Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#1081
Postat 27 ianuarie 2016 - 19:47
Am mutat acolo ultimele postari.
#1084
Postat 30 ianuarie 2016 - 11:42

Sunt curios cum si in cat timp vor continua pista aici. Ma amuza sa vad cum iese la iveala tupeul unor proprietari ce s-au extins cu tupeu si netulburati de nimeni pe terenurile Primariei sau ale statului, doar atunci cand zona devine de interes pentru anumite lucrari. Sau cine stie, poate prin absurd respectivul este proprietar pe acea zona/ fasie de protectie a apei si va taia bilete pentru biciclistii ce vor trece pe acolo

#1085
Postat 30 ianuarie 2016 - 11:48

Asta nu inseamna ca trebuiau sa-si ingradeasca curtea pana in buza apei! Nu stiu daca legislatia le da acest drept sau nu. Doar banuiesc ca este vorba de un oarecare abuz...
#1086
Postat 30 ianuarie 2016 - 11:49
#1087
Postat 30 ianuarie 2016 - 12:12
Aceasta postare a fost editata de Adian: 30 ianuarie 2016 - 12:13
#1089
Postat 30 ianuarie 2016 - 14:34
Îl invit pe domnul primar la o plimbare cu bicicleta pe minunatele piste de pe malurile Begăi. Măcar 2-3 km. Ca să vadă și dumnealui cum arată lucrarea.
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 30 ianuarie 2016 - 14:37
#1090
Postat 30 ianuarie 2016 - 14:56
Adian, la 30 ianuarie 2016 - 12:12, a spus:
Ai cum sa ajungi la ea insa n-ai pe unde sa mergi mai departe, nici in stanga si nici in dreapta. Se vede din primele poze ca se ajunge la ea de sub viaductul CF...
#1093
Postat 31 ianuarie 2016 - 09:49
Wegmann, la 31 ianuarie 2016 - 06:45, a spus:

De ploi si mai ales de zapada. De altfel s-au si rupt cateva ate (snururi) agatatoare si apoi le-au adunat...
Insa, avand in vedere ca aceste panze nu aveau gauri (de scurgere a apei de ploaie), este clar ca proiectantul nici n-a tinut cont ca va fi o problema in cazul ploilor, fie ele si de vara...
Practic este nevoie de un material "ciuruit" astfel ca apa de ploaie sa se scurga fara probleme...
#1094
Postat 01 februarie 2016 - 04:55
#1095
Postat 01 februarie 2016 - 09:36
#1096
Postat 01 februarie 2016 - 22:57
-Latimea minima a pistelor de ciclisti trebuie sa fie de 1.00 m pentru o bandasi un sens de circulatie, 1,50 pentru doua benzi si un sens de circulatie si2.00 m pentru doua benzi in ambele sensuri;
- Spatiul minim de siguranta de la marginea pistei de ciclisti laconstructii sau alte cai de circulatie invecinate, este de: 0.50 m pina laconstructiile laterale; 1.50 m pina la alte cai de circulatie paralele,altele decat trotuarele si aleile de pietoni;
- In zonele de traversare se va cobori bordura trotuarelor la 5,00 cm. fatade nivelul partii carosabile;
- Pistele vor fi separate de restul trotuarului cu stalpisori ornamentali.
Sunt curios ce procent din pistele de bicicleta de pe malurile Begai respecta recomandarile cu privire la latimea pistei, ca in privinta stalpisorilor de delimitare au depasit cu mult aceste recomandari.

Aceasta postare a fost editata de rockrider: 01 februarie 2016 - 22:58
#1097
Postat 02 februarie 2016 - 11:58
#1098
Postat 02 februarie 2016 - 13:22
Acesta era articolul.
Ideal ar fi sa se tina cont de el atunci cand se pornesc noi investitii si mai ales ca malurile Begai permiteau o latime decenta a pistelor de bicicleta. Eu folosesc bicicleta doar in scop de agrement si m-a bucurat enorm ideea construirii acestor piste. Avand in vedere faptul ca latimea ghidonului unei biciclete variaza are intre 55-80 cm, constructia acestor piste imi sugereaza ideea ca un mal e un sens de mers, iar celalalt mal e sensul invers.
#1099
Postat 03 februarie 2016 - 10:33
Citeaza
Si in aceste conditii se circula in sir indian, depasirea fiind imposibila. Teoretic, cel putin...