

Au in dotare camionete echipate pentru colectare.

Au, dar utilizarea lor depinde mai mult de volumul ce-l au de ridicat/colectat, nu de latimea drumului din zona, zic eu.
1

#2079 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 martie 2016 - 11:06

Camionetele se folosesc in Cetate, am vazut in Piata Tarcului cateva care ridicau pubele.
0

#2080 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 09 martie 2016 - 12:40

Stiu ca au camionete mici insa intrebam daca ele au acces in zona, dupa scandalul cu ISU si SMURD care nu au putut intra.
0

Arata acest topic


  • (115 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi