STP Timișoara Forum: Inelul IV - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (47 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Inelul IV

#161 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 octombrie 2015 - 23:50

Vezi postareaPelbartus, la 29 octombrie 2015 - 14:53, a spus:

Un pasaj peste calea de CF e imens, trebuie sa fie peste linia de curent ce alimenteaza trenurile care cred ca e situata la peste 5m de sol. Un pasaj pe sub CF e mult mai eficient si ocupa mai putin loc ca lungime.

Legat de chestia cu panza freatica... Chinezii fac insule artificiale in ocean si noi nu putem face un pasaj in oras? Are si Romania ingineri buni.


Pai si tu crezi ca noi ne comparam cu chinezii dpdv financiar? Da, avem ingineri foarte buni si capabili dar avem si autoritati care vor doar sa sifoneze bani de unde pot. Am putea sa facem foarte multe, doar ca la noi inca nu se vrea...

Vezi postareaEbi, la 29 octombrie 2015 - 17:58, a spus:

La pod intretinerea este aproape 0. La subteran pe ploaie intotdeauna se strange apa in el, desfunda canalele, pompeaza apa daca este prea adanc, nu-i curent pe furtuna, grup electrogen care la randul lui trebuie intretinut, ulei schimbat, baterii noi, etc.


Nu e chiar zero intretinerea podurilor. Orice lucrare trebuie intretinuta.

Edit: Daca se face pe inelul IV un subpasaj pe sub CF nu se va intersecta cu posibila CF subterana? Deci un subpasaj rutier se da cap in cap cu CF subterana :eusa_think:

Aceasta postare a fost editata de TM90CBA: 31 octombrie 2015 - 00:12

2

#162 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 31 octombrie 2015 - 18:56

Observ ca avem de-a face cu o "debandada" pe subiectul acestui topic si a altuia adiacent, respectiv crearea unui tunel pentru calea ferata...
Observ ca unii colegi isi doresc pasaj supra CF la un capat al orasului si pasaj sub CF la celalalt capat al orasului...
Ar trebui sa ne hotaram ce vrem pentru ca nu se poate si una si alta...

Se vorbeste de tunel dar urmeaza largirea pasajelor Jiul si Popa Sapca. Se vorbeste de tunel dar vrem pasaj subteran la Solventu si Padurea Verde..

Se uita faptul ca tunelul timisorean nu va fi unul de adancime si astfel am avea bariere subterane la intersectarea pasajelor subterane cu tunelul de CF!... :Facepalm_emote_gif:





Vezi postareaShhhh, la 14 octombrie 2015 - 10:03, a spus:

In sfarsit noutati. Se vede ca se apropie alegerile.


Dupa aceasta logica toate lucrarile de-acum incolo sunt legate de campania electorala de anul viitor? Deci, n-ar trebui sa se intample nimic in urmatoarea perioada ca primarul sa nu fie acuzat ca se pregateste de campanie electorala? Copilarii sau defaimare!...



Vezi postareadan.s, la 28 octombrie 2015 - 20:18, a spus:

Asta inseamna ca vor face si un pod peste Bega?


Da, dar nu inca!...Acest pod este preconizat de multa vreme insa inca nu i-a venit randul!...



Vezi postareaEbi, la 29 octombrie 2015 - 09:47, a spus:

Daca te referi la trecerea pe sub CF de la Solventul, eu mai trec pe acolo si chiar ma gandeam ca nu prea au cum sa faca pasaj. Paralel cu CF este o linie de inalta tensiune.(stalpi metalici cu zabrele, inalti). Ar trebui sa faci un pasaj inalt sau sa cheltuie cu ingroparea firelor. Si acum vine lucrul cel mai important: sunt multe blocuri acolo. Cu ce au gresit oamenii aceia ca sa le construiesti un pod prin fata geamurilor? Apartamentele nu vor mai valora nimic, vor fi nelocuibile. Cred ca trebuie sa punem oamenii inaintea banilor.


1) Este mai ieftin decat un pasaj subteran...

2) Nu sunt multe blocuri acolo...

3) Valoarea le va creste si nu va scadea. In conditiile actuale valoarea lor este scazuta!...



Vezi postareaioio_viola, la 29 octombrie 2015 - 11:16, a spus:

nu, e vorba de o trecere la padurea verde. si mie mi se pare ciudata alegerea.

Proiectul este mult mai mare şi va cuprinde continuarea, prin partea de est a traseului menţionat, până în Calea Buziaşului, din sudul Timişoarei. Întregul Inel IV ar urma să aibă lungimea totală de 12 kilometri.

„Până în 2018 va fi gata şi acel tronson, cu o trecere pe sub calea ferată, pentru a evita staţionarea la barieră, care la ora actuală este inevitabilă. Desigur că vom continua până în partea de vest a oraşului
şi vom închide complet Inelul IV”, a conchis Nicolae Robu.


Fals. Intregul Inel IV va avea putin peste 20 km...



Vezi postareaPelbartus, la 29 octombrie 2015 - 14:53, a spus:

Un pasaj peste calea de CF e imens, trebuie sa fie peste linia de curent ce alimenteaza trenurile care cred ca e situata la peste 5m de sol. Un pasaj pe sub CF e mult mai eficient si ocupa mai putin loc ca lungime.


Ceva de genul pasajului din Calea Sagului insa acesta a fost gandit si calculat si in scop militar. Cel de la Solventu poate fi mult mai "elegant" si "suplu". Insa cum spunea si un alt coleg, cel subteran are adancime mult mai mare si consumatoare de fonduri financiare insa ea, adancimea, nu este atat de vizibila...



Vezi postareaioio_viola, la 29 octombrie 2015 - 16:46, a spus:

oricum o dam tot aia e. fiind un inel de ocolire trebuie sa permiti trecerea tir-urilor, deci ori ridici ceva peste calea ferata la 5m ori sapi la 7-8 m in pamant pentru a avea in final cei 5m necesari pentru trecerea tir-urilor. cred ca un pasaj peste calea ferata s-ar realiza mai repede ca timp de executie.


Corect!...



Vezi postareaEbi, la 29 octombrie 2015 - 17:58, a spus:

La pod intretinerea este aproape 0. La subteran pe ploaie intotdeauna se strange apa in el, desfunda canalele, pompeaza apa daca este prea adanc, nu-i curent pe furtuna, grup electrogen care la randul lui trebuie intretinut, ulei schimbat, baterii noi, etc.


Corect!...



Vezi postareaFerraryTm, la 29 octombrie 2015 - 18:19, a spus:

De ce toti ne gandim sa facem un lucru de care sa nu ne atingem 100 de ani ? Cu atat mai bine daca trebuie desfundate canalele, grup electrogen care trebuie intretinut, se mai angajeaza 2-3 oamenii si uite asa economia tari se misca, numai la noi se poate ca un om sa faca 10 meseri si sa iei banii pentru o meserie.


Daca ai scris in mod ironic, ai dreptate. Daca ai scris in mod serios, n-ai dreptate! Noi nu suntem inca in stare sa intretinem ceea ce construim!...
0

#163 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 31 octombrie 2015 - 18:56

Vezi postareaIvan Kolovoz, la 29 octombrie 2015 - 18:42, a spus:

Inelul IV ar trebui gandit cu pasaje denivelate in dreptul fiecarei artere mari (Aradului, Lugojului, Sagului) si sensuri giratorii la restul cailor de intrare/iesire in/din oras (asa cum foarte bine a fost facut langa Piata de Gros din Mehala).

De altfel, se pot vedea zilnic cozile nesfarsite de pe Grigore Alexandrescu si strada Marginii la intersectia cu Calea Aradului, unde semafoarele nu mai fac fata numarului mare de masini care vin din toate partile. Parerea mea ca locatar si observator zilnic al intersectiei, este ca acolo ar trebui incercat in prima faza un giratoriu. Daca cozile persista (ceea ce ma indoiesc), ramane varianta pasajului suprateran.

Asemenea si la intersectia Rebreanu/Dambovita cu Sagului, unde in prezent doar 3 directii sunt aglomerate. Cand se va deschide trecerea pe la Solventul si vor folosi multi traseul prin Bd. Dambovita, nici nu vreau sa ma gandesc ce ambuteiaje se vor forma acolo. :Facepalm_emote_gif:


Corect!



Vezi postareamarius2002, la 29 octombrie 2015 - 19:54, a spus:

De curiozitate, am fost azi pana la capatul strazii Constructorilor, poate poate vad vreo miscare. Din pacate, nimic. Poate incep din partea cealalta, de pe strada Macin.


Da, pe partea cealalta, dinspre Macin a inceput sa apara moloz (nu stiu de unde este adus) pe marginea drumului executat acum 2 ani... Cei care-l aduc probabil ca sunt informati ca urmeaza lucrari in zona si astfel acest moloz va fi imprastiat sub noul asfalt ...




Vezi postareabrioti, la 29 octombrie 2015 - 23:01, a spus:

Ebi du te la Caransebes sa vezi k nici oamenii aia nu au gresit cu nimic si au osul la 20 metri de blocuri!


Interesul majoritar trebuie sa primeze in fata interesului minoritar...
0

#164 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 08 noiembrie 2015 - 15:55

Vezi postareamile, la 31 octombrie 2015 - 18:56, a spus:

Dupa aceasta logica toate lucrarile de-acum incolo sunt legate de campania electorala de anul viitor? Deci, n-ar trebui sa se intample nimic in urmatoarea perioada ca primarul sa nu fie acuzat ca se pregateste de campanie electorala? Copilarii sau defaimare!...


Draga mile,
Conform experientei mele in preajma fiecarui tur electoral se intampla doua sau trei din urmatoarele situatii:
- planuri si idei marete care sa ne arate "viziunea" celui ce urmeaza a fi ales, respectiv "ce primim" daca il alegem
- mini-lucrari (re-asfaltari, reabilitari) care se fac in termen de o luna de zile care sa ne arate ca "misca lucrurile". Le asteptam anul acesta in jurul lunii februarie-martie
- taiat de panglici pe proiecte mai mari - aici preferabil se intarzie lucrari de anvergura pentru a le finaliza exact cu o luna inainte de alegeri

Cu astfel de pacaleli timisorenii au votat 16 ani la rand acelasi primar. Si nu am treaba cu primarul in mod direct. Iti arat alte postari de-ale mele in care i-am luat partea. Ideea e ca pana la urma tot politician ramane oricat ne-am dori noi sa fie altceva.
2

#165 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 noiembrie 2015 - 18:41

:up_arow: Daca nu-ti aduci aminte poti consulta tocmai (si) acest forum si vei fi surprins sa constati ca s-au facut multe lucruri intre campanii electorale. Doar daca esti rau-voitor nu vei sesiza aceste aspecte.

Sa vorbesti asa in general cum vorbeste mai toata lumea este extrem de usor. Mai greu este sa te apuci si sa lecturezi forumul sau alte surse de aducere aminte. Memoria omului este relativ scurta si din acest motiv raman scrise (sau pozate/filmate) multe materiale pentru posteritate...

Inclusiv pe mandatele lui Ciuhandu s-au facut multe intre campanii electorale, poate mai putin in ultimul mandat cand omul era obosit...


Asadar este aiurea sa sustii asemenea afirmatii cand sute de postari si poze te contrazic...

Si oricum am lua-o, in mod cert vor fi si lucrari care se vor termina tocmai anul viitor in preajma campaniei electorale...

Puteam face reprosuri daca din 2012 pana in 2015 nu se facea nimic, ca totul sa fie lasat pentru 2016 insa dupa cum s-au intamplat lucrurile, reprosurile sunt total gratuite...


In alta ordine de idei, in intreaga lume democratica, primarii isi prezinta "bilantul" madatului lor care urmeaza sa expire...Inclusiv si tu daca-i fi (fost) primar ai face la fel...Peste tot este la fel...
2

#166 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 10 noiembrie 2015 - 17:31

Da! M-ai prins! Sunt rau-voitor si vreau sa contest meritele lui Robu.... Ce sa zic, la fel de aiurea mi se pare sa sustii un politician. Mesajul meu de mai sus nu era in mod special adresat lui Robu. Tot asa vorbea si Bojin despre centura Timisoarei cum vorbeste Robu despre inelul 4, inelul 1, poduri peste Bega, jocuri de lumini, parcari, pasaje sau linii subterane. Trebuia sa sar in sus de fericire de fiecare data cand ne anuntau cu siguranta 100% incepe proiectul anul viitor?

Poate ai dreptate si nu putea face mult mai mult in acesti 3,5 ani. Intrebarea mea e ce ne asteapta in urmatorii 4 ani? Cate proiecte a depus Timisoara pentru finantare europeana in exercitiul 2014 - 2020? Cate proiecte stau sa inceapa? Cate licitatii asteptam sa se finalizeze? Dar proiecte de anvergura? Daca e sa ne luam dupa istoria Michelangelo (inceput in 2009, finalizat in 2015) un proiect dureaza 5-6 ani de la SF la realizare. Ce primim in urmatorii 4 ani? Nici macar de Michelangelo 2 nu se mai aude nimic. Vezi proiectele Clujului spre comparatie.

Sincer nu ma intereseaza nici Robu, nici Ciuhandu nici orice alti contra-candidati am avea la urmatoarele alegeri. Pentru mine sunt in primul rand politicieni. Cel mult putem spera la o aliniere a partidelor de guvernamant cu cel care da primarul. Asta pentru a primi bani de la Bucuresti. In rest...

PS: Nu sunt poate cel mai fidel si nici cel mai vechi cititor al acestui forum dar, cel putin in ultimii ani am intrat destul de des pe el, tocmai pentru a putea urmari transformarile din oras.
PS2: a trecut aproape o luna de la lucrarile anuntate in articol ca incep chiar din aceasta toamna; nu se mai aude nimic.
4

#167 Useril este offline   colinb73 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 93
  • Inregistrat: 22 septembrie 13
  • Sexul:masculin

Postat 10 noiembrie 2015 - 17:45

Asa ca idee, nu s-a despus nici un proiect pentru 2014 - 2020 in toata tara.
4

#168 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 10 noiembrie 2015 - 19:26

Pe scurt, detalii dacă știi care-i faza. Poate chiar pe alt topic, ca să nu fim off aici.
Mulțam.
0

#169 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 noiembrie 2015 - 10:52

@ Shhhh

Nu apar omul politic Robu ci primarul Robu (administratorul daca vrei)...Nu este un primar ideal insa deocamdata este cel mai implicat si cu rezultate insemnate cantitativ fata de predecesorul sau...

Oare de ce nu putem privi si altfel lucrurile decat in mod politic...

Si eu am fost un inversunat politic pana m-am "maturizat" si mi-am dat seama ca n-are nici un rost...Mai toti politicienii isi urmaresc propriul interes sau interesul de grup, sunt populisti, iar daca vad ca unul din ei se si zbate si reuseste pe alocuri sa si faca cate ceva pentru comunitate, nu pot decatsa apreciez acest lucru, indiferent de culoarea politica, chiar daca nu sunt si nu am fost deacord cu varianta aleasa la multe dintre proiecte...

Iar proiectul Michelangelo 2 este unul cu care n-am fost deacord, respectiv cu acele pasaje supraterane lungi de circa 150-200 m inutile...Deci, imi pare bine daca s-a renuntat la el...

Am vazut si proiectele Clujului si daca ai fi citit postarile mele la totpicul dedicat, nu mi-ai fi atras atentia tocmai asupra acestei comparatii... :Facepalm_emote_gif:


Toata aceasta dezbatere a plecat de la afirmatia ta ca...


Citeaza

Shhhh, la 14 octombrie 2015 - 10:03, a spus:

In sfarsit noutati. Se vede ca se apropie alegerile.



Si atunci te intreb din nou, tot ce se va inaugura de-acum incolo pana la alegeri va fi in cinstea alegerilor de anul viitor?

Ar fi mai normal sa nu se termine nici o lucrare (inceputa deja) de-acum incolo pana la alegeri ca sa nu fie banuit primarul ca-si pregateste terenul pentru campania electorala?

Mi-as dori un raspuns concret!
1

#170 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 11 noiembrie 2015 - 15:08

Ca sa-ti raspund scurt si fara a continua prea mult in off-topicul deja lungit: Da! Consider ca aceasta lucrare putea fi facuta din timp si nu amanata la nesfarsit - reciteste paginile acestui topic. Da! Consider ca majoritatea lucrarilor care se vor termina in preajma alegerilor nu sunt simple coincidente ci lucruri intentionate - metehne de politicieni.

Normal ar fi sa nu se amane lucrari pentru a putea fi finalizate in preajma alegerilor.

PS: nea Robu parca stie cand am nevoie de el. dupa ce ti-am scris aseara, a mai bagat un articol pe tema viitorul suna bine: Bazine de inot vara, patinoare iarna si terenuri de sport in patru cartiere din Timisoara, din 2017

PS2: sorry din nou pentru off-topic! gata!
2

#171 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 noiembrie 2015 - 10:36

Este o prostie sa sustii ca tot ce se va face in urmatoarele luni va fi in cinstea campaniei electorale...

Ca sa ti se faca pe plac, ar trebui ca toate lucrarile in desfasurare sau care ar urma sa inceapa, sa se opreasca pana trec alegerile de anul viitor??? :Facepalm_emote_gif:

Scuza-ma insa mi-e imposibil sa inteleg o asemenea logica!... :uimit2:

Am putea sa ne bucuram ca licitatiile pe acest obiectiv n-au fost atacate in instante ca altfel mai asteptam un an degeaba!


Legat de proiectele anuntate cu stranduri si patinoare prin cartiere, mi se par (si mie) o prostie si nici nu cred ca se vor realiza, cel putin nu in urmatorii 10 ani...Asemenea investitii (de agrement) ar trebui lasate pe mana privatilor, cum dealtfel acestia si-au anuntat si intentia in acest sens...Patinoar la SCT (Shoping City TMS) si "strand" la TCM (TMS Centrum Mall)...


PS Am primit o informatie ca au aparut ceva utilaje pe Constructorilor, capatul dinspre padure. Aceasta informatie nu am putut s-o verific insa din mai multe surse, ca atare nu bag mana in foc...Cine sta prin apropiere poate face o verificare...



Iarasi povestea cu paharul, preferam sa vedem jumatatea goala in loc de jumatatea plina! :Facepalm_emote_gif:
1

#172 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 14 noiembrie 2015 - 20:37

Vezi postareamile, la 12 noiembrie 2015 - 10:36, a spus:

PS Am primit o informatie ca au aparut ceva utilaje pe Constructorilor, capatul dinspre padure. Aceasta informatie nu am putut s-o verific insa din mai multe surse, ca atare nu bag mana in foc...Cine sta prin apropiere poate face o verificare...

Astazi am fost pana acolo si nu am vazut nici un utilaj, nici un muncitor, nici o miscare :no:
1

#173 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 noiembrie 2015 - 11:50

Io am văzut vreo două utilaje, însă erau in curtea Adora Forest.
0

#174 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 20 martie 2016 - 14:41

De la inceputul anului am trimis 4 sesizari la primarie despre tronsonul Lipovei-Padurea Verde a inelului IV legat de mizeria de pe carosabil si despre faptul ca nu exista trotuare. Vazand ca nu mi se raspunde, am scris si primarului, vice-primarului, dar si inca pe un site: domnuleprimar.ro.

A doua zi, vice-primarul Dan Diaconu mi-a si raspuns la mail:
"Strada Constructorilor face parte din proiectul de realizare a inelului 4 intre calea lipovei si zona UMT, proiect pentru care s-a dat deja ordinul de incepere. In aceste conditii voi verifica daca lucrarile de realizare a trotuarelor sunt parte din acest proiect.

Dan Diaconu"

Dupa inca doua zile, am primit raspuns si de la domnuleprimar.ro (ma gandesc ca tot cineva din primarie...):
"S-a finalizat licitatia pentru alegerea proiectantului care face studiul de fezabilitate si proiectul tehnic, dupa care va incepe executia lucrarilor pe 5 strazi din zona respectiva, printre care si Constructorilor. Lucrarile vor incepe peste cateva luni, cand se termina documentatiile tehnice si se obtin toate avizele necesare."

Intr-un tarziu, adica dupa 25 de zile de la ULTIMA sesizare :Facepalm_emote_gif: , si cei de la primarie mi-au raspuns:
"- Amenajarea trotuarelor pe str.Constructorilor este in atentia
Biroului Drumuri si Poduri, urmand a fi incluse in programul de investitii,
program ce se va aproba de catre Consiliul Local ."

Dupa cum se vede, exact raspunsul de la primarie, care s-a lasat cel mai mult asteptat, este si cel mai "gol", lipsit de informatii si esenta; si chiar ei ar trebui sa stie cel mai bine ce se intampla. :Facepalm_emote_gif:
4

#175 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 20 martie 2016 - 19:12

Sper ca intre acele 5 strazi care vor fi amenajate se numara si prelungirea strazii Holdelor, de la giratoriul de langa Lidl si pana in Constructorilor. Spatiul pare deja eliberat si aceasta varianta ar fi o scurtatura intre cartierul Lipovei si str. Mesteacanului din Dumbravita.
1

#176 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 31 martie 2016 - 22:03

Ce se intampla cu proiectul Constructorilor - Măcin / Demetriade? Licitatia s-a terminat in octombrie. Ceva mișcare? Are cineva informații?


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#177 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 02 aprilie 2016 - 22:43

Am fost astăzi până la capătul străzii Constructorilor si am vazut ca s-a defrisat ceva copaci pe lângă acel gard de după parcarea blocului nou construit. Era facut ca un "drum forestier" pe acolo destul de mult. In schimb nu am văzut nici un utilaj. Eu sper să se fi apucat de lucrare pentru a putea termina pana la toamnă...
0

#178 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 04 aprilie 2016 - 21:51

Am trecut si eu pe acolo, mare lucru nu este. Măcar au pus o pancarta
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata


Sent from my iPhone using Tapatalk
5

#179 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 09 aprilie 2016 - 22:13

Au dat plasa si sarma ghimpată jos. Deci șantierul înaintează...rapid. :Facepalm_emote_gif: :Facepalm_emote_gif:

L.E.: Astazi, 12.04.2016 au daramat gardul cu totul...

Aceasta postare a fost editata de marius2002: 12 aprilie 2016 - 20:06

0

#180 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 12 aprilie 2016 - 21:31

^ da, am trecut si eu acolo. Interesant e ca deja sunt hidranți pe aliniament. Probabil pt Tagor
Imagine postata


Sent from my iPhone using Tapatalk

Aceasta postare a fost editata de Zoltan Cs: 13 aprilie 2016 - 08:09

1

Arata acest topic


  • (47 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi