Citeaza
Asa este insa dupa cum am putut observa de-a lungul timpului, tocmai vointa din partea sefului-sefilor din RATT n-am prea vazut...
Vroiam sa va atrag atentia asupra barelor de sustinere din interiorul vaporaselor prezentate de Wegmann si lipsa lor din vaporasul nostru...
In alta ordine de idei, din cate am observat, lipseste un far (sau pereche de faruri) pe vaporasul nostru in ideea ca se va circula si pe intuneric in cazul transportului in comun...Primavara si toamna la ora 19-20 se cam intuneca...
Apoi, trebuiau dotate si cu niste lampi de gabarit deoarece vor trebui sa fie vazute de celelalte vaporase aflate in trafic care vin din sens invers sau de alti participanti in trafic naval! Iar aceste lampi ar trebui sa fie cu cate doua becuri in caz ca unul se arde si pana se schimba sa ramana celalalt...Se poate observa in poze ceva ce seamana a lampi dar nu este ceva sigur...Sau or fi camere video?...
N-am observat nici lampi in salon! Doar daca nu sunt intinse lateral pe langa geamuri, respectiv deasupra geamurilor...
Citeaza
In ceea ce priveste clima, trecand peste faptul ca nu arata bine ca aspect, alte griji nu-mi fac si asta deoarece "pe apa" este mai racoare decat pe asfalt iar daca usa din fata va sta deschisa, va veni aer racoros in intregul salon...Poate doar ca ar trebui deschisa si o usa din spate pentru iesirea aerului intrat prin fata...
Citeaza

Legat de aceasta modalitate (varianta) de motorizare, cred si eu ca era probabil mai buna...Mai ales chestiunea cu manevrabilitatea...
Dar vorba lui Wegmann, vorbim de generatia "0" in Timisoara pe Bega...
Legat de motoare electrice, ele ma lasa mai rece deoarece simt ca n-au viata in ele, mai ales pe apa...Am mers cu BBT si senzatia asta am avut-o...Motoarele termice iti dau alta senzatie! Parerea mea!

Cum ar fi sa avem motocros cu motociclete electrice sau ... Formula 1 cu motoare electrice?...

Iata din care model se trage vaporasul (catamaranul) nostru...Acelasi producator...Spat Yard SRL Galati









