
Calea Lipovei extinsa la 4 benzi (finalizat) Constructor: Martin Rose - din bugetul local
#141
Postat 15 noiembrie 2015 - 10:34

#142
Postat 15 noiembrie 2015 - 12:22


#143
Postat 15 noiembrie 2015 - 12:33
...se poate vedea si in imagine:
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 15 noiembrie 2015 - 12:36
#144
Postat 15 noiembrie 2015 - 12:44


#146
Postat 16 noiembrie 2015 - 18:32
dan.s, la 15 noiembrie 2015 - 12:33, a spus:
...se poate vedea si in imagine:
Mersi!
Bun si deci teoretic, acolo nu urmeaza defapt a fi continuata extinderea?

#147
Postat 16 noiembrie 2015 - 21:17

#148
Postat 16 noiembrie 2015 - 22:38
In comuna, cred ca intentionat i-au pus aproape de drum pentru ca nu se doreste incurajarea traficului spre autostrada si centura prin localitate .
#150
Postat 18 noiembrie 2015 - 14:18
#151
Postat 18 noiembrie 2015 - 18:55

#153
Postat 19 noiembrie 2015 - 19:58
Dar există o mica problema: proprietarul acelui bloc nou renovat nu vrea să cedeze din pământul lui nimic si nu este sigur daca vor face 4 sau 3 benzi acolo.


#154
Postat 19 noiembrie 2015 - 21:55

#155
Postat 20 noiembrie 2015 - 08:55
#156
Postat 20 noiembrie 2015 - 13:31
14M. Daca nu le baram, punem litere in fata sau spatele lor. E asa de greu sa infiintezi o linie cu 2, pentru a evita confuziile?


#157
Postat 20 noiembrie 2015 - 17:52
Aceasta postare a fost editata de Ivan Kolovoz: 20 noiembrie 2015 - 17:53
#158
Postat 20 noiembrie 2015 - 18:25
Ivan Kolovoz, la 20 noiembrie 2015 - 17:52, a spus:
Buna seara tuturor !
Atunci daca spuneti ca 14 merge Gara de Nord-Lipovei pina in sensul de la Calea Lipovei.Dece s-a facut continuitate de retea ?In proiect s-a gindit normal linia 14 si nu alte subdiviziuni de genul 14 M ca vezi doamne domnii politicieni cu administratiile lor mai ales domnul Malac daca pot sa numesc cuvintul domn care se lauta cu marea realizare si cu comuna cea mai bogata si nu VREA sa subventioneze biletele calatorilor ci sa investeasca in alte proiecte inutile in comuna iar domnul Robu la fel are problema sa se laude cu proiecte proiectate de altii dar vezi doamne EL le-a facut de la cap la coada!!!Imi este sila dragilor!
Proiectul era simplu prelungire linia 14 si gata!!!
Asa cum o sa fie la sens in Lipovei soferii de pe 14 coboara troleiele si dupa hopa sus?

Doamneeee POLITICA ASTA CE FACE!!!Voi cei din RATT nu aveti un cuvint de spus dragii mei?Sau toata lumea ura si la lucru!!!Oameni buni atentionatii pe acesti POLITICIENI sa nu isi bata joc de noi, de banii nostri ca noi ii platim!!!
Aceasta postare a fost editata de Horatius: 20 noiembrie 2015 - 18:27
#159
Postat 20 noiembrie 2015 - 18:30
#160
Postat 21 noiembrie 2015 - 10:21
Iata, in loc sa primim noi informatii de la tine, primesti tu (anumite) informatii de la (unii) membri (ai) forumului...
Deci, cat de defectuos poate functiona RATT-ul (si) in aceasta privita...
Am zis RATT-ul. Tu doar ne transmiti ce afli si ce (ne) poti spune pe forum....
Acuma, sunt doar curios pana unde va merge acest 14 M si cate statii va avea prin Timisoara pentru ca metropolitanele (autobuze) sar peste statii. Explicatia acestor sarituri o cunosc.
Vom vedea daca si acest 14 M va sari si el desi ii va fi mai greu din cauza troleelor daca are in fata un alt firobuz. Si cu cat va intra mai mult in oras, cu atat vor creste posibilitatile sa aibe in fata alte firobuze in afara de clasicul 14. Respectiv linia 11 si 17...
@ Ivan Kolovoz
Nu cred ca cseh_17 s-a referit expre la cifra 2 pentru Dumbravita ci pur si simplu la o alta cifra in afara de cele ocupate deja...Este prea de mult timp aici pe forum ca sa sugereze asa ceva...Poate a vrut sa sugereze cifra 12 sau 20 de ce nu? De ce ar fi 14 barat sau 14 M?...
Si ii dau dreptate maxima...Personal m-am saturat si eu de atatea barate si alte forme de evidentiere ciudate incepand din 1970 pana azi...Probabil ca logica RATT-ului in asemenea situatii rezulta din traseu comun pe o anumita lungime insa dupa parerea este o logica stramba...Se pot da alte numere pur si simplu...
De parca cei de la RATT nu cunosc si alte cifre pentru linii de firobuze decat intervalul 11 - 18, fara 12 si fara 13 care este autobuz (pana cand ???!!! alo RATT se aude?) si fara 19 sau a revenit 19-le pe traseu, ca am pierdut sirul evenimentelor cu atatea schimbari ...