STP Timișoara Forum: Drum de legatura intre Calea Buziaşului şi strada Siemens - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Drum de legatura intre Calea Buziaşului şi strada Siemens (finalizat), Constructor: Technocer SRL - din bugetul local

#61 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 noiembrie 2015 - 09:19

Vezi postareaRufus Dexter, la 06 noiembrie 2015 - 09:17, a spus:

Nu inteleg de ce un angajat la unei firme din centru are dreptul sa aibe o parcare publica la dispozitie iar unul al unei firme aflate la periferie nu il are...


daca parcarea e cu timpark eok, daca nu se fac diferente in sens invers.

eu as vrea ca astfel de parcari sa se faca si intre blocurile din cartier. este atata loc sa se faca ceva frumos, nu spatii verzi neintretinute, garaje in care nu stau masini si alte cele.

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 06 noiembrie 2015 - 09:21

2

#62 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 noiembrie 2015 - 10:21

Vezi postareaRufus Dexter, la 06 noiembrie 2015 - 09:17, a spus:

... asa cum am scris mai sus, are deja mii de angajati, vasta majoritate ingineri, care platesc taxe la primarie pentru masinile proprii.

Nu prea pricep ce conteaza daca angajatul e inginer sau maturator, impozitul auto fiind in functie de cilindreea autovehiculului si nicidecum dupa functia, studiile, sau venitul posesorului, dar in alta ordine de ideii, RATT are si el peste 1000 de angajati si nu prea i-a facut primaria niciun loc de parcare (din contra, le-a eliminat si pe cele existente, ramanad cam 6-7 locuri in fata institutiei. -_- Te invit, eventual, in Dambovita, in timpul programului de lucru, sa vezi cum arata parcarea de acolo, care ar trebui sa deserveasca cateva sute de angajati.
0

#63 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 06 noiembrie 2015 - 11:40

Asa e romanu trebe sa fie giga contra la orice ! in loc sa sustina ca primaria sa se implice peste tot unde e nevoie, si sa sustina sa se faca peste tot, mai bine injuram de ce acolo si nu dincolo... e clar ca e nevoie peste tot si trebuia ca aceste initiative sa continue.
0

#64 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 noiembrie 2015 - 12:58

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 noiembrie 2015 - 00:25, a spus:

:intrebare: Intreb fara nicio intentie ascunsa (chiar nu stiu): crezi ca o firma contribuie la bugetul local in functie de cifra de afaceri? Eu nu cred asta, ca doar nu ii ia primaria o cota din venituri. :blink:



Exista in general o legatura inevitabila intre cifra de afaceri si sumele ce se achita sub forma de impozite si taxe...


In urma cu vreo 2 ani tot colegul MHN (parca) a postat un top 100 cu firmele din Timisoara cu contributia la bugetul local. In acel clasament Continentalul (nu stiu care dintre ele sau erau doar "cauciucurile" atunci) era cam pe locul 5-10, TRW-ul fiind putin dupa 10, parca,...

Pe primul loc era Iulius Mall!

Deci, pe langa impozitele directe platite de acesti angajatori mari, mai vin si (fractii din) impozitele pe salarii platite de angajati, etc.,...

Cum spuneam, ar trebui ca primaria sa fie chiar mai atenta cu ei si cu problemele lor legate de infrastructura care este in sarcina primariei si am impresia ca primarul Robu chiar face acest lucru...


Pana si Inelul 4 din zona Macin vine in intampinarea TRW-ului si Continentalului...Zilnic se perinda pe acolo 40-50 de tiruri plus camioane mici, ori toata aceasta capacitate de transport aduce materie prima si duce marfa finita, respectiv valori imense din care cota parte ajunge la bugetul local...
2

#65 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 noiembrie 2015 - 19:45

Vezi postareaInF3rNO0o, la 06 noiembrie 2015 - 11:40, a spus:

Asa e romanu trebe sa fie giga contra la orice !

Daca primaria nu ar ma fi avut nimic de facut prin oras si doar amenajarea terenurilor din jurul unor firme private ar mai fi lipsit, eram perfect de acord cu tine, dar pana mai avem strazi neasfaltate, fara canalizare si iluminat stradal, poate ar fi bine sa-i lase putin din brate pe "marii investitori", care au cam investit in afacerea lor si in nimic altceva. A, da! Au dat de lucru la cateva mii de romani pe care-i platesc cu cele mai mici salarii din Europa :coolspeak:
0

#66 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 noiembrie 2015 - 20:01

Mdea, probabil ca daca acei cativa mii nu ar lucra la aceste multinationale, ar sta pe acasa (sa nu uitam ca marea masa sunt necalificati) si ar fii platiti tot din buget (local sau de stat) somaj, diferite ajutoare, etc etc..
1

#67 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 noiembrie 2015 - 20:26

In afara de impozit pe cladiri platesc o cota din tva sau impozitul pe profit, cu toate ca multinationalele au grija ca profitul sa fie externalizat in paradisuri fiscale...
1

#68 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 noiembrie 2015 - 20:27

@cseh_17
E, vezi, datorita mentalitatii asteia noi acceptam sa lucram pe 800 de lei, pe cand altii lucreaza pe mii de euro. -_-
De asta nu-mi plac deloc acesti "investitori".

@Doppler
Platesc cotele de care spuneai, la buget sau la bugetul local?
0

#69 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 noiembrie 2015 - 15:39

Pai asta e problema! Daca marea masa este INCA needucata, de unde pretentii de mai bine?
0

#70 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 noiembrie 2015 - 18:49

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 noiembrie 2015 - 10:21, a spus:

dar in alta ordine de ideii, RATT are si el peste 1000 de angajati si nu prea i-a facut primaria niciun loc de parcare (din contra, le-a eliminat si pe cele existente, ramanad cam 6-7 locuri in fata institutiei. -_- Te invit, eventual, in Dambovita, in timpul programului de lucru, sa vezi cum arata parcarea de acolo, care ar trebui sa deserveasca cateva sute de angajati.



Dar in schimb ii da RATT-ului subventii lunare cu carul... :Facepalm_emote_gif:


Vezi postareaDoppler, la 06 noiembrie 2015 - 20:26, a spus:

In afara de impozit pe cladiri platesc o cota din tva sau impozitul pe profit, cu toate ca multinationalele au grija ca profitul sa fie externalizat in paradisuri fiscale...



Alea nu cred ca sunt multinationale...


Vezi postareacseh_17, la 07 noiembrie 2015 - 15:39, a spus:

Pai asta e problema! Daca marea masa este INCA needucata, de unde pretentii de mai bine?



Pai "educatii" au plecat afara si acasa au ramas "needucatii"... :D
0

#71 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 noiembrie 2015 - 21:16

Vezi postareamile, la 07 noiembrie 2015 - 18:49, a spus:

Dar in schimb ii da RATT-ului subventii lunare cu carul... :Facepalm_emote_gif:

Cred ca glumesti! Daca plateste gratuitatile oferite cetatenilor Timisoarei, nu inseamna ca ne subventioneaza. Singura sa-i zicem subventie, e cumpararea (cateodata) vehiculelor sau reabilitarea lor, in rest 0.
0

#72 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 noiembrie 2015 - 21:52

Chestia asta cu gratuitatile oferite cetatenilor municipiului Timisoara este o smecherie prin care intra niste bani in mod cert din bugetul local in bugetul RATT-ului si din aceste motive mai nimeni din RATT nu se simte deranjat ca o buna parte din calatori este transportata fraudulos. Ma refer la calatorii nesubventionati, fraudulosi...

Ori in aceste conditii cel mai "nimerit" ar fi sa asteptam eventual si o crestere a subventiei...


De ce celelalte regii ale primariei nu acorda subventii cetatenilor municipiului Timisoara? Doar RATT-ul face acest lucru prin bunavointa si incurajarea dinspre primarie prin vocea edilului sef Robu care a vrut pana nu demult chiar transport gratuit pentru toata lumea, respectiv subventionat pentru toata lumea. De ce n-am avea si apa subventionata, si ridicarea gunoiului subventionata, etc.?,...

Se pare ca RATT-ul din aceste puncte de vedere a ramas incremenit in perioada comunista si dupa 25 de ani...Toti agentii economici, inclusiv si regii ale primariei (am in vedere Aquatim-ul in special, RETIM-ul si mai nou se pare ca si cei cu drumurile municipale si horticultura s-au trezit din somn), se zbat in acest capitalism stramb cum o fi el doar RATT este in stare de somnolenta (dolce farniente). Si asta datorita si a lipsei oricarei forme de concurenta, datorita detinerii monopolului la nivel de oras in ceea ce priveste transportul in comun...Intotdeauna unde exista monopol, lucrurile merg prost!


Nu-mi doresc acest lucru insa sunt sigur ca daca s-ar da drumul la linii de microbuze sau midibuze private prin oras, RATT-ul si-ar suspeda niste linii din lipsa de calatori. Si este posibil ca cineva implicat sa-si si doreasca acest lucru...
1

#73 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 noiembrie 2015 - 23:47

Mile, eu credeam sincer ca tu sti cum sta treaba cu gratuitatile si cine le acorda. :ico3: Ma mir ca tu crezi ca RATT-ul face asta si nu primaria. Stiu ca nu stai la bloc si de aceea nu sti ca intre pretul de productie al gigacaloriei si cel platit de consumatori e diferenta, tot datorita subventiilor si cred ca si la gaz e la fel, doar pentru consumatorii non-casnici fiind liberalizat pretul de la inceputul lui 2015.

Exemplu:

Citeaza

Consiliul Local al Municipiului Timişoara, prin Hotărârea nr. 192/23.11.2012, a aprobat
Protocolul de acordare a facilităţilor la transportul în comun unor categorii de cetăţeni ai Municipiului
Timişoara şi operatorului de transport
şi a aprobat modificarea acestuia prin HCLMT nr. 34/15.01.2013
şi HCLMT nr. 80/26.02.2013.
Potrivit art. 17 alin. (1) lit. i din Legea nr. 92/2007 privind serviciile de transport public local,
consiliul local acordă facilităţi şi subvenţii operatorilor de transport rutier şi transportatorilor autorizaţi
care efectuează transport public local de persoane, pentru asigurarea suportabilităţii costurilor de către
utilizatori, susţinerea şi încurajarea dezvoltării serviciului
, cu respectarea legislaţiei fiscale în vigoare.

Conform art. 36 alin. (3) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, în
exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local exercită, în numele unităţii
administrativ-teritoriale, toate drepturile şi obligaţiile corespunzătoare participaţiilor deţinute la societăţi
comerciale sau regii autonome, în condiţiile legii.

0

#74 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 08 noiembrie 2015 - 13:47

Corect Rufus.like!!
0

#75 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 noiembrie 2015 - 18:24

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 noiembrie 2015 - 23:47, a spus:

Mile, eu credeam sincer ca tu sti cum sta treaba cu gratuitatile si cine le acorda. :ico3: Ma mir ca tu crezi ca RATT-ul face asta si nu primaria. Stiu ca nu stai la bloc si de aceea nu sti ca intre pretul de productie al gigacaloriei si cel platit de consumatori e diferenta, tot datorita subventiilor si cred ca si la gaz e la fel, doar pentru consumatorii non-casnici fiind liberalizat pretul de la inceputul lui 2015.

Exemplu:



Evident ca stiu insa exprimarea mea usor defectuaosa poate duce pe cineva la gandul ca n-as sti acest lucru. Dupa ani de zile de dezbatere a acestui subiect si prin postarile mele se putea deduce ca sunt destul de informat in acest domeniu...

Vroiam sa scot in evidenta faptul ca atat timp cat altii iti dau bani ca sa stai pe linia de plutire, tu nu te vei agita defel sa aduci un surplus la ceea ce primesti prin populism de fapt.

In ceea ce priveste subventionarea gigacaloriei, acest lucru se face prin legi nationale iar UE urla de ani de zile ca aceasta subventie trebuie eliminata, nefiind una compatibila cu economia de piata. Termenul de eliminare este scadent curand dupa ce au fost admise cateva prelungiri. Iar aceasta subventie (calorica) nu este legata nici de varsta, de pregatirea socio-profesionala. Oricum, eu n-o sustin!...

La gaze nu exista subventie dacat la venituri de sub 615 lei (brut sau net, nu stiu) pe membru de familie. Acest plafon a ramas neschimbat de peste 10 ani de zile, astfel incat tot mai putini pot accesa aceasta subventie care (atentie!) nu este totala ci una fractionara (relativ extrem de mica)...Mai mult de ochii lumii si se pare ca acest plafon va ramane neschimbat pana dispar si indreptatitii pe cale naturala sau prin cresterea veniturilor...

Practic peste tot se doreste eliminarea subventiilor si atunci de ce RATT tocmai pe acestea sa se bazeze in principal...(bani veniti de la primarie si nu din cer, stiu acest lucru!)...
0

#76 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 noiembrie 2015 - 22:33

Si asta am mai discutat-o si e clar ca nicio societate de transport public nu poate fi rentabila, tocmai de asta primind bani de la orasul in care presteaza. (nu reusesc altii sa fie rentabili nici incasand 1-2€ pe un bilet, deci sa o lasam mai moale) Acesti bani, in cazul nostru, al romanilor, vin conform unei legi (Legea nr. 92/2007), asa cum spui ca e in cazul gigacaloriei si spre deosebire de aceasta, nu am auzit ca UE sa comenteze sau sa nu o mai vrea.

P.S. Stiu ca tu esti informat, dar cineva care te citea (si nu era la fel de informat) putea intelege foarte usor ca gratuitatile le ofera RATT, asa ca sa-si fure singur caciula. :)
1

#77 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 noiembrie 2015 - 12:41

Toate societatile de transport in comun din Europa se zbat si se bat sa obtina fonduri suplimentare pe langa subventii si acest lucru o fac prin controale sporite in mtc-uri de cate ori se constata o crestere a calatorilor fraudulosi, prin atragerea calatorilor suplimentari prin oferirea de servicii de calitate, prin curatenia in mtc-uri, prin respectarea programului pe traseu, prin asigurarea in stoc a pieselor de schimb astfel ca mtc-urile sa nu stea in garaj/depou din lipsa acestora, lucru care se rasfrange asupra frecventei de circulatie...etc.,...


De ce nu s-ar aduna niste bani si din reclame puse pe autobuze (scurte) si firobuze???

De ce nu se insista la primar si primarie ca Linia 9 sa aibe prioritate fata de traficul auto pe Bulbuca-Rebreanu? Solutii tehnice ar exista pentru acest lucru! Este un cosmar sa circuli cu Linia 9...


Dupa cum spuneam, nu se observa nici o zbatere din partea conducerii regiei pentru a se imbunatatii lucrurile. Nici pentru calatori si nici pentru proprii angajati...

Pana si modernizarea tramvaielor apartine primarului. N-am vazut pe nimeni din RATT sa strige si sa insiste pe necesitatea luarii unor masuri pozitive radicale in cadrul RATT, sa bata cineva cu pumnul in masa la sediul primariei cu riscul chiar sa-si piarda fotoliul...

Traiasca subventia! Bucurosi le-om duce pe toate!
4

#78 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 09 noiembrie 2015 - 17:06

pai asa e cand institutiile statului/regiile sunt conduse de incompetenti pusi pe pile si nu trebuie sa dea socoteala si sa-si faca griji pentru incomptenta lor.
3

#79 Useril este offline   Rufus Dexter 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 24 iulie 14

Postat 10 noiembrie 2015 - 10:25

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 noiembrie 2015 - 19:45, a spus:

Daca primaria nu ar ma fi avut nimic de facut prin oras si doar amenajarea terenurilor din jurul unor firme private ar mai fi lipsit, eram perfect de acord cu tine, dar pana mai avem strazi neasfaltate, fara canalizare si iluminat stradal, poate ar fi bine sa-i lase putin din brate pe "marii investitori", care au cam investit in afacerea lor si in nimic altceva. A, da! Au dat de lucru la cateva mii de romani pe care-i platesc cu cele mai mici salarii din Europa :coolspeak:


Fara suparare, dar interpretati gresit, in cheie nepotrivita. Insusi faptul ca investitorul a investit in afacerea lui AICI si nu in alta parte este in sine ceva ce a facut pentru comunitatea locala.
Iar remarca mea privitoare la profesia angajatilor Continental era menita a sugera ca oamenii isi permit mai toti o masina si deci sunt in mod foarte probabil contribuabili la taxele locale. Nu stiu daca in Romania un maturator isi permite sa plateasca pretul unei masini, fie ea si la mana a doua, sau taxele si intretinerea masinii...
Imi cer iertare daca remarcile mele au fost interpretate ca tendentioase.
2

#80 Useril este offline   mio 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 19 decembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 noiembrie 2015 - 14:36

Vezi postareaRufus Dexter, la 10 noiembrie 2015 - 10:25, a spus:

Insusi faptul ca investitorul a investit in afacerea lui AICI si nu in alta parte este in sine ceva ce a facut pentru comunitatea locala.


Sa nu ne facem iluzii, traim in capitalism: se fac investitii, nu acte caritabile (nu vorbim aici de cele de responsabilitate sociala - CSR).

O multinationala vine si ramane in Romania (sau oriunde) atata timp cat combinatia de factori economici si sociali ii permite sa faca profit maxim. Asa se explica relocarea activitatilor din tarile vestice la noi. Cand vom deveni prea scumpi sau vor constata ca nu ne-am dezvoltat infrastructura pe masura nevoilor lor, se vor reloca din nou.
1

Arata acest topic


  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi