Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1642
Postat 30 ianuarie 2016 - 12:55
#1647
Postat 30 ianuarie 2016 - 16:22
Plugul nu lucreaza singur ci impins de locomotiva deci mecanicul impinge aproape in ,,orb" deci are nevoie sa comunice cu mecanicul trenului.
In serviciu plugurile lucreaza doar impinse de locomotiva.
uite aici un caz in care statiile locomotivelor nu functionau.
http://www.afer.ro/a...2012%202014.pdf
si altul in care functionau
http://www.afer.ro/a...2004%202014.pdf
#1648
Postat 30 ianuarie 2016 - 20:09
#1649
Postat 30 ianuarie 2016 - 23:03
Singurul utilaj din dotarea CFR pentru dezapeziri ce se poate deplasa singur e plugul de zapada hidraulic aceasta avand un motor de 950 CP (PZH95). De obicei la inteventi este trimis cu o locomotiva sa-l ajute.
O poza cu Plugul de zapada hidraulic aici.
#1650
Postat 31 ianuarie 2016 - 01:08
#1652
Postat 01 februarie 2016 - 23:09
Următorul EMU de la Siemens pentru Căile Ferate din Turcia va tranzita România in 2017, de specificat ca estebal doilea din cele 8 comandate. Primul tranzitat Romania in anul 2013, in mod normal trebuia sa iasă din tara pe la Golenti HM.
#1653
Postat 01 februarie 2016 - 23:11
P.S. presupun ca erau in compozitia unui marfar?
#1655
Postat 02 februarie 2016 - 10:53
https://www.youtube....h?v=hMHBnVmwNCs
__________________
Depoul cere aviz de mediu pentru amplasamentul de pe str. Dunarea, deci nu vor pleca trenurile de acolo. Obiectul de activitate al depoului este acela de transport de vreme ce locomotivele trag trenuri. Probabil nu s-a gasit alta incadrare.
#1656
Postat 02 februarie 2016 - 11:17
#1657
Postat 02 februarie 2016 - 18:40
Trebuie avut in vedere ca restul vagoanelor de marfa sint pentru a asigura procent de frinare.
#1659
Postat 03 februarie 2016 - 21:40
Doppler, la 02 februarie 2016 - 11:17, a spus:
Sunt vagoane de service ale Siemens cu rol si de "adaptor" care la un capat au cupla "normala" care e si la CFR iar la celalalt capat au o cupla automata pentru a se putea "conecta" la rama. (e acelasi tip de cupla pe care le au automotoarele CFR Siemens Desiro )
Vagoanele de marfa, sunt pentru a asigura procentul de franare al trenului dupa cum bine spunea colegul de mai sus.

Ajutor













