STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1181 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 decembrie 2015 - 22:59

3511 si 3519 inca circula, nu mai sunt altele defecte prin depou? :eusa_think:
0

#1182 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 decembrie 2015 - 17:58

@NDY
Esti sigur de afirmatia pe care ai facut-o? -_-
In plus, urmatorul, 3509.
0

#1183 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2015 - 21:57

Imi amintesc ca nu de mult circulau...insa de 3509 sunt chiar sigur, a circulat zilele trecute. Chiar nu mai sunt altele?

Ca o paranteza, daca tot se foloseste doar sasiul, de ce nu se pot trimite si din remorci? :eusa_think:
1

#1184 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 decembrie 2015 - 22:31

E vorba de acte, ca si in cazul unei masini, unde nu poti schimba sasiul sau motorul si sa declari mai apoi ca e aceasi masina (chiar e infractiune)
0

#1185 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 decembrie 2015 - 22:34

Este foarte corect ceea ce spui tu, numai ca de acum cateva zile si pana acum unul este deja dezmembrat(3511) iar celalat in curs de dezmembrare(3509).
0

#1186 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 16 decembrie 2015 - 10:58

3509, 3511 si 3519, care inca mai circula nu trebuiau trimise :Facepalm_emote_gif: . Asa e facut contractul? Nu se pot trimite si Hanse sau Rathgeber sau chiar Düwag? Din alea avem destule stricate...
0

#1187 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 16 decembrie 2015 - 12:19

@Fantoma Tramvaiului 3

Din moment ce contractul a fost facut pentru modelul Wegmann GT4, cum sa timita din celelalte modele?

Momentan nu a fost dezemembrat decat unul(3511), iar 3509 este in curs de dezmembrare, iar 3519 va urma(ca nu l-am mai vazut de cateva zile si cred ca este undeva prin parc in asteptare), iar de trimis, nu a fost trimis nici unul(3511 era afara in asteptare), cel putin pana ieri.
0

#1188 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 decembrie 2015 - 12:35

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 16 decembrie 2015 - 10:58, a spus:

Rathgeber


Din astea nici stricate nu cred ca mai avem, poate 1 sau 2. In total sunt in circulatie din cate tin minte numai 7 vagoane, si dintre astea parca numai 3 mai au remorca. Desi urasc sa o spun, cel mai bine, daca se tot doreste modernizare, ar fi sa se continuie cu hansele pentru ca ele sunt in numar mult mai mare, iar ce mai avem... probabil vor ramane la mila conducerii.
0

#1189 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 decembrie 2015 - 14:23

Chiar asa, Florin, de ce a optat RATT pentru Wegmann in loc de Hansa pentru acest proiect?
0

#1190 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 decembrie 2015 - 19:25

Chiar nu stiu motivatia pentru aceasta alegere... O sa intreb cand am ocazia.
0

#1191 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 decembrie 2015 - 20:19

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 15 decembrie 2015 - 22:31, a spus:

E vorba de acte, ca si in cazul unei masini, unde nu poti schimba sasiul sau motorul si sa declari mai apoi ca e aceasi masina (chiar e infractiune)


Nu prea inteleg. Asa cum 3517 (spre exemplu) a fost modernizat si este tot 3517, de ce nu se poate lua o remorca, 3720 (tot un exemplu), iar in urma modernizarii sa fie tot 3720? :eusa_think:


Vezi postareaViktor, la 15 decembrie 2015 - 22:34, a spus:

Este foarte corect ceea ce spui tu, numai ca de acum cateva zile si pana acum unul este deja dezmembrat(3511) iar celalat in curs de dezmembrare(3509).


Mi se pare ciudat...dar intr-adevar, nu prea mai sunt alte Wegmann-uri trase pe dreapta. Doar 3550 mi se pare ca nu mai circula si nici nu a fost trimis. Totusi, de ce trimit acum atat de multe, avand in vedere ca nu se pot moderniza decat doua in acelasi timp?


Vezi postareaGygyman6, la 16 decembrie 2015 - 12:35, a spus:

Din astea nici stricate nu cred ca mai avem, poate 1 sau 2. In total sunt in circulatie din cate tin minte numai 7 vagoane, si dintre astea parca numai 3 mai au remorca. Desi urasc sa o spun, cel mai bine, daca se tot doreste modernizare, ar fi sa se continuie cu hansele pentru ca ele sunt in numar mult mai mare, iar ce mai avem... probabil vor ramane la mila conducerii.


Rathgeber-uri care circula mai sunt: 2003, 2013, 2034, 2039+3029, 2041+3027, 2042+3041, 2044.


Vezi postarearadub, la 16 decembrie 2015 - 14:23, a spus:

Chiar asa, Florin, de ce a optat RATT pentru Wegmann in loc de Hansa pentru acest proiect?


Si eu sunt curios de raspunsul la aceasta intrebare...la momentul "zero" cred ca aveam un numar mai mare de Hanse decat de Wegmann-uri. Poate Hansele sunt mai fiabile, sau poate ca sunt mai usor de reparat. Sa nu uitam ca atunci cand un Wegmann se strica, cam asa si ramanea.
0

#1192 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 decembrie 2015 - 21:09

Vezi postareaNDY, la 16 decembrie 2015 - 20:19, a spus:

Nu prea inteleg. Asa cum 3517 (spre exemplu) a fost modernizat si este tot 3517, de ce nu se poate lua o remorca, 3720 (tot un exemplu), iar in urma modernizarii sa fie tot 3720? :eusa_think:

Deoarece in acte figureaza ca ... remorca. Am spus deja, e ca in cazul unei masini. Nu poti merge cu o remorca auto la RAR si sa incerci sa-i convingi pe inspectorii de acolo ca ea e de fapt un autoturism. :)

Cred ca primaria a mai incercat sa-i convinga pe cei de la RAR ca electro-carurile din Ungaria sunt autobuze, dar nu le-a iesit.
1

#1193 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 16 decembrie 2015 - 21:12

Imagine postata poate colegu` a vrut sa se refere: de ce nu s-a modernizat o remorca ca sa fie tot remorca?

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 16 decembrie 2015 - 21:13

0

#1194 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 decembrie 2015 - 21:15

Nu, nu cred ca asta a vrut sa spuna, din moment ce contractul nu prevede modernizarea unor remorci. El spunea ca am putea trimite orice caroserie pentru a deveni un vagon motor Armonia, din moment ce nu prea ramane mare lucru din ea.
0

#1195 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 16 decembrie 2015 - 21:20

Ok. atunci o repun eu: De ce nu s-a optat si pentru modernizarea unor remorci? Exista un motiv coerent pentru aceasta alegere?
0

#1196 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 decembrie 2015 - 22:12

Probabil nu se mai justifica reabilitarea, in cazul acesta costul unei garnituri apropiindu-se prea mult de a unui tramvai nou. (ma gandesc ca s-ar fi apropiat, daca nu chiar ar fi depasit, un milion de euro)
0

#1197 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 decembrie 2015 - 22:19

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 decembrie 2015 - 21:09, a spus:

Deoarece in acte figureaza ca ... remorca. Am spus deja, e ca in cazul unei masini.


Nu s-ar fi putut face ceva asemanator cum e la cladiri, adica schimbarea destinatiei? Adica "birocratic" remorca dispare definitiv, dar odata modernizata ca si vagon motor o reintroduci in circulatie cu acte noi, si ii dai un numar de parc care e in continuarea celor existente.
0

#1198 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 decembrie 2015 - 23:19

Chiar nu stiu daca se poate asta, dar nu cred ca e legal.
0

#1199 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 decembrie 2015 - 23:25

Vezi postareadan.s, la 16 decembrie 2015 - 21:20, a spus:

Ok. atunci o repun eu: De ce nu s-a optat si pentru modernizarea unor remorci? Exista un motiv coerent pentru aceasta alegere?

Remorcile nu au acelasi model de osie ca si vagoanele motoare. Vagoanele motoare au pe osie si o coroana dintata care este antrenata de motorul de tractiune. Pe langa asta si boghiul e diferit pentru a permite prinderea motoarelor de tractiune pe cadrul acestuia.. iar lista diferentelor ar putea continua...
4

#1200 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 17 decembrie 2015 - 10:18

Vezi postareaNDY, la 16 decembrie 2015 - 20:19, a spus:

Rathgeber-uri care circula mai sunt: 2003, 2013, 2034, 2039+3029, 2041+3027, 2042+3041, 2044.

Si parca si 2030
1

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi