Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara (Finalizat) - Finantare: NEPI, Constructor: RATT
#261
Postat 24 noiembrie 2015 - 21:10
#265
Postat 28 noiembrie 2015 - 23:47
#267
Postat 02 decembrie 2015 - 02:36

#268
Postat 02 decembrie 2015 - 19:02

Mi se pare ceva ciudat in aceasta intersectie legat de sinele de tramvai...
#270
Postat 04 decembrie 2015 - 00:51

#272
Postat 04 decembrie 2015 - 16:06
#273
Postat 04 decembrie 2015 - 16:40
Citeaza
Edilul a explicat ca pare incredibil, dar asa este legea. O astfel de extindere de linii de tramvai trebui sa aiba si un asemenea aviz, fiind socotita o lucrare strategica.
...
In locul lor as trage o plingere penala si preces, fiecare zi de asteptare sa fie taxata cu 100,000 de euro. Este bataie de joc, sa nu aprobi mutarea cutiei albastra, acum acord de la ceva ce (aproape) nu mai exista.
#274
Postat 04 decembrie 2015 - 18:55


#275
Postat 04 decembrie 2015 - 19:56


#276
Postat 04 decembrie 2015 - 22:13


#277
Postat 04 decembrie 2015 - 23:08
Acum stau si ma mir ca in timpul reconsolidarii pasajului de acum cativa ani nu s-a pomenit nimic de vreun aviz din partea MAN...In mod sigur (deduc acum) ca el a existat...
Deci, toata treaba cu avizul armatei este legata de acest pasaj CF si de aceasta artera importanta de intrare in oras si din punct de vedere militar...
Nu sunt eu in masura sa spun daca este inca normal sa existe un asemenea aviz sau nu...Insa cred ca si prin alte parti din Europa si lume exista asemenea avize. Si n-am in vedere statele totalitare, ci in state democratice, vecine chiar...
Ma mir (din nou) ca va ... mirati de existenta (necesitatea) unui asemenea aviz...

Despre astfel de avize nu (prea) se discuta...

#278
Postat 05 decembrie 2015 - 00:13
mile, la 04 decembrie 2015 - 23:08, a spus:
Si mie imi este cunoscut acest aspect al soselei catre Sag, dar nu stiam care portiune.
mile, la 04 decembrie 2015 - 23:08, a spus:


Trist e ca sunt mirati oamenii din administratie, care se presupune ca ar trebui sa cunoasca legislatia ... si care ar fi trebuit sa obtina acel aviz cu discretie, nu sa creeze prin incompetenta lor acest tambalau.
#279
Postat 05 decembrie 2015 - 01:02

Mai nou in zona Sag Manastire pentru autorizatie de constructie trebuie aviz de la armata, care are un poligon la Chisoda, o aberatie pentru care cind se fac trageri trebuie pusa paza linga padurea de la Manastirea Sag pentru a interzice intrarea in padure.
In google earth se vede ca aberatia continua, in Piata Libertatii sint camioane si poate chiar echipamente mai grele.
#280
Postat 05 decembrie 2015 - 11:35
Cred ca orice pod vibreaza la trecerea unor camioane, nu cred ca este posibil sa nu vibreze.
La Sag trebuie avizul armatei insa si acolo ca si aici la linia de tramvai , un cumul de factori a condus la aparitia acestei situatii in care unii deja au construit. E mult de discutat pe subiectul poligonului dar si pe competenta si dotarea armatei.
De aceea e posibil ca la lucrarile de la viaduct sa nu fi verificat nimeni daca era aviz de la ei.