STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#621 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 02 octombrie 2015 - 09:40

eu inca sper sa lase accesu macar pe un sens de la Nova Tim spre judetean :Facepalm_emote_gif:
2

#622 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 03 octombrie 2015 - 19:11

o ideea buna cu exceptia pasajului din fata operei. oricum sper sa fie facut cu cap, cu tot ce trebuie! trotuare, piste de biciclete, treceri de pietoni semaforizate si reglate pe unda verde si locuri de parcare. loc e suficient!

© TION: Primaria Timisoara merge inainte cu planul de a schimba total circulatia in centrul orasului
Scris de Alina Strugariu - Firma contractată de Primăria Timişoara să realizeze studiul de fezabilizate şi proiectul pentru viitorul pasaj rutier din Piaţa Victoriei şi reorganizarea circulaţiei în centru a predat în sfârşit documentaţiile, anunţă oficialii municpalităţii, la mai bine de un an şi jumătate de la atribuirea contractului. În jurul centrului se va circula în sens unic, în sens invers faţă de cum se circulă acum prin faţa primăriei, pe strada Sf. Ioan vor avea acces doar pietonii şi mijloacele de transport în comun, iar prin pasajul subteran doar maşinile mici.

articol tion

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 03 octombrie 2015 - 19:11

3

#623 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 octombrie 2015 - 20:00

Vezi postareaInF3rNO0o, la 02 octombrie 2015 - 09:40, a spus:

eu inca sper sa lase accesu macar pe un sens de la Nova Tim spre judetean :Facepalm_emote_gif:

Altfel ar fi o mare tampenie...
0

#624 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 octombrie 2015 - 11:44

Vezi postareaioio_viola, la 03 octombrie 2015 - 19:11, a spus:

o ideea buna cu exceptia pasajului din fata operei.


Citeaza

... pe strada Sf. Ioan vor avea acces doar pietonii şi mijloacele de transport în comun, iar prin pasajul subteran doar maşinile mici.

articol tion



De ce n-ar fi binevenit si scest pasaj, chiar daca va fi destinat doar masinilor mici? Practic suprafata pietonala de deasupra pasajului ramane aceeasi, nu se micsoreaza in urma deschiderii pasajului...


In schimb daca pe Sf Ioan vor circula doar mtc-urile, atunci apare o problema in sensul ca cei cu masini mici care vor sa mearga dinspre Piata 700 catre MIU - Bratianu - Michelangelo vor trebui sa faca un ocol pe strada Paris ca apoi sa vina catre pasajul din fata Operei...N-ar fi un ocol mare ca distanta insa ca timp in mod cert DA deoarece ar fi mai multe intersectii de trecut, intersectii semaforizate ceea ce ar consuma timp si combustibil...

Conform primelor idei legate de circulatia in sens unic pe inelul I era prevazuta si o coborare catre pasaj si pe strada SF Ioan...Daca au renuntat la aceasta idee, atunci chiar ca au facut o prostie. Vom avea iarasi o lucrare facuta pe jumatate, ca si pasajul Jiul cum urmeaza a fi facut...



Iata cum era prezentata situatia initial...

Imagine atasata: Victoriei.jpg


Si o "schita" facuta conform proiectului (in reluare)...

Imagine atasata: intrarea in pasaj de pe str. Sfantul Ioan 01.JPG


Mai multe amanunte in acest topic...
0

#625 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 octombrie 2015 - 12:51

Pai, si un moment... s-ar circula ca in Anglia, pe invers, sau ce....? :Facepalm_emote_gif:
0

#626 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 octombrie 2015 - 13:33

Nu, doar intr-un singur sens...Nici o legatura cu circulatia din GB...


Doar pe Republicii se circula in doua sensuri. Se vede in schita oficiala...
Din 700 catre Spitalul de Copii (transportul in comun) cu statie la Materna si dinspre Spitalul de Copii catre MIU - Bratianu pentru masini mici...
0

#627 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 octombrie 2015 - 14:05

au fost studii care spun ca stabilitatea fundatiei operei va fi afectata daca se va face acest pasaj. plus ca daca se merge intr un singur sens de circulatie, doar pentru pasajul ala se face o portiune cu dublu sens... total aiurea.

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 04 octombrie 2015 - 14:05

0

#628 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 octombrie 2015 - 14:36

Pai pasajul este facut de mult si nu va suferi modificari majore decat la capete. Asa ca cladirea Operei nu mai poate fi afectata de pasaj. Pot fi afectate cladirile Materna si Hotel Timisoara (aripa veche) si cam atat...

Este foarte usor si la indemana oricui sa zici "total aiurea" insa este mult mai greu sa te apuci si sa studiezi putin situatia, chiar argumentele pro expuse si aici pe forum...


Este nevoie de dublu sens pe Republicii pentru masinile mici care vin dinspre gara si dinspre strada Circumvalatiunii (- Nera) pe sub pasajul Jiul pentru a se indrepta direct catre Michelangelo - Girocului sau Soarelui. Autovehiculele mari vor face dreapta de pe Republicii prin fata Catedralei pentru a merge in aceleasi directii, respectiv catre Take ionescu...

Inelul I trece prin fata Operei (masini mici) iar prin fata Catedralei trece Inelul I bis daca vrei, pentru masini mari, gen autobuze, firobuze, autocare, etc.,...

Iata ca nu este "total aiurea" ceea ce se doreste a se face...Daca sunt schimbari fata de ideea/proiectul initiala/l, acestea nu pot fi decat in rau si nu cred ca in bine...De obicei pornim cu un proiect bun, intreg, si ajungem la final cu unul prost si injumatatit...


Pe portiunea Spitalul de Copii - Catedrala, tramvaiul este cel care va circula in ambele sensuri iar masinile doar intr-unul...
0

#629 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 octombrie 2015 - 16:47

"
Este nevoie de dublu sens pe Republicii pentru masinile mici care vin dinspre gara si dinspre strada Circumvalatiunii (- Nera) pe sub pasajul Jiul pentru a se indrepta direct catre Michelangelo - Girocului sau Soarelui. Autovehiculele mari vor face dreapta de pe Republicii prin fata Catedralei pentru a merge in aceleasi directii, respectiv catre Take ionescu..."


nu are logica. cine vine de la gara mai repede ajunge unde ai zis prin fata catedralei pe loga decat prin centru. in planul initial din ce mi amintesc nu era pasajul. a aparut in noile planuri ale lui robu.
1

#630 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 octombrie 2015 - 17:18

Este mai lunga linia dreapta (sau usor curbata) decat una intortocheata?

Cu cat exista mai multe variante de traseu, cu atat mai bine. Am incercat sa explic aceste lucruri si cu alte ocazii. Cu cat avem o retea (mai) vasta de strazi, cu atat cozile la semafor vor fi mai scurte...

Deci, exista o logica...





PS Am impresia ca atat ideea cu refolosirea pasajului cat si inelul in sens unic au venit aproape simultan. O oarecare diferenta in timp se putea datora incertitudinii situatiei acvariului la acea vreme...
0

#631 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 octombrie 2015 - 23:14

ideea unui inel e sa te invarti intr-un singur sens in jurul a ceva, la noi fiind tot centrul vechi. si acum se blocheaza traficul la trecerea de la orange si asa va fi pe viitor, deci cei care vor trece pe acolo nu vor castiga timp.

si varianta care am zis eu e mai scurta decat cum zici tu ca drept e mai scurt decat "intortocheat":

Imagine postata

decat sa investeasca in acest pasaj, mai bine ar face trecerea peste solventul si pod peste bega in continuare. ideea e sa scoti treficul cat mai mult de pe centru nu sa-l aduci in jurul lui.
3

#632 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 octombrie 2015 - 09:45

E foarte interesant tot conceptul din spatele acestui inel nr 1, abia astept sa vad niste planse din proiectul tocmai finalizat.
Eu as vedea o intrare in subteran inainte de liniile de tramvai pe str Gh. Dima spre str. Sf Ioan si de acolo direct in pasaj, dar e destul de fantezist. Poate intr-o faza nr. 2 a proiectului, dupa 2020.

Cat despre stabilitatea fundatiei unor cladiri si alte asemenea prostii, totusi suntem in 2015 si exista solutii in lumea asta la tot felul de probleme.
0

#633 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 05 octombrie 2015 - 10:55

humpf... abia acum am vazut discutia de aici.... Eu am postat articolul, cu foarte mare intarziere, in threadul aferent proiectului, adica aici
0

#634 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 octombrie 2015 - 18:29

:up_arow:
E bine ca ai postat la threadul acela, si discutile de aici ar trebui mutate acolo.
0

#635 Userul este online   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 27 octombrie 2015 - 11:39

se pare ca se va merge pe o singura banda pe Nicolae Titulescu :Facepalm_emote_gif: - banda are 3 metri

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_4635ww.jpg

Aceasta postare a fost editata de The Mechanic: 27 octombrie 2015 - 11:42

0

#636 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 octombrie 2015 - 13:52

Dorel ataca din nou! Ce-as rade sa vad parcata asa o duba lunga(ajunge si o masina mai lunga), sa vad eu atunci cum mai trec autobuzele spre autogara.
-1

#637 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2015 - 14:52

Dorel? Cred ca deja exagerati.

Pentru traficul de pe Titulescu e suficient asa cum arata in poza.
1

#638 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 27 octombrie 2015 - 21:28

Sa vezi cand se închide pasajul Jiu...loc suficient republici titulescu ...pline
-1

#639 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 noiembrie 2015 - 21:31

Take Ionescu, trotuarul de langa fosta fabrica ILSA
Ma intreb, oare tevile alea chiar nu se puteau scoate? :eusa_think:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2015-11-19 16.20.14.jpg
  • Imagine atasata: 2015-11-19 16.20.19.jpg
  • Imagine atasata: 2015-11-19 16.20.32.jpg
  • Imagine atasata: 2015-11-19 16.20.33.jpg
  • Imagine atasata: 2015-11-19 16.21.06.jpg
  • Imagine atasata: 2015-11-19 16.21.07.jpg

0

#640 Userul este online   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1285
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 20 noiembrie 2015 - 05:18

Vezi postareaTM90CBA, la 19 noiembrie 2015 - 21:31, a spus:

Take Ionescu, trotuarul de langa fosta fabrica ILSA
Ma intreb, oare tevile alea chiar nu se puteau scoate? :eusa_think:

nu se vor scoate pt ca fac parte din viitoarea pista pt biciclete :)
1

Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi