Linia M14 Linie de troleibuz Baritiu - Giratie Dumbravita
#181
Postat 05 decembrie 2015 - 18:22
- te intelegi cu cele 2 primarii, sa-si scurteze traseul pana la Baritiu, respectiv strad, astfel vor plati mai putini bani.
- celor cu abonamente pe M11 si M14 le permiti sa utilizeze DOAR 11 si 14 de parca ar fi M-uri, cu acelasi bilete si abonamente.
- troleibuzul circula ca si M pana la intrarea in oras, apoi schimba.
Singura problema care ar trebuii rezolvata este verificarea biletelor si abonamentelor la iesirea din oras. Daca cineva nu are titlu de calatorie valabil pe M, plateste. Daca si asa se plimba cineva aiurea cu troleul, s-ar putea infinta lejer o cociaba, cum aveau dispecerii, la cele 2 iesiri, iar cineva sa controleze biletele.
#182
Postat 05 decembrie 2015 - 18:59
#183
Postat 05 decembrie 2015 - 19:00


1. numarul mare de vehicule nu se justifica prin Dumbravita. Solutie: Afisat programul liniei 14 in toate statiile cu mentiunea curselor care merg in Dumbravita. Adica a curselor care se "transforma" in M la I. I. de la Brad. In Timisoara, pe table, cursele sa fie "ingrosate" cu mentiunea dedesubt de tabel: "Circula la Dumbravita".
Desigur o alta problema ar fi atunci, daca troleibuzele intarzie, atunci s-ar "incaleca" vehiculele pe cursele de pe program. Vehiculul care ar intoarce in Lipovei si intarzie in statii si ajunge in minutul cursei "M"-ului ar dezorienta calatorii dumbraviteni...

2. La venirea din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad ar trebui schimbate validatoarele de pe M14 pe 14. Se poate realiza usor, la ultima statie din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad, astfel incat sa fie setate pe 14 la sosirea la I.I. de la Brad? La fel cum e pe L3 + Expres 3.
Astfel, cum a zis si Cristi, cei din Dumbravita platesc abonamente / bilete de Metropolitan, dar pot folosi si linia 14, continuindu-si drumul in oras pana unde vor!
La fel si pentru M11.
Concluzie, o lasam balta. Din cauza legilor si birocratiei trebuie sa lasam asa cum e pana in viitor, pana cand se va integra Dumbravita ca si cartier al Timisoarei, iar atunci linia de transport nu mai trebuie sa fie metropolitana...
#184
Postat 05 decembrie 2015 - 19:17
#185
Postat 05 decembrie 2015 - 19:24
#186
Postat 05 decembrie 2015 - 22:33
La fel si cu abonamentele generale, sa fie valabile pe teritoriul orașului, inclusiv pe M- uri. Adițional ar trebui sa existe si un abonament metropolitan general, care sa fie valabil in zonele metropolitane si inclusiv si in oraș.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#187
Postat 05 decembrie 2015 - 23:23
#188
Postat 06 decembrie 2015 - 00:20
Sent from my iPhone using Tapatalk
#189
Postat 06 decembrie 2015 - 01:04
#190
Postat 06 decembrie 2015 - 01:08
#191
Postat 06 decembrie 2015 - 12:32
cseh_17, la 05 decembrie 2015 - 18:22, a spus:
- troleibuzul circula ca si M pana la intrarea in oras, apoi schimba.
Singura problema care ar trebuii rezolvata este verificarea biletelor si abonamentelor la iesirea din oras. Daca cineva nu are titlu de calatorie valabil pe M, plateste. Daca si asa se plimba cineva aiurea cu troleul, s-ar putea infinta lejer o cociaba, cum aveau dispecerii, la cele 2 iesiri, iar cineva sa controleze biletele.
Cine sa faca verificarile astea cand nici in oras nu se fac controale?...
Visor, la 05 decembrie 2015 - 19:00, a spus:


1. numarul mare de vehicule nu se justifica prin Dumbravita. Solutie: Afisat programul liniei 14 in toate statiile cu mentiunea curselor care merg in Dumbravita. Adica a curselor care se "transforma" in M la I. I. de la Brad. In Timisoara, pe table, cursele sa fie "ingrosate" cu mentiunea dedesubt de tabel: "Circula la Dumbravita".
Desigur o alta problema ar fi atunci, daca troleibuzele intarzie, atunci s-ar "incaleca" vehiculele pe cursele de pe program. Vehiculul care ar intoarce in Lipovei si intarzie in statii si ajunge in minutul cursei "M"-ului ar dezorienta calatorii dumbraviteni...

2. La venirea din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad ar trebui schimbate validatoarele de pe M14 pe 14. Se poate realiza usor, la ultima statie din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad, astfel incat sa fie setate pe 14 la sosirea la I.I. de la Brad? La fel cum e pe L3 + Expres 3.
Astfel, cum a zis si Cristi, cei din Dumbravita platesc abonamente / bilete de Metropolitan, dar pot folosi si linia 14, continuindu-si drumul in oras pana unde vor!
La fel si pentru M11.
Concluzie, o lasam balta. Din cauza legilor si birocratiei trebuie sa lasam asa cum e pana in viitor, pana cand se va integra Dumbravita ca si cartier al Timisoarei, iar atunci linia de transport nu mai trebuie sa fie metropolitana...
Am impresia ca nu aveti nici o legatura cu ceea ce se intampla in oras...
De ani de zile soferii nu schimba la capat de linie afisajul ca sa fie corect pus. In consecinta nu poate functiona SAS-ul (sistemul de functionare al statiilor)
De cand s-a introdus E3/3, autobuzele care deservesc linia merg la nimereala, nu se fac setari la gara...
Regula se aplica foarte rar, ocazional...
Deci avem exemple de nerespectare a regulilor la tot pasul. Se poate spune fara nici o rezerva ca ABATERILE au devenit o regula...
Si atunci, in aceste conditii veniti cu astfe de propuneri ca la II de la Brad si la Strand, pe ambele sensuri, soferii sa seteze afisajul/validatoarele la fiecare tura, lucru absolut necesar datorita contabilitatii duble?...Iar daca nu se fac aceste setari in mod corect, banii (incasarile) vor fi directionate gresit, in favoarea uneia sau a celeilalte institutii...
Pe de alta parte afisajele din oras au destule probleme de functionare si afisare si pana acum. Daca le mai incurcam si cu informatii suplimentare la 11 si 14, cursele cu prelungire, avem sansa sa nu mai ... avem nimic.
Citeaza
Abia de o vreme incoace se pot vedea consecintele unor legi strambe legate de zone metropolitane... Si asta-i numai inceputul!
#192
Postat 08 decembrie 2015 - 08:38
#193
Postat 08 decembrie 2015 - 10:28
#194
Postat 10 decembrie 2015 - 23:14
#195
Postat 13 decembrie 2015 - 11:38
as dorii sa intreb pe cind si actualizarea aplicatiei cu M14 pe telefon?
O duminica frumoasa tuturor!
#196
Postat 13 decembrie 2015 - 12:23
#197
Postat 13 decembrie 2015 - 13:07
Faceti si voi o "PRIMAVARA" in RATT stimati colegi!!!
Mersi colegu si o duminica faina!!!
#198
Postat 19 decembrie 2015 - 13:41
- nu se pot cumpara bilete in Dumbravita
- stațiile (refugiile pt calatori) sunt de proasta calitate (se vede deja rugina pe ele), neîntreținute (murdare), neaccesibile de pe trotuar
- troleibuzul a venit conform graficului
- se urca doar in față, ceea ce nu are nici un rost, șoferul nu verifica bilete, carduri, si cred ca nici nu se pot cumpara de la el
- in stația de vizavi de Kaufland călătorii coboară direct pe spațiul "verde" dintre carosabil si trotuar
- in oraș după ce călătorii coboară pe ușile din spate șoferul Închide imediat nu cumva cineva sa urce pe acolo -> pericol de accidente
- am auzit călători vociferand despre aberația M14 / 14
-Troleibuzul a trecut clar pe roșu la intersecția cu Calea Aradului
- călătoria pana la gara a durat 30 minute, conform graficului
-
Sent from my iPhone using Tapatalk
#199
Postat 19 decembrie 2015 - 15:43
Ieri la 14:09 in fata la Clinicile Noi un M14 mergea catre Gara de Nord cu afisajul de "Giratie DUMBRAVITA"...Asta apropo de propunerea unui coleg de eventuale setari facute de soferi la II de la Brad la intrare/iesire in/din oras...
#200
Postat 19 decembrie 2015 - 19:15
Nu exista bilete deci nu e nimic de vandut, nici in Dumbravita si nici in vehicul. Daca se va dori, se va putea infiinta un chiosc de incarcare a cardurilor si abonamentelor, la fel cum vrea Ghiroda, dar parerea mea e ca asta e o aiureala totala, adica nu s-ar amortiza nici macar costul curentului consumat, darmite echipamentul si salariul vanzatorului. In cazul in care se insista pe asa ceva, eu zic ca primaria din localitate ar trebui sa puna la dispozitie locatia, conexiunea internet, alimentarea cu curent pentru echipamente, incalzire, AC, dar si sa angajeze personal si sa-l plateasca.