
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1682
Postat 19 februarie 2016 - 20:17
#1684
Postat 19 februarie 2016 - 22:06
La plecarea din Timisoara Vest trenului i se pregateste parcursul catre Timisoara Nord (pana la linia unde va opri), o data ce acesta e "rezolvat" semnalul de intrare in TM Nord va "arata" o culoare permisiva (galben sau verde), iar semnalul de care vorbesti isi va schimba culoarea din galben in verde.
Cifra 3 este "aferenta" unei limite de 30 km/h deoarece inainte de podul Modos prin macazele ce sunt acolo trenul va "iesi" de pe linia ce vine de la Cenad si va intra pe linia ce vine de la Stamora.
Semnalul s-a schimbat din verde in rosu deoarece garnitura a ocupat segmentul de linie de dupa semnal. Practic orice obiect metalic ce atinge ambele sine indica sistemului de semnalizare ca linia e ocupata.
#1685
Postat 19 februarie 2016 - 22:37
trenul circula cu viteza stabilita, la podul Modos intilneste macazurile si pe dreapta are linia care vine de la Sud.
Linia de la Vest si cea de la Sud se unesc inainte de pasarela Solventul, macazul e acoperit de un semnal care va indica viteza redusa aceea de 30 prevestita de semnalul despre care vorbim.
Abia dupa aceea din stinga vin cele 3 linii(Jimbolia +triaj, Cenad si Arad)
in dreptul fostei rampe de descarcare mai exista un semnal.
instructia este aici
http://www.fstf.ro/w...amentul-004.pdf
#1687
Postat 19 februarie 2016 - 23:17
Dar atentie numarul liniei este indicat doar cind semnalul de IESIRE deserveste mai multe linii, aici nu este cazul.
#1688
Postat 20 februarie 2016 - 15:30
Oricum, va multumesc pentru aceste informatii...
Voi incerca sa filmez (cu telefonul) luni dimineata acest semafor. Sa vad ce va iesi!...
#1690
Postat 20 februarie 2016 - 19:57
#1691
Postat 20 februarie 2016 - 21:53
Aici gasesti mai multe despre semnlizarea TMV dar si despre semnalizarea clasica BLA.
http://www.forumtren...f56-semnalizari
#1694
Postat 22 februarie 2016 - 22:42
#1695
Postat 01 martie 2016 - 22:38
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 01 martie 2016 - 22:38
#1696
Postat 08 martie 2016 - 20:48
#1697
Postat 08 martie 2016 - 21:35
Acelasi fenomen apare si la viteze mai mici si se aplica si alte vehicole ce circula pe linie - si anume tramvaiele - iar la ce linii avem prin unele zone din oras e si normal de ce unele tramvaie au un zgomot la rulare de zici ca ca nu mai are nici un surub pe boghiu...
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 08 martie 2016 - 21:38
#1698
Postat 08 martie 2016 - 21:47

In mod normal as fi intrebat de unde este clipul, dar dupa furtunul prins cu sarma si dupa minunata infrastructura raspunsul se cunoaste deja.

#1699
Postat 08 martie 2016 - 22:15
dan.s, la 08 martie 2016 - 21:47, a spus:

Adica stiai ca e din Bulgaria?


#1700
Postat 08 martie 2016 - 22:16