
Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1121
Postat 27 octombrie 2015 - 00:13

#1123
Postat 01 noiembrie 2015 - 22:42
#1124
Postat 02 noiembrie 2015 - 11:34
#3502 - pregatit pentru reabilitare
#3503 - casat
#3504 - reabilitat Pascani
#3505 - casat
#3506 - casat
#3507 - casat
#3508 - casat
#3509
#3510
#3511
#3512- in curs de reabilitare la ?
#3513 - in curs de reabilitare la ?
#3514
#3515
#3516 - doar sasiul in Dambovita
#3517 - reabilitat Arad
#3518 - in curs de reabilitare la ?
#3519
#3520 - sasiul afectat
#3521
#3523
#3525
#3527
#3529
#3531 - in curs de reabilitare la ?
#3534 - in curs de reabilitare la ?
#3536 - in curs de reabilitare la ?
#3539 - tras pe dreapta in depou
#3540
#3543
#3546 - vagonul restaurant
#3547
#3550
#3551
#3552
#3553
#3554 - cu afisaj electronic
#3559
@Florin & Radu: Chiar e secret care tramvai unde a ajuns pentru reabilitare, sau nu se stie (cel putin in TM)?

#1125
Postat 02 noiembrie 2015 - 16:52
#1126
Postat 02 noiembrie 2015 - 18:51
Acela este 3536.
3516,3520 si 3539 vor fi trimise si ele la reabilitare. Unde, nu am idee.
#1127
Postat 02 noiembrie 2015 - 19:12
radub, la 02 noiembrie 2015 - 16:52, a spus:
Mdea. Nu stiu cum ti se pare tie perosonal, dar dupa mine ceva mai prostesc nu s-ar putea face, mai ales dupa ce primele 2 tramvaie au sosit deja, si stim si unde au fost reabilitate.

Viktor, la 02 noiembrie 2015 - 18:51, a spus:
Acela este 3536.
3516,3520 si 3539 vor fi trimise si ele la reabilitare. Unde, nu am idee.
Stai asa, #3536 nu a plecat deja cu tura cealalta?
#1128
Postat 02 noiembrie 2015 - 19:16

#1129
Postat 02 noiembrie 2015 - 19:38


>>motiv editare: aberati!
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 02 noiembrie 2015 - 20:55
#1130
Postat 02 noiembrie 2015 - 19:56
Nu, nu a plecat cu tura trecuta.
dan.s, la 02 noiembrie 2015 - 19:38, a spus:
Tu ai citit ce am scris mai sus?

3546 nu va fi dus niciodata la reabilitare pentru ca a fost transformat in vagon restaurant si nici 3550 care este si el modificat(nu stiu ce vrea sa iasa din el).
Si ma rog ce ar fi asa de greu de reabilitat la 3516? Pentru ei ar fi mult mai usor pentru ca acela este dezmebrat deja, iar 3520(

Legat de "vagoane" care nu sunt vagoane ci sunt REMORCI eu cred ca si ele ar putea fi transformate din REMORCI in VAGOANE MOTOR
#1131
Postat 02 noiembrie 2015 - 20:04
#1132
Postat 02 noiembrie 2015 - 20:37
#1134
Postat 02 noiembrie 2015 - 21:20
#1135
Postat 02 noiembrie 2015 - 21:25
#1136
Postat 02 noiembrie 2015 - 21:30
#1137
Postat 02 noiembrie 2015 - 23:46
cseh_17 a spus:
Pana cand intra pe mana prestatorului, soarta acelor vehicule tine de comunitate, careia ii apartin, deci trebuie sa existe transparenta. Acelasi lucru trebuie sa se intample si cand beneficiarul intra in posesia produselor comandate. Deci, mi se pare total anapoda lipsa de transparenta din partea municipalitatii. Va fi interesant de vazut cand si ce se va spune despre treaba asta...
#1138
Postat 07 noiembrie 2015 - 10:14
Viktor, la 02 noiembrie 2015 - 18:51, a spus:
Acela este 3536.
Sper sa nu ma insel, dar pare ca 3536, asa cum l-a identificat Viktor, nu prea va pleca la reabilitare. L-am vazut in acelasi loc si parea pregatit in vederea vopsirii, (chituit si smirgluit) dar l-am vazut de la distanta si poate ma insel. O sa incerc sa-i fac o poza cand mai trec pe acolo.
#1140
Postat 07 noiembrie 2015 - 13:33


3520 se stie ca e pregatit sa devina o armonie, dar 3719???
1. s-au gandit sa reabiliteze si remorci?
2. Intr-un alt topic an citit ca cei de la NEPI, pe langa ca platesc ei reabilitarea liniei, au mai spus ca platesc si reabilitarea a 2 tramvaie,(parca...); si daca tot, intrun alt topic, vorbeam de ideea unui armonia dublu-articulat (gt6), de ce nu profita regia de acest lucru, sa se faca dintr-un vagon si o remorca un gt6 pe banii primiti de la NEPI?

@mio: Armonia era impins. De ce, nu stiu...