STP Timișoara Forum: Calea Lipovei extinsa la 4 benzi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (15 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Calea Lipovei extinsa la 4 benzi (finalizat) Constructor: Martin Rose - din bugetul local

#161 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 noiembrie 2015 - 10:35

Mile, nu mi-am permis sa vin cu zvonuri. Toate informatiile au fost rezultatul unei sedinte si nu din auzite.
M14 va avea ca statii, toate statiile actuale ale liniei 14, plus statiile din Dumbravita (6 la numar). Cat despre M, trebuia adaugat neaparat daca linia are statutul asta.
0

#162 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 noiembrie 2015 - 11:17

OK, putea fi 12M sau 20M pentru a se delimita cu usurinta de 14 simplu...

Cei care merg la ghisee pentru achizitia abonamentelor vor trebui sa fie atenti si sa specifice faptul ca vor abonament pentru 14 sau 14M, caci altfel se pot trezi in situatii mai mult sau mai putin ciudate atat pentru ei cat si pentru lucratorii/lucratoare de la ghisee...

Ori acest lucru putea fi usor eliminat prin aplicarea numarului de linie 20 (de exemplu) chiar daca este adaugat prefixul sau sufixul M la 20.

Era simplu pentru toata lumea. Cand spuneai 20, toti stiau ca-i vorba de firobuzul de Dumbravita (in acest caz) fara sa mai spui si acel M inutil in convorbiri decat pentru aspectul legislativ mentionata mai sus...
1

#163 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 noiembrie 2015 - 13:37

Si inca ceva. CIneva a mentionat mai sus, ce vor face celelate troleibuze de pe 14? Serios vor da jos captatorii si vor intoarce fara, apoi din nou hopa sus? Serios? :Facepalm_emote_gif:

Deci e de plans, jur! :baby: :crazy: Montezi infranstructura noua, si uiti bucla?!
3

#164 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 noiembrie 2015 - 13:51

Eu cred ca s-a mers pe varianta fara bucla la II de la Brad insa apoi cineva si-a dat seama (tarziu) ca frecventele vor fi diferite intre 14 si 14M, si a venit cu "ideea" de intoarcere la IIB insa nu mai este bucla...

Dar cred ca bucla se poate face in cateva ore bune de munca, evident cu niste carpeli de fire si electrice si sustinatoare de retea...
0

#165 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 noiembrie 2015 - 14:50

Vezi postareacseh_17, la 21 noiembrie 2015 - 13:37, a spus:

Si inca ceva. CIneva a mentionat mai sus, ce vor face celelate troleibuze de pe 14? Serios vor da jos captatorii si vor intoarce fara, apoi din nou hopa sus? Serios? :Facepalm_emote_gif:

Deci e de plans, jur! :baby: :crazy: Montezi infranstructura noua, si uiti bucla?!


Imi vin in minte cateva zicale potrivite pentru situatia asta ... "ca-n filmele cu prosti", "de rasul curcilor", "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" ... :Facepalm_emote_gif:
2

#166 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 noiembrie 2015 - 18:57

Eu zic sa asteptati sa vedem cum va fi in varianta finala, inainte de-ai face idioti pe toti cei care au lucrat la acest proiect. -_- Toate echipele lucrau la linia contact pentru Ghiroda, dar pana se da drumul la M14 mai e mai mult de o saptamana.
3

#167 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 21 noiembrie 2015 - 20:32

Eu am auzit ca sâmbăta viitoare

Aceasta postare a fost editata de marius2002: 21 noiembrie 2015 - 20:46

0

#168 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 21 noiembrie 2015 - 21:32

Nu mile probabil ca tine tot de cei de la PMT.Altfel cei de la ratt incearca sa fie la zi cu nevoile cetăteanului.v am mai spus sunt străzi importante pe care nu circula vreun mtc....Dar mai sa schimbe niste numere.Sa fim seriosi.daca nu se făceau lini de tramvai in urma cu zeci de ani acum sigur nu s ar mai fi facut!!

Aceasta postare a fost editata de brioti: 21 noiembrie 2015 - 21:34

1

#169 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 21 noiembrie 2015 - 22:43

Nu tine de PMT, ci tine de "punga" primăriei Dumbrăvița, dar si de câti călători vor folosi aceasta rută.
0

#170 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 21 noiembrie 2015 - 23:16

Eu vorbeam de altceva marius....linia e făcută.. ce are primăria Dumbrăvița cu numerele??:
0

#171 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 noiembrie 2015 - 00:31

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 noiembrie 2015 - 18:57, a spus:

Eu zic sa asteptati sa vedem cum va fi in varianta finala, inainte de-ai face idioti pe toti cei care au lucrat la acest proiect. -_- Toate echipele lucrau la linia contact pentru Ghiroda, dar pana se da drumul la M14 mai e mai mult de o saptamana.



Fareasca sfantul sa avem si M11... :Facepalm_emote_gif:
-1

#172 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 noiembrie 2015 - 00:35

99% ca asta va fi denumirea liniei ce va merge in Ghiroda.

Vezi postareamarius2002, la 21 noiembrie 2015 - 20:32, a spus:

Eu am auzit ca sâmbăta viitoare

Pai, am scris in topicul liniei 14. Incepe sa circule in regim de proba sambata si se considera incheiate probele in 1 decembrie.

Vezi postareabrioti, la 21 noiembrie 2015 - 23:16, a spus:

Eu vorbeam de altceva marius....linia e făcută.. ce are primăria Dumbrăvița cu numerele??:

Linia are statut de linie metropolitana, deci are de a face cu primaria Dumbravita si inca foarte mult. Desigur ca numele nu l-au ales ei, dar tinand cont ca prefixul M trebuia neaparat adaugat, eu zic ca nu e nicio problema si nu va incurca pe nimeni faptul ca se numeste M14, asa cum nu va incurca pe nimeni faptul ca vom avea si M11. Restul e carcoteala, cancan, sau cum vreti sa-i spuneti. -_-
1

#173 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 noiembrie 2015 - 10:30

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 noiembrie 2015 - 18:57, a spus:

Eu zic sa asteptati sa vedem cum va fi in varianta finala, inainte de-ai face idioti pe toti cei care au lucrat la acest proiect. -_-



Majoritatea proiectelor realizate in oras au iesit mai mult prost decat bine. In consecinta suflam si in iaurt!



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 noiembrie 2015 - 00:35, a spus:

99% ca asta va fi denumirea liniei ce va merge in Ghiroda.


Deci intram intr-o noua faza de tampenii. Daca pe timpul "odiosului" gandirea libera era ingradita si aruncam toate neajunsurile pe acest motiv, iata ca azi cand suntem liberi in gandiri, facem tot tampenii...

Spuneam mai sus ca vor exista nenumarate situatii de confuzii intre 14 si 14 M, iata ca prostia merge si mai departe in crearea confuziei (in mod intentionat, zic eu) intre 11 si 11 M...

Nu cu multa vreme in urma eram (mai) cu totii nemultumiti de faptul ca aveam in oras linia 11 de tramvai si linia 11 de firobuze, facandu-se des confuzii cu diverse ocazii, si cu totii ne doream rebotezarea liniilor in asa fel incat sa existe si spatii de rezerva...Desi lumea (planeta, globul) a evoluat, (si) prin recentele exemple de 14 M si 11 M se poate vedea ca RATT-ul a ramas inchilozat la mijlocul secolului trecut....Treziti-va oameni buni!

Nu cred ca are cineva vreo problema cu prefixul sau sufixul M, ci cu numarul liniei in sine!!! De ce suntem blocati in aceste cateva numere si le tot repetam la infinit sub diferite forme cand ele pot merge pana la infinit, tot altele si altele...

Avem situatie asemanatoare si la expresuri unde daca nu adaugi in (con)vorbire litera E, nu stii daca-i vorba de tramvaiul 8 sau autobuzul 8 (sau 7, sau 5 sau 4). Situatie si mai tampita o avem la expresul 4 unde exista si expres 4 BARAT...
Chiar nimeni nu se rusineaza de aceste anomalii neconcordante cu un oras de marimea Timisoarei si de istoria bogata a transportului in comun din acest oras...Cred ca daca s-ar trezi Miklosi, ar da pe multi cu capul de pereti pana s-ar trezi la realitate

Numarul liniilor de transport a crescut semnificativ in ultimii 50 de ani dar noi defilam cu aceleasi cifre (numere) de linii!

Chiar ca-i rusinos!

Mai este vorba si de crearea unei imagini a orasului. Nu (prea) cred ca exista in orase europene de marimea Timisoarei linii de transport in comun cu numere (atat) de mici...
Peste tot se folosesc diferite calupuri de numere atribuite pe tipul mijloacelor de transport inclusiv cu spatii de rezerva pentru viitor ceea ce s-a intamplat si la noi in anii '70 insa spatiul de rezerva a fost lasat atunci relativ mic si ca atare ar fi absolut necesara o regandire a acestor situatii penibile deocamdata de suprapuneri la nesfarsit de numere de linii!






Linia are statut de linie metropolitana, deci are de a face cu primaria Dumbravita si inca foarte mult.


Doar este cea mai bogata comuna din tara si atunci nu prea inteleg de ce fac pe ei. Ar putea chiar sa si achizitioneze doua-trei firobuze. La fel si Primaria Ghiroda!...Asa ar fi normal daca vrei sa devii comuna (peri)urbana!

0

#174 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 noiembrie 2015 - 12:39

Raman la parerea ca e o falsa problema, numarul neincurcand pe nimeni, asa cum nu-i incurca nici pe nemti un N adaugat la numarul unei linii (aceasi) care circula si noaptea. Imi pare foarte corect ca o simpla prelungire a unei linii sa nu poarte un numar diferit. E parerea mea si probabil a celor care au hotarat sa fie M11. Ma gandesc ca, de asemenea, abonamentele liniei 14 vor fi valabile si pe tronsonul pana la I.I. de la Brad, chiar in vehiculele liniei M14 (vom vedea)
0

#175 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 noiembrie 2015 - 13:25

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 noiembrie 2015 - 12:39, a spus:

Ma gandesc ca, de asemenea, abonamentele liniei 14 vor fi valabile si pe tronsonul pana la I.I. de la Brad, chiar in vehiculele liniei M14 (vom vedea)


Deci daca nu, i-as recoanda celui care a inventat tampenia asta sa-si dea demisia.... :Facepalm_emote_gif: Asta ca si paranteza.

Legat de liniile de noapte, VA INSELATI! Peste tot pe unde am fost, linia de noapte, nu capata doar un N simplu in fata, ci isi schimba simplu numarul.
Spre exemplu, unde stau eu in Bergisch Gladbach.

Am linia 451, care circula in zilele lucratoare si mai e o linie in zona: 452. Sambata dupa ora 17 si duminica, cele doua linii sunt unuite sub unul: 450. Iar linia de noapte care are traseul lui 450, se numeste N44.

Complicat? DELOC. Stiu in permanenta despre ce vorbesc, si nu pot creea nici vrind confuzii. SI sa recunoastem nu vorbim de o simpla prelungire.
Ma rog, oricum simt ca impreuna cu mile, sunte singurii cu adevarat deranjati :sleeping:

Mi se pare complet absurd, sa ai 2 linii pe acelasi traseu 14 & 14M si vine cineva si ii spui, vezi ca iei 14-le pana la mall, dar vezi ala fara M, ca cu celalt NU ai voie!

Mai mult. Daca cei din oras nu vor avea voie pe M, acesta va circula mai mult gol, Dumbravita ne putand satisface toata linia. Astfel in scurt timp o sa auzim ca e nerentabila...
2

#176 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 22 noiembrie 2015 - 13:27

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 noiembrie 2015 - 12:39, a spus:

Ma gandesc ca, de asemenea, abonamentele liniei 14 vor fi valabile si pe tronsonul pana la I.I. de la Brad, chiar in vehiculele liniei M14 (vom vedea)

Invers, am inteles ca nu sunt valabile. Adica cu un abonament M14 nu poti sa mergi din 700 pana la gara intr-un 14 normal.
0

#177 Useril este offline   manu10 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 89
  • Inregistrat: 07 iulie 11

Postat 22 noiembrie 2015 - 17:18

daca o sa fie linie distincta si o sa circule un firobuz la o ora, atunci cei din dumbravita nu o sa foloseasca firobuzul si sigur o sa devina nerentabil! :Facepalm_emote_gif:

cel mai bine ar fi ca pe linia lui 14 sa mai bage 2 firobuze in plus pe traseu! daca tinem cont ca-n dumbravita sunt doar 4 statii si soferii n-ar mai 'dormi' 10 min la capat de linie s-ar rezolva problema! :suporter viola:

eu personal daca as pierde firobuzul, n-as mai sta o ora in statie si as merge pe jos, asa ar face multi, sau cei comozi ar lua taxi-ul si uite asa sigur linia ar deveni nerentabila! :Facepalm_emote_gif:
0

#178 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 noiembrie 2015 - 21:34

Vezi postareacseh_17, la 22 noiembrie 2015 - 13:25, a spus:

Complicat? DELOC.

Sunt de acord ca nu suntem de acord. :D Nu are nicio logica ca aceasi linie cu acelasi traseu, sa aiba noaptea alt numar (nu doar un N adaugat). Sa fim seriosi, nu tot ce e nemtesc e bun, asa cum crede romanul si in cazul in speta, imi pare chiar o prostie si as cere demisia nemtului care a gandit-o. :04: Daca vrei sa circuli noaptea, iti faci inca un abonament, alta linie fiind?
1

#179 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 noiembrie 2015 - 01:22

Si iata cum e neamtul cu 2 pasi inaintea romanului. In DE nu exista abonamente pe linii si pe zone tarifare. Daca am un abonament general pe zona X, iau ce MTC vreau eu, incepand de la S-BAHN pana la autobuz.
4

#180 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 noiembrie 2015 - 10:21

Au fost nenumarate discutii pe topicul dedicat acestei teme cu cativa ani in urma (respectiv numeroatarea liniilor de transport in comun) si majoritatea isi doreau numere noi in defavoarea baratelor, rosu si negru, a-uri si b-uri, a sufixelor si prefixelor, etc.,...

Si daca colegii mai tineri s-au saturat de aceasta forma de "numerotare" anchilozata, apoi ce sa zic eu pe care din 1970 ma deranjeaza acest aspect negasindu-i o logica...Lipsa crasa de inspiratie!


Pentru chestiunea cu abonamentele, avem in regulament o prevedere care spune ca poti circula pe segmente comune ale liniei pe care ai abonament si pe alte linii. Deci asta este rezolvata. Nu trebuie sa fie aceeasi cifra (numar) a liniei ca sa urci in ea pe segment comun...

Dar revenind la 14M, aici ar trebui respectate aceleasi reguli (proaste) ca la autobuzele metropolitane, adica circula cu ele doar cei carora le sunt dedicate.
Si atunci cum de legea permite ca in cazul M14 sa se faca exceptii...Ori, legea nu-i aceeasi pentru toate situatiile? Aceeasi lege pentru unii ii muma, pentru altii ciuma?...Practic este vorba de o gaselnita a invocarii legii. O interpretam de la caz la caz, cum ne place noua, ca sa cadem mereu in picioare!... :Facepalm_emote_gif:

Problema este ca rahatul tot creste, creste, si la un moment dat ne vom face de rasul lumii! Cu pistele si aleiile serpuite suntem deja de rasul lumii...



LE Asta-i ca si cand ne manca urechea dreapta dar ne scarpinam cu mana stanga! Oare de ce se intampla asa? O fi mana dreapta ocupata?... :naughty1:
Nu-i (mai) normal sa ne scarpinam corect, daca suntem intregi la trup (si suflet)?... :eusa_think:
1

Arata acest topic


  • (15 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi