STP Timișoara Forum: Arad - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Arad jud. Arad

#381 Useril este offline   Marius-Arad 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 23 octombrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Arad

Postat 01 ianuarie 2016 - 22:11

La multi ani! Va doresc la toti un an nou mai bun, plin de bucurie, fericire si realizari!
Poze cu autobuze realizate in perioada noiembrie 2015 - 1 ianuarie 2016.
Detalii poze:
1 379 (3)- Fantanele L 27
2 373 (2)- Podgoria L 21 in spatele lui 379
3 379 (1)- Teatrul de Marionete
4 379 (2)- Sanicolaul Mic capatul liniei 19
5 363 (1)- Str. Banul Maracine (Kaufland) L 20
6 363 (2)- Piata Uta L 20
7 373 (3)- Str. Preparandiei L 41
8 373 (1)- Calea A. Valaicu (Fortuna)
9 355 (1)- Alunis L 28
10 355 (2)- Podgoria L 20
11 355 (3)- Piata Uta L 20
12 375 (2)- Atrium Mall L 39B
13-14 375- Bisserica Sarbeaca
15-16 375- Tisa Noua L 27
17 375 (6)- Sanpaul L 46
18 375 (5)- Intre Tisa Noua si Fantanele

Fisiere atasate


6

#382 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 ianuarie 2016 - 22:38

Multumim de urare! Si tie la fel iti dorim. :beer2:
0

#383 Useril este offline   Marius-Arad 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 23 octombrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Arad

Postat 31 ianuarie 2016 - 20:53

Autobuzul Neoplan N4021 AR-08-CSV 312 (ex. Halle 318) fabricat in 1996, este singurul pe care il are CTP la fel si cei din Halle, mie mi se pare un autobuz foarte elegant atat exteriorul cat si interiorul, toata instalatia de aer, electrica si de incalzire este prin interiorul autobuzului pe sus, cea de incalzire face returul pe jos, dar tot prin interior, se incalzeste foarte repede iarna. Va prezint acest autobuz. ;)

Fisiere atasate


3

#384 Useril este offline   Marius-Arad 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 23 octombrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Arad

Postat 31 ianuarie 2016 - 20:55

continuare, in zilele cu zapada ingetat bocna dimineata.
In Hale mai erau inca doua autobuze Neoplan N4016 scurte 381 si 382 pe gaz si motorina erau, pacat ca nu le-au adus.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Marius-Arad: 31 ianuarie 2016 - 20:59

2

#385 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 31 ianuarie 2016 - 21:00

Ce interesant arata articulatia captusita pe interior.
Imagine postata
0

#386 Useril este offline   Marius-Arad 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 23 octombrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Arad

Postat 31 ianuarie 2016 - 21:31

Autobuzele Aradene pe zapada.

Fisiere atasate


6

#387 Useril este offline   Cristian333 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 28 martie 16

Postat 29 martie 2016 - 12:08

Ce-ți pasă ție, CTP? Cum ajung arădenii vârstnici sau cu probleme de sănătate mai ușor din Micălaca în Aradul Nou? Între timp… a venit și răspunsul Companiei!

Faptul că organizarea rețelei de linii de tramvai și a traseului autobuzelor nu e punctul forte al Companiei de Transport Public Arad nu e o noutate. Problema e că de aceste dificultăți se lovesc călătorii arădeni, zi de zi. Special Arad a mai scris despre aparatele de bilete care ori lipsesc cu desăvârșire în majoritatea stațiilor de tramvai, ori nu funcționează, dar asta nu e tot. Dintr-un cartier în altul, sau până la Spitalul Județean, arădeanul de rând nu are cum să ajungă decât dacă schimbă tramvaiul la mijlocul drumului, ori dacă o ia pe jos de la un anumit punct (și nu e puțin de mers). Ca să nu mai vorbim de faptul că se ocolește, astfel, jumătate din oraș, pierzând timp și acumulând nervi. CTP trebuie să ia în calcul faptul că nu toată lumea este dispusă să meargă atât de mult pe jos, fie din motive de sănătate, vârstă sau timp. Pe unde o mai pui că mulți habar n-au că există varianta autobuzului, „din an în Paști”, pentru că nu există niciun panou informativ în acest sens, în afară de rutele către județ…

„Nu înțeleg de ce nu există interes pentru promovarea și dezvoltarea transportului în comun cu autobuze și tramvaie, respectiv încurajarea și convingerea cetățeanului arădean de a le folosi. Atât de greu este să se facă legătura directă între cartierul Micălaca și Aradul Nou cu o linie de autobuz care să circule regulat? Nu cum este linia 19, cu doar trei curse pe zi, de luni până vineri! La fel, nu ai cu ce ajunge la Spitalul Județean doar cu câteva curse cu linia 20 pe zi. În plus, în afara acestor curse, și mai ales în weekend – deloc, mulți cetățeni habar nu au de ele, pentru că nu au de unde afla”. Așa își începe arădeanul Eugen M. scrisoarea trimisă redacției Special Arad, în care semnalează multiplele probleme ale transportului în comun din orașul nostru.

„În majoritatea stațiilor nu există panouri de informare. Vorbind de stații, nu sunt amenajate corespunzător, nu este copertină, refugiu, stația îi undeva printre mașinile parcate, noroaie, bălți după ploaie, tufișuri, iarbă sau chiar și lângă tomberoane. Plătim bilete, abonamente și, nu în ultimul rând, taxe și impozite care s-au mărit, suntem o țară europeană, dați dovadă de acest lucru!”, ne scrie Eugen M., referindu-se, cel mai probabil, la situația cartierului Micălaca.

Bun. Dar ce e de făcut?

Arădeanul care ne-a trimis această scrisoare – și care, suntem siguri, nu vorbește doar în nume propriu, ci în numele unei întregi comunități din Micălaca – vine și cu idei pentru remedierea acestei probleme. O idee cât se poate de simplă, ce ar trebui să fie luată-n considerare de către Compania de Transport Public Arad:

„Sugestia mea și a altor cetățeni ar fi următoarea: cuplarea liniei 19 cu 20 și prelungirea acesteia până la Fortuna (asta rezultând următorul traseu: Fortuna – Piața UTA – Spitalul Județean – Kaufland – Podgoria – Billa/Zona 2-3 – Subcetate – Aradul Nou – Sânicolaul Mic), introducerea unui program regulat, cu cel puțin 2 autobuze pe zi (dacă este necesar, și un al treilea, la ore de vârf), unul să plece din Piața Uta, iar celălat de la Sânicolau Mic. În acest fel, ar fi o linie eficientă care ar face legătura între 3 cartiere, Spitalul Județean și centrele comerciale”.

Exemple de situații în care se poate afla orice arădean:
1 – sunt în Micălaca și vreau să ajung în Aradul Nou. Trebuie schimbate două tramvaie și timpul ar ajunge aprox. la 50 de minute / o oră, cu tot cu așteptatul.
2 – sunt în Micalaca/Vlaicu și vreau să ajung la Spitalul Județean, Autogara de lângă Kaufland sau chiar la acest supermarket. Nu am de ales decât să o iau pe jos, fie de la UTA, fie de la Podgoria.
3 – sunt în Aradul Nou/Sânicolau Mic și vreau să ajung în Micălaca. Trebuie să merg pe jos din Sânicolau Mic pâna la Gara Aradul Nou, apoi cu două tramvaie până în Micălaca.
4 – sunt în Aradul Nou/Sânicolaul Mic și vreau să ajung la Spitalul Județean, Autogară și/sau Kaufland etc. trebuie să merg pe jos din Sânicolau Mic până la Gara Aradul Nou, apoi cu tramvaiul, iar de la Podgoria sau UTA, pe jos.

„Dacă ați face această legătură importantă despre care vorbeam (ne scrie arădeanul, adresându-se prin intermediul Special Arad Companiei de Transport Public Arad), ati demonstra că vă pasă de arădeni și, în același timp, de transportul în comun. Ar avea numai de câștigat atât CTP-ul, cât și Primăria (și arădenii care întâmpină aceste probleme, am adăuga noi)”, își încheie scrisoarea Eugen M.

Poziția oficială CTP Arad

Am sunat la Compania de Transport Public Arad pentru a ne confirma veridicitatea celor semnalate de către cititorul Special Arad și, nu în ultimul rând, pentru a ne oferi un răspuns oficial din partea companiei. Asta a fost, prima dată, vineri… și dacă cumva te lovește ideea să faci o reclamație la CTP, trebuie să știi că e o experiență rapidă, atât de rapidă încât rămâi efectiv „mască” după convorbirea telefonică. Problema e că ești lăsat așa, probabil, până după Paști. Ori alegeri locale… ori, cine știe, poate până uiți de tot ce voiai.

La dispecerat nu e nevoie decât să rostești cuvântul „reclamații” și ești imediat „azvârlit” pe o altă linie (de telefon, nu de tramvai! :)), lăsându-te să vorbești singur. Nu pentru mult timp, pentru că imediat ești întrerupt de un domn care înțelege problema din câteva cuvinte, chiar dacă ai o zi mai proastă și te exprimi mai greu. Ești asigurat că problema e „under control”, că experții în comunicare de la CTP vor analiza situația și te vor rezolva în cel mai scurt timp cu un comunicat.

În weekend, evident, nu ai nicio șansă. Așa că am sunat și ieri (luni), fiind asigurat, încă o dată, că voi primi „în cursul zilei de azi”, un răspuns. Este deja marți și – recunoaștem – începem să ne pierdem răbdarea. Ceva ne spune că suntem duși cu zăhărelul… și nu ne place să fim duși cu zăhărelul! Așa că, iată, nu mai așteptăm 30 de zile (cât ar fi termenul legal, cică, în care o Instituție de Stat este nevoită să răspundă). De-ndată ce vom primi și răspunsul lor (și urarea de Paști, din câte se pare), vom face aici un update. Până atunci, Paște Fericit, CTP!

UPDATE

Surprinzător sau nu… la câteva ore după publicarea acestui articol, a sosit și răspunsul Companiei de Transport Public Arad pe adresa de e-mail al redacției Special Arad, pe care-l redăm integral în cele ce urmează:

Către Redacția ”SPECIAL ARAD”

Urmare comunicării dumneavoastră, vă aducem la cunoștință următoarele:

Atât Compania de Transport Public S.A. cât și Primăria Municipiului Arad suntem preocupați în permanență nu doar de promovarea și dezvoltarea transportului în comun cu autobuze și tramvaie ci și de îmbunătățirea condițiilor de siguranță și confort ale publicului călător.

În ceea ce privește stațiile de îmbarcare/debarcare utlilizate de călători, Primăria Municipiului Arad a demarat procedura de reabilitare și modernizare a stațiilor și a adăposturilor existente în acestea, iar în anul 2016 aceste lucrări vor continua pe raza întregului municipiu. În acest sens, în stațiile de tramvai au fost montate 30 de module de adăpost călători, unele înlocuind vechile copertine existente iar altele venind ca suplimentare în stațiile în care se înregistrează un flux de călători ridicat.

Totodată, Compania de Transport Public, în cadrul lucrărilor de întreținere desfășurate periodic, a procedat la efectuarea mai multor lucrări de reparare a grilajelor de protecție ale stațiilor de tramvai precum și confecționarea și montarea unor grilaje de protecție noi acolo unde nu existau sau unde au fost distruse.

Pentru o cât mai eficientă informare a publicului călător cu privire la graficul de circulație al tramvaielor și autobuzelor au fost montate panouri pentru afișarea programelor de circulație a mijloacelor de transport în comun. În ceea ce privește aceste mijloace de comunicare, cu regret vă informăm că în multe dintre stații, programele de circulație sunt vandalizate (rupte, dezlipite) de către persoane ce nu înțeleg necesitatea și utilitatea acestor informări. Cu toate acestea, periodic societatea noastră procedează la înlocuirea acestor grafice de circulație.

În ceea ce privește propunerile de modificare a circuitului unor trasee de tramvai sau autobuz, precizăm că C.T.P. în colaborare cu Primăria Municipiului Arad analizează permanent atât rezultatele monitorizării fluxului de călători pe toate zonele orașului cât și propunerile venite din partea cetățenilor, soluțiile adoptate reprezentând o corelare cât mai optimă între nevoile călătorilor, posibilitățile tehnice de asigurare a transportului și eficientizarea costurilor.

În general, liniile de transport nu sunt eficiente pe distanțe lungi datorită fluxurilor diferite de călători în diferite zone ale orașului, pe anumite sectoare fiind necesară asigurarea unor capacități de transport diferite.

În prezent, configurația traseelor urbane de transport în comun sunt de tip intermodal, traseele urbane de autobuz având ca și stație terminus câte unul din nodurile importante de transport cu tramvaiele (ex. Podgoria, Piața UTA, Piața Romană, Billa) unde, pentru fluidizarea circulației rutiere din zona centrală a municipiului Arad și reducerea poluării urbane, se realizează transbordarea călătorilor spre transportul electric.

Tocmai pentru a veni în sprijinul călătorilor, pentru a încuraja, a promova și a dezvolta transportul în comun, titlurile de călătorie puse în vânzare de către societatea noastră fac posibil acest transport intermodal. Astfel, biletele sunt valabile 60 de minute din momentul validării în mijlocul de transport, astfel încât schimbarea mijlocului de transport pe ruta aleasă de călător nu presupune utilizarea mai multor titluri de călătorie și nici costuri suplimentare. În ceea ce privește abonamentele, acestea sunt valabile pe toate liniile de tramvai și autobuz pe raza municipiului Arad.

Cu privire la propunerile dumneavoastră, dorim să vă aducem la cunoștință că în anul 2012, la solicitarea cetățenilor, Primăria Arad a introdus în programul de transport public din municipiul Arad, trasee de microbuz care aveau rolul de a asigura legătura între cartiere și rețeaua principală a liniilor de tramvai, după cum urmează:

• L48 = Micalaca (Felix) – ANL – REAL
• L49 = Contituției – Caraiman – Ogorului
• L50 = Podgoria – Spitalul Municipal – Piața Spitalului – UTA
• L51 = UTA – Gai – Armonia
• L52 = Petru Rareș – B. Deleanu – Mierlei – Războieni

Liniile de microbuz 49, 50, 51 și 52 s-au dovedit total ineficiente datorită numărului de călători extrem de scăzut, în unele cazuri înregistrându-se doi călători pe zi. În aceste condiții, traseele au fost suspendate.

Planul de transport public se actualizează în funcție de necesitatea de transport identificată, în cazul cartierului Sânicolau Mic, Compania de Transport Public împreună cu Primăria Arad se află în statdiul de analiză a necesității de transport, în vederea suplimentării programului de circulatie cu autobuzele.

Cu stimă,

Serviciul Programare Dispecerizare și Control


http://specialarad.r.../#comment-78604

Am postat pe acest forum pentru ca este vizitat de mai multe persoane pe cat al CTP-ului foarte rar, eu zic ca ar fii un inceput bun acest traseu, deoarece CTP-ul in prezent nu are nicio linie de autobuz urbana cu un pregram regulat, ar fii ca si o linie Express.

Fisiere atasate


3

#388 Useril este offline   Cristian333 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 28 martie 16

Postat 10 aprilie 2016 - 19:37

Totusi pana la urma s-a realizat ceva in proportie de 50%, (zic asa pt ca zona Spitalului Judetean tot nu are transport) in urma articolului precedent, s-a cerut prelungirea linie 19 de la Podgoria pana la Fortuna, era foarte buna si pana la Piata Uta, trecand prin zona Spitalului.
http://specialarad.r...rea-publicului/


CTP reintroduce două linii de autobuz urban și suplimentează cursele liniei 19. La cererea publicului!

…pentru că se poate și, dacă se vrea, trebuie forțată un pic nota.

Dacă vă mai amintiți de articolul nostru cu titlul „Ce-ți pasă ție, CTP?”, trebuie să vă anunțăm că s-au luat măsuri parțiale și experimentale. Că e un experiment, pentru început, este firesc, din punct de vedere financiar. Dar este o veste bună că toate aceste schimbări s-au făcut la cererea publicului, după ani de zile de pauză în acest sens.

Compania de Transport Public Arad anunţă că, la solicitarea publicului călător, începând de luni, 11 aprilie 2016, se va modifica programul de circulaţie al anumitor autobuze urbane. Sunt vizate cartierele Grădiște, Aradul Nou, Micălaca și Sânicolaul Mic.

Totuși, CTP precizează că reintroducerea și suplimentarea acestor linii are caracter experimental. În condițiile în care se constată că liniile ce fac obiectul acestui studiu asigură o mai bună accesibilitate la rețeaua de transport public urban și corespunde cerințelor cetățenilor, fiind utilizate de către călători, se vor efectua demersurile necesare permanentizării acestora.

Începând de mâine, Compania de Transport Public Arad reintroduce liniile 52 și 49, iar autobuzele pe linia 19 vor circula mai des, atât de luni până vineri, cât și în weekend.

Despre liniile 52 și 49, CTP ne-a comunicat, cu ocazia publicării articolului mai sus menționat (din 22 martie), că au mai fost introduse în anul 2012, tot la cererea publicului, și au fost „total ineficiente”.

Articolul respectiv viza alte trasee, dar… n-are relevanță. Pentru rezolvarea liniei semnalate de Special Arad (la propunerea unui cititor) s-a suplimentat, totuși, linia 19 cu mai multe curse.

Detalii, mai jos.

CTP reintroduce traseul linia 52: PODGORIA – str. Petru Rareș – str. I. B. Deleanu – str. ORIENT – str. Gelu – str. Războieni – str. Petru Rareș – PODGORIA.

http://www.aradon.ro...inia-19/1633011
2

#389 Useril este offline   Cristian333 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 28 martie 16

Postat 16 aprilie 2016 - 21:10

Majoritatea tramvaielor din Arad sunt de culoare rosu-alb, oare de ce nu putea fi si Imperio la fel? decat acel verde inchis si plictisitor. Am modificat o poza sa vedem cum ar arata Imperio imbracat in rosu-alb, 2 variante.

Fisiere atasate


6

#390 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2016 - 23:04

Acum sincer, dar Autenticul ce e in probe la noi, arata mult mai bine violet decat Imperio verde (verde e vopsea pentru garduri si bancile din parc). :) Din ce ai editat tu, imi place varianta 2.
0

#391 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 17 aprilie 2016 - 07:56

Mie, sincer, imi place nuanta de verde. Dar daca restul tramvaielor sunt rosu cu alb, normal este sa fie si acesta la fel. In orice caz, poza din mijloc arata mai bina decat ultima.
0

#392 Useril este offline   Marius-Arad 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 23 octombrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Arad

Postat 25 aprilie 2016 - 18:27

Poze de primavara, autobuze 355, 371, 373, 375, 390, tramvaie GT4 01 si Tatra 1124.

Fisiere atasate


8

#393 Useril este offline   Cristian333 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 28 martie 16

Postat 28 aprilie 2016 - 18:41

Linia 19, eterna problemă…

Suntem nevoiți să revenim asupra problemei numită CTP și, mai ales, asupra problemei ce ține de linia 19. O dată pentru că aceasta a fost rezolvată recent, dar numai parțial, și pentru că cititorii noștri continuă să ne semnalizeze neregulile acestui traseu neacoperit conform cerințelor cetățenilor cu o linie de autobuz. Mai mult, unii arădeni dau „mură-n gură” Companiei de Transport Public Arad, dar… există cineva „acolo sus” care să-i bage-n seamă?

După articolul Special Arad cu titlul „Ce-ți pasă ție, CTP?”, din luna martie, în care un arădean a venit cu propunerea de a cupla liniile 19 cu 20 și de a prelungi aceasta până la Fortuna (rezultând traseul Fortuna – Piața UTA – Spitalul Județean – Kaufland – Podgoria – Billa/Zona 2-3 – Subcetate – Aradul Nou – Sânicolaul Mic), CTP a dat un răspuns oficial, cu o oarecare întârziere, după insistențele noastre, precizând că în 2012 au mai fost introduse anumite linii de microbuz (49, 50, 51 și 52), „dar s-au dovedit total ineficiente datorită numărului de călători extrem de scăzut”.

Ulterior, pe 10 aprilie, CTP a anunțat anumite modificări experimentale, reintroducând linia 52 (Podgoria – str. Petru Rareș – str. I. B. Deleanu – str. ORIENT – str. Gelu – str. Războieni – str. Petru Rareș – Podgoria), linia 49 (Caraimanul – Calea Timișorii – Posada – Constituției II – Câmpia Turzii – Economului – Coloniștilor – Constituției II – Posada – Calea Timișorii – Caraimanul – Calea Timișorii – Ogorului – Calea Timișorii – Caraimanul) și suplimentând „celebra” linie 19, însă numai până la ora 16 și până la Podgoria.

Reacțiile arădenilor nu au întârziat să apară: „Și normal că nu ține nimeni cont în totalitate de părerile și necesitățile noastre, noi am cerut un traseu Sânnicolaul Mic – Fortuna, dar ca să fim mai modești eram multumiți și până la UTA, deci cum se discuta în articolul precedent, cuplarea liniei 19 cu 20. Să fie o linie unică ca de ex. 19E (EXPRESS) UTA – SPITALUL JUDEȚEAN – PODGORIA – BILLA – ARADUL NOU – SÂNNICOLAUL MIC. S-a discutat și de zona Spitalului Județean, Calea Victoriei și Str. Banul Mărăcine, că este total lipsită de transport în comun cu program regulat, atât în timpul săptămânii, cât și în weekend, din 40 min în 40 min sau 50 min în 50 min și totuși nimic în continuare.”, scria Horațiu într-un comentariu pe Special Arad.

Sau: „În articoulul «Ce-ți pasă ție, CTP» se dorea ca linia 19 să fie pe ruta Fortuna- Sânnicolaul Mic. Măcar UTA – Sânnicolaul Mic dacă ar fi. Multă lume din Sânnicolaul Mic lucrează în Vlaicu și nu are mijloc de transport. Rog conducerea CTP să ia în calcul această variantă!”, ne scria Miha.

Ca să nu mai vorbim de faptul că suplimentarea liniei 19 nu a fost anunțată în nicio stație, decât pe site-ul CTP (printr-un comunicat sec)… și pe Special Arad.

„În stații nu e afișat programul liniei 19, drept urmare nu știm cum circulă. Am înțeles că e până în jurul orei 16. La acea oră multă lume încă e la serviciu. Ar trebui să se prelungească programul până în jurul orei 21, 22, mai ales că vine și vara.”, ne scria Ilinca pe 13 aprilie, printr-un comentariu.


Zilele trecute, pe adresa redacției am primit o nouă scrisoare de la un arădean



De data aceasta, arădeanul din cartierul Sânnicolaul Mic nu numai că readuce în discuție cuplarea liniilor de autobuz 19 cu 20 și ne semnalează necesitatea prelungirii programului după ora 16, dar a și realizat un tabel cu programul liniei propuse, analizând programele actuale ale liniilor 19 și 20.

„Locuiesc în Sânnicolaul Mic și lucrez în zona Intim, pe schimburi, și nu există nici un mijloc de transport după ora 16. Pentru oricare cetățean este o problemă deplasarea în acea zona. Suplimentarea liniei 19 este foarte bună și îi felicit pe cei de la CTP, dar indicată ar fi și prelungirea acesteia până la UTA, prin zona Spitalului Județean, adică cuplara liniei 19 cu 20 și rezultând linia 19E (Express). Am dat această demunire deoarece ar fi o linie ce ar face legătura mai multor zone ale Aradului.

Am citit mai multe articole despre transportul în comun legat de această problemă și mulți arădeni ar fi mulțumiți de această realizare:
• CTP reintroduce două linii de autobuz urban și suplimentează cursele liniei 19. La cererea publicului!
• Ce-ți pasă ție, CTP? Cum ajung arădenii vârstnici sau cu probleme de sănătate mai ușor din Micălaca în Aradul Nou? Între timp… a venit și răspunsul Companiei!

Pentru a facilita munca celor de la CTP, atașez o variantă de program care poate fi folosi drept model în conceperea programului. Am studiat puțin programele de pe site-ul CTP, atât la linia 19, cât și la 20, am făcut în așa fel încât să includ cursele actuale a celor două linii în noul program, iar intervalul de timp să fie undeva între 40 minute, de luni până vineri și 50 minute sâmbătă și duminică, adică un autobuz să plece din UTA, iar celălalt din Sânnicolaul Mic. Sper că cineva să aprecieze, să țină cont de dorințele și nevoile călătorilor și să rezolve cu bine această problema a transportului”.


http://specialarad.r...terna-problema/
2

#394 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 mai 2016 - 22:42

2 cadre mai reusite :rolleyes:

Fisier atasat  P1060054.JPG (939.47K)
Number of downloads: 45
Fisier atasat  P1060056.JPG (1.08MB)
Number of downloads: 48
4

#395 Useril este offline   Marius-Arad 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 23 octombrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Arad

Postat 06 mai 2016 - 21:04

Efectul de oglinda 375

Fisiere atasate


7

#396 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 09 iunie 2016 - 21:55

Intr-o plimbare:
Fisier atasat  IMG_20160609_151004.jpg (383.03K)
Number of downloads: 22Fisier atasat  IMG_20160609_143505.jpg (328.18K)
Number of downloads: 17Fisier atasat  IMG_20160609_143517.jpg (327.32K)
Number of downloads: 15Fisier atasat  IMG_20160609_151148.jpg (304.75K)
Number of downloads: 13Fisier atasat  IMG_20160609_150128.jpg (351.35K)
Number of downloads: 12
1

#397 Useril este offline   Cristian333 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 28 martie 16

Postat 25 iulie 2016 - 09:08

Atitudine de WC public la Compania de Transport Public și la Primărie
http://specialarad.r...si-la-primarie/
0

#398 Useril este offline   Cristian333 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 28 martie 16

Postat 07 septembrie 2016 - 17:53

Aradul are in sfarsit o linie de autobuz urbana cu un program regulat si un traseu foarte bun, LINIA 19 Piata Uta - Spitalul Judetean - Kaufland(Str. Banu Maracine) - Podgoria - Billa(Zona 2-3) - Cartierul Subcetate - Aradul Nou - Sanicolaul Mic.
De luni 12 septembrie 2016 va intra in vigoare.

CTP ARAD: Compania de Transport Public Arad anunţă că, la solicitarea publicului călător, începând cu data de 12.09.2016, se va modifica traseul liniei 19 , după cum urmează: Sanicolau Mic - Podgoria - Piata UTA si retur.
Programul de circulaţie al liniei 19 va fi urmatorul:
http://www.ctparad.r...html/0019/w.htm

Presa: Pam, pam… În sfârșit s-a rezolvat! La cerința cititorilor Special Arad, CTP modifică traseul liniei 19!
http://specialarad.r...seul-liniei-19/

Aceasta postare a fost editata de Cristian333: 07 septembrie 2016 - 17:54

0

#399 Useril este offline   Marius-Arad 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 74
  • Inregistrat: 23 octombrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Arad

Postat 22 noiembrie 2016 - 20:12

Autobuzul MAN 302 a trecut printr-o reparatie capitala asa arata acum

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Marius-Arad: 22 noiembrie 2016 - 20:14

2

#400 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 noiembrie 2016 - 23:00

Acest RK presupune si altceva inafara de vopsire?
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi