STP Timișoara Forum: Linia M14 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (16 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

Linia M14 Linie de troleibuz Baritiu - Giratie Dumbravita Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 decembrie 2015 - 18:22

Hmm, o idee dezvoltata pe logica asta, ar face sens, si ar putea si functiona.

- te intelegi cu cele 2 primarii, sa-si scurteze traseul pana la Baritiu, respectiv strad, astfel vor plati mai putini bani.
- celor cu abonamente pe M11 si M14 le permiti sa utilizeze DOAR 11 si 14 de parca ar fi M-uri, cu acelasi bilete si abonamente.
- troleibuzul circula ca si M pana la intrarea in oras, apoi schimba.

Singura problema care ar trebuii rezolvata este verificarea biletelor si abonamentelor la iesirea din oras. Daca cineva nu are titlu de calatorie valabil pe M, plateste. Daca si asa se plimba cineva aiurea cu troleul, s-ar putea infinta lejer o cociaba, cum aveau dispecerii, la cele 2 iesiri, iar cineva sa controleze biletele.
3

#182 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 decembrie 2015 - 18:59

Celor cu abonamente pe M11 sau M14 nu le poti permite sa circule pe 11 sau pe 14. Stiu ca asa la prima vedere treaba pare simpla, dar birocratia nu permite lucruri simple.
0

#183 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 05 decembrie 2015 - 19:00

:up_arow: Birocratie asta! Chiar nu se poate face vreun fel de contract de comun acord? :Facepalm_emote_gif: Dar cred ca ar fi cea mai ok solutie zisa de Cristi! Doar doua probleme ar mai fi atunci:

1. numarul mare de vehicule nu se justifica prin Dumbravita. Solutie: Afisat programul liniei 14 in toate statiile cu mentiunea curselor care merg in Dumbravita. Adica a curselor care se "transforma" in M la I. I. de la Brad. In Timisoara, pe table, cursele sa fie "ingrosate" cu mentiunea dedesubt de tabel: "Circula la Dumbravita".

Desigur o alta problema ar fi atunci, daca troleibuzele intarzie, atunci s-ar "incaleca" vehiculele pe cursele de pe program. Vehiculul care ar intoarce in Lipovei si intarzie in statii si ajunge in minutul cursei "M"-ului ar dezorienta calatorii dumbraviteni... :Facepalm_emote_gif: Nu prea merge!

2. La venirea din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad ar trebui schimbate validatoarele de pe M14 pe 14. Se poate realiza usor, la ultima statie din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad, astfel incat sa fie setate pe 14 la sosirea la I.I. de la Brad? La fel cum e pe L3 + Expres 3.

Astfel, cum a zis si Cristi, cei din Dumbravita platesc abonamente / bilete de Metropolitan, dar pot folosi si linia 14, continuindu-si drumul in oras pana unde vor!

La fel si pentru M11.

Concluzie, o lasam balta. Din cauza legilor si birocratiei trebuie sa lasam asa cum e pana in viitor, pana cand se va integra Dumbravita ca si cartier al Timisoarei, iar atunci linia de transport nu mai trebuie sa fie metropolitana...
0

#184 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 decembrie 2015 - 19:17

Dumbravita nu va accepta niciodata sa devina cartier al Timisorii.
0

#185 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 05 decembrie 2015 - 19:24

Sa devina cartier nici pe departe, dar sa devina, in viitor, un sector al Timisoarei poate.
1

#186 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 05 decembrie 2015 - 22:33

Un bilet "normal" ar trebui sa fie utilizabil pe tot teritoriul Timișoarei pe toate vehiculele Ratt-ului, inclusiv pe M- uri. Biletele "metropolitane" ar trebui sa fie mai scumpe, si sa fie valabile pe M-uri in afara orașului, dar si in oraș cât timp călătorul e pe același vehicul.

La fel si cu abonamentele generale, sa fie valabile pe teritoriul orașului, inclusiv pe M- uri. Adițional ar trebui sa existe si un abonament metropolitan general, care sa fie valabil in zonele metropolitane si inclusiv si in oraș.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#187 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 05 decembrie 2015 - 23:23

Este acel bilet care costa 10 lei daca mai tin minte exact care poti sa circuli cu orice MTC in Timisoara, dar nu cred ca pe M-uri
0

#188 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 06 decembrie 2015 - 00:20

Nu m-am gândit sa se poată schimba vehiculul cu un singur bilet. Dar nici asta nu e idee proastă. Poate cu limita de timp, 30-40 min


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#189 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 06 decembrie 2015 - 01:04

Din cate stiu e un abonament pe o zi ... deci circuli toata ziua cu el.
0

#190 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 decembrie 2015 - 01:08

Da, asa e, doar ca nu e valabil pe metropolitane, doar pe urban si expres.
0

#191 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 decembrie 2015 - 12:32

Vezi postareacseh_17, la 05 decembrie 2015 - 18:22, a spus:


- troleibuzul circula ca si M pana la intrarea in oras, apoi schimba.

Singura problema care ar trebuii rezolvata este verificarea biletelor si abonamentelor la iesirea din oras. Daca cineva nu are titlu de calatorie valabil pe M, plateste. Daca si asa se plimba cineva aiurea cu troleul, s-ar putea infinta lejer o cociaba, cum aveau dispecerii, la cele 2 iesiri, iar cineva sa controleze biletele.



Cine sa faca verificarile astea cand nici in oras nu se fac controale?...


Vezi postareaVisor, la 05 decembrie 2015 - 19:00, a spus:

:up_arow: Birocratie asta! Chiar nu se poate face vreun fel de contract de comun acord? :Facepalm_emote_gif: Dar cred ca ar fi cea mai ok solutie zisa de Cristi! Doar doua probleme ar mai fi atunci:

1. numarul mare de vehicule nu se justifica prin Dumbravita. Solutie: Afisat programul liniei 14 in toate statiile cu mentiunea curselor care merg in Dumbravita. Adica a curselor care se "transforma" in M la I. I. de la Brad. In Timisoara, pe table, cursele sa fie "ingrosate" cu mentiunea dedesubt de tabel: "Circula la Dumbravita".

Desigur o alta problema ar fi atunci, daca troleibuzele intarzie, atunci s-ar "incaleca" vehiculele pe cursele de pe program. Vehiculul care ar intoarce in Lipovei si intarzie in statii si ajunge in minutul cursei "M"-ului ar dezorienta calatorii dumbraviteni... :Facepalm_emote_gif: Nu prea merge!

2. La venirea din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad ar trebui schimbate validatoarele de pe M14 pe 14. Se poate realiza usor, la ultima statie din Dumbravita, inainte de I. I. de la Brad, astfel incat sa fie setate pe 14 la sosirea la I.I. de la Brad? La fel cum e pe L3 + Expres 3.

Astfel, cum a zis si Cristi, cei din Dumbravita platesc abonamente / bilete de Metropolitan, dar pot folosi si linia 14, continuindu-si drumul in oras pana unde vor!

La fel si pentru M11.

Concluzie, o lasam balta. Din cauza legilor si birocratiei trebuie sa lasam asa cum e pana in viitor, pana cand se va integra Dumbravita ca si cartier al Timisoarei, iar atunci linia de transport nu mai trebuie sa fie metropolitana...




Am impresia ca nu aveti nici o legatura cu ceea ce se intampla in oras...


De ani de zile soferii nu schimba la capat de linie afisajul ca sa fie corect pus. In consecinta nu poate functiona SAS-ul (sistemul de functionare al statiilor)

De cand s-a introdus E3/3, autobuzele care deservesc linia merg la nimereala, nu se fac setari la gara...

Regula se aplica foarte rar, ocazional...


Deci avem exemple de nerespectare a regulilor la tot pasul. Se poate spune fara nici o rezerva ca ABATERILE au devenit o regula...

Si atunci, in aceste conditii veniti cu astfe de propuneri ca la II de la Brad si la Strand, pe ambele sensuri, soferii sa seteze afisajul/validatoarele la fiecare tura, lucru absolut necesar datorita contabilitatii duble?...Iar daca nu se fac aceste setari in mod corect, banii (incasarile) vor fi directionate gresit, in favoarea uneia sau a celeilalte institutii...

Pe de alta parte afisajele din oras au destule probleme de functionare si afisare si pana acum. Daca le mai incurcam si cu informatii suplimentare la 11 si 14, cursele cu prelungire, avem sansa sa nu mai ... avem nimic.



Citeaza

Concluzie, o lasam balta.
...cu aceste variante...



Abia de o vreme incoace se pot vedea consecintele unor legi strambe legate de zone metropolitane... Si asta-i numai inceputul!
1

#192 Useril este offline   quiksilver 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 21 octombrie 14

Postat 08 decembrie 2015 - 08:38

Nu ar fi fost mai ok ca linia M 14 sa fie preluata de Consiliul Judetean? La Arad, de exemplu, nu a fost niciodata o problema sa fie folosite tramvaiele de Ghioroc sau Vladimirescu in oras. Insa aici infrastructura a apartinut dintotdeauna CJ-ului, cred ca primariile de pe traseu nu sunt proprietare nici pe terenurile pe care se afla liniile. CJT, daca este actionar in RATT si banuiesc ca este, ar putea cumpara infrastructura de la Primaria Dumbravita si astfel cred ca s-ar rezolva problema legala.
0

#193 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 decembrie 2015 - 10:28

Consiliul judetean nu are nicio treaba cu RATT-ul si nici vorba sa fie "actionar". Niciun pai din curtea RATT nu este proprietatea CJT.
1

#194 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 decembrie 2015 - 23:14

O chestie pe care nici eu nu o stiam (azi am aflat de ea): controlorii RATT nu pot efectua control cand vehiculul se afla pe teritoriul comunei Dumbravita, aceasta sarcina revenind primariei din comuna. Nici o eventuala echipa de control din Dumbravita nu ar putea face control pe M14 dupa ce a trecut de I.I. de la Brad.
2

#195 Useril este offline   Horatius 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 285
  • Inregistrat: 12 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:IT,Sport(Tenis de cimp,Natatie,Karate,Calarie)Muzica Clasica,Populara si Pop)Pictura

Postat 13 decembrie 2015 - 11:38

Buna dimineata tuturor,
as dorii sa intreb pe cind si actualizarea aplicatiei cu M14 pe telefon?
O duminica frumoasa tuturor!
0

#196 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 decembrie 2015 - 12:23

Sti ca asta nu depinde de RATT. Cand Mihai si Cristi vor avea timp, o sa avem si un update al aplicatiei, dar sunt sigur ca asteptau sa porneasca si M11 ca sa nu lucreze de doua ori.
1

#197 Useril este offline   Horatius 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 285
  • Inregistrat: 12 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:IT,Sport(Tenis de cimp,Natatie,Karate,Calarie)Muzica Clasica,Populara si Pop)Pictura

Postat 13 decembrie 2015 - 13:07

RATT ar trebuii sa aprecieze munca acestor oameni si sa ii RESPECTE pentru ceeace fac ca datorita si lor au o imagine mai ok.
Faceti si voi o "PRIMAVARA" in RATT stimati colegi!!!
Mersi colegu si o duminica faina!!!
0

#198 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 19 decembrie 2015 - 13:41

Azi am călătorit in premieră cu M14, câteva observații (nu toate depind de RATT ):

- nu se pot cumpara bilete in Dumbravita
- stațiile (refugiile pt calatori) sunt de proasta calitate (se vede deja rugina pe ele), neîntreținute (murdare), neaccesibile de pe trotuar
- troleibuzul a venit conform graficului
- se urca doar in față, ceea ce nu are nici un rost, șoferul nu verifica bilete, carduri, si cred ca nici nu se pot cumpara de la el
- in stația de vizavi de Kaufland călătorii coboară direct pe spațiul "verde" dintre carosabil si trotuar
- in oraș după ce călătorii coboară pe ușile din spate șoferul Închide imediat nu cumva cineva sa urce pe acolo -> pericol de accidente

- am auzit călători vociferand despre aberația M14 / 14

-Troleibuzul a trecut clar pe roșu la intersecția cu Calea Aradului
- călătoria pana la gara a durat 30 minute, conform graficului
-


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

#199 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 decembrie 2015 - 15:43

Si una "nesemnificativa" de la mine...

Ieri la 14:09 in fata la Clinicile Noi un M14 mergea catre Gara de Nord cu afisajul de "Giratie DUMBRAVITA"...Asta apropo de propunerea unui coleg de eventuale setari facute de soferi la II de la Brad la intrare/iesire in/din oras...
2

#200 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 decembrie 2015 - 19:15

@Zoltan Cs
Nu exista bilete deci nu e nimic de vandut, nici in Dumbravita si nici in vehicul. Daca se va dori, se va putea infiinta un chiosc de incarcare a cardurilor si abonamentelor, la fel cum vrea Ghiroda, dar parerea mea e ca asta e o aiureala totala, adica nu s-ar amortiza nici macar costul curentului consumat, darmite echipamentul si salariul vanzatorului. In cazul in care se insista pe asa ceva, eu zic ca primaria din localitate ar trebui sa puna la dispozitie locatia, conexiunea internet, alimentarea cu curent pentru echipamente, incalzire, AC, dar si sa angajeze personal si sa-l plateasca.
1

Arata acest topic


  • (16 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi