STP Timișoara Forum: Calea Lipovei extinsa la 4 benzi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (15 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Calea Lipovei extinsa la 4 benzi (finalizat) Constructor: Martin Rose - din bugetul local

#221 Useril este offline   manu10 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 89
  • Inregistrat: 07 iulie 11

Postat 07 decembrie 2015 - 07:28

da, ajustarea timpilor ar ajuta mult, dar pana atunci semaforul de la interectia cu constructorilor a fost oprit, iar acum se circula normal :fahren0018:
2

#222 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 decembrie 2015 - 11:35

Vezi postareaZoltan Cs, la 07 decembrie 2015 - 00:52, a spus:

Nu glumesc!! La fel cum si timisorenii isi doresc centura, sa nu fie tranzitati de cine nu are treaba in Timisoara, asa imi doresc si eu ca aia care nu au treaba in Dumbravita, sa nu tranziteze Dumbravita.

Cred ca este o dorinta pertinenta!




Pai timisorenii isi doresc centuri in general (si aia de sud in mod special) pentru faptul ca strazile lor principale sunt largite deja la 4 benzi, mai mult nu se pot largi datorita cladirilor, si sunt foarte pline. Pana si dumbravitenii contribuie la aglomeratia din oras. Ca atare reteaua pentru trafic trebuie extinsa in jurul orasului...

Pe de alta parte, nooi locatari ai Dumbravitei isi vor da seama foarte curand, daca n-au facut-o deja, ca s-au mutat prea aproape de marele oras pentru a scapa si de problemele specifice unei asezari urbane (mari)...respectiv aglomeratie si poluare de orice fel ar fi ea...

Cat despre "dorinta pertinenta", in actualul context este mai degraba vorba de una egoista... :)



Citeaza

Din pacate lipsa de viziune a unor oameni (din pacate alesi de noi), produce efecte pe care le resimtim cu totii.



Corect! Actualele probleme isi au originea inca de la stabilirea traseului autostrazii...
0

#223 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 09 decembrie 2015 - 17:52

Imagine postataInteresant ca sensul de la kaufland l-au micsorat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sctt - 9.dec.15 - 001.jpg
  • Imagine atasata: sctt - 9.dec.15 - 002.jpg
  • Imagine atasata: sctt - 9.dec.15 - 003.jpg

3

#224 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2015 - 18:53

15.12.2015

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2015-12-15 13.48.44.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-15 13.48.45.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-15 13.49.02.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-15 13.50.59.jpg

18

#225 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 15 decembrie 2015 - 19:21

cer scuze !!! am vrut sa dau plus dar am apasat pe minus din greseala :suicide:
3

#226 Useril este offline   dangal 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 15 decembrie 15

Postat 16 decembrie 2015 - 20:51

Vezi postareamarius2002, la 06 decembrie 2015 - 15:09, a spus:

Mai mult decat atat, el nu a vrut 2 benzi pe sens ca asta "aduce trafic" si el vrea o comuna aerisita... :Facepalm_emote_gif: Chiar a pus stalpii in asa fel incat sa nu se poata largi drumul. Acum are ce si-a dorit...cred :suicide:


Corect

Dumbravita are nevoie de 4 benzi in primul rind pentru nevoile ei.

Din pacate oamenii din primarie sunt de fapt reprezentantii ai vechiului sat si nu ai celor mutati din Timisoara insa probabil asa cum la alegerile precedente udmr-ul a pierdut primaria urmatorul pas va fi ca acesti reprezentanti a vetrei vechi a satului sa fie inlocuiti de reprezentantii noi Dumbravite.
Dpmdv nu se justifica existenta unor primarii in localitati unite cu Timisoara mai ales in astfel de situatii in care impiedica dezvoltarea si extinderea infrastructurii zonei metropolitane.
3

#227 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 16 decembrie 2015 - 22:43

Dumbravita a depasit deja ca populatie unele orase mai mici din Timis iar daca ritmul de crestere se mentine constant, in urmatorii 10 ani va deveni a treia localitate ca marime din Timis (sau a patra, in functie de cresterea Girocului), dupa Timisoara si Lugoj. Este in mod clar un oras in devenire cu o infrastructura deja subdimensonata. Pana si Buziasul are o artera cu patru benzi in centrul orasului, pe care traficul este unul lejer. Nu pot sa inteleg cum s-a putut proiecta o asemnea aglomerare de tip urban, fara bulevarde, iar cel mai important drum pe axa nord-sud, cel care se preta la o latire la patru benzi, a fost restrictionat voluntar la doua benzi.

Aceasta postare a fost editata de radutm: 16 decembrie 2015 - 22:43


#228 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 17 decembrie 2015 - 09:29

Gandirea a fost asta: Daca acceptam 4 benzi, drumul va fi legatura definitiva cu autostrada, aglomerat pe veci. Facem 2 benzi, asa ca obligam statul sa faca o legatura la autostrada care ocoleste Dumbravita.
1

#229 Useril este offline   Rufus Dexter 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 24 iulie 14

Postat 17 decembrie 2015 - 11:04

Vezi postareaEbi, la 17 decembrie 2015 - 09:29, a spus:

Gandirea a fost asta: Daca acceptam 4 benzi, drumul va fi legatura definitiva cu autostrada, aglomerat pe veci. Facem 2 benzi, asa ca obligam statul sa faca o legatura la autostrada care ocoleste Dumbravita.


Problema nu e corect abordata in felul asta. Cel mai corect ar fi ca minunea de consiliu judetean si onorabilul domn care este alintat de unii din presa locala cu titlul de "presedintele judetului" sa se agite mult si tare pentru a face cel putin doua legaturi practice cu autostrada: una in nord de pe C. Aradului si una in est de pe C. Lugojului, mai ales ca legaturile viitoare conform cu planul national vor fi autostrazi pe directia Arad-Oradea si respectiv Lugoj-Caransebes-Turnu Severin.

Ori in afara de putina gargara si multa indolenta nu am vazut nimic... Proactivitatea CJ Timis este egala cu zero-virgula-unu...

Necesitatea unor axe nord-sud si est-vest in Dumbravita este evidenta si nu ar trebui legata aceasta lucrare de altele. Inca de acum 2000 de ani se cunostea (Roma antica) sistematizarea urbana cu doua axe intre punctele cardinale opuse... Este ceva elementar.

Aceasta postare a fost editata de Rufus Dexter: 17 decembrie 2015 - 11:22

5

#230 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 decembrie 2015 - 11:11

Ebi doar a expus "gandirea" autoritatilor locale din Dumbravita care nu coincide neaparat si cu parerea lui...

Insa autoritatile locale din Dumbravita nu au alte posibilitati in a forta lucrurile pentru construirea centurii Dumbravita, sarcina in acest sens revenindu-i CJ Timis, dupa cum singur ai spus...care in afara de gargara lui bojin, nu face mare lucru...
0

#231 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 21 decembrie 2015 - 16:30

Astazi s-a asfaltat de la Constructorilor pana in sens la Kaufland, pe sensul de intrare in Dumbravita. Tot traficul a fost deviat de pe Lipovei dreapta pe Constructorilor si apoi stanga pe Mesteacanului. Binenteles, coada era din sens de unde intoarce 14-le pana....pe Ferventia.
Mare gandire pe italienii astia care fac aceasta gluma de lergire...

LE: chiar si la ora asta, 19:00, ii un trafic infernal pe Mesteacanului, in ambele sensuri

Aceasta postare a fost editata de marius2002: 21 decembrie 2015 - 19:06

0

#232 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 21 decembrie 2015 - 20:03

Nu inteleg de ce n-au largit si pe directia Timisoara->Dumbravita. Adica au largit..dar vreo 30 cm . Loc era de inca o banda in plus.
0

#233 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 21 decembrie 2015 - 20:18

Si-au gasit momentul sa toarne asfalt, in zi lucratoare, inainte de sarbatori si la ora de varf. :Facepalm_emote_gif: Din ce imi amintesc, pe portiunea ce tine de Timisoara s-a asfaltat si au fost trasate marcajele la miezul noptii, ca sa nu fie afectat traficul.

Azi intre 18-18,30 coada de masini pe Lipovei (inspre oras) se intindea pana in dreptul strazii Silistra. Nu vreau sa ma gandesc ce era in Dumbravita la aceeasi ora, probabil ambuteiajul a ajuns pana la biserica din centrul comunei.

@sbogdan Loc era berechet, dar ce te faci cu randul acela ce pomi? mai mult ca sigur ca sareau ''talibanii'' ecologisti ca arsi, ca se distruge spatiul verde si din cauza asta vara ne coacem in oras de caldura. :rolleyes:
1

#234 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 decembrie 2015 - 21:52

Vezi postareaIvan Kolovoz, la 21 decembrie 2015 - 20:18, a spus:

...dar ce te faci cu randul acela ce pomi?

O! Da! Mai mult ca sigur asta i-a oprit sa largeasca drumul. Grija de ce o sa spuna ecologistii. :Facepalm_emote_gif:
0

#235 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 22 decembrie 2015 - 15:37

Unul dintre motive pe care l-am auzit eu este ca CJT nu a dat destui bani pentru lucrarea asta de largire. Este pozibil sa ii prevada la anul...
0

#236 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 24 decembrie 2015 - 14:31

Au terminat lucrarile in sens ?
0

#237 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 26 decembrie 2015 - 10:00

Da, sunt terminate. Mai au de trasat benzile...
0

#238 Useril este offline   manu10 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 89
  • Inregistrat: 07 iulie 11

Postat 07 ianuarie 2016 - 17:27

Vezi postareamanu10, la 22 noiembrie 2015 - 17:18, a spus:

daca o sa fie linie distincta si o sa circule un firobuz la o ora, atunci cei din dumbravita nu o sa foloseasca firobuzul si sigur o sa devina nerentabil! :Facepalm_emote_gif:

q.e.d.
http://www.tion.ro/t...bravita/1605654

Vezi postareamarius2002, la 26 decembrie 2015 - 10:00, a spus:

Da, sunt terminate. Mai au de trasat benzile...

dupa nici o luna nu se mai vad benzile, in schimb au aparut gropile in sensul giratoriu si urmeaza la intersectia cu constructorilor... mi se pare normal, s-o asfaltat noaptea cand era ud pe jos si la temeperaturi negative :suicide:
si tot normal, cat o fost soare si vreme buna s-o frecat menta ... :rolleyes:
2

#239 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2365
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 07 ianuarie 2016 - 17:47

pai daca devine nerentabil nu au decat sa renunte la el dupa ce expira perioada proiectului. Liniile electrice raman montate si poate primaria Dumbravita sa cumpere vehicule si sa faca cum vor ei.... :eusa_think:
Nici asa nu mi se pare firesc..primaria Timisoara sa contribuie cu 90 % si locuitorii orasului sa nu poata folosi vehicule care sunt arondate "strict" pentru aceasta linie..
1

#240 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 ianuarie 2016 - 17:57

Aberant este ca in ambele proiecte cu firobuse au fost trei finantatori: UE (majoritatea banilor), primariile comunale(Dumbravita, respectiv Ghiroda) si primaria Timisoara. Deci nu inteleg de ce ar fi beneficiarii doar cele doua comune?

Oricum legile (si in mare parte gandirea romaneasca) sunt facute ca totul sa scartaie, sa iasa prost si sa creeze nemultumiri.
2

Arata acest topic


  • (15 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi