STP Timișoara Forum: Linia M14 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (16 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

Linia M14 Linie de troleibuz Baritiu - Giratie Dumbravita Evaluare topic: -----

#141 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2015 - 14:30

Vezi postareatimis2, la 03 decembrie 2015 - 09:06, a spus:

RATT a fost luata prin surprindere de faptul ca va trebui sa opereze pe linia altuia?

Nu. Cine a spus asta?

Daca se constata atitea probleme la functionarea transportului in SMTT de ce nu se modifica regulile? se vede clar ca populatia este foarte mobila spre comunele dormitoare din orasul unde lucreaza deci pentru citeva statii ,,suburbane" apare o intreaga birocratie.

:Facepalm_emote_gif: Este lege si cum societatile si regiile de transport nu sunt membre ale legislativului (parlamentului), nu au cum sa modifice legea, treaba lor fiind sa o respecte




Vezi postareasimona16, la 03 decembrie 2015 - 12:52, a spus:

Eu dupa ce ore sa ma iau ????

Nu stiu ce afis este in statia giratie, dar eu zic ca puteti sa descarcati graficul de pe pagina web. Din cate stiu, dupa acesta se circula. In toate statiile spre oras, aveti si panouri care afiseaza urmatoarea sosire in statie si speram sa avem si un update a aplicatiei pentru mobile cu Android.

Vezi postareatimis2, la 03 decembrie 2015 - 09:06, a spus:

Interesant ca M14 merge prin tot orasul (fara a da voie celor de pe traseu sa il foloseasca fiind platit de Dumbravita)

Asta de unde ai scos-o? Timisorenii pot sa-si faca abonament pe M14, pot circula cu abonamentul general ( abonamentul general va fi valabil pe M14 si toate traseele retelei de transport municipale), sau pot plati 2 lei din portofelul electronic. Singura restrictie se aplica abonamentului pe linia 14, care nu e valabil si pe M14.
Te rog incearca sa nu mai postezi asemnea texte care ar putea fi luate de cineva ca informatii reale pana sa apuce un moderator sa le vada si sa intervina.
2

#142 Useril este offline   simona16 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 02 decembrie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 14:56

Multumesc pentru raspuns !!!

Aceasta postare a fost editata de simona16: 03 decembrie 2015 - 14:56

0

#143 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 decembrie 2015 - 15:50

Vezi postareaalex_19, la 02 decembrie 2015 - 23:57, a spus:

Întrebare pentru Florin.B Ratt. Este adevărată această informație? Apropos de bătaia de joc de pe linia 16 unde sunt în weekend 2 vehicule pe o linie de curând extinsă. Dacă se stă mult mai bine decât la autobuze de ce a fost nevoie să se scoată troleibuze de pe alte rute? Chiar nu se pot menține pe liniile interurbane timpi decenți de circulație?



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 03 decembrie 2015 - 00:05, a spus:

Nici vorba. Conform Radfleet, nu s-a modificat niciun grafic si nici planificarile de pe liniile de troleibuz.




Caz concret: la linia 14, din data de 01.12.2015 s-a scos trenul 7, acum existand doar 6 trenuri si un varf format din doua schimburi care era si inainte de aceasta data.

Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 03 decembrie 2015 - 15:51

0

#144 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 03 decembrie 2015 - 18:11

Vezi postareaHoratius, la 03 decembrie 2015 - 13:50, a spus:

Simplu:

pe un singur card se poate
1.pormoneu electronic,
2.abonament General Timisoara si Dumbravita deci se poate!!!
Mersi si asa exemplu de angajata RATT mai rar!!!
Jos palaria!!!
RESPECTELE MELE!!!
:pace:


Deci ca sa inteleg:
Cu un card incarcat DOAR cu bani (fara abonament pe vreo linie, NICI pe M14) pot sa folosesc M14 sa ajung pana in Dumbravita sau nu? Deja sunt confuz!
0

#145 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 decembrie 2015 - 18:31

In postarile anterioare se vorbea de doua portofele electronice pe acelasi card, unul pentru M14 si altul pentru celelalte linii din oras. Asta datorita contabilitatii separate...

Insa deduc ca pentru M11 vom avea un alt portofel electronic tot datorita contabilitatii separate insa de data asta contabilitatea va fi legata de comuna Ghiroda. Cel putin asa ar trebui sa se intample conform explicatiilor date pana acum legate de aceste M-uri, unde primariile comunale au ultimul cuvant de decizie...


Daca o persoana locuieste in Dumbravita si lucreaza in Ghiroda si se deplaseaza cu transportul in comun, va trebui sa aibe un abonament de Dumbravita, unul de Timisoara si altul de Ghiroda?

:down: Alta varianta ar fi ca aceasta persoana sa aibe un abonament general RATT, mult mai convenabil ca pret! Dar atunci cum ramane cu contabilitatile diferite, respectiv cu incasarile Dumbravitei si separat ale Ghirodei? Cum se vor imparti aceste incasari? Dupa validarile din mtc-uri?...


Citeaza

Timisorenii pot sa-si faca abonament pe M14, pot circula cu abonamentul general ( abonamentul general va fi valabil pe M14 si toate traseele retelei de transport municipale), sau pot plati 2 lei din portofelul electronic. Singura restrictie se aplica abonamentului pe linia 14, care nu e valabil si pe M14.

1

#146 Useril este offline   Tomy 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16 noiembrie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 20:45

Teoretic RATT ar trebui sa dispuna de un soft care sa faca urmatoarele lucruri:
- in cazul portofelului electronic: sa ia cei 2 lei din portofel (la validarea cu acesta) si sa-i ''repartizeze'' catre contul RATT daca validarea se face pe un mtc din oras;in contul Dumbravitei daca validarea are loc in M14 sau in contul Ghirodei daca validarea are loc in M11.
- in cazul abonamentului general: sa calculeze la sfarsitul lunii cate validari are pe mct din Timisoara,cate are pe M14 si cate are pe M11,si apoi sa imparta proportional cu validarile banii din abonament catre cele 3 conturi(RATT,Dumbravita,Ghiroda).
Cel putin asa mi s-ar parea mie echitabil.
0

#147 Useril este offline   Tomy 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 16 noiembrie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 20:48

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 03 decembrie 2015 - 18:11, a spus:

Deci ca sa inteleg:
Cu un card incarcat DOAR cu bani (fara abonament pe vreo linie, NICI pe M14) pot sa folosesc M14 sa ajung pana in Dumbravita sau nu? Deja sunt confuz!

Da!
Si eu am un singur card(deci un singur portofel electronic) si validez cu el si pe M14 si pe 14 si pe autobuzul 40 si pe tramvaie etc.
0

#148 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 21:50

Eu văd puțin diferit toată organizarea asta:
In primul rând as organiza zone concentrice de tarifare: zona 0 - Timișoara , zona1 - comunele limitrofe, zona 2 un alt rând de comune mai indepartate.

Prețul biletelor/ abonamentelor ar fi in funcție de zona : zona 0 - 2 lei, zona 1 - 3 lei samdp.
Biletele din zona 1 fiind valabile si in zona 0, dar invers nu.
La validarea cu portofelul ar trebui sa ai opțiunea sa validezi pe diferite zone ( doar știi la urcare unde vrei sa ajungi) :)

La partea de contabilitate: de la comune as percepe taxe pe km numai, veniturile din bilete le-as lasa exclusiv ratt-ului.

Astea- doar niște idei, nu neaparat bune, dar din discuții pot ieși si lucruri bune realizabile
Haideți si voi cu niște idei, poate reușim sa reformăm ratt-ul

PS: as schimba si numele RATT îmi duce mintea către "RATAT" :P

Aceasta postare a fost editata de Zoltan Cs: 03 decembrie 2015 - 22:08

2

#149 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2015 - 21:51

Vezi postareaGoldmember, la 03 decembrie 2015 - 15:50, a spus:

Caz concret: la linia 14, din data de 01.12.2015 s-a scos trenul 7, acum existand doar 6 trenuri si un varf format din doua schimburi care era si inainte de aceasta data.

In data de 1 decembrie s-a circulat cu program de duminica si nu cred ca s-a scos nimic pentru a se trimite pe M14, unde se circula doar cu doua vehicule, tot dupa program de duminica. -_-
Aici te contrazici singur : "6 trenuri si un varf format din doua schimburi care era si inainte de aceasta data" Eu de aici inteleg ca acum e ca inainte, deci nu s-a schimbat nimic (chiar nu stiu cum era planificarea inainte, deci nu incerc sa fiu ironic sau sa te iau la 'misto)
Acum, azi, sunt 6 trenuri si un varf, dar tu zici ca (citez) asa era si inainte. :eusa_think:

Cu intarziere, comunicat oficial:

Citeaza

Începând cu data de 28 noiembrie a fost inaugurată linia M14, care face legătura între Timişoara şi Dumbrăviţa. Călătoriile pe această linie se fac în baza abonamentelor sau a biletelor din portofelul electronic ataşat cardului. Costul unui abonament pe linia M14 este de 53 de lei/lună şi e valabil doar pe această linie. De asemenea, se mai poate circula în baza abonamentului general achiziţionat cu 93 lei/lună, cu menţiunea că cu acest abonament se poate circula pe orice linie R.A.T.T. din Municipiul Timişoara.
Cei care nu doresc să-şi întocmească un abonament pot circula pe linia M14 în baza biletelor ataşate în portofelul electronic, costul unui bilet pentru o călătorie fiind de doi lei. Obţinerea unui card se face de la orice chioşc R.A.T.T. din Timişoara. Cardul este gratuit pentru toţi călătorii.

0

#150 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 03 decembrie 2015 - 21:57

Imagine postata Si elevii, studentii, pensionarii, etc... au parte de gratuitate?
0

#151 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2015 - 22:07

Vezi postareaTomy, la 03 decembrie 2015 - 20:45, a spus:

Teoretic RATT ar trebui sa dispuna de un soft care sa faca urmatoarele lucruri:
- in cazul portofelului electronic: sa ia cei 2 lei din portofel (la validarea cu acesta) si sa-i ''repartizeze'' catre contul RATT daca validarea se face pe un mtc din oras;in contul Dumbravitei daca validarea are loc in M14 sau in contul Ghirodei daca validarea are loc in M11.

Te asigur ca daca sistemul de pe vehicul e in buna stare si setat corespunzator, in back office se vede exact pe ce linie ai validat. Probleme apar doar cand validatoarele au o problema de conectivitate. RATT are din 2009 asa ceva, nu de acum.

Vezi postareadan.s, la 03 decembrie 2015 - 21:57, a spus:

Imagine postata Si elevii, studentii, pensionarii, etc... au parte de gratuitate?

Pe linia M14 nu, cum nu au nici pe alte linii cu acest statut. Nici macar angajatii RATT nu pot circula gratuit pe astfel de linii.

Vezi postareamile, la 03 decembrie 2015 - 18:31, a spus:

Cum se vor imparti aceste incasari? Dupa validarile din mtc-uri?...

Doar asa. Nu vad cum altfel si in mod sigur primaria Dumbravita va dori rapoarte lunare despre validarile in M14. Amanunte birocratice (contabile, financiare, juridice) nu stiu nici eu prea multe, singurii care le stiu fiind cei de la vanzari si dl. Director Tehnic. Din cate stiu, pe fiecare M14 e un angajat RATT care se asigura ca se valideaza (cel putin asa stiu ca a fost in primele zile)

Vezi postareaZoltan Cs, la 03 decembrie 2015 - 21:50, a spus:

La validarea cu portofelul ar trebui sa ai opțiunea sa validezi pe diferite zone ( doar știi la urcare unde vrei sa ajungi) :)

Se dorea candva o tarifare dupa numarul de statii parcurse, dar asta presupunea inca o validare si la coborare (daca nu se mai valida se taxa o calatorie intreaga) dar ideea a fost respinsa de consiliul concurentei la vremea respectiva (nu stiu alte amanunte) Oricum, asta s-ar putea aplica doar pentru portofelul electronic.

In ceea ce priveste la ce te duce mintea cand te gandesti la RATT (sau la orice altceva), ma abtin sa-ti raspund, ca sa nu te superi. :04:
(a mai luat cineva foc doar pentru ca m-am adresat lui cu "prietene"... -_- asa ca acum suflu si-n iaurt)

Atentie la "idei"! Sa fie on topic, altfel vor disparea asa cum au aparut si e pacat ca se uzeaza tastatura.
1

#152 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 23:00

Ce am scris eu este diferit, ar presupune o singura validare in care alegi in ce zona vrei sa călătorești. Si ai plăti pe măsură

In rest poți sa-mi răspunzi orice, nu mă supăr. Of course...cât timp se critica ideea si nu persoana ( asta din regulament)


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#153 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2015 - 23:06

Da, tarifarea pe zone ar fi o idee buna, dar la stabilirea acestora ar fi razboi civil, daca aproape o revolutie a iscat linia M14. :rad_masa: Imi aduc aminte ce discutii si injuraturi au fost la stabilirea zonelor Telpark... :Facepalm_emote_gif:

Iti dau exemplu de postare pe forum dupa o ipotetica impartire pe zone:

"Cum adica!? Incompetentii de la RATT isi bat joc din nou de noi? Adica daca merg o statie in plus sa platesc 3 lei in loc de 2?" "De ce vecinu' care sta cu o strada mai incolo sa plateasca doar 1 leu pana acasa si eu sa trebuiasca sa platesc dublu" (2 lei) "Sa se schimbe legea, sa se abroge HCL-ul, sa fie demis guvernul!" si asa mai departe. :D
0

#154 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 03 decembrie 2015 - 23:14

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 03 decembrie 2015 - 23:06, a spus:

Da, tarifarea pe zone ar fi o idee buna, dar la stabilirea acestora ar fi razboi civil, daca aproape o revolutie a iscat linia M14. :rad_masa:


...iar la stabilirea noilor numere pentru fiecare linie ar fi al 3-lea razboi mondial (?), daca tot ii s-o luam asa. :D
0

#155 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2015 - 23:18

...lupte de strada, armata scoate tancurile pe strazi... :rad_masa: Glumim, desigur.
2

#156 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 23:27

Sa nu ma înțelegi greșit Florin. Timișoara ar rămâne o singura zona. Zona 0. Problema cu M- uile de astăzi nu este prețul, ci frecventa MTC-urilor si ca nu pot fi folosite in oraș la preț de oraș


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

#157 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 03 decembrie 2015 - 23:28

Imagine postata Voi ati vazut ultimul membru?

Citeaza

cel mai nou membru: dumbravita M14
Tot orasul vorbeste despre asta! E o nebunie curata!Imagine postata Imediat apar manifestatii. Numai cand aud de M sau de 14 imi vine sa joc ruleta ruseascaImagine postata.

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 03 decembrie 2015 - 23:32

0

#158 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 23:34

:D Da e nebunie.
Prin folosirea termenelor extindere/prelungire așteptările oamenilor au devenit destul de mari. Si rezultatul final nu a fost pe măsura așteptărilor. Nici ca aspect vizual, nici funcțional



Sent from my iPhone using Tapatalk

Aceasta postare a fost editata de Zoltan Cs: 03 decembrie 2015 - 23:36

1

#159 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2015 - 23:38

Vezi postareaZoltan Cs, la 03 decembrie 2015 - 23:27, a spus:

Sa nu ma înțelegi greșit Florin. Timișoara ar rămâne o singura zona. Zona 0.

A! Eu am inteles ca si orasul sa aiba zone. Pai, cam asa e acum, comunele mai indepartate avand tarife mai mari (M44 - 4 lei)

Apropo, nimeni nu spune ca inainte un bilet pe M45 era 3 lei si acum e doar 2, la fel si abonamentul care era 100 de lei si acum e doar 53... A! Asta e un aspect pozitiv si noi doar criticam aici... :(
Deci, sunt mai multe curse (20 in loc de 13), vehicule mai multe (3 in loc de doua), traseul mai lung, pretul mai mic (jumatate la abonament), panouri de afisare mai dese decat in centrul Timisorii si totusi lumea avea asteptari mai mari... :eusa_think:
3

#160 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 03 decembrie 2015 - 23:52

Jumătățile de măsuri nu sunt suficiente. Criticam pentru ca configurația actuala tot nu oferă o alternativa la mașină. Sa te întreb, câte curse sunt pe 14 standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk
1

Arata acest topic


  • (16 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi