STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1641 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 ianuarie 2016 - 11:50

Trenul 88332 Ploiești Sud - Kitila - Mogoșoaia - Armășești cu WPZ 106 & 060-DA-763, la linia 1 abătută a statiei CF Mogoșoaia, 17.01.2016

Imagine atasata: WP_20160117_12_57_23_Pro (2).jpgImagine atasata: WP_20160117_13_00_12_Pro (2).jpgImagine atasata: WP_20160117_12_57_50_Pro (2).jpg
4

#1642 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 ianuarie 2016 - 12:55

Imi place ca plugul de zapada mai are inca antena statiei de emisie-receptie. :rad_masa:
0

#1643 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 ianuarie 2016 - 13:43

Cam asa ceva.
0

#1644 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 ianuarie 2016 - 13:48

Vezi postareazofei.2006, la 30 ianuarie 2016 - 11:50, a spus:

Trenul 88332


Atat e trenul, doar locomotiva si plugul?
0

#1645 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 30 ianuarie 2016 - 14:23

Da.
0

#1646 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 ianuarie 2016 - 14:47

Plugul acela, nu functiona candva de sine statator?
0

#1647 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 30 ianuarie 2016 - 16:22

Locomotivele au statie de emisie receptie, IDM din statii comunica mecanicului pe ce linie intra/trece precum si daca e in regula si semnalizat la urma, ce e de ris ca plugul are statie?

Plugul nu lucreaza singur ci impins de locomotiva deci mecanicul impinge aproape in ,,orb" deci are nevoie sa comunice cu mecanicul trenului.
In serviciu plugurile lucreaza doar impinse de locomotiva.

uite aici un caz in care statiile locomotivelor nu functionau.

http://www.afer.ro/a...2012%202014.pdf

si altul in care functionau
http://www.afer.ro/a...2004%202014.pdf
1

#1648 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 ianuarie 2016 - 20:09

Eu puteam sa jur ca locomotiva respectiva nu are mecanic, fiind doar impinsa de locomotiva din spate. Daca tu spui ca e o locomotiva functionala (din poze pare o epava, dar poate ma insel eu), cu mecanic la bord, atunci e normal sa foloseasca radio-telefonul din dotare si sa aiba si antena.
0

#1649 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 ianuarie 2016 - 23:03

Plugul de zapada din pozele de mai sus nu se poate deplasa sigur, pentru ca practic e un vagon. La dezapezire circula inpins de o locomotiva, iar mecanicul acesteia neavand vizibiliate primeste indicati prin statia radio de la personalul ce deseveste plugul.

Singurul utilaj din dotarea CFR pentru dezapeziri ce se poate deplasa singur e plugul de zapada hidraulic aceasta avand un motor de 950 CP (PZH95). De obicei la inteventi este trimis cu o locomotiva sa-l ajute.

O poza cu Plugul de zapada hidraulic aici.
5

#1650 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 ianuarie 2016 - 01:08

Asa ma gandeam si eu, doar ca nu stiam ca e un mecanic in plug.
0

#1651 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 01 februarie 2016 - 01:00

PZH 001 in Remiza specială Mogoșoaia e unul din cele 2 încă originale.
Imagine atasata: fotografie0767.jpg
Motorul nu poate dezvolta suficienta putere de a învârti capul rotativ si de a se propulsa de acea are nevoie de locomotivă diesel.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 01 februarie 2016 - 01:04

4

#1652 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 01 februarie 2016 - 23:09

Siemens Velaro pentru TCCD in Statia CF Giurgiu Nord la linia 3.
Următorul EMU de la Siemens pentru Căile Ferate din Turcia va tranzita România in 2017, de specificat ca estebal doilea din cele 8 comandate. Primul tranzitat Romania in anul 2013, in mod normal trebuia sa iasă din tara pe la Golenti HM.

Imagine atasata: 635899588197983532.jpg
3

#1653 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 februarie 2016 - 23:11

Singura data in urmatorii 50-100 de ani, cand caile ferate din Romania vor 'simti' asa ceva :rad_masa:

P.S. presupun ca erau in compozitia unui marfar?
0

#1654 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 februarie 2016 - 10:11

Ce sa intelegem din anunt? Trenurile o sa plece de pe strada Dunarea?

Imagine atasata: Gara str. Dunarea nr. 1 - RB 2016.02.02.jpg
0

#1655 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 02 februarie 2016 - 10:53

Siemens Velaro in Romania,
https://www.youtube....h?v=hMHBnVmwNCs


__________________

Depoul cere aviz de mediu pentru amplasamentul de pe str. Dunarea, deci nu vor pleca trenurile de acolo. Obiectul de activitate al depoului este acela de transport de vreme ce locomotivele trag trenuri. Probabil nu s-a gasit alta incadrare.
4

#1656 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 februarie 2016 - 11:17

Dupa cum era de asteptat, Siemensul are un vagon de paza inainte si unul dupa. :(
0

#1657 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 02 februarie 2016 - 18:40

Nu stiu daca e doar paza, acolo sint echipe de service dar din ce mi-a spus un mecanic sint si multe echipamente, vagoanele fiind grele.
Trebuie avut in vedere ca restul vagoanelor de marfa sint pentru a asigura procent de frinare.
1

#1658 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 03 februarie 2016 - 01:34

060-DA-733 ultimul mohican cu fluier al București-ului, e una din cele mai fiabile masini ale Depoului CFR Ploiești chiar daca arata cum arată.

Imagine atasata: WP_20160202_14_47_16_Pro (2).jpgImagine atasata: WP_20160202_14_47_03_Pro (2).jpgImagine atasata: WP_20160202_14_47_53_Pro (2).jpg
2

#1659 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2016 - 21:40

Vezi postareaDoppler, la 02 februarie 2016 - 11:17, a spus:

Dupa cum era de asteptat, Siemensul are un vagon de paza inainte si unul dupa. :(

Sunt vagoane de service ale Siemens cu rol si de "adaptor" care la un capat au cupla "normala" care e si la CFR iar la celalalt capat au o cupla automata pentru a se putea "conecta" la rama. (e acelasi tip de cupla pe care le au automotoarele CFR Siemens Desiro )

Vagoanele de marfa, sunt pentru a asigura procentul de franare al trenului dupa cum bine spunea colegul de mai sus.
1

#1660 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 03 februarie 2016 - 22:01

CAF-ul nr 18 in drum spre România.

Imagine atasata: FB_20160203_17_24_05_Saved_Picture.jpgImagine atasata: FB_20160203_17_24_11_Saved_Picture.jpg

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 03 februarie 2016 - 22:02

5

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi