Calea Lipovei extinsa la 4 benzi (finalizat) Constructor: Martin Rose - din bugetul local
#161
Postat 21 noiembrie 2015 - 10:35
M14 va avea ca statii, toate statiile actuale ale liniei 14, plus statiile din Dumbravita (6 la numar). Cat despre M, trebuia adaugat neaparat daca linia are statutul asta.
#162
Postat 21 noiembrie 2015 - 11:17
Cei care merg la ghisee pentru achizitia abonamentelor vor trebui sa fie atenti si sa specifice faptul ca vor abonament pentru 14 sau 14M, caci altfel se pot trezi in situatii mai mult sau mai putin ciudate atat pentru ei cat si pentru lucratorii/lucratoare de la ghisee...
Ori acest lucru putea fi usor eliminat prin aplicarea numarului de linie 20 (de exemplu) chiar daca este adaugat prefixul sau sufixul M la 20.
Era simplu pentru toata lumea. Cand spuneai 20, toti stiau ca-i vorba de firobuzul de Dumbravita (in acest caz) fara sa mai spui si acel M inutil in convorbiri decat pentru aspectul legislativ mentionata mai sus...
#163
Postat 21 noiembrie 2015 - 13:37

Deci e de plans, jur!


#164
Postat 21 noiembrie 2015 - 13:51
Dar cred ca bucla se poate face in cateva ore bune de munca, evident cu niste carpeli de fire si electrice si sustinatoare de retea...
#165
Postat 21 noiembrie 2015 - 14:50
cseh_17, la 21 noiembrie 2015 - 13:37, a spus:

Deci e de plans, jur!


Imi vin in minte cateva zicale potrivite pentru situatia asta ... "ca-n filmele cu prosti", "de rasul curcilor", "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" ...

#166
Postat 21 noiembrie 2015 - 18:57

#167
Postat 21 noiembrie 2015 - 20:32
Aceasta postare a fost editata de marius2002: 21 noiembrie 2015 - 20:46
#168
Postat 21 noiembrie 2015 - 21:32
Aceasta postare a fost editata de brioti: 21 noiembrie 2015 - 21:34
#169
Postat 21 noiembrie 2015 - 22:43
#170
Postat 21 noiembrie 2015 - 23:16
#171
Postat 22 noiembrie 2015 - 00:31
Florin.B RATT, la 21 noiembrie 2015 - 18:57, a spus:

Fareasca sfantul sa avem si M11...

#172
Postat 22 noiembrie 2015 - 00:35
marius2002, la 21 noiembrie 2015 - 20:32, a spus:
Pai, am scris in topicul liniei 14. Incepe sa circule in regim de proba sambata si se considera incheiate probele in 1 decembrie.
brioti, la 21 noiembrie 2015 - 23:16, a spus:
Linia are statut de linie metropolitana, deci are de a face cu primaria Dumbravita si inca foarte mult. Desigur ca numele nu l-au ales ei, dar tinand cont ca prefixul M trebuia neaparat adaugat, eu zic ca nu e nicio problema si nu va incurca pe nimeni faptul ca se numeste M14, asa cum nu va incurca pe nimeni faptul ca vom avea si M11. Restul e carcoteala, cancan, sau cum vreti sa-i spuneti.

#173
Postat 22 noiembrie 2015 - 10:30
Florin.B RATT, la 21 noiembrie 2015 - 18:57, a spus:

Majoritatea proiectelor realizate in oras au iesit mai mult prost decat bine. In consecinta suflam si in iaurt!
Florin.B RATT, la 22 noiembrie 2015 - 00:35, a spus:
Deci intram intr-o noua faza de tampenii. Daca pe timpul "odiosului" gandirea libera era ingradita si aruncam toate neajunsurile pe acest motiv, iata ca azi cand suntem liberi in gandiri, facem tot tampenii...
Spuneam mai sus ca vor exista nenumarate situatii de confuzii intre 14 si 14 M, iata ca prostia merge si mai departe in crearea confuziei (in mod intentionat, zic eu) intre 11 si 11 M...
Nu cu multa vreme in urma eram (mai) cu totii nemultumiti de faptul ca aveam in oras linia 11 de tramvai si linia 11 de firobuze, facandu-se des confuzii cu diverse ocazii, si cu totii ne doream rebotezarea liniilor in asa fel incat sa existe si spatii de rezerva...Desi lumea (planeta, globul) a evoluat, (si) prin recentele exemple de 14 M si 11 M se poate vedea ca RATT-ul a ramas inchilozat la mijlocul secolului trecut....Treziti-va oameni buni!
Nu cred ca are cineva vreo problema cu prefixul sau sufixul M, ci cu numarul liniei in sine!!! De ce suntem blocati in aceste cateva numere si le tot repetam la infinit sub diferite forme cand ele pot merge pana la infinit, tot altele si altele...
Avem situatie asemanatoare si la expresuri unde daca nu adaugi in (con)vorbire litera E, nu stii daca-i vorba de tramvaiul 8 sau autobuzul 8 (sau 7, sau 5 sau 4). Situatie si mai tampita o avem la expresul 4 unde exista si expres 4 BARAT...
Chiar nimeni nu se rusineaza de aceste anomalii neconcordante cu un oras de marimea Timisoarei si de istoria bogata a transportului in comun din acest oras...Cred ca daca s-ar trezi Miklosi, ar da pe multi cu capul de pereti pana s-ar trezi la realitate
Numarul liniilor de transport a crescut semnificativ in ultimii 50 de ani dar noi defilam cu aceleasi cifre (numere) de linii!
Chiar ca-i rusinos!
Mai este vorba si de crearea unei imagini a orasului. Nu (prea) cred ca exista in orase europene de marimea Timisoarei linii de transport in comun cu numere (atat) de mici...
Peste tot se folosesc diferite calupuri de numere atribuite pe tipul mijloacelor de transport inclusiv cu spatii de rezerva pentru viitor ceea ce s-a intamplat si la noi in anii '70 insa spatiul de rezerva a fost lasat atunci relativ mic si ca atare ar fi absolut necesara o regandire a acestor situatii penibile deocamdata de suprapuneri la nesfarsit de numere de linii!
Linia are statut de linie metropolitana, deci are de a face cu primaria Dumbravita si inca foarte mult.
Doar este cea mai bogata comuna din tara si atunci nu prea inteleg de ce fac pe ei. Ar putea chiar sa si achizitioneze doua-trei firobuze. La fel si Primaria Ghiroda!...Asa ar fi normal daca vrei sa devii comuna (peri)urbana!
#174
Postat 22 noiembrie 2015 - 12:39
#175
Postat 22 noiembrie 2015 - 13:25
Florin.B RATT, la 22 noiembrie 2015 - 12:39, a spus:
Deci daca nu, i-as recoanda celui care a inventat tampenia asta sa-si dea demisia....

Legat de liniile de noapte, VA INSELATI! Peste tot pe unde am fost, linia de noapte, nu capata doar un N simplu in fata, ci isi schimba simplu numarul.
Spre exemplu, unde stau eu in Bergisch Gladbach.
Am linia 451, care circula in zilele lucratoare si mai e o linie in zona: 452. Sambata dupa ora 17 si duminica, cele doua linii sunt unuite sub unul: 450. Iar linia de noapte care are traseul lui 450, se numeste N44.
Complicat? DELOC. Stiu in permanenta despre ce vorbesc, si nu pot creea nici vrind confuzii. SI sa recunoastem nu vorbim de o simpla prelungire.
Ma rog, oricum simt ca impreuna cu mile, sunte singurii cu adevarat deranjati

Mi se pare complet absurd, sa ai 2 linii pe acelasi traseu 14 & 14M si vine cineva si ii spui, vezi ca iei 14-le pana la mall, dar vezi ala fara M, ca cu celalt NU ai voie!
Mai mult. Daca cei din oras nu vor avea voie pe M, acesta va circula mai mult gol, Dumbravita ne putand satisface toata linia. Astfel in scurt timp o sa auzim ca e nerentabila...
#176
Postat 22 noiembrie 2015 - 13:27
Florin.B RATT, la 22 noiembrie 2015 - 12:39, a spus:
Invers, am inteles ca nu sunt valabile. Adica cu un abonament M14 nu poti sa mergi din 700 pana la gara intr-un 14 normal.
#177
Postat 22 noiembrie 2015 - 17:18

cel mai bine ar fi ca pe linia lui 14 sa mai bage 2 firobuze in plus pe traseu! daca tinem cont ca-n dumbravita sunt doar 4 statii si soferii n-ar mai 'dormi' 10 min la capat de linie s-ar rezolva problema!

eu personal daca as pierde firobuzul, n-as mai sta o ora in statie si as merge pe jos, asa ar face multi, sau cei comozi ar lua taxi-ul si uite asa sigur linia ar deveni nerentabila!

#178
Postat 22 noiembrie 2015 - 21:34
cseh_17, la 22 noiembrie 2015 - 13:25, a spus:
Sunt de acord ca nu suntem de acord.


#179
Postat 23 noiembrie 2015 - 01:22
#180
Postat 23 noiembrie 2015 - 10:21
Si daca colegii mai tineri s-au saturat de aceasta forma de "numerotare" anchilozata, apoi ce sa zic eu pe care din 1970 ma deranjeaza acest aspect negasindu-i o logica...Lipsa crasa de inspiratie!
Pentru chestiunea cu abonamentele, avem in regulament o prevedere care spune ca poti circula pe segmente comune ale liniei pe care ai abonament si pe alte linii. Deci asta este rezolvata. Nu trebuie sa fie aceeasi cifra (numar) a liniei ca sa urci in ea pe segment comun...
Dar revenind la 14M, aici ar trebui respectate aceleasi reguli (proaste) ca la autobuzele metropolitane, adica circula cu ele doar cei carora le sunt dedicate.
Si atunci cum de legea permite ca in cazul M14 sa se faca exceptii...Ori, legea nu-i aceeasi pentru toate situatiile? Aceeasi lege pentru unii ii muma, pentru altii ciuma?...Practic este vorba de o gaselnita a invocarii legii. O interpretam de la caz la caz, cum ne place noua, ca sa cadem mereu in picioare!...

Problema este ca rahatul tot creste, creste, si la un moment dat ne vom face de rasul lumii! Cu pistele si aleiile serpuite suntem deja de rasul lumii...
LE Asta-i ca si cand ne manca urechea dreapta dar ne scarpinam cu mana stanga! Oare de ce se intampla asa? O fi mana dreapta ocupata?...

Nu-i (mai) normal sa ne scarpinam corect, daca suntem intregi la trup (si suflet)?...
