@ Kriszty. Ai fi poate surprins să afli că cel puţin unul dintre sistemele de avertizare a şoferului mai funcţionează. Dacă publicul călător ar folosi sistemul la modul "normal", ar exista şi interesul pt menţinerea lor în stare de funcţionare. Până la bord, semnalul trece prin limitatoarele montate la cilindrii pneumatici care acţionează uşile, prin relee şi abia apoi ajunge în bord. Beculeţele din bord se mai ard şi ele, însă sunt foarte greu de înlocuit datorită dificultăţii cu care se demontează-montează bordul. Limitatoarele care se strică nu sunt înlocuite din motivul că nu există altele de schimb. La fel şi releele. Atunci când se prăjeşte un releu care deserveşte un sistem important, se ia unul de la un sistem (mai) auxiliar, şi se montează în locul lui. Căpăcelele roşii de deasupra uşilor dispar în buzunarele unor călători mai colecţionari de felul lor. Apoi şi beculeţele. Oricum ele nu funcţionează dacă limitatorul este distrus. Tot din cauza limitatoarelor, nu se mai aprind nici luminile de scară.
"TING"-ul funcţionează şi el, dar poate fi dezactivat de la un buton. De ce l-am lăsa să bâzâie, dacă oricum trebuie să oprim în fiecare staţie???
De ce opresc şoferii în fiecare staţie şi deschid toate uşile??? Simplu. Pt că lumea NU foloseşte sistemul. PAM PAM.
De reţinut. Chiar dacă avertizoarele luminoase nu sunt funcţionale, tot rămâne varianta "TING" care rămâne în serviciu. Condiţia esenţială ar fi ca omul să ştie la ce serveşte sistemul şi să-l folosească fără a abuza de el.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 noiembrie 2014 - 06:59