
Despre tramvaie in general
#2541
Postat 24 octombrie 2015 - 18:39

#2543
Postat 25 octombrie 2015 - 10:50
#2544
Postat 02 noiembrie 2015 - 21:13

#2545
Postat 02 noiembrie 2015 - 22:43
#2546
Postat 04 noiembrie 2015 - 20:47
In 2 saptamani de cand circul "intensiv" cu RATT de multe ori pe traseul P-ta Libertatii - Torontal - P-ta 700 tramvaiele de pe cele 2 lini circula unul dupa altul - inclusiv in bucla din Torontal. Daca ajungi tarziu in statie le-ai pierdut pe amandoua...
E clar ca, care vine primul dinspre P-ta Traian "preaia" toti calatori iar cel ce vine dupa 1 - 2 min merge lejer....
Daca ar respecta macar semaforul ala din statia M. Basarab si nu ar merge ambele in bucla din Torontalului s-ar distanta un pic ca si timp unul fata de altul, dar nu, vin impreuna si pleaca impreuna...

#2547
Postat 04 noiembrie 2015 - 20:54

Azi in jur de ora 16 un Wegmann solo pe linia 4 pe directia AEM -> Banatim, chiar la orele cand lumea iese de la servici de pe platforma industriala. Va inchipuiti cum stateau calatorii de inghesuiti, ca nici usile nu se puteau inchide... Scena am vazut-o din autocarul de muncitori cu care veneam de la lucru (mergeam spre casa, la fel ca cei din tramvai), dar in contrast eu stateam in autocarul de lux, lejer, pe scaun, bucurandu-ma ca nu sunt in acel vagon...
Cred ca era rezerva, de obicei pe linia 4 doar in cazuri speciale circula tramvai fara remorca.
#2548
Postat 04 noiembrie 2015 - 21:01

#2549
Postat 04 noiembrie 2015 - 22:32
Armonie multa ne asteapta...

#2550
Postat 04 noiembrie 2015 - 22:40
cseh_17, la 04 noiembrie 2015 - 22:32, a spus:
Armonie multa ne asteapta...

Chiar am ras in hohote la postarea asta



#2551
Postat 04 noiembrie 2015 - 22:44

#2552
Postat 04 noiembrie 2015 - 22:45
cseh_17, la 04 noiembrie 2015 - 22:32, a spus:
Pai Japonia are angajati care imping lumea in metrou, iar aceasta tara se considera la maximul civilizatiei. Deci daca ne luam dupa aceasta, da, ne indreptam spre viitor!


Bobby, la 04 noiembrie 2015 - 22:44, a spus:

Cam asa


Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 04 noiembrie 2015 - 23:59
#2554
Postat 05 noiembrie 2015 - 21:21
#2555
Postat 05 noiembrie 2015 - 23:34

#2556
Postat 06 noiembrie 2015 - 00:05

#2557
Postat 10 noiembrie 2015 - 01:48
Bineinteles ca 10-le se grabea serios iar tramvaiul era foarte "vioi", motoarele trageau "lejer" fara sa-si faca simtita prezenta prea mult dpdv auditiv... Pana la Balta Verde il ajunge pe 3479, si a mers in urma lui pana in Torontalului...
Ca si o remarca din 700 pana in Torontalului doar 3 persoane au urcat in 10 , cel din fata de pe L4 a "cules" tot iar pe ultimele 2 statii am fost singur in tramvai...
#2558
Postat 10 noiembrie 2015 - 10:52
Bobby, la 10 noiembrie 2015 - 01:48, a spus:
Ca si o remarca din 700 pana in Torontalului doar 3 persoane au urcat in 10 , cel din fata de pe L4 a "cules" tot iar pe ultimele 2 statii am fost singur in tramvai...
Nu cred că voi intelege de ce la ratt pe traseele comune trebuie sa circule mtc-urile unul după altul. Ca in cazul de față. E puțin off-topic dar ma revoltă. Mi se pare bătaie de joc la adresa inteligenței umane
#2559
Postat 10 noiembrie 2015 - 17:08
Un exemplu simnplu va dau: Liniile 1 si 2. Acestea 2 ar putea sa circula ca "un tot unitar", cu abonamente valabile pe ambele linii (indiferent daca ai pe L1, sa fie valabile si pe L2, indiferent daca mergi in Dambovita). Daca s-ar fixa intervalul de 15 min (sa zicem!) pe ambele linii, acestea ar putea fi corelate ca pe tronsonul comun Bd. Regele Carol - P-ta Traian, ca la fiecare 7-8 min sa vina un "1", apoi un "2", apoi iar "1" si asa mai departe. Cum s-ar putea asta? Simplu, plecarile din Dambovita ale L2 si plecarile din Gara Nord ale lui L1 sa fie fixate astfel incat la "intersectarea" celor doua trasee (adica la Bd. Regele Carol), tramvaiele sa ajunga dupa formula amintita: un "L1", apoi dupa 7-8 min un "L2", apoi dupa 7-8 min un "L1" apoi dupa 7-8 min un "L2" si tot asa, astfel intervalul la fiecare din cele doua linii e de 15 min. Un exemplu de "tabel" cu plecarile din P-ta Mocioni (sa zicem!):
LUNI - VINERI
Linia 1 - P-ta Mocioni -> UMT
ORA -- MINUTE
07 --- 00, 15, 30, 45
08 --- 00, 15, 30, 45
.......................................
Linia 2 - P-ta Mocioni -> UMT
ORA -- MINUTE
07 --- 07, 22, 37, 52
08 --- 07, 22, 37, 52
Deci la fiecare 7-8 min in statie vine un tramvai "L1" apoi "L2". Este doar un exemplu imaginar. Dar se poate realiza!
La fel de bine pentru weekend ar putea fi intervalul de 20 min la o linie, iar pe tronsonul comun ar fi 10 min:
SAMBATA - DUMINICA
Linia 1 - P-ta Mocioni -> UMT
ORA -- MINUTE
07 --- 00, 20, 40
08 --- 00, 20, 40
.......................................
Linia 2 - P-ta Mocioni -> UMT
ORA -- MINUTE
07 --- 10, 30, 50
08 --- 10, 30, 50
Dureaza un pic sa te gandesti si sa te concentrezi pe fiecare linie in parte, dar se pot face multe! Chestia cu abonamentele valabile pe L1 si L2 este optional, dar ar fi atat in folosul calatorilor cat si pentru regie. Doar la aceste doua trasee care sunt oarecum "infratite".
#2560
Postat 10 noiembrie 2015 - 18:04