STP Timișoara Forum: Infrastructura tramvaielor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura tramvaielor Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#721 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 februarie 2016 - 13:41

Atunci situatia e si mai... "naspa" daca am ajunge sa inlocuim un simbol al orasului cu dube. Din pacate va trebuii sa traiesc cu gandul ca ce am vazut in 2008-2009 la Constanta a ajuns si aici la mine in oras, si ca odata impunatoarele tramvaie au trecut pe ultimele locuri cand vine vorba de prioritati in orasul asta. Ca si o "prezicere", dupa parerea mea Armoniile, vor fi ultimele tramvaie care le mai capata Timisoara, dupa ele eu chiar nu cred ca va mai exista tramvai in oras, incetul cu incetul va disparea reteaua, daca fagasul pe care suntem acuma nu se schimba, iar asta depinde foarte mult de cine va fi primar dupa Robu.
2

#722 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 februarie 2016 - 13:56

Bai fratilor, dai ce-i cu dramatismele astea?
Oritcat de dramatic ar arata viitorul tramvaielor, acestea nu vor disparea. Fiti seriosi! NU exista posibilitatea sa inlocuiesti LA NOI tramvaiele cu autobuze. Constanta a fost caz special. Pe langa ca aveau doar vreo 3 linii, acestea si circulau in linie dreapta, pe bulevarde largi. Deci clar ca inlocuirea lor a fost mai usoara.

Legat de linia 3 si 5. Atat timp cant NU vad cele 2 zone renovate, nu cred ca tramvaiul a disparut. Dupa ce Freidorful va fi asfaltat, si soseaua reorganizata, iar cu acea ocazie, liniile de tramvai nu vor fi reasezate, DA voi spune ca s-a dus....
0

#723 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 februarie 2016 - 14:23

Pai Freidorful a fost reasfaltat si tramvaiul IOC...de 7 ani chiar in aceasta luna, februarie...

Vrei sa dispara si linia 5 ca sa incepi sa dramatizezi...Situatia din aceste puncte de vedere chiar este dramatica. Si stai sa vezi ce va fi cand vin celebri frati demolatori...


Adu-ti aminte cum seful tehnic de la ratt ne spunea mereu la fiecare intalnire ca se lucreaza "la linia 3" (la proiect) si ca acusi urmeaza licitatia...Iata ca de atunci au trecut 2-3 ani si nici nu se mai pomeneste de vreo licitatie la linia 3...Si atunci ce concluzii pot/putem trage? Decat cele mai dramatice!...

Pana si achizitia de microbuze nu-i a buna!...Nu prevesteste nimic bun!...
2

#724 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 februarie 2016 - 14:40

Vezi postareacseh_17, la 27 februarie 2016 - 13:56, a spus:

Bai fratilor, dai ce-i cu dramatismele astea?
Oritcat de dramatic ar arata viitorul tramvaielor, acestea nu vor disparea. Fiti seriosi! NU exista posibilitatea sa inlocuiesti LA NOI tramvaiele cu autobuze. Constanta a fost caz special. Pe langa ca aveau doar vreo 3 linii, acestea si circulau in linie dreapta, pe bulevarde largi. Deci clar ca inlocuirea lor a fost mai usoara.


Ca sa nu mai "dramatizez" spun "LOL" la ce ai scris. Constanta a avut vreo 6 linii de tramvai, ca la sfarsitul retelei mai erau jumatate apoi 2 si mai apoi una aia e alta poveste. Si trebe sa reamintesc ca taman aici pe forum avem un coleg care doreste permiterea circulatiei automobilelor pe liniile de tramvai pentru ca bulevardele noastre sunt prea inghuste?, iar ca el credema ca sunt destui. Nu fac vreun atac la persoana, sper ca s-a inteles asta, doar exemplific.

Pe premisa asta s-a mers in Philadelphia cand au inceput sa scoata tramvaiele din centrul vechi a-l orasului, ca vezi doamne ele ar incurca circulatia, iar lumea a fost prostita cu filmari in care cate un tramvai era blocat intr-un ambuteaj. Nu zic ca la noi ar merge o propaganda asa de elaborata, si intr-un fel e mai rau asa, pentru ca la noi se tace si se face cand e vorba de stricat.
Acum ca si constatare, constient esti si tu ca situatia e una dezastruoasa, cum de ca acuma o intorci ca la Ploiesti? ("hmm Ploiest, singurul oras din Romania unde am vazut ca lumea a facut scandal cand s-a dorit scoaterea tramvaiului...")
0

#725 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 februarie 2016 - 15:02

Nu ai inteles unde am batut la partea cu bulevardele...
La Constata, faptul ca tramvaiul se deplasa pe ditamai bulevardul drept, a facilitat inlocuirea lor cu autobuze. La noi? Vrei sa bagi autobuele, pe la Spitalul de copii, prin Libertatii?Dar prin Traian? Pe linia 7? Nu merge! Situatia e complet alta. Singura situatie similara ar fi pe 9.
0

#726 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 februarie 2016 - 17:25

Am inteles ce ai zis, dar eu vad altfel problema. La Constanta bulevardele largi permiteau un trafic la comun si pentru tramvai si pentru masini, nu se incurcau, la urma urmei acolo a fost vorba de spagi, comisioane, dezinteres si nu in ultimul rand nepasare. Mai demult dupa ceva timp de la desfiintarea liniilor, cred ca chiar dupa ce a fost transformat pasajul acela de peste linia cf in pasaj auto, se zvonea cum ca modernizarea strazilor din Constanta cuprindea si modernizarea liniilor de tramvai, desigur ca scotand liniile din ecuatie ar fi ramas bani in plus, iar de acolo tragem fiecare concluzia care ramane de tras...

Am sa iau fiecare exemplu de care ai zis ca sa raspund pe fiecare cam cum s-ar putea realiza "cataclismul" speculativ de care vorbim:

Spitalul de copii: strada e destul de lata pentru autobuze, pe langa asta cine zice ca ar trebuii sa urmareasca autobuzele exact traseele tramvaielor? la urma urmei mai sunt si noile microbuze, deci alea incap lejer peacolo. La Suceava de exemplu exista continuarea unui bulevard intr-o strada mai ingusta, autobuzele ocolesc acea strada pe cand microbuzele merg pe ea...

Libertatii: la fel si aici, nu e neaparat sa treaca vreun autobuz prin piata, totodata daca se va realiza acel urias inel cu sens unic toate liniile ar merge pe el...

Piata Traian: hai sa fim seriosi, cand se lucra la linia 1 sau 2 ce circula pe uriasa bucla care strabate Fabricul?

Linia 7: dupa cum am spus, exista destui soferi care isi doresc a circula pe linia de tramvai, daca ea nici nu ar exista cred ca ar fi in extaz, scoaterea liniei 7 ar creea un drum de 4 benzi pe fostul ei amplasament, cu posibile locuri de parcare pe marginea soselei in unele locuri, in consecinta s-ar putea circula pe ambele sensuri iar autobuzele ar incapea lejer.

Imi pare rau ca trebuie sa fac astfel de analogii, dar asta e realitatea, suntem pe un butoi cu pulbere de mult timp, daca cuiva ii va trece prin cap ce am zis eu, o singura linie trebuie sa aiba soarta de a nu fi repusa in functiune si deacolo toate vor cadea ca un domino. Ca acuma suntem in "standby" si nu s-a facut mare lucru la 3,5 sau 7... eu zic sa asteptam sa vedem ce se intampla dupa ce se va transforma regia in societate comerciala.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 27 februarie 2016 - 22:01

2

#727 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 27 februarie 2016 - 17:26

Nici la Brasov nu mai sunt tramvaie..Si in Freidorf este si pagina pe fb ca e varza slavici!!
0

#728 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 27 februarie 2016 - 20:49

Asta cu microbuzele e la mod in sud, cum s-ar zice aici, sudizare, muntenizare, balcanizare? vad ce aiurea e sa mergi cu dubele superimposer sau alea de Oradea, imi dau seama ce va fi cind vor intra la RATT unde opririle sint dese.
1

#729 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 februarie 2016 - 21:13

Ce aduce primaria nu sunt dube, accesul facandu-se pe usi similare cu cele ale autobuzelor iar podeaua este LF. Practic canfortul e ca in Conecto G, doar ca dimensiunea si automat capacitatea de transport e mai mica.
1

#730 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 11:43

Vezi postareaGygyman6, la 27 februarie 2016 - 17:25, a spus:

Imi pare rau ca trebuie sa fac astfel de analogii, dar asta e realitatea, suntem pe un butoi cu pulbere de mult timp, daca cuiva ii va trece prin cap ce am zis eu, o singura linie trebuie sa aiba soarta de a nu fi repusa in functiune si deacolo toate vor cadea ca un domino. Ca acuma suntem in "standby" si nu s-a facut mare lucru la 3,5 sau 7... eu zic sa asteptam sa vedem ce se intampla dupa ce se va transforma regia in societate comerciala.




Pai exact de cand a venit la conducere actualul mare sef de la RATT, tot de atunci nu s-a mai miscat NIMIC pe 3,5 si 7...Chiar din contra, Linia 3 s-a suspendat defintiv (desi se vorbea initial de o suspendare temporara pe perioada lucrarilor) in urma unor lucrari la reteaua de canalizare pe strada Ardealul. Desi lucrarile au fost terminate in cateva luni, s-a profitat de acea intrerupere ca suspendarea sa ramana una definitiva...

Foarte usor se poate aplica acelasi scenariu si pe Calea Bogdanestilor la Linia 5...



Cu ocazia acestei dezbateri, mi-am aruncat ochii asupra topicului dedicat Liniei 3.
Am spicuit doar cateva postari din care reiese cat de naivi am/ati putut fi in urma cu doar 6-7 ani de zile...Va recomand sa va recititi postarile de pe topic. Evident, recomandarea este adresata celor care mai activeaza si in prezent pe forum...
Spicuirile sunt cronologice. Urmariti si data postarilor...Pe mine m-a apucat rasu-plansu cand le-am recitit...


Vezi postareamile, la 27 ianuarie 2009 - 22:38, a spus:

Locuiesc in Freidorf si am auzit printre vecini zvonuri ca se desfiinteaza linia 3, ca au inceput sa scoata deja sinele, ca nu este rentabila linia s.a.m.d. ...mi-a fost destul de greu sa-i conving ca nu este adevarat...



Vezi postareaalecs, la 27 ianuarie 2009 - 22:52, a spus:

sigur vecinii tai sunt niste batranei,nu? :huh: numa ei pot spune asa ceva.iar in legatura cu ce a scris cosmote,iti spun ca le vor scoate dar treptat,acuma nu vrei tot o data tramvaie,trloeibuze si autobuze noi deodata.au casat cele mai rele,iar astea care au ramas sunt mai bune decat cele casate si de aceea au ramas astea,pana cand vor lua alte autobuze noi <_<



Vezi postareamile, la 01 februarie 2009 - 19:09, a spus:

Cand vad in poze sinele scoase de pe linia 3, si eu am impresia ca se desfiinteaza linia,... ca si vecinii mei...



Vezi postareaalecs, la 01 februarie 2009 - 20:24, a spus:

nu cred ca o scot,ori o baga pe 2 sensuri,adica 2 linii,sau schimba liniile,pun altele noi.

0

#731 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 11:48

Continuare...

Vezi postareaGeorge1000, la 04 februarie 2009 - 22:46, a spus:

A-ti observat cumva ca in micuta noastra tara, sa demontezi ceva dureaza doar 1 singura zi iar ca sa repui la loc asa cum a fost dureaza ani intregi?



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 februarie 2009 - 23:37, a spus:

RATT-ul nu are cum sa puna linia la loc pana ce nu se incheie lucrarile la canalizare (care cred ca nu au inceput inca)



Vezi postareaalecs, la 04 iunie 2009 - 20:54, a spus:

Astazi am trecut prin freidorf si am vazut ca unde a fost linia este doar pamant, stalpii o parte sunt scosi, la fel si firele.
Stie cineva, va mai fi tramvai pe 3, sau doar autobuze ?



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 iunie 2009 - 20:56, a spus:

Sigur ca va mai fi linie de tramvai.



Vezi postareaGygyman6, la 04 iunie 2009 - 20:57, a spus:

Pai daca nu e linie cum sa fie tramvaie <_< . Dar de ce sa scoata linia 3? Poate doar se lucreaza incet, ceea ce e numai bine pentru ca avem tramvaie pe celelalte linii pana 3 e gata.



Vezi postareaGygyman6, la 04 iunie 2009 - 21:23, a spus:

Eu sunt optimist, se lucreaza "romanesc", adica incet, in plus e o prostie cum sa scoti o linie de tramvai din orasul care la capatat primul, om avea noi tramvaie putine dar macar isi fac treaba. Poate ne lamureste Domnul Florin.

1

#732 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 11:50

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 iunie 2009 - 21:29, a spus:

Nu e nici macar un zvon cum ca s-ar desfinta linia 3. <_<



Vezi postareamile, la 07 iunie 2009 - 19:25, a spus:

Azi am fost la vot la Liceul Auto (acolo sunt arondat) si am ramas surprins total neplacut de ceea ce am vazut pe traseul liniei 3 in zona de lucrari. Am impresia ca se doreste renuntarea la linia trei. O parte mai mica din linii este pur si simplu acoperita cu pamant si pietris, nivelate, peste sine; in intersectia cu strada cu bariera s-a asfaltat si pe traseul liniilor, sinele nefiind inca pozate, la fel si intrarile de la Liceul Auto sunt asfaltate fara ca sinele sa fie puse, toate capacele de vizitare ale canalizarii, sunt puse la nivelul trotuarelor, iar daca se pun sinele, aceste capace vor trebui sa fie pozate sub nivelul trotuarelor. Prea multe lucruri ciudate am vazut ca sa cred ca se doreste desfiintarea liniei 3....sau se lucreaza in stilul nostru caracteristic, adica, nu stie stanga ce face dreapta si invers...sa dea Dumnezeu sa fie de data aceasta valabila ultima varianta...



Vezi postareaGygyman6, la 07 iunie 2009 - 21:56, a spus:

Dar totusi nimeni nu zice nimic, daca sar renuntat crezi ca nu ar spune cineva, sau ai nostrii or fi mai lasi decat cei din Constanta. Oricum, daca o scot asta e rasplata pentru fraierii care i-au votat, va scoatem tramvaiul. Dar speranta moare ultima , eu zic sa vedem niste poze cu ce ai spus, poate ne vor lamurii mai mult. Eu unul inca sunt optimist, nu indrazneste nimeni sa scoata o linie de tramvai din orasul care la capatat primul.



Vezi postareacseh_17, la 08 iunie 2009 - 18:34, a spus:

Ce interesant ca toti cand se intampla in oras ceva sar la gatuu conducerii... Zimi domnu Gygyman cine a mai facut atat pentru oras, dar in special pentru transportul local decat actuala conducere... Suntem in curs de reinnoire totala a parcului, de vehicule, si majoritatea infrastructurii este renovata + sistemul actual... :017:

Asta nu vede nimeni.. si parca vad ca vor fi argumente contradictorii de genu, an electoral, si etc, etc... <_<



Vezi postareaGygyman6, la 08 iunie 2009 - 21:48, a spus:

"Domnu" cseh, eu nu am acuzat pe nimeni, eu am spus "DACA" vor desfinta linia, nu am spus ca au desfintato si gata si ca ei sunt de vina. In rest am sustinut opinia mea ca doar se lucreaza incet si atata tot, plus ca am mai laudat si acest lucru.



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 10 iunie 2009 - 12:10, a spus:

Deci, iata ce am putut afla de la "surse" :ico4:

Linia e in lucru (se asteapta finalizarea lucrarilor la canalizare) si va fi dubla in portiunea unde era simpla. Linia de contact a fost furata in cursul unei nopti. :uimit: (era sub tensiune in momentul respectiv)
Deci eu zic sa stati linistiti, linia 3 nu se desfinteaza.

Poza de ieri de pe santier: Atasament 060909190328.jpg



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 iunie 2009 - 10:57, a spus:

Din cate am inteles va fi dubla pe intreaga lungime a traseului. :angry:

1

#733 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 11:51

Vezi postareaChagall, la 13 noiembrie 2009 - 11:40, a spus:

Cred ca acest topic se poate inchide. :lol:

Linia 3 de tramvai se desfiinteaza, iar 4 isi schimba capatul

Vineri, 13 11 2009

Linia 3 de tramvaie, cu traseul de la Gara de Nord spre Bulevardul Dambovita si retur, va fi desfiintata incepand din 16 noiembrie. Vor continua sa circule ins aautobuzele 3 intre strada Polona si Dambovita, zona unde au loc lucrari.

RATT anunta ca tot din 16 noiembrie, tramvaiele care circula pe linia 4 vor avea capatul de linie in Piata Gheorghe Domasnean si nu va mai merge pana la Optica. Astfel, traseul tramvaiului 4 va fi urmatorul: Calea Torontalului (bucla intoarcere)-Bulevardul cetatii-Bulevardul Brediceanu-Piata 700-Bulevardul revolutiei-Bulevardul 3 August 1919-Piata Traian-Stefan cel Mare-Calea Stan Vidrighin-Piata Gheorghe Domasnean (la AEM) si retur.

Sursa: http://www.agenda.ro/news/news/24771/linia...ba-capatul.html



Vezi postareamile, la 14 noiembrie 2009 - 17:13, a spus:

Asa scriam in ianuarie 2009...


...sigur vecinii tai sunt niste batranei,nu? numa ei pot spune asa ceva.....asa ma incuraja alecs

Iata ca vecinii mei batranei au avut pana in acest moment dreptate...din pacate...

Nu-mi vine sa cred ca se intampla asa ceva in Timisoara...mai ales ca se doreste ca in viitorul apropiat sau mai putin apropiat construirea de linii de tramvai catre Sag (Parta !!!), Ciarda Rosie - Mosnita, etc.
Probabil ca toate aceste intentii erau de fapt niste fabulatii exagerate la fel ca si construirea marelui nod de interconectare din spatele depoului din Dambovita...
Daca nu sunt in stare sa construiasca ceva, macar sa nu strice din ceea ce exista deja...probabil ca urmeaza linia 5...se introduce o bucata autobuz de la Cetatii pana la Razboieni si se scot 3-4 garnituri de tramvaie...
Ma doare desfiintarea oricarei linii de tramvai sau de firobuz din oras pentru ca fiecare dintre ele are o istorie a ei si cei care s-au nascut sau traiesc de o viata in Timisoara se simt legati de aceste lucruri...la urma urmei nici n-ar trebui neaparat dublata linia 3 pe toata lungimea ei...am vazut si in alte orase din vest linii simple pe portiuni mai lungi sau mai putin lungi...
Pe de alta parte sunt cateva mii bune de salariati care circula cu autobuze tip "convetie" si care in afara de Modatim (din cate stiu eu) nu sunt autobuzele RATT, deci iata o pierdere insemnata pentru RATT,...Ratt-ul ramanand transportatorul subventionatilor,... pensionari, elevi, studenti, revolutionari, familiile ratt-istilor, politistilor (cei care n-au masini), etc...



Vezi postareagarcon, la 19 noiembrie 2009 - 12:27, a spus:

Cel mai suparator lucru cu privire la desfiintarea liniei 3 tramvai este nu atat faptul ca nu mai circula pe relatia Gara de Nord-Dambovita, ci ca o astfel de masura - alaturi de abandonarea infrastructurii din Freidorf de cativa ani - poate echivala cu intentia treptata de a renunta complet la transportul cu tramvaie in acel cartier. De aceea, cred ca cel mai important lucru ar fi reabilitarea infrastructurii din Freidorf, urmand ca apoi sa se decida daca tramvaiul va intoarce la bucla Dambovita sau la Gara de Nord.

Dincolo de asta, raman la parerea mea ca astfel de masuri sunt luate intr-un mod foarte haotic si nu au la baza nicio fundamentare economica, niciun studiu care sa previzioneze si consecintele unei astfel de modificari / desfiintari de traseu. In aceste luni se dovedeste mai mult decat oricand ca "strategii" RATT lucreaza dupa ureche, iau masuri punctuale, care nu sunt nicidecum parte a unui concept mai amplu, revin cu modificari succesive asupra unor modifcari recente. Aceasta conduita, alaturi de absenta oricaror explicatii asupra motivelor unor astfel de decizii, ne poate induce ideea ca avem de-a face cu o lipsa de competenta la nivelul factorilor de decizie din RATT, sau macar cu o lipsa de preocupare. Caci - nu-i asa? - cine vrea sa faca ceva, cauta solutii, cine nu vrea, cauta explicatii / pretexte.

Daca intr-un oras ca Timisoara, la fiecare cateva saptamani se schimba si se desfiinteaza trasee, ceva nu e normal.



Vezi postareamile, la 01 decembrie 2009 - 01:12, a spus:

Am auzit zilele astea de la vecinii mei batranei ca cica se studiaza acolo sus de tot urmatoarea problema: separarea transportului in comun auto de cel electric, respectiv crearea a doua firme de transport in comun in Timisoara, una cu autobuzele iar cealalta cu tramvaiele si firobuzele...le-am spus iarasi vecinilor ca nu prea cred sa se intimple asa ceva dar de data asta am fost mai precaut,... mai stii in ziua de azi ce urmeaza sa se intample...o fi bine, o fi rau...parerea mea este ca n-ar fi bine...



Vezi postareamile, la 27 decembrie 2009 - 23:32, a spus:

Ai dreptate. Am si uitat ca la Szeged asa este. Nu stiu insa cum decurg lucrurile acolo, dar la noi sa fii director general in functie la RATT si sa-ti pregatesti terenul pentru postul de viitor director (sau patron) in viitoarea societate de transport in comun auto nu mi se pare CORECT (putin spus). Sa reduci (distrugi) activitatea transportului electric pentru ca la anumit moment dat sa nu mai ai concurenta si sa vii pe traseele de tramvai desfiintate sub mandatul tau, cu trasee noi infiintate de autobuze, fara cheltuieli pentru infrastructura (gen linii de tramvai, firobuz) mi se pare un act criminal la adresa orasului sub obladuirea primariei. Este relativ simplu si ieftin sa infiintezi linii de autobuz insa inzecit mai scump linii de firobuz si mai ales tramvaie. Si atunci de ce sa desfiintam si sa distrugem ce avem deja ??? La frecventa optima pe linia trei nici macar nu este nevoie de dublare a liniei pe Slavici (am vazut in multe orase europene linii simple in locuri unde nu-s necesare linii duble sau unde nu permite situatia din teren).
In alta ordine de idei, daca se doreste sa vina tramvaiul 10 pana in Dambovita, atunci sa mearga 10-le pana la fosta Fabrica de zahar. Poate asa ar fi mai bine, ar fi o legatura cu centru foarte buna si atunci s-ar putea desfiinta linia 42 (astfel ar fi mai multi calatori pe tramvai) care actualmente se doreste undeva acolo sus sa devina Expres 9 numai ca prea bate la ochi, deocamdata. Probabil ca in zona Freidorf sunt relativ putini calatori pentru doua linii (3 si 42) dar atunci hai sa pastram tramvaiul trimitandu-l in centru si sa desfiintam linia de autobuz care a fost infiintata mult ulterior tramvaiului (1952- linia din Freidorf). Luati aminte si atitudine mai tinerii mei colegi de forum...





Cam multe citate insa la provocarea lui cseh_17 legata de "dramatizarea" noastra, a unora, am vrut sa arat filmul evenimentelor vis-a-vis de disparitia Liniei 3 cand la inceput aproape nimeni nu credea ca acest lucru este posibil...
Coincidenta sau nu, disparitia Liniei 3 si abandonarea lucrarilor de reabilitare a liniilor de tramvai este strans legata de venirea actualului director in fotoliul cel mare de la RATT...Iar faptul ca umblau zvonuri inca din 2009 ca actualul director general nu este prieten cu transportul electric au fost confirmate prin fapte in acesti 6-7 ani de zile...
5

#734 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 februarie 2016 - 12:52

Eh, eram toti euforici... :rad_masa:

Acum lasand gluma deoparte, eu eram foarte optimist, probabil naiv de optimist, pentru ca la acea vreme ma bazam pe faptul ca linia nu e modernizata din cauza lipsei de fonduri si la fel de cele spuse de directorul tehnic la intalnirea din 2008 parca. La urma urmei, 2007 si 2008 au fost anii probabil cei mai ok, in 2009 au inceput sa se strice lucrurile sa apara si vandalii, iar la cate alte probleme au mai aparut, pentru mine unul era important sa cred ca ceva totusi o sa se schimbe pentru ca eu chiar tineam la ce spun. Pana la urma am ajuns sa gandesc inafara cutiei si sa inteleg ca gramezile astea de fiare care se tarasc prin oras inseamna ceva doar pentru anumite persoane si nu pentru toata lumea, iar odata lucrul asta realizat am si incetat sa mai fiu optimist, si chiar sa mai scriu asa des peaici...

Nu ma disculp, imi asum tot ce am spus, doar am facut un rezumat la cum au stat lucrurile la ideile pe care le sustineam.
3

#735 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 februarie 2016 - 13:04

La vremea aceea doar cei foarte pesimisti credeau ca vom ramane fara linia 3. Din pacate cei optimisti ne-am inselat. Bineinteles ca totul a fost tinut in mare secret pana in ultima clipa, cand toata lumea a fost pusa in fata faptului implinit. :(
Cu toate astea, parerea mea e ca E7 isi face bine treaba si impreuna cu linia 3 de autobuz, chiar e peste ce putea face linia 3 tramvai de una singura.
0

#736 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 13:08

:up_arow: :up_arow: Iata, odata cu aceasta experienta trista dar dobandita din viata ta, vei fi in masura sa le spui si altora care vin din urma (fara nici un fel de "experiente") ca "nu tot ce zboara se si mananca"...lucru pe care dealtfel il fac si eu de cate ori am ocazia, motiv pentru care o si "primesc peste nas", cam tot de atatea ori... :D




@ Florin

Citeaza

Cu toate astea, parerea mea e ca E7 isi face bine treaba si impreuna cu linia 3 de autobuz, chiar e peste ce putea face linia 3 tramvai de una singura.



Pai conform acestei constatari, si daca inlocuim toate liniile de tramvai cu autobuze, evident pe alte trasee, transportul va functiona bine, si mult mai ieftin din punct de vedere al cheltuielilor insa va dispare o traditie...

Si in Constanta nu moare nimeni ca nu mai sunt tramvaie insa este pacat ca acest mijloc de transport a fost eliminat...

Oare UE finanteaza reabilitarile de linii de tramvai de prosti ce sunt?

Iata, ei ne finanteaza insa noi ii refuzam din lene de a face proiecte sau din alte interese! Deci, prostii suntem noi!
0

#737 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 februarie 2016 - 13:20

Nu a spus nimeni ca e ok sa scoatem liniile de tramvai si sa le inlocuim cu autobuze. Era o simpla constatare, din punct de vedere al serviciilor oferite.
0

#738 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 februarie 2016 - 13:27

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 28 februarie 2016 - 13:04, a spus:

Cu toate astea, parerea mea e ca E7 isi face bine treaba si impreuna cu linia 3 de autobuz, chiar e peste ce putea face linia 3 tramvai de una singura.


Imi pare rau, dar afirmatia ca E7 isi face treaba BINE in Freidorf, este una total aiurea. Doar pe forum cati se plang de lipsa de capacitate de transport, si si si. Sa nu uitam ca un tramvai ofera mai mult loc decat un G (mai ales GT6 si GT8 -urile care circulau pe 3).
0

#739 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 13:28

:up_arow: :up_arow: Nu a spus nimeni insa foarte usor se poate concluziona acest lucru din postarea ta!... :D
0

#740 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 februarie 2016 - 21:16

Fiecare intelege ce vrea. Oricum, credeam ca se stie ca sunt fan tramvaie (noi) :)
0

Arata acest topic


  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi