Zona CETATE Reabilitarea cladirilor istorice din Timisoara
#621
Postat 26 ianuarie 2016 - 10:39
#622
Postat 26 ianuarie 2016 - 11:42
Eu parchez acolo si fac 3 minute pana in PIATA VICTORIEI !!!!
dar e 2 lei/ora !!!!! scump domn'le......mai bine urci masina de minim 20.000 euro pe spatiul verde !
#623
Postat 26 ianuarie 2016 - 14:02
Florin.B RATT, la 26 ianuarie 2016 - 09:21, a spus:
Pai, momentan, realitatea dovedeste ca sunt arhi-suficiente : niciuna nu este plina !
Eu cred ca inainte sa ne grabim sa dam cu parul, ar trebui sa privim adevarata problema : mentalitatea. Dreptul de a parca in centru gratuit nu este legiferat nicaieri. Poate ar fi timpul sa intelegem asta.
Hai sa vedem parcarile respective pline si-atunci vom putea evalua gravitatea transformarii centrului. Cate masini mai raman pe strazi daca umplem parcarile pe care le avem deja ?
Aceasta postare a fost editata de mio: 26 ianuarie 2016 - 14:07
#624
Postat 26 ianuarie 2016 - 14:42


Atit timp cit este tolerata parcarea aiurea, nu o sa vina niciun fraier sa investeasca milioane de euro intr-o parcare care o sa fie ocupata maxim 10%:










BNR ar putea sa planteze niste tuia care sa mascheze agregatele de climatizare si porcaria aia de soproane cerute de ISU:


Exemplu de firma diferita de cea uzuala, facuta special pentru agentia dintr-o cladire istorica:


#625
Postat 26 ianuarie 2016 - 18:16

Aveti/avem cu totii dreptate. Si cei care spun ca sunt inca multe locuri libere in parcarile existente, dar si cei care spun ca ar trebui construite parcari noi, incapatoare...
Personal optez pentru cateva parcari noi, mari si incapatoare in detrimentul celor multe si marunte, unde sa ma duc fiind sigur ca voi gasi un loc liber...
In alta ordine de idei, cam toate firmele care au vrut sa construiasca aceste parcari mari au cerut si dreptul de amendare pe o raza de X metri a celor care nu folosesc parcarea lor, tocmai pentru ai forta pe cei indisciplinati sa se conformeze...Pana nu se vor lua si asemenea masuri, nu vor fi folosite de toata lumea parcarile cu plata, fie ele mici si multe sau mari si mai putine ca numar...Mereu vor fi destui care vor parca pe trotuare, pe spatiu verde, in acele stradute fara iesire, etc.,...
#626
Postat 26 ianuarie 2016 - 18:33
#627
Postat 26 ianuarie 2016 - 18:44

"Ingerii galbeni" a fost din start o excrocherie premeditata...si care nu-ti ofereau alternative ci capcane...
Acele amenzi de care pomeneam eu se pot da in colaborare cu Politia Locala, respectiv cu participarea unui/unor agent/i ai Politiei Locale...Precum intr-o perioada si pe mtc-urile RATT...
Sau in colaborare cu cei de TIM-Park care au deja cele necesare, etc.,...
Altfel nu se va face ordine niciodata....
LE Daca OTL Oradea s-a fript cu "bilete" prin SMS, inseamna ca n-ar mai trebui aplicat sistemul?...Mai mereu poti da peste escroci, in orice domeniu...
Daca ne-am fript cu "ingerii galbeni", inseamna ca n-ar mai trebui amendati cei care parcheaza aiurea sau n-ar trebui ridicate masinile parcate pe linia de tramvai, care stau pe spatiul verde, sau pe zebre?...
#628
Postat 26 ianuarie 2016 - 20:36
mio, la 26 ianuarie 2016 - 14:02, a spus:
Eu cred ca inainte sa ne grabim sa dam cu parul, ar trebui sa privim adevarata problema : mentalitatea. Dreptul de a parca in centru gratuit nu este legiferat nicaieri. Poate ar fi timpul sa intelegem asta.
Discutam un principiu si daca tu crezi ca eu imi doream vreo parcare gratuita "pi șientru", te inseli. Din partea mea, taxa poate fi si 100 de lei 5 / minute, deoarece nu-mi propun sa parchez niciodata in nicio parcare din cele enumerate de tine si credeam ca asta s-a inteles deja din ce am tot scris. Acum sper sa nu intelegi din afirmatia anterioara ca parchez in alte locuri (de genul celor din pozele lui Doppler)... Nu, pur si simplu ma duc pe jos daca chiar vreau ceva din zona centrala, dar asta nu s-a intamplat prea de curand si nu se va intampla nici prea degraba.

Pe langa principiu, mai putem discuta si de cei care locuiesc pe strazile devenite de curand pietonale... Cam la ce solutie s-a gandit primaria pentru ei? Vanzarea autoturismului? Parcarea lui la Continental in fata sau in spate la Bega? Mutarea in alta zona, unde accesul auto este permis? (tot ca sa nu se inteleaga gresit: nu stau in centru!

#629
Postat 26 ianuarie 2016 - 22:53
Probabil nu exista o solutie pentru riverani. Daca s-ar implementa si la noi un sistem de inchiriere a locurilor de parcare (ramase) pe domeniul public (in tot orasul, fara discriminare) poate s-ar rezolva problema.
Avem cazuri de imobile cu acces auto in incinta pe noile pietonale ? Nu-mi vin in minte alte exemple in afara de "strada" Carol Robert de Anjou; acolo credeam ca e proprietate privata si cautand acum am descoperit ca e strada.
#630
Postat 27 ianuarie 2016 - 00:13
mio, la 26 ianuarie 2016 - 22:53, a spus:
Asta cred si eu si nu-mi pare in regula (nu mor de grija lor, dar cum spuneam, dicutam un principiu). Probabil nu sunt multe case cu acces auto, dar sunt cateva (de exemplu Vasile Alexandri 7, unde imi aduc aminte ca intrau pe vremuri masini de aprovizionare pentru "Cantina Partidului"). Totusi, nu inseamna ca daca nu ai acces auto in curtea interioara, solutia potrivita ar fi sa duci masina in parcarea unui hotel din apropiere.

La Budapesta de exemplu, in parcarea subterana a unui hotel (Courtyard by Marriott), tariful pentru o zi era de 10-12€, la Graz 7-15€ sau chiar mai mult, la Viena 3€/h (mai ieftin pe o zi intreaga) si asa mai departe si nu vad ce i-ar opri si pe ai nostri sa se "alinieze". In multe orase din Europa, hotelurile plasate central, scriu ca e disponibil un loc de parcare cu plata (sau nu) in apropiere, ele neavand niciun fel de parcare, doar la noi e invers.
#631
Postat 27 ianuarie 2016 - 12:44
1. Deoarece in acel perimetru exista deja una, posibilele probleme tehnice ar trebui sa fie deja cunoscute. La fel si solutiile.
2. Un focar de infectii mai putin langa centru.
#633
Postat 14 februarie 2016 - 21:11

#635
Postat 17 februarie 2016 - 16:39
Se pare că proprietarii Locanda del Corso de pe Mărășești au de gând, cel puțin oficial, să deschidă un alt local în Bastionul de lângă Piața 700. Ultima dată stiam ca era ceva discotecă acolo. Art Club sau așa ceva...
Oricum e bine că se face ceva. Sunt foarte mulți ani de când e parasită o zona ultra centrală!
#638
Postat 21 februarie 2016 - 13:58
Plus ca autoarea iarasi are scapari in sensul ca pe langa interzicerea in Libertatii, Unirii, Sf. Gheorghe si Tarcului, mai sunt si alte segmente de strazi sau strazi interzise biciclistilor...Iarasi s-au luat niste masuri injumatatite, astfel ca toata lumea sa fie in ceata, pietonii avand impresia ca toate strazile pietonale sunt numai ale lor iar biciclistii avand impresia ca pot circula pe oricare dintre aceste strazi...
Parerea mea am expus-o in urma cu vreo doi-trei ani si anume ca biciclistii n-ar trebui sa circule in zone pietonale intre orele 10-22 aproximativ. Si nici n-ar muri vreunul dintre ei daca ar merge pe langa bicicleta in zona pietonala intre aceste ore...
#639
Postat 21 februarie 2016 - 16:40
Desi oricum, din start, mie mi se pare o aberatie. Pe Marasesti si Alba Iulia era intr-adevar periculos (mai ales din cauza scuterelor, nu atata a bicicletelor) cat era santier in rest, dar asta pentru ca tot fluxul pietonal era inghesuit acolo. Acum ca sunt finalizate cele 10(!) strazi plus cele asfaltate, fluxul de oameni e mult mai bine distribuit, la fel ar fi si fluxul de biciclisti. Deci nu ar trebui sa mai fie probleme. Mai e aberant si ca in Libertatii nu ai voie cu bicicleta desi este o statie de imprumut de biciclete acolo, montata de Primarie. Unde e logica?!
Iar daca in continuare ar fi probleme cu biciclisti teribilisti, Politia Locala ce pazeste? De ce trebuie sa sufere toti biciclistii (si, Doamne-ajuta, suntem o gramada in Timisoara) pentru ca unii merg ca nebunii si politia nu face nimic? Solutia nu e interzicerea accesului, ci disciplinarea prin aplicarea legii. Si Primaria ia tot felul de masuri idioate care descurajeaza folosirea transportului ecologic, in loc sa-l incurajeze (desi se lauda ca face asta si cu cati kilometri de piste avem).

Aceasta postare a fost editata de buback: 21 februarie 2016 - 16:41
#640
Postat 21 februarie 2016 - 18:05
Citeaza
Sunt incomparabil mai multi pietoni decat biciclisti...
2)
Citeaza
Nu exista in tot orasul piste decente pentru biciclisti decat cu foarte mici exceptii si tu te astepti tocmai in jurul Cetatii sa fie...Probabil vor fi atunci cand si daca se va realiza Inelul I in sens unic...
3)
Citeaza
Zona centrala este atat de mica incat este nesemnificativ ca timp ocolirea ei, mai ales cu bicicleta pe inelul I pe marginea drumului exact cum circuli pe unde nu sunt piste amenajate...Diametrul cartierului Cetate in partea lui maxima este de 720 m, semicircumferinta ajungand pe la 1000 m. Deci ai un plus de aproape 300 m de facut prin ocolire decat in mod direct pe pietonale unde ai deranja prin prezenta ta zeci si sute de oameni mai spre primavara-vara-toamna...300 m pentru un biciclist care circula cu 15 km/h inseamna 1:12 minute (adica un minut si 12 secunde). Deci nu cred ca pica cerul pe vreun biciclist daca face 1 minut si 12 secunde in plus cand ocoleste zona centrala pe relatia diametral opusa...

4)
Citeaza
N-are cum Politia Locala sa fie cu ochii pe fiecare biciclist. Este o pretentie absurda!
5)
Citeaza
"Gramada" este mare doar la Verde pentru biciclete si la alte actiuni similare. In schimb in traficul de zi cu zi nu se vad multi biciclisti comparativ cu numarul locuitorilor acestui oras...In weekend-uri numarul biciclistilor creste cat de cat intr-adevar insa atunci si numarul pietonilor creste cand vremea este buna, dar scade si numarul automobilistilor...
6)
Citeaza
Tocmai asta este solutia, interzicerea! Daca sunt pieton pe strazile pietonale, n-am de unde sa stiu ca se apropie un biciclist teribilist sau unul cu capul pe umeri. Si apoi de ce sa ma plimb pe o strada pietonala cu ochii in patru, sa ma feresc si sa-mi feresc familia, fie prietena, sotia, copii sau parintii batrani de un posibil biciclist teribilist sau nu. Incidentele se pot intampla si cu biciclistii neteribilisti in sensul ca ma bag eu in fata lui schimbandu-mi brusc directia de mers, vazand ceva in vreo vitrina sau vazand o cunostinta, etc.,...
Si de ce n-ar avea dreptul si pietonii sa aibe niste strazi (cateva) doar ale lor???...Cand insusi ideea principala a acestui proiect a fost amenajarea unor strazi DOAR PENTRU PIETONI! STRAZI PIETONALE!
Retine si faptul ca sunt si bicilist! Am participat si la cateva editii de la Verde pentru bicilete iar ieri am parcurs un traseu de peste 28 km din Freidorf pana la Barajul Dumbravita, inclusiv pe drumul forestier din Padurea Verde, la anii mei!...
