STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Popa Sapca - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local

#141 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 820
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 27 februarie 2016 - 18:59

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 februarie 2016 - 18:28, a spus:

....cat despre murit, nu as fi asa sigur in locul tau, tinand cont ca prin pasaje trec si masini de salvare sau pompieri, nu doar plictisiti in drum spre mall sau alte locatii de shoping. -_-
....


sunt de acord cu aproape tot paragraful tau in afara de cel marcat.

Nu imi spune ca toate sectiile de pompieri sunt doar intr-o parte a orasului, idem si la salvari. Aici nu sunt de acord cu tine.
0

#142 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 februarie 2016 - 20:01

Pai, salvarile din orice parte a orasului ar veni, trebuie sa ajunga in final la judetean sau la municipal sau nu stiu eu bine? Da-mi un exemplu de unitate de pompieri in calea Aradului, de exemplu... :eusa_think:
Stiu ca asta nu conteaza daca cineva doreste sa inchida ambele pasaje simultan, dar sa spui ca asta nu incurca chiar deloc, e cel putin gresit...
0

#143 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 820
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 27 februarie 2016 - 20:06

Pai aradului banui ca poate fi servita binemersi de unitatea din spatele fostului depou de tramvaie din badea cartan ( si nu de ceea de langa kandia). Iar salvariile ajung si la municipal, spital desarvarsit de 2 pasaje inca functionale si destul de largi (gheorghe lazar si aradului).

Nu am spus ca nu incurca, dar nu e capat de lume pe partea de salvari/pompieri.

in schimb iti dau dreptate la cei ce merg din sagului/doina/dambovita la lucru/facultate pe aradului/torontalului/lipovei. vva trebui sa plece cel putin cu 2 ore inainte de a incepe activitatea (eu cel putin fac sagului->aradului zilnic de dimineata si plec la 7 cel putin sa ajung la 8 la timp unde am de mers).

nu te-am contrazis, dar chestia cu salvare/pompieri mi se pare trasa de par

Aceasta postare a fost editata de tm87blo: 27 februarie 2016 - 20:08

0

#144 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 februarie 2016 - 21:17

Vezi postareatm87blo, la 27 februarie 2016 - 20:06, a spus:

...dar chestia cu salvare/pompieri mi se pare trasa de par.

Eu stau in partea de sud a liniei CF ce imparte orasul in doua, deci nu sunt afectat in privinta asta, dar ma gandeam la cei ce sunt in nordul liniei, cam toate spitalele si unitatile de pompieri fiind taman pe partea opusa. Poate ar trebui sa nu-mi pese... -_-
0

#145 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 27 februarie 2016 - 21:18

Pasajul de la solventul ar rezolva multe probleme de trafic insa terenul de la Solventul este privat, de la asta plecam in discutie daca stiu eu bine.

Primaria Timisoara a initiat discutii cu proprietarul terenului pentru suprafata aferenta unei sstrapungeri de la bucla troleibuzului la malui Begheiului? sau negocieri privind dezvoltarea ulterioara a zonei care sa tina cont de un pod si un pasaj etc?

primaria a luat in calcul variante de rezerva?

-liniile ferate industriale ale Solventului au fost demontate, deci un pasaj la pasarela Solventul care in curba sa se racordeze cu strada Garii, (folosind daca este posibil pentru o racordarea unui sens chiar terenul pe care era fosta linie ferata care venea din Antestatie in Solventul aia de trecea troleibuzul peste ea) apoi pe sensuri unice spre Bega stazile Nufar si Gelu , splaiul Titulescu si pod peste Bega la strada Nufar.

- o varianta mai grea pe care am mai spus-o
folosind viaductul de la Timisoara Vest se construieste o sosea paralela cu calea ferata Cruceni pina la podul Modos, pod peste Bega apoi sosea paralela cu racordul CFR pina la pasajul de la strada Banul Udrea( sau cumva pina la pasajul de la Ovidiu Balea)

Dar primaria a ales varianta cea mai simpla, pasaj a Solventul dar nu se poate ca nu avem terenul. Asa face si cu centura de sud.
3

#146 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 27 februarie 2016 - 23:34

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 februarie 2016 - 18:28, a spus:

Nu stiam ca Timisoara e in concurs cu Bucurestiul pentru titlul de oras cu cel mai prost trafic... :Facepalm_emote_gif: Daca e asa, le tin pumnii sa castige.
Sigur ca se pot inchide si sper ca asta sa se intample in 2070, cat despre murit, nu as fi asa sigur in locul tau, tinand cont ca prin pasaje trec si masini de salvare sau pompieri, nu doar plictisiti in drum spre mall sau alte locatii de shoping. -_-
Tot pe acolo trec linii de transport in comun, dar sigur ca nu moare nimeni daca se scoala pe la 5 ca sa ajunga la 8 la lucru sau la scoala.



Ce spun eu, și ce înțelegi tu... Eu doar remarcam faptul ca în Timișoara se circulă decent...cat despre partea cu muritul, mai bine te abtineai. Dar asta este democrația, din nou.
Pe scurt, părerea mea este ca prioritar este Jiul apoi Popa Șapcă. Solventul mi se pare inutil.
Este doar un punct de vedere, asa ca tratati-l ca atare!


Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#147 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 februarie 2016 - 23:52

Vezi postareaCataM, la 27 februarie 2016 - 23:34, a spus:

Ce spun eu, și ce înțelegi tu... Eu doar remarcam faptul ca în Timișoara se circulă decent...

Aha... Remarcai ca se circula decent si de aia n-ar deranja pe nimeni inchiderea a doua pasaje simultan. Am inteles exact ce ai spus, adica:

Citeaza

Concluzia mea este ca se pot închide ambele pasaje simultan


... ce ar fi de neinteles de aici, sau ce s-ar putea interpreta gresit?

Cat despre salvari, pompieri si alte cele, e clar ca nu dam doi bani pe "prostii" din astea, pana ce se intampla ceva grav... E democratie, cum ziceai, deci spune-mi te rog, nu te jena, :04: ce am gresit in afirmatia ca inchiderea celor doua pasaje simultan ar priva o parte din cetateni de serviciile rapide a acestor vehicule de interventie speciala? :intrebare: De ce nu s-ar putea efectua aceste lucrari pe rand, una dupa incheierea celeilalte?
P.S. Cred chiar ca ISU ar trebui sa-si spuna parerea si ei in cazul unei astfel de aberatii cum ar fi inchiderea simultana a celor doua pasaje.
0

#148 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 28 februarie 2016 - 05:05

Domnul meu, cu tot respectul, nu cred ca este cazul sa te ambalezi așa de mult. Dacă tu, din faptul ca eu am zis "ca nu va muri nimeni" ai decis sa interpretezi mot-a-mot și sa duci discuția către salvare și pompieri este strict treaba ta...era doar o expresie. După stiinta mea, dorința primăriei este sa nu se închidă total pasajele pe toată durata lucrărilor, ci doar în momentele esențiale (vezi cazul Michelangelo pasaj+pod, unde nu am auzit sa fi fost ceva probleme ieșite din comun pt salvari și pompieri)!
Din păcate, Timișoara este rămasă în urmă dpdv al infrastructurii, de aceea trebuie făcute cât mai repede lucrările astea cheie, și nu aberații gen Solventul (care solicita lucrări mult mai complexe, bani mult mai multi, durata de execuție mult mai mare, utilitate generala net inferioară lucrărilor din centru).
Dar fiindcă acesta este un forum de informare generala și nu unul specializat în domeniul de construcții civile, tot ce am scris eu mai sus trebuie tratat strict ca o părere personală...un punct de vedere al unui parerolog cu suntem toți(majoritatea) care postam aici.


Sent from my iPhone using Tapatalk
3

#149 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 28 februarie 2016 - 05:33

Parerea mea este ca extinderea Str. Popa Sapca / Bd. Antenei la 4 benzi va fluidiza semnificativ traficul pe directia sud-nord (Punctele Cardinale - Iulius Mall - Calea Lipovei).

Insa pe sensul invers (spre centru) putin probabil sa dispara cozile, acum avem 2 benzi inaintea semaforului, dupa ''extindere'' vor ramane la fel 2 benzi si un semafor care va sta tot 20 secunde pe verde si un minut si jumatate pe rosu.

Deci fara regandirea semaforizarii sau poate un pasaj subteran la Punctele Cardinale, vor fi doar bani investiti si mult deranj in trafic pentru niste rezultate minimale la finalul lucrarii. Plus de asta, nu ingustarea de sub calea ferata este cauza congestiei.
1

#150 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 februarie 2016 - 10:02

@ CataM
Bineinteles ca e parerea ta si nu te-am contrat pentru a te convinge sa nu inchizi pasajele, crezand ca ai fi vreun factor de decizie :)
Probleme in cazul pasajului Michelangelo a avut toata lumea, nu doar masinile de interventie si daca pe unii i-a afectat mai putin sau deloc, nu inseamna ca nu au fost.
Suntem cativa (multi sau putini, nu stiu ca nu am facut un sondaj), mai realisti zic eu, care credem ca inchiderea ambelor pasaje (si nu. nu e vorba de o inchidere partiala, dupa cum spunea cineva care se pricepe) ar bulversa orasul, iar daca tu faci parte din tabara care sustine ca pana sa-i ajungem pe bucuresteni mai avem, e ok, dar nu incerca sa ne convingi si pe noi. :)
Desigur, e posibil si ca aceste largiri, in special cea de la Jiul, sa nu ajute la mai nimic (mai ales in varianta proiectata si prezentata), ramanand intrebarea daca merita deranjul si daca eforturile nu ar trebui indreptate in alta directie.
Mi-am expus argumentele si o sa ma opresc aici, urmand sa vedem (sper sa nu) ce se va intampla in caz ca pasajele vor fi inchise, daca va fi cazul. :beer2:
1

#151 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 12:46

Vezi postareatimis2, la 27 februarie 2016 - 21:18, a spus:

Pasajul de la solventul ar rezolva multe probleme de trafic insa terenul de la Solventul este privat, de la asta plecam in discutie daca stiu eu bine.

Primaria Timisoara a initiat discutii cu proprietarul terenului pentru suprafata aferenta unei sstrapungeri de la bucla troleibuzului la malui Begheiului? sau negocieri privind dezvoltarea ulterioara a zonei care sa tina cont de un pod si un pasaj etc?

primaria a luat in calcul variante de rezerva?

Dar primaria a ales varianta cea mai simpla, pasaj a Solventul dar nu se poate ca nu avem terenul. Asa face si cu centura de sud.



Trebuia sa afli pana acum ca Centura de sud nu este de competenta primariei Timisoara. Primaria si primarul pot face doar lobby pentru ea la fel cum ar trebui sa faca toti politicienii timisoreni si timiseni care mai mult sunt preocupati de muscaturi intre ei decat sa faca o echipa pentru binele locuitorilor care i-au ales...Insa, daca centura s-ar fi realizat in aceasta perioada, in mod cert primarul Timisoarei si-ar fi tras meritele catre el, ca "asa-i in politica"...



Legat de terenul de la Solventu lucrurile sunt incurcate...Situatia juridica a terenurilor respective este una total neclara, nu se stie cine este proprietarul "unic" si final al acestor terenuri. Si asta deoarece exista numeroase procese pe rol in care avem numerosi pretendeti, fie persoane juridice, fie fizice, pretendenti aparuti in urma diferitelor etape de privatizare, de preluare sau nu a datoriilor vechi ale combinatului, de tot felul de combinatii ciudate petrecute in ultimii 25 de ani...


Doar niste legi noi si clare la nivel national ar putea face ordine si in acest caz si in alte situatii asemanatoare...Altfel vom astepta mult si bine...

Ar fi vorba despre o lege sinonima cu ultimele legi aparute in domeniul constructiei de autostrazi si anume realizarea expropierilor de terenuri pentru constructii de interes national si local (sau municipal) indiferent ca situatia juridica a acestora este neclara si se afla pe rolul instantelor, urmand ca dupa ce instatele dau sentintele definitive, sa se treaca si la despagubiri la preturile de pe piata imobiliara...

Doar o astfel de abordare ar rezolva multe situatii (incurcate) de acest gen...

Pana atunci putem "urla" mult si bine catre primar si primarie caci nu vom rezolva mare lucru...
0

#152 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 820
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 28 februarie 2016 - 21:35

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 februarie 2016 - 23:52, a spus:


P.S. Cred chiar ca ISU ar trebui sa-si spuna parerea si ei in cazul unei astfel de aberatii cum ar fi inchiderea simultana a celor doua pasaje.



Aici exagerezi din nou. Nu e singura unitate ISU cea din Sagului sau din partea de sud a orasului. Exista unitate ISU si in partea de nord.
Iar cu salvariile, ti-am expus sus parerea mea fata de cei din zona de nord fata de municipal/judetean. Pasajele din jurul spitalului municipal nu intra in lucru si sunt destul de largi incat sa ofere acces la el. Hai sa nu dramatizam atat pe perspectiva asta. nu toate serviciile de salvare/ISU sunt in partea de sud, iar brusc cu "blocarea" a doua pasaje, locuitorii partii de nord sunt taiati de la aceste servicii.

Nu sunt de acord cu punerea in lucru a pasajelor in acelasi timp, ca sa intelegi si partea asta.

Aceasta postare a fost editata de tm87blo: 28 februarie 2016 - 21:38

0

#153 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30183
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 februarie 2016 - 21:51

Pai, numai exagerand putin poti atrage atentia asupra unui aspect pe care altfel nu l-ar baga nimeni in seama. :D Am mai atras atentia asupra blocarii accesului acestor masini in centrul modernizat si uite ca in scurt timp dupa ce scriam pe forum, pompierii au trebuit sa-si faca loc cu ranga in Piata Unirii. Obisnuim sa ne gandim in mod normal la o salvare sau o masina de pompieri si nu la un eveniment major, cand orice cale de acces e importanta. Sper sincer sa nu fie nevoie niciodata sa-mi dai dreptate. -_-
0

#154 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 28 februarie 2016 - 22:37

Stiu ca centura de sud nu este de competenta primariei orasului insa orasul este principalul beneficiar.
In loc de intepaturi cu CJ Timis probabil primaria putea sa caute solutii asta am vrut sa spun, daca nu isi gasea teren pe teritoriu sau putea sa intre in discutii cu CJT privind abordarea solicitarii fondurilor.

Dar CJT nu vrea sa ia nici macar DC -urile sa le faca DJ-uri acolo unde s-ar putea folosi ca un fel de centura.(Erau niste discutii).

Adica hai sa ne uitam la vecinii de e la Arad si Oradea care au mai miscat ici colo.Oradea are o centura intre cimitirul Rulikowski si unitatea militara si culmea au reusit sa mai bage si o strada intre centura si unitatea militara, tu cum crezi ca actioneaza legile la Oradea? legile astea care aici au oprit constructia liniei de tramvai din cauza unui aviz al armatei acolo au permis constructia unei sosele pe linga gardul armatei daca nu chiar pe terenul ei.

Cunosti vre-o initiativa a primariei privind un drum pe linga calea ferata spre Giroc pe terenul armatei si in continuare pe linia industriala de la Azur si pe terenurile alea sau chiar pe linga Bega urmind sa iasa Ghiroda la centura de nord?
Crezi ca daca iesi asa la ziarizde si le spui ca miine facem miting pentru centura, de poimiine curg banii?Din contra te iau de prost.

Iar despre Solventul stiu cite ceva si despre ce e pe acolo, eu am intrebat daca primaria nu poate face pasajul adoptind alta solutie tehnica prin care sa evite Solventul.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 28 februarie 2016 - 22:43

2

#155 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2016 - 22:52

Observ ca te-ai iritat si ai luat-o pe ... alaturi... :eusa_think:

Da un telefon la primarie si intreaba-i de ce nu fac un drum prin curtea Solventului?...Si apoi spune-ne si noua raspunsul lor!
0

#156 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 februarie 2016 - 09:34

O sa dau un telefon sa ii intreb de ce nu fac un pasaj pina la Solventul.

Dar ma indoiesc ca la primarie stiu cite ceva despre terenurile primariei daramite ale Solventului.

Aceasta postare a fost editata de timis2: 29 februarie 2016 - 09:37

0

#157 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 29 februarie 2016 - 09:55

Suntem off-topic și nu vreau să dezvolt prea mult, însă știu că exista un proiect destul de vechi de drum chiar cu 4 benzi, pe lângă linia CF 918 de la gara Timișoara Sud, pe lângă Halta Semenic (Giroc) spre Urseni.
Responsabil cred că era CJT, ideea pornind de pe vremea lui Dan Șipoș (adică dinainte de Ostaficiuc și Bojin).
0

#158 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 19 martie 2016 - 23:28

http://www.tion.ro/a...-e-gata/1626519
0

#159 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 martie 2016 - 19:24

Vezi postareaMcLane, la 25 februarie 2016 - 23:43, a spus:

Daca tot v-am zis de Jiul, sa va zic si de Popa Sapca. Batalia cea mare se da intre Porr si o asociere spaniola condusa de firma Copisa, dar participa si firma Procom din Italia care a contestat la Jiul. Cred ca se va contesta si aici.

Aceeasi firma a contestat si aici.

Aceasta postare a fost editata de McLane: 25 martie 2016 - 19:24

0

#160 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 martie 2016 - 19:56

Sint curios de ce in alte tari nu se contesta licitatiile ca la noi. Oare de ce nu plagiem legislatia altora ca sa scapam de firme neserioase? Probabil in alte tari la o contestatie platesti o cautiune pe care o pierzi daca contestatia nu se accepta.
1

Arata acest topic


  • (52 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi