limuzina Jaguar Daimler din 1976:
Masini pe alese
#882
Postat 08 februarie 2016 - 15:24
#884
Postat 09 februarie 2016 - 13:04
Oriunde am umblat la west de RO, daca dai cu avariile, lumea se uita ciudat la tine. In Germania, chiar lasa o distanta fata de tine, crezand ca urmeaza sa te opresti din cauza unei avarii. Singurii care par a avea idee despre ce se intampla, sunt vecinii nostrii: Ungaria, Serbia Bulgaria, si camionagii cam peste tot in Europa.
#885
Postat 16 februarie 2016 - 00:17
Duster pick-up cu 6 roti:

tot Duster (nu i-am gasit numele), dar arata cam prea prea:

si Duster limuzina;

Toate acestea la expozitia Renault de la Titu.
#886
Postat 16 februarie 2016 - 13:58
#887
Postat 17 februarie 2016 - 19:40
Citeaza
...
pro motor
Metoda James Bond anti radar:
#888
Postat 17 februarie 2016 - 19:46
#889
Postat 22 februarie 2016 - 08:56
Cum se fura masinile high tech:
Am cautat acest clip pentru ca este anuntat un articol pe aceasta tema in numarul urmator numar autobild.
#890
Postat 26 februarie 2016 - 23:32
#891
Postat 01 martie 2016 - 00:57
Cistigatorul Jackpot-ului la loto sa vizioneze acest clip inainte sa se inscrie pe lista de asteptare la un Bugatti...
#892
Postat 03 martie 2016 - 02:01
Se pare ca in Europa de Vest nu sint gropi din moment ce la noi nu exista aceasta optiune.
#893
Postat 03 martie 2016 - 22:37
#895
Postat 08 martie 2016 - 10:55
Citeaza
Materialul creat de un grup de cercetători ai Iowa State University foloseşte o serie de inele rezonatoare acordate pentru a absorbi undele radio în banda de 8-10 GHz, cum sunt cele folosite cu sistemele de detecţie Radar. Cu o eficienţă de până la 75%, filtrul anti-radar converteşte undele radio în semnale electrice oscilante, disipându-le energia înainte de a putea fi reflectate înapoi către sursă.
...
go 4 it
#899
Postat 03 mai 2016 - 20:45
ZOE in teste, fotografiat in curtea muzeului. Am reusit sa dau o tura prin curte cu el si parerea e una pozitiva, la prima vedere. Interiorul e foarte modern, instrumentele de bord fiind inlocuite de doua display-uri, unul in dreptul volanului si al doilea care imita o tableta, pe consola centrala. Se conduce ca una cu cutie automata, demarajul fiind foarte rapid si frana foarte eficienta (probabil datorita recuperarii de energie la franare). Mi-au placut si geamurile cu o tenta albastrie, la fel cu culoarea masinii.
Principalul minus (dupa autonomie) e pretul, prea mare la acest moment. Ce imi place la Renault, e ca nu au incercat sa scoata niste struto-camile ca cei de la BMW sau Toyota, ci au incercat sa o faca sa arate tot a... masina.

Ajutor










