
Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1181
Postat 14 decembrie 2015 - 22:59

#1182
Postat 15 decembrie 2015 - 17:58
Esti sigur de afirmatia pe care ai facut-o?

In plus, urmatorul, 3509.
#1183
Postat 15 decembrie 2015 - 21:57
Ca o paranteza, daca tot se foloseste doar sasiul, de ce nu se pot trimite si din remorci?

#1184
Postat 15 decembrie 2015 - 22:31
#1185
Postat 15 decembrie 2015 - 22:34
#1186
Postat 16 decembrie 2015 - 10:58

#1187
Postat 16 decembrie 2015 - 12:19
Din moment ce contractul a fost facut pentru modelul Wegmann GT4, cum sa timita din celelalte modele?
Momentan nu a fost dezemembrat decat unul(3511), iar 3509 este in curs de dezmembrare, iar 3519 va urma(ca nu l-am mai vazut de cateva zile si cred ca este undeva prin parc in asteptare), iar de trimis, nu a fost trimis nici unul(3511 era afara in asteptare), cel putin pana ieri.
#1188
Postat 16 decembrie 2015 - 12:35
Fantoma Tramvaiului 3, la 16 decembrie 2015 - 10:58, a spus:
Din astea nici stricate nu cred ca mai avem, poate 1 sau 2. In total sunt in circulatie din cate tin minte numai 7 vagoane, si dintre astea parca numai 3 mai au remorca. Desi urasc sa o spun, cel mai bine, daca se tot doreste modernizare, ar fi sa se continuie cu hansele pentru ca ele sunt in numar mult mai mare, iar ce mai avem... probabil vor ramane la mila conducerii.
#1189
Postat 16 decembrie 2015 - 14:23
#1190
Postat 16 decembrie 2015 - 19:25
#1191
Postat 16 decembrie 2015 - 20:19
Florin.B RATT, la 15 decembrie 2015 - 22:31, a spus:
Nu prea inteleg. Asa cum 3517 (spre exemplu) a fost modernizat si este tot 3517, de ce nu se poate lua o remorca, 3720 (tot un exemplu), iar in urma modernizarii sa fie tot 3720?

Viktor, la 15 decembrie 2015 - 22:34, a spus:
Mi se pare ciudat...dar intr-adevar, nu prea mai sunt alte Wegmann-uri trase pe dreapta. Doar 3550 mi se pare ca nu mai circula si nici nu a fost trimis. Totusi, de ce trimit acum atat de multe, avand in vedere ca nu se pot moderniza decat doua in acelasi timp?
Gygyman6, la 16 decembrie 2015 - 12:35, a spus:
Rathgeber-uri care circula mai sunt: 2003, 2013, 2034, 2039+3029, 2041+3027, 2042+3041, 2044.
radub, la 16 decembrie 2015 - 14:23, a spus:
Si eu sunt curios de raspunsul la aceasta intrebare...la momentul "zero" cred ca aveam un numar mai mare de Hanse decat de Wegmann-uri. Poate Hansele sunt mai fiabile, sau poate ca sunt mai usor de reparat. Sa nu uitam ca atunci cand un Wegmann se strica, cam asa si ramanea.
#1192
Postat 16 decembrie 2015 - 21:09
NDY, la 16 decembrie 2015 - 20:19, a spus:

Deoarece in acte figureaza ca ... remorca. Am spus deja, e ca in cazul unei masini. Nu poti merge cu o remorca auto la RAR si sa incerci sa-i convingi pe inspectorii de acolo ca ea e de fapt un autoturism.

Cred ca primaria a mai incercat sa-i convinga pe cei de la RAR ca electro-carurile din Ungaria sunt autobuze, dar nu le-a iesit.
#1193
Postat 16 decembrie 2015 - 21:12

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 16 decembrie 2015 - 21:13
#1194
Postat 16 decembrie 2015 - 21:15
#1195
Postat 16 decembrie 2015 - 21:20
#1196
Postat 16 decembrie 2015 - 22:12
#1197
Postat 16 decembrie 2015 - 22:19
Florin.B RATT, la 16 decembrie 2015 - 21:09, a spus:
Nu s-ar fi putut face ceva asemanator cum e la cladiri, adica schimbarea destinatiei? Adica "birocratic" remorca dispare definitiv, dar odata modernizata ca si vagon motor o reintroduci in circulatie cu acte noi, si ii dai un numar de parc care e in continuarea celor existente.
#1199
Postat 16 decembrie 2015 - 23:25
dan.s, la 16 decembrie 2015 - 21:20, a spus:
Remorcile nu au acelasi model de osie ca si vagoanele motoare. Vagoanele motoare au pe osie si o coroana dintata care este antrenata de motorul de tractiune. Pe langa asta si boghiul e diferit pentru a permite prinderea motoarelor de tractiune pe cadrul acestuia.. iar lista diferentelor ar putea continua...