Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 22 ianuarie 2016 - 19:04
Despre tramvaie in general
#2581
Postat 22 ianuarie 2016 - 19:03
#2582
Postat 22 ianuarie 2016 - 19:29
#2584
Postat 27 ianuarie 2016 - 15:09
#2586
Postat 28 ianuarie 2016 - 21:08
#2588
Postat 02 februarie 2016 - 21:17
#2589
Postat 03 februarie 2016 - 10:49
Iar daca mai pui ca (mai) sunt persoane din interior care fac cu sufletul ceea ce fac, chiar dezinteresati financiar, si nu sunt "bagati in seama", atunci avem imaginea si mai completa a acestei nepasari...
#2590
Postat 03 februarie 2016 - 18:28
mile, la 03 februarie 2016 - 10:49, a spus:
Iar daca mai pui ca (mai) sunt persoane din interior care fac cu sufletul ceea ce fac, chiar dezinteresati financiar, si nu sunt "bagati in seama", atunci avem imaginea si mai completa a acestei nepasari...
Din pacate regiile de transport sunt urmasele directe ale fostelor intreprinderi de stat de transport public. Mentalitatea a ramas adanc inradacinata...noi ne facem ca lucram ei se fac ca ne platesc.. Prea putini oameni constiinciosi si harnici...restul stiu ca e un salariu mizerabil dar "traiesc" de la locul de munca...mai un ciubuc mai o pierdere organizata de vreme...bani oricum nu sunt vechimea cat de cat merge...si in asteptarea pensiei nimeni nu ii poate certa ca nu lucreaza eficient...directorii isi fac afacerile lor cu terenuri si cladiri...cei mici mai sudeaza mai repara o masina mai asteapta sa vina ora 16 sa rupa usa....in drum spre casa...
Cum ziceam putini oameni constiinciosi si sufletisti care chiar doresc sa fie bine. Dar si ei sunt franati maxim de indiferenta generala si de senzatia ca oricum barca se scufunda si doar subventia primariei o tine. deci ce sens are sa ne batem prea tare capul? sistemul merge si asa....si asta e rugina care il distruge din interior..din pacate...in Resita cand primaria a avut interes a desfiintat tramvaiul...tramvai ce fusese introdus doar in ultimii ani inainte de 1989...in Constanta Mazare si-a luat banul din comisioane....la noi s-a vazut ca nu pot brusc cu dube...dar ma doare ca usor usor pentru tramvai nu sunt bani..linia 3 PROMISA acum 4 ani tot nefunctionala si desfiintata este...aducem in schimb midi mini microbuze in loc sa platim munca soferului care isi f..te nervii si psihicul intr-un trafic aglomerat si nebunesc...aducem vaporase turistice in loc sa reparam depoul si sa terminam cu reabilitarea liniilor de tramvai.....si mai dam teren si din depou pentru business uri private pe banii statului......
#2591
Postat 04 februarie 2016 - 10:50
Citeaza
Se puteau aduce si vaporasele si in paralel se puteau reabilita liniile de tramvai sau se putea moderniza depoul...
Reabilitarea liniilor de tramvai s-a oprit pentru ca ASA S-A DORIT si nu pentru ca s-au comandat vaporasele. Atentie!...Sunt proiecte paralele!
#2592
Postat 04 martie 2016 - 21:39
Capturi mai detaliate nu postez, nici o poza din care sa reiese clar (pentru cei ce nu cunosc vagonul, desigur) amplasarea echipamentului de inregistrare.
DVR-ul are 8 porturi, pentru a putea conecta cele 5 camere, si un HDD destul de mare pentru a putea stoca o saptamana de inregistrari in format HD, (720p) de la toate cele 5 camere.
Camerele sunt rezistente la vandalizare (in limite rezonabile), carcasa fiind din aluminiu, nu din plastic. Camera nr.1 este in cabina vatmanului si e orientata astfel incat sa se vada ce face acesta in timpul condusului. La pozitionare, s-a pus accent pe supravegherea usilor, la recomandarea politiei.
Cablarea (destul de problematica in zona articulatiei) a fost facuta de electricienii nostri. Montarea camerelor si a achipamentelor am facut-o eu ajutat de colegul Adi T.
#2593
Postat 05 martie 2016 - 12:15
Este deasemenea de admirat colaborarea intre politie si RATT! Daca este una serioasa si nu doar de fatada!...
#2594
Postat 05 martie 2016 - 12:38
Nu inteleg de ce o astfel de solicitare sa ajunga la noi atat de tarziu. (au fost deja doua cazuri de cereri pentru Armonia si ambele dupa 10 zile de la eveniment)
Cat despre gest, sa vedem daca primaria va fi de acord sa plateasca echiparea vagoanelor (ei s-au laudat cu asta), tinand cont ca doar materialele pentru un vagon costa aprox. 1000€, fara a mai include aici si manopera, care nu e una tocmai simpla sau de scurta durata. (in plus, e custom pentru fiecare vagon, aproape nici unul nefiind identic cu celalalt la detalii ca prinderea paturilor de cabluri, tipul acestora, etc)
#2595
Postat 05 martie 2016 - 12:58
#2596
Postat 06 martie 2016 - 22:35
Florin.B RATT, la 04 martie 2016 - 21:39, a spus:
DVR-ul are 8 porturi, pentru a putea conecta cele 5 camere, si un HDD destul de mare pentru a putea stoca o saptamana de inregistrari in format HD, (720p) de la toate cele 5 camere.
Un HDD nu va rezista mult timp din cauza vibratiilor garniturilor. Trebuia prevazut mai degraba cu un SSD sau ceva similar.
#2597
Postat 06 martie 2016 - 22:55
#2600
Postat 10 martie 2016 - 07:33

Ajutor












