
Masini pe alese
#121
Postat 26 martie 2009 - 19:13

#122
Postat 26 martie 2009 - 20:31
Hyundai a prezentat primele detalii ale unui concept hibrid, denumit BLUE - WILL, care va fi prezentat la Salonul Auto de la Seoul, ce-şi va dechide porţile pe 2 aprilie.
Hyundai BLUE - WILL, conceptul verde care va fi prezentat la Seoul
În afara designului care este special conceput pentru "a lua ochii" coreenilor, hibridul oferă emisii şi un consum foarte scăzut, potrivit autoexpress.co.uk. Maşina utilizează un motor pe benzină de 1,6 litri cu injecţie directă, care lucrează în tandem cu unul electric de 100kW. Acumulatorii litiu ion polymer sunt furnizaţi de LG, şi sunt amplasaţi în spatele locurilor posterioare.
Calităţile eco ale maşinii nu se opresc aici, BLUE - WILL având faruri produse din sticle de plastic reciclate, iar unele componente din interior plus capota motorului sunt realizate din plastic biodegradabil. Pe plafon sunt montate panouri solare care contribuie la eficienţa maşinii, generând un plus de energie ce este stocată în acumulatori. Nu există deocamdată planuri pentru producţia în serie a hibridului, însă tehnologia, care se găseşte şi la Chevrolet Volt şi Opel Ampera, va fi implementată în viitoarele modele Hyundai, ce vor apărea în următorii ani.
tion.ro
si are si o culoare mai faina

#123
Postat 27 martie 2009 - 23:27
Au aparut poze noi cu viitoarea generatie de Opel Astra, care isi va face debutul oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, din septembrie. Noul model preia directia de design trasata de Insignia, care a luat premiul de Masina Anului 2009. Astra va veni cu versiuni hatchback, sedan, break si GTC. Principalii rivali ai noului model sunt Peugeot 308, Renault Megane si VW Golf 6.
Cu toate ca GM nu a prezentat specificatiile tehnice ale modelului, constructorul a anuntat ca Astra va fi “un mix de inovatii tehnice si design care promite sa ridice standardele in segmentul compact”. Una din tehnologiile preluate de la Insignia este FCS, sau Front Camera System, care este capabil sa recunoasca anumite semne de circulatie, si sa avertizeze soferul daca paraseste banda de circulatie fara actionarea semnalului luminos.
Noul Astra imprumuta platforma Delta II de la GM, si, este posibil sa preia si noul motor turbo de 1,4 litri, folosit pe Chevrolet Volt si Cruze.
auto.ro
#124
Postat 29 martie 2009 - 21:44

Arată ciudat, neo-retro. Are un nume care nu le spune nimic milionarilor români. Costă cât un Rolls Royce. Şi, cel mai important, va fi produsă în doar 10 exemplare, construite manual. Cam asta este cartea de vizită pentru FM Vulca S.

La un an de la prezentarea oficială a conceptului, FM Vulca S este, în sfârşit, pregătită pentru viitorii 10 clienţi, prima maşină reală fiind prezentată la Salonul de Lux din Vicenza (Italia).

Lansat la Salonul de la Geneva şi fabricat de la zero de constructorul italian Faralli & Mazzanti, F&M Vulca este un grand tourer, în configuraţie 2+2, cu motive retro, construit integral din aluminiu. Modelul va fi cu siguranţă unul care va atrage multe blizuri la evenimentul elveţian.
F&M Vulca va putea fi comandat cu mai multe blocuri V12 de capacităţi şi mărimi diferite. Mezinul va fi un 6 litri ce returnează 445 de cai şi 650 Nm, mijlociul de 7,1 litri dezvoltă 520 de cai şi 730 Nm, iar vârful de gamă va fi un uriaş de 7,5 litri ce se laudă cu 600 de cai şi un cuplu de 850 Nm. Dacă considerăm că vor fi construite doar 10 astfel de modele putem să concluzionăm că acest model va avea cea mai bogată gamă de motorizări.
Preţurile vor începe de la 280.000 de euro pentru varianta cu motor de 6 litri, iar cel cu motorizarea cea mai potentă va fi cotat la 340.000 de euro.
promotor.ro

#125
Postat 30 martie 2009 - 21:45
Viitorul model SUV de la Dacia va fi construit pe baza lui Nissan Qashqai şi va avea grila conceptului Duster, au declarat pentru Masini.ro surse de la Dacia. După ce v-am anunţat, în exclusivitate, că Dacia a început deja producţia de piese şi componente pentru viitorul model SUV, pregătit pentru lansare în această toamnă, Masini.ro revine cu o informaţie în premieră. Surse din cadrul companiei Dacia ne-au declarat că primul model SUV din istoria companiei va imprumuta o serie de elemente existente pe modelul Nissan Qashqai. Aşadar, noul SUV compact Dacia se va inspira din modelul Qashqai şi va avea elemente stilistice şi dimensiunile modelului Nissan. În plus, asemenea modelului Qashqai, Dacia SUV va fi disponibil şi într-o versiune cu 7 locuri. Lucrul acesta nu este tocmai o premieră pentru producatorul român, modelul MCV fiind disponibil şi intr-o versiune cu 7 locuri. Conform surselor noastre, care au dorit să ramană anonime, Dacia va pregati şi o mare surpriză la designul noului SUV. Este vorba de grila conceptului Duster, care işi va gasi locul în structura stilistică a noului model Dacia. Săptămâna trecută, mai multe publicaţii româneşti au oferit o serie de imagini spion care prezentau noul SUVDacia la teste in Suedia. Din fotografii era uşor de observat că Dacia testa şasiul viitorului model, carcasa vehiculului aflat în teste fiind un simplu Logan. În consecinţa, merită precizat că viitorul model SUV nu va folosi platforma Loganului. Mai mult, sursele noastre ne-au dezvaluit că noul Dacia SUV nu va avea nicio legatură cu Sandero Stepway.
sursa: tion.ro
#127
Postat 30 martie 2009 - 22:14

Deobicei astia le camufleaza de sa nu se vada nici cine o conduce


#128
Postat 30 martie 2009 - 22:27


#130
Postat 31 martie 2009 - 22:10
Despre Subaru Legacy cei de la Subaru spun că este cea mai spaţioasă berlină creată vreodată de ei. Chiar aşa şi este pentru că modelul a crescut cu 3,5 cm în lungime, 9 cm în lăţime ! şi 8 centimetri ca şi înălţime. De asemenea, prin scurtarea consolelor, ampatamentul lui Subaru Legacy a crescut cu 8 centimetri. Prin această creştere în dimensiuni, nu este de mirare că au creat un produs şi mai spaţios. În materie de design, acest model se axează pe foarte multe muchii ascuţite, dar nu are un stil foarte bine definit, find o combinaţie între conceptul Pressence şi vechea generaţie. Caroseria pare puţin disproporţionată prin bosajele, iar spatele nu are un design foarte convingător, fiind un fel de mix între imaginea limuzinelor Lexus şi cea a modelelor BMW. Interiorul este caracterizat de aceleaşi linii ascuţite şi o alură puternic prelungită spre lateral pentru a crea impresia de şi mai mult spaţiu. Sentimentul general, la o primă vedere, este că te afli într-un vehicul american, mai degrabă decât unul european sau nipon, pentru că momentan ne este prezentată doar versiunea americană. Ca şi noutăţi punctuale putem enumera, frâna de mână la buton, noi ceasuri de bord, scaunul şoferului ce se poate regla pe 10 direcţii şi un nou volan mai sportiv. Trei motoare vor fi disponibile, din păcate niciun diesel în prezent. Pe modelul de bază, Legacy 2.5i va fi oferit un propulsor de 2.457cc ce dezvoltă 170 CP. Mai multe vom afla în momentul lansării oficiale la Salonul de la New York, pe 8 aprilie, Probabil versiunea europeană o vom descoperi la scurt timp duă lansarea pe piaţa americană. susa: promotor.ro
#131
Postat 01 aprilie 2009 - 20:19
Anul trecut se tot zvonea ca Dacia va lansa un model SUV. Iata ca a sosit vremea ca mult-asteptatul bolid sa soseasca in show-room-urile din Romania incepand cu data de 15 iunie 2009, ne-au declarat surse neoficiale Automobile Dacia.
Preturile, dupa cum era de asteptat, sunt unele rezonabile pentru gama sa, primul SUV Dacia putand fi achizitionat incepan de la circa 15.000 de euro. La nivel de design punctam asemanarea cu Nissan Qashqai. Modelul va fi disponibil atat cu tractiune pe doua, cat si pe patru roti.
SUV-ul romanesc va primi un motor de 1,6 litri ce dezvolta 110 CP si unul de 2 litri, cu o putere de 140 cai. "Frontul" diesel va oferi motorul de 1,9 litri capabil de 130 CP.
O adevarata lovitura de teatru din partea Dacia pe segmentul low-cost, SUV-ul fiind cu circa 10.000 euro mai putin decat Renault Koleos si cu 4.000 euro mai putin decat Nissan Qashqai.
sursa:auto.ro
#132
Postat 06 aprilie 2009 - 21:37
Renault lanseaza in Romania doua noi modele, Renault Megane si Megane Coupe. Preturile de lansare sunt valabile pentru gama Megane si pornesc de la 12.900 euro cu TVA pentru motorizarea pe benzina de 1.6 16V cu 110 CP. Ambele modele beneficiaza de o oferta de lansare de 4 ani garantie sau 100.000 km.
Echiparea standard, Expression include sistemul ABS(cu repartitor electronic de franare EBV) , AFU (asistenta la franarea de urgenta) airbaguri frontale pentru sofer si pasager, airbaguri laterale torace fata, servodirectie, aer conditionat, computer de bord, radio CD cu MP3, geamuri electrice fata si spate, oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, proiectoare de ceata, inchidere centralizata si demaraj cu card, bancheta spate rabatabila si fractionabila.
Renault pune la dispozitia clientilor sai, pe langa varianta de echipare Expression, inca doua variante : Dynamique si Privilege.
Pe langa propulsorul pe benzina 1.6 16V si 110 CP, clientii pot opta pentru alte doua motorizari turbodiesel Common Rail 1.5 dCi ce livreaza 105 CP si 1.9 dCi cu 130 CP. Pentru toate cele trei variante de motorizari este disponibila cutia manuala cu 6 trepte.
Renault Megane Coupe vine cu posibilitatea a doua variante de echipari, Dynamique si Privilege.
Versiunea Dynamique a noului Megane Coupe include ABS (cu repartitor electronic de franare EBV) , AFU (asistenta la franarea de urgenta) airbaguri frontale pentru sofer si pasager, airbaguri laterale torace fata, airbaguri cortina pentru cap fata si spate, servodirectie, computer de bord, radio CD cu MP3, aer conditionat, geamuri electrice, oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, proiectoare de ceata, senzori de lumina si de ploaie, card “maini libere”, tempomat si limitator de viteza, jante de aluminiu 16” tip Sport, volan si schimbator de viteze imbracat in piele.
Noul Renault Megane a inregistrat cel mai mare rating la testele de impact EuroNCAP adica, 37 de puncte din 37 posibile plus calificativul de 5 stele.

#133
Postat 07 aprilie 2009 - 15:29

#134
Postat 08 aprilie 2009 - 22:00
Ştiam că Land Rover sunt conservatori, însă acum au reuşit să se autodepăşească, păstrând Land Rover Discovery 4 atât de aproape de valorile precedentei generaţii. De fapt este doar o nuanţă a denumirii pentru că în fond vorbim mai mult de un facelift asortat cu introducerea unei noi motorizări. Astfel la Salonul de la New York SUV-ul amiral de la Land Rover se prezintă cu o faţă schimbată. Modificarea stilistică constă într-un transplant de parte frontală de la Range Rover, grila şi farurile fiind desenate în aceeaşi manieră ca la fratele mai mic. Noul Discovery aderă la ultima fiţă în domeniu, poziţiile cu LED-uri, în rest mici reinterpretări ale elementelor tradiţionale Discovery, vezi blocurile optice spate. Modificările considerabile vin însă din interior, acolo unde arhitectura bordului este remaniată având un desen mai modern. De asemenea, scaunele au fost refăcute pentru a oferi mai mult confort. Calitatea materialelor a suferit o îmbunătăţire sau cel puţin aşa putem vedea din imagini şi se specifică în comunicatul oficial. Deşi cultiva imaginea de SUV tradiţionalist, noua generaţie Discovery excelează la capitolul gadgeturi. beneficiind de camere video ce oferă vizibilitate 360, cheie inteligentă cu intrare automată, buton de start/stop şi sistem de asistenţă la tractare. Sub capotă mare noutate se va numi un propulsor V8 de 5.0 litri cu injecţie directă ce dezvoltă 375 CP, importat de la Jaguar.
sursa: tion.ro
#135
Postat 11 aprilie 2009 - 20:22
In 2008 s-au vandut in Germania 25.000 Dacii, insa in primul trimestru al lui 2009 aceasta tara a devenit a doua piata de vanzare a masinilor romanesti, printr-un program similar Rablei autohtone.
Daca francezii au spus ca Dacia este o oaza in vreme de criza, nemtii sunt mai sinceri cu privire la alegerile lor - au ales masina „pentru ca este ieftina si utila ca o furculita de plastic la picnic”, conform variantei online a ziarului Die Tageszeitung.
sursa:stiriauto.ro
Mie mi-ar fi uitila si acesta "furculita de plastic"


#136
Postat 12 aprilie 2009 - 16:19


#137
Postat 13 aprilie 2009 - 21:26
Trezoreria Americii i-a indicat lui GM sa declare falimentul la 1 iunie, desi constructorul a anuntat ca se poate reorganiza si in afara unui tribunal, informeaza Reuters.
GM opereaza cu fonduri de urgenta primite de la Guvern, iar administratia Obama a anuntat ca, pentru fonduri suplimentare, constructorul trebuie sa scada drastic costurile si sa-si reduca datoriile.
Planul propus de Trezorerie consta in crearea unei noi companii, care sa preia partile viabile ale constructorului, imediat dupa ce GM va fi pus sub protectia legii falimentului. Brandurile nedorite, fabrici si asigurarile de sanatate vor fi lasate companiei vechi, care ar urma sa fie lichidata in urmatorii ani. In acest caz, GM ar sta sub protectia legii falimentului mai putin de doua saptamani, pentru ca imaginea si vanzarile sale sa nu fie afectate.
sursa:auto.ro
Se pare ca un mare colos este pe cale sa destrame.
#138
Postat 13 aprilie 2009 - 22:16
BMW va dezvolta un motor de 3.0 litri diesel tri-turbo. Compania bavareză va lansa pe piaţă noul propulsor diesel tri-turbo, bazat pe un motor cu 6 cilindri în linie. Noul motor diesel tri-turbo, primul tri-turbo de la BMW, va avea o putere de 345 cai şi va echipa într-o primă fază modelul X5. Astfel, ne putem aştepta la o nouă versiune de performanţa lui BMW X5. Motorul tri-turbo va fi însoţit de Efficient Dynamics, care include sistemele start-stop şi sistemul de regenerare a energiei rezultate în urma frânării. Deşi deocamdată sunt doar speculaţii, BMW necofirmând pe o cale oficială producerea acestui motor, se pare că planurile sunt înaintate, iar primul tri-turbo BMW va vedea lumina zilei în curând. Noul diesel ar urma să echipeze şi modelele X6, Seria 6 şi Seria 7.
sursa: tion.ro
#139
Postat 20 aprilie 2009 - 21:59
Dupa Octavia si Roomster, constructorul din Mlada Boleslav va avea un al treilea model in gama Scout. Este vorba despre Fabia Scout, Skoda dand publicitatii schitele oficiale cu aceasta noua versiune a hatchback-ului lansat in urma cu doi ani.
In aceste imagini se poate observa ca noua Fabia Scout va primi aceleasi detalii de desgin ca restul modelelor Scout din gama Skoda, si anume protectiile din plastic de culoare neagra si barele de pe acoperis, insa nu vine cu alte elemente estetice noi.
Noua Fabia Scout, care va avea si varianta Estate, va fi disponibila doar cu tractiune pe puntea fata si va beneficia de aceeasi gama de motorizari ca modelul standard. Astfel, vor fi oferite doua motoare pe benzina de 1,4/85 CP si 1,6 litri/105 CP si doua propulsoare turbodiesel de 1.4 TDI/80 CP si 1.9 TDI/105 CP.
Noul venit in gama Scout va fi prezentat la unul dintre saloanele auto ce vor avea loc in acest an.
sursa:auto.ro
#140
Postat 21 aprilie 2009 - 17:57