veloTM by Viacor Engineering
#521
Postat 13 februarie 2016 - 13:00
Oricum, intrebarea mea cum ca ce s-ar dori de la dispecer, avea alt sens, nu spuneam ca acesta ar trebui sa doarma si sa nu faca nimic. Daca vede in sistem ca o poarta e blocata (led rosu) o deblocheaza doar la cererea telefonica a echipei care distribuie biciclete si nicidecum fara sa fie cineva acolo care sa raporteze ce si cum. Daca clientul nu poate ridica o bicicleta din poarta x, nu are decat sa incerce sa ridice alta din poarta y. Daca dupa 2-3 incercari nu reuseste, ia legatura cu dispecerul si acesta il va ajuta, daca poate rezolva asta software si nu e o problema de hardware, cand ii va recomanda utilizarea altei statii velo.
#523
Postat 15 februarie 2016 - 16:55
Sent from my PMT7177_3G using Tapatalk
#524
Postat 15 februarie 2016 - 21:37
#525
Postat 27 februarie 2016 - 18:12
TION a spus:

#526
Postat 06 martie 2016 - 21:31

#527
Postat 06 martie 2016 - 21:34
#528
Postat 08 martie 2016 - 14:21
ora 13:20, Vrand sa ridic o bicicleta de le Catedrala, sistemul mi-a dat eroare de 2 ori, in final am reusit s-o ridic, dupa 10 minute.

ora 13:40, Bastion. Dorind sa o pun la loc, am deschis o poarta, iar cand am ancorat bicicleta becul s-a facut din portocaliu in rosu.
Inrebarea:
Data viitoare cand voi dori sa ridic o bicicleta m-i se va ivi vreo "surpriza" ?

#530
Postat 08 martie 2016 - 19:03


#531
Postat 08 martie 2016 - 19:18
Verifica-ti email-ul furnizat la activarea cardului. Acolo trebuie sa ai doua mail-uri, unul continand PIN-ul si al doilea continand parola de acces pe velotm. User name e chiar adresa de email. Contul s-a creeat automat, nu trebuia sa-l creezi tu.
#532
Postat 08 martie 2016 - 19:23
Citeaza
#533
Postat 08 martie 2016 - 19:26
2: Si spunetilor celor de la dispecerat ca se raspunde pe tasta verde .

L.E:



Aceasta postare a fost editata de dan.s: 08 martie 2016 - 19:32
#534
Postat 08 martie 2016 - 19:32

Spune-le ca nu mai ai parola de acces pe site, poate iti trimit alta (tot pe mail)
Poti sa-ti resetezi si tu parola de pe site. Daca nu te descurci, trimite-mi PM cu adresa de email si CNP si o fac eu.
#535
Postat 08 martie 2016 - 19:47


Ps: Ce pauza a lasat cand i-am raspuns ca am vorbit si pe forum cu dumneavoastra


#537
Postat 09 martie 2016 - 17:29
#539
Postat 09 martie 2016 - 20:25
2: Spuneti meseriasilor ce se ocupa de statii sa mai curete senzorii ecranului ( azi, statia bastion, senzorii ziceai ca cineva a luat un bulgare de noroi si la intins acolo, a durat ceva pana sa ma prind ca asta e problema si i-am curatat cat de cat cu un muc de tigara

#540
Postat 09 martie 2016 - 20:53
O sa-i anunt pe colegi de problemele sesizate.