Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 22 noiembrie 2015 - 23:11
Pasajul Solventul | Podul Solventul Pasaj: Sylc cons Trans & as - in constructie | (pod in elaborare)
#101
Postat 22 noiembrie 2015 - 23:10
#102
Postat 23 noiembrie 2015 - 01:24
mile, la 21 noiembrie 2015 - 13:43, a spus:
Am uitat sa postez si harta (mea) desi o facusem...Este vorba de un drum (mai ieftin si "rapid") facut in paralel cu linia ferata...Nici nu stiu daca acel segment de cale ferata mai este folosit din cand in cand sau nu...
Poate ne spun colegii care au tangenta cu CFR-ul...
Strazile sint cam inguste pentru un drum de tranzit:
Daca strada noua o sa mearga paralel cu calea ferata o sa ajunga la podul Modos, unde exista o subtraversare:
Zona nu imi pare prea sigura pentru o vizita pe teren, de documentare...
#103
Postat 23 noiembrie 2015 - 10:32
Doppler, la 23 noiembrie 2015 - 01:24, a spus:
Strazile sint cam inguste pentru un drum de tranzit:
Nici nu se pune problema...
Zona nu imi pare prea sigura pentru o vizita pe teren, de documentare...
Te referi la caini sau ...
#104
Postat 23 noiembrie 2015 - 10:48
Poza cu traseul fiind rotita nu mi-am dat seama exact unde este insa acuma inteleg.
Deci de la poarta statiei de epurare drumul continua pe linga rambleul caii ferate, apoi trece intre calea ferata si gardul fostei fabrici de oase mergind paralel cu racordul Modos-Ronat.
In zona la macazul racordului cu dubla II Cruceni la cabina de acar este o familie de boschetari, apoi in triunghiul format de caile ferate pe linga muntii de gunoaie stau mai multi boschetari, desi in mod ciudat acolo este si o casa la care s-a tras curent, se ajunge in strada Sacului si la bariera de la Banul Udrea.
Dupa cum se vede si pe harta daca se mai face un drum de la sctia LC prin triunghi si apoi o alta trecere la nivel peste racord se poate ajunge in strada Sacului si de la capatul troleibuzului de la Solventul, cum de altfel am crezut la prima vedere a pozei.
#105
Postat 24 noiembrie 2015 - 01:22
După ce se încarcă pagina respectivă, pe partea dreapta va apărea un combobox de unde se poate selecta tipul de conținut: topics sau posts
#106
Postat 29 noiembrie 2015 - 21:57
Citeaza
DIRECTIA TEHNICA, BIROUL DRUMURI SI PODURI
CALEA BOGDANESTILOR - STR. GARII
Obtinere AC - Lucrari de tip c). - Retele edilitare - Cai de comunicatie.- Construire pasaj inferior Solventul, tronson Calea Bogdanestilor - str. Garii
cu primaria tm
#107
Postat 02 decembrie 2015 - 11:30
Citeaza
Iata insa ca lunile au trecut, iar Nicolae Robu a dezvaluit ca solutia gasita de primarie nu e viabila, astfel ca specialistii au fost pusi la treaba sa identifice una noua, prin care soferii sa poata intra de pe strada Garii in zona Bogdanestilor, ajungand astfel mai usor in Blascovici, in Mehala, pe Cetatii, spre Calea Torontalului, Circumvalatiunii, Iulius Mall si, de ce nu, Lipovei.
Primarul Nicolae Robu a explicat pentru opiniatimisoarei.ro ca prima optiune nu a fost buna, intrucat in acel loc din apropiere de Solventul sunt nu mai putin de 9 linii de cale ferata ce ar trebui traversate.
...
Intre timp, angajatii de la Directia Tehnica a Primariei au identificat, nu departe, o alta varianta. Au gasit un drumeag ce ajunge in dreptul liniilor de cale ferata si pe acesta va putea fi amenajata o trecere temporara care va fi o gura de oxigen in perioada in care va fi deschis santierul de la Pasajul Jiul unde se va proceda la largirea soselei care face legatura intre bulevardul Republicii si Calea Circumvalatiunii.Locul identificat, care nu e departe de cel initial, este studiat acum de specialistii din Primaria Timisoara pentru a se vedea daca este cea mai buna solutie. Acesta este in vecinatatea cartierului Ronat, in dreptul strazii Sacului, dupa statia de epurare a Aquatim.
Edilul spune ca operatiunea de amenajare a traversarii nu va dura prea mult din momentul in care porneste, intrucat lucrarile nu vor fi la fel ca pentru o sosea obisnuita. Aceasta, intrucat este vorba de o amenajare temporara.
In Primarie se lucreaza la pregatire si amenajarea propriu-zisa nu o sa dureze asa de mult, pentru ca va fi un drum cu fundatie de pamant si piatra sparta. Nu va fi un drum cu beton. Asfaltat va fi, dar fundatia va fi de pamant si piatra sparta, ceea ce presupune un timp mai executie mult mai scurt decat daca s-ar face pe fundatie de beton„, a spus pentru opiniatimisoarei.ro primarul Nicolae Robu.
opinia timisoarei
#109
Postat 19 ianuarie 2016 - 14:36
Doppler, la 23 noiembrie 2015 - 01:24, a spus:
Strazile sint cam inguste pentru un drum de tranzit:
Daca strada noua o sa mearga paralel cu calea ferata o sa ajunga la podul Modos, unde exista o subtraversare:
Zona nu imi pare prea sigura pentru o vizita pe teren, de documentare...
In 2012 sau 2013 am înaintat o propunere pentru soluţia cu Sacului-Titulescu la PMT, dat fiind că terenul e al statului şi se poate amenaja destul de uşor!
Răspunsul a fost că "nu se poate, acolo lucrăm la Solventul..." Binenţeles formulată în termeni mai plicticoşi!
#110
Postat 19 ianuarie 2016 - 14:48
Doppler, la 02 decembrie 2015 - 11:30, a spus:
Da ce repede s-au mişcat! In octombrie, după ce au lansat licitaţia la Jiul, cică umbla primarul cu cei de la tehnic cu ruleta în mână prin triaj să găsească "căi ocolitoare"...
Se simţeau probabil prost că au uitat să anunţe public că 60% din lucrările de la Jiul se vor face cu pasajul închis. Complet!
Hm...cred că nici acum n-au anuţat chestia asta...
#111
Postat 19 ianuarie 2016 - 18:08
Traseul este prea serpuit. Strazile sint prea inguste. Nici macar Calea Bogdanestilor nu ar putea prelua traficul de pe str. Circumvalatiunii. Pe strada Sacului, in configuratia actuala, cu indulgenta este realizabila o singura banda de circulatie. In viitor o sa iau cu mine si telemetrul pentru ca sa masor latimea. Nu am putut sa merg mai mult pe
Cea mai ieftina solutie: o bariera la capatul liniei de tramvai. Sa mearga cineva de la primarie direct la Ministrul Transporturilor pentru autorizare, numarul de linii nu sint motiv de refuz, sint doar 2 magistrale circulate mult mai rar decit pe vremuri. Problema: indiscilplina soferilor. Coloana de asteptare la bariere ar bloca in mod sigur linia de tramvai.
Cea mai inteleapta solutie: sa se faca mai intii Pasajul Solventul. Pentru utilizarea lui trebuia latita si Calea Bogdanestilor.
Pasajul Jiul nu poate fi ocolit pe coclauri.
Administratia Ciuhandu a avut noroc pentru ca multe proiecte care au implicat inchiderea unor artere importante au fost facute inainte de boomul creditelor pentru cumpararea de autoturisme. Pe acea vreme inchiderea unui bulevard nu avea efecte majore asupra traficului.
#112
Postat 19 ianuarie 2016 - 22:00
#113
Postat 19 ianuarie 2016 - 22:47
Multumesc
#114
Postat 20 ianuarie 2016 - 11:00
Insa pentru a se ocoli pe aici Pasajul Jiul, nici vorba...
Am impresia ca abia acum a inteles Robu ca inchiderea pasajului Jiul va crea probleme foarte mari, de neimaginat chiar, de trafic...
#117
Postat 20 ianuarie 2016 - 21:16
Am citit ca Oradea s-a descurcat pentru doua si inca nul peste calea ferata urmeaza sa fie dat in uz.
http://www.agerpres....ropene-15-59-54
Nu stim care e statului terenurilor de linga calea ferata acolo la cartierul de dupa calea ferata, unde s-au extins tot felul de maghernite.
De altfel chiar si de la capatul tramvaiului 5 paralel cu calea ferata ar fi loc macar de o banda. Daca avem in vedere distanta la care se monteaza panoutile antifonice, probabil ca ar mai ramine loc de o banda ca nu intre drumul in gabarit.
Asa ar putea face o banda pe linga calea ferata si cealalta pe strada Sacului.
..vad pe geoportalul ANCPI ca intre CF si sosea pe Sacului e intabulat CFR pina la casele cu numere impare, problema e mai jos paralel cu racordul pina la fabrica de oase, nu prea mai e loc ca e intabulat altcineva pina la calea ferata.poate e terenul fostei unitati militare de acolo din cimp.
Daca linia 900 oricum intra in refactie cu dublare, pasajul Jiul nu se poate face mai lat, adica grinzile sa fie din start mai lungi fara sprijinirea aia pe care am vazut-o pe undeva pentru a trece trotuarul?
#118
Postat 20 ianuarie 2016 - 22:36
Doppler, la 19 ianuarie 2016 - 18:08, a spus:
Nu am putut sa merg mai mult pe
Mare curaj! Eu dupa ce am citit pe forum postarea aceea mai veche despre ocolire pe acolo am fost pana acolo (doar pana pe unde erai la 02:25), dar cand am vazut ce era (pe) strada aceea m-am carabanit terifiat! Ce-i drept, eu am incercat inainte de asta sa intru prin capatul de la Solventul al strazii Sacului, dar dupa cum am scris mai sus, era o placa pe care scria ceva despre pericol si curent, moment in care am facut cale intoarsa, eu fiind mai fricos de felul meu. Si totusi, oare la ce s-o fi referit placa? Ca firele nu prea ar avea ce sa caute pe jos
#119
Postat 20 ianuarie 2016 - 22:57
#120
Postat 20 ianuarie 2016 - 23:12
Oricum drumul din boscheti ar putea fi previzualizat doar cu drona. Eu din păcate încă nu am dronă...
Ora de timis a preluat informatia de pe forum. Sper ca si primaria sa se documenteze mai aprofundat despre situatia de la fata locului. Asta nu inseamna ca acea strada sa nu fie realizata, dar pentru cei din zona, sa nu mai aglomereze si ei traficul pe la Pasajul Jiul.
Dupa experienta cu Pasajul Michelangelo sper ca sa aiba in vedere realizarea de pasaje supraterane.

Ajutor
















