Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#121
Postat 21 ianuarie 2016 - 02:02
"Solutia" va fi probabil realizarea podului Jiul si directionarea traficului spre Micelangelo->Pestalozzi. (desi nu se va intampla sigur)
Varianta oficial va fi directionarea traficului spre partea de est a orasului, pe Rebreanu/16 decembrie-Stan Vidrigin/Pestalozzi-Dorobantilor-Demetriade-Cetatii si invers, respestiv inelul 1 (adica pe scurt nu ii va interesa si fiecare sofer se descurca cum poate, iar blocaje vor fi peste tot)
Cred ca prin supraincarcarea catorva bulevarde, in special vara, se vor distruce in asa masura incat repararea va fi mai costisitor decat pretul de construire a orcarui din pasajele Jiul sau Solventul.
Deci in continuare ramane lipsa de viziune si prioritizare a lucrarilor (risipa de bani, exact ca spargerea unor strazi nou refacute pentru refacerea de conducte)
#122
Postat 21 ianuarie 2016 - 16:45
"Finalizarea prioritară a închiderii vestice a inelului IV: Pasaj inferior Solventul (C9a) în perioada 2016 – 2018 (inclusiv C10. Linie nouă de tramvai Solventul - Gara de Nord, în 2017 – 2018), urmată imediat de proiectul C9b. Drum nou Str. Gării - Dâmbovița (2019 – 2020)."
După care mai face o recomandare...
"1. Închiderea inelului IV în partea de vest trebuie să devină prioritatea principală a Timișoarei în următorii ani. Realizarea acestui proiect permite degrevarea semnificativă a rețelei rutiere urbane în jumătatea vestică a orașului, și ca atare: (a) implementarea multor măsuri de mobilitate durabilă și (

http://www.primariat...=2&viewCat=4084
Fisier PDF
#123
Postat 22 ianuarie 2016 - 10:06

Avand in vedere ca ultima trecere dintr-o parte in alta a caii ferate in partea de vest a orasului pornind dinspre centru se poate face doar la Pasajul Jiul aflat la 700-800 m de Piata Operei (deci punctul zero al orasului) iar de la Pasajul Jiul pana la marginea orasului la nord de calea ferata avem 2,5 km (la sud de calea ferata avem si mai multi kilometri) fara nici o trecere, este extrem de clar ca avem o problema serioasa. Nu calea ferata este problema, dupa cum sustin unii, ci LIPSA unui/unor pasaj/e peste/sub calea ferata pentru traversarea acesteia...
#124
Postat 22 ianuarie 2016 - 15:30
#125
Postat 22 ianuarie 2016 - 15:35
#129
Postat 31 ianuarie 2016 - 19:28

Podul Modos:






Portiunea intre Modos si gara (300 m):

























Nu stiu daca se vede, dar sub vagon dormeau 6 caini. Noroc ca nu s-au trezit



Si in sfarsit am ajuns in Ronat (la intrarea in Gara)






Si cand am ajuns la 18, acesta a venit gol si a plecat cu 1 calator:

Nu o sa mai fac traseul asta prea curand

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 31 ianuarie 2016 - 19:30
#131
Postat 02 februarie 2016 - 00:04

#132
Postat 02 februarie 2016 - 00:24
Citeaza
Ziua si noaptea - o bandă verticală cu lumină albă
care are la capătul de sus o bandă orizontală cu
lumină albă, îndreptată spre dreapta sensului de
mers.
Daca vrei sa inveti despre asta:

Number of downloads: 3908
#133
Postat 02 februarie 2016 - 10:47
Semnalele din poza 074 sint semnale repetitoare ale semnalelor da la ramificatie care se vad in pozele anterioara
#134
Postat 02 martie 2016 - 17:40
Sunt o gramada de proiecte interesante in acest masterplan, inclusiv centura suburbana de sud de care a amintit MHN acum cateva zile. Nu am stiut unde sa adaug documentul asta, poate facem un topic nou de discutii pe marginea acestor proiecte ce vor fi implementate pana prin 2030.
#135
Postat 02 martie 2016 - 19:05
Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru polul de creștere Timișoara
V-am atras atentia acum cateva luni asupra unui mic amanunt.

McLane, la 26 septembrie 2015 - 22:54, a spus:

Aceasta postare a fost editata de McLane: 02 martie 2016 - 19:12
#136
Postat 03 martie 2016 - 10:59
Apoi, prin costruirea acestui pasaj subteran se va tine cont de o eventuala prelungire a strazii Garii catre viitoarea centura de vest? Adica sa nu ne trezim intr-o zi ca vream sa prelungim strada Garii insa nu putem pentru ca tocmai pe traseul ei avem "iesirea" pasajului...
Deci, la acest proiect ar trebui sa se tina cont de foarte multe aspecte si mai ales de linia de tramvai care ar trebui sa aibe doua variante de traseu la iesirea din pasaj pe partea cu Solventu'...o varianta catre Dambovita si una catre gara...
Aproape ca as putea face pariu ca nu s-a tinut cont de aceste aspecte, nici cu liniile de tramvai si nici cu prelungirea ulterioara a strazii Garii...
#137
Postat 03 martie 2016 - 17:59
Se propune si un sens giratoriu mare (ca la AEM) pentru bucla tramvaie/troleibuze.
#138
Postat 03 martie 2016 - 18:09
Pana la finalizarea podului peste Bega (a doua faza a proiectului), traficul ar fi urmat sa fie preluat de Str. Garii si mai departe pe Iuliu Maniu, avand traseu comun cu cei care vin dinspre pasajul Jiul.
Sunt optimist si sper ca macar pasajul sa fie construit in viitorul apropiat...
#139
Postat 04 martie 2016 - 09:45
Insa dupa ce l-am "studiat" partial, respectiv partea cu schitele, am devenit si mai PESIMIST. Ma bucur insa ca alti colegi sunt optimisti...
Iata un citat din partea "studiata" de mine...
Citeaza
1. Având în vedere faptul că analizele, inclusiv cele efectuate cu modelul de transport, arată
că dintre toate proiectele de infrastructură rutieră majoră acesta este proiectul care ar aduce
cele mai mari beneficii orașului, este recomandată finalizarea imediată a pregătirii studiilor
necesare construcției și demararea licitației pentru proiectul C9a.
2. La actualul capăt vestic al str. Gării ar urma să fie amenajat un complex nod de transport
având în vedere că în acest punct sunt de luat în calcul următoarele:
Proiectele privind închiderea inelului IV în zona vestică (C9a și C9b).
Noua radială de vest (prelungirea str. Gării până în centura de vest) (C30).
Noua linie de tramvai pe str. Gării între Solventul și Gara de Nord (C10).
Parcarea de tip Park&Ride plănuită a fi realizată în zonă (parte din proiectul S11).
Necesitatea de a reamenaja punctul terminal din această zonă a rețelei de troleibuz, care
va asigura legătura directă cu centrul orașului (în jurul inelului I).
Având în vedere volumele de vehicule prevăzute de modelul de transport pentru orizontul
2030 atât pe inelul IV cât și pe noua radială, se propune amenajarea în această zonă a unui
sens giratoriu de mari dimensiuni (similar cu cel din Piața Gh. Domășneanu), care să dispună
de 3-4 benzi de intrare și 2 benzi de ieșire pentru fiecare direcție pentru traficul general. În
interiorul acestuia ar urma să fie amenajată o buclă circulară pentru tramvai și troleibuz,
precum și spațiul de parcare pentru facilitatea P&R.
Din start lipseste o schita mai serioasa si putin detaliata a acestor amenajari.
Comentariile mele in ordinea bolduirilor din citat:
Pana si aici se spune ca realizarea pasajului (si a podului) de la Solventu' ar aduce cele mai mari beneficii orasului din punct de vedere al infrastructurii si totusi acest proiect intarzie mult prea mult.
Da, trebuie amenajat un nod complex insa nu cred ca un sens giratoriu mare este cea mai buna solutie. Poate cea mai ieftina.
Pe prelungirea strazii Garii catre centura de vest va trebui construit inca un pasaj supra/subteran la intersectarea cu calea farata, ramura Timisoara Sud/Cruceni, cea care merge spre podul Modos...
Observ ca au luat in calcul intoarcerea firobuzului la capatul din oras tocmai pe marea bucla de pe inelul I care va fi in sens unic, lucru sustinut si de mine inca de cand a lansat Robu ideea cu sens unic pe inelul I. Dupa cum scriam la vremea respectiva, toate liniile de firobuz din oras ar trebui sa intoarca, dupa parerea mea, pe aceasta bucla mare numita inelul I...
Dupa cum spuneam mai sus, nu mi se pare o solutie buna acest sens giratoriu mare si cu atat mai putin mi se par in regula ca in interiorul lui sa avem bucla de intoarcere a firobuzului. Daca tramvaiul poate avea o bucla in interior cu iesire pe cele 3 directii, firobuzul cred ca nu...
Dupa parerea mea, daca tot va fi nevoie de doua pasaje CF in locatia Solventu', atunci ar trebui ca si nodul complex de care se vorbeste sa fie o intersectie denivelata astfel ca pe cele doua directii principale de deplasare (Bogdanestilor <> Dambovita si Strada Garii <> Centura de Vest) sa nu existe nici o intersectare...Doar pentru cei ce schimba directia de mers sa existe racorduri in acest scop...Evident ca realizarea racordurilor pentru tramvai ar fi cele mai dificile datorita faptului ca este nevoie de o bifurcatie de linii catre gara dar se pot gasi solutii...
Legat insa de inelul II nord-est , acolo chiar ca se exagereaza cu numarul mare de pasaje subterane facute in locatii relativ stramte si cu inaltimi mici datorate acestui lucru. Si doar pentru autoturisme...Nu ca n-ar fi binevenite ci ca nu vor fi executate...
Iata locatiile lor:
-pasaj subteran Circumvalatiunii - Bogdanestilor
-pasaj subteran Circumvalatiunii - Gh. Lazar
-pasaj subteran Piata Consiliul Europei
-pasaj subteran Infratirii
-pasaj suprateran splaiul Protopop Meletie Draghici + pod peste Bega
#140
Postat 07 martie 2016 - 18:08
Citeaza
DIRECTIA TEHNICA, BIROUL DRUMURI SI PODURI
CALEA BOGDANESTILOR - STR. GARII
Obtinere AC - Lucrari de tip c). - Retele edilitare - Cai de comunicatie.- Construire pasaj inferior Solventul, tronson Calea Bogdanestilor - str. Garii
CU primaria tm