Observ ca avem de-a face cu o "debandada" pe subiectul acestui topic si a altuia adiacent, respectiv crearea unui tunel pentru calea ferata...
Observ ca unii colegi isi doresc pasaj supra CF la un capat al orasului si pasaj sub CF la celalalt capat al orasului...
Ar trebui sa ne hotaram ce vrem pentru ca nu se poate si una si alta...
Se vorbeste de tunel dar urmeaza largirea pasajelor Jiul si Popa Sapca. Se vorbeste de tunel dar vrem pasaj subteran la Solventu si Padurea Verde..
Se uita faptul ca tunelul timisorean nu va fi unul de adancime si astfel am avea bariere subterane la intersectarea pasajelor subterane cu tunelul de CF!...
Shhhh, la 14 octombrie 2015 - 10:03, a spus:
In sfarsit noutati. Se vede ca se apropie alegerile.
Dupa aceasta logica toate lucrarile de-acum incolo sunt legate de campania electorala de anul viitor? Deci, n-ar trebui sa se intample nimic in urmatoarea perioada ca primarul sa nu fie acuzat ca se pregateste de campanie electorala? Copilarii sau defaimare!...
dan.s, la 28 octombrie 2015 - 20:18, a spus:
Asta inseamna ca vor face si un pod peste Bega?
Da, dar nu inca!...Acest pod este preconizat de multa vreme insa inca nu i-a venit randul!...
Ebi, la 29 octombrie 2015 - 09:47, a spus:
Daca te referi la trecerea pe sub CF de la Solventul, eu mai trec pe acolo si chiar ma gandeam ca nu prea au cum sa faca pasaj. Paralel cu CF este o linie de inalta tensiune.(stalpi metalici cu zabrele, inalti). Ar trebui sa faci un pasaj inalt sau sa cheltuie cu ingroparea firelor. Si acum vine lucrul cel mai important: sunt multe blocuri acolo. Cu ce au gresit oamenii aceia ca sa le construiesti un pod prin fata geamurilor? Apartamentele nu vor mai valora nimic, vor fi nelocuibile. Cred ca trebuie sa punem oamenii inaintea banilor.
1) Este mai ieftin decat un pasaj subteran...
2) Nu sunt multe blocuri acolo...
3) Valoarea le va creste si nu va scadea. In conditiile actuale valoarea lor este scazuta!...
ioio_viola, la 29 octombrie 2015 - 11:16, a spus:
nu, e vorba de o trecere la padurea verde. si mie mi se pare ciudata alegerea.
Proiectul este mult mai mare şi va cuprinde continuarea, prin partea de est a traseului menţionat, până în Calea Buziaşului, din sudul Timişoarei. Întregul Inel IV ar urma să aibă lungimea totală de 12 kilometri.
„Până în 2018 va fi gata şi acel tronson, cu o trecere pe sub calea ferată, pentru a evita staţionarea la barieră, care la ora actuală este inevitabilă. Desigur că vom continua până în partea de vest a oraşului
şi vom închide complet Inelul IV”, a conchis Nicolae Robu.
Fals. Intregul Inel IV va avea putin peste 20 km...
Pelbartus, la 29 octombrie 2015 - 14:53, a spus:
Un pasaj peste calea de CF e imens, trebuie sa fie peste linia de curent ce alimenteaza trenurile care cred ca e situata la peste 5m de sol. Un pasaj pe sub CF e mult mai eficient si ocupa mai putin loc ca lungime.
Ceva de genul pasajului din Calea Sagului insa acesta a fost gandit si calculat si in scop militar. Cel de la Solventu poate fi mult mai "elegant" si "suplu". Insa cum spunea si un alt coleg, cel subteran are adancime mult mai mare si consumatoare de fonduri financiare insa ea, adancimea, nu este atat de vizibila...
ioio_viola, la 29 octombrie 2015 - 16:46, a spus:
oricum o dam tot aia e. fiind un inel de ocolire trebuie sa permiti trecerea tir-urilor, deci ori ridici ceva peste calea ferata la 5m ori sapi la 7-8 m in pamant pentru a avea in final cei 5m necesari pentru trecerea tir-urilor. cred ca un pasaj peste calea ferata s-ar realiza mai repede ca timp de executie.
Corect!...
Ebi, la 29 octombrie 2015 - 17:58, a spus:
La pod intretinerea este aproape 0. La subteran pe ploaie intotdeauna se strange apa in el, desfunda canalele, pompeaza apa daca este prea adanc, nu-i curent pe furtuna, grup electrogen care la randul lui trebuie intretinut, ulei schimbat, baterii noi, etc.
Corect!...
FerraryTm, la 29 octombrie 2015 - 18:19, a spus:
De ce toti ne gandim sa facem un lucru de care sa nu ne atingem 100 de ani ? Cu atat mai bine daca trebuie desfundate canalele, grup electrogen care trebuie intretinut, se mai angajeaza 2-3 oamenii si uite asa economia tari se misca, numai la noi se poate ca un om sa faca 10 meseri si sa iei banii pentru o meserie.
Daca ai scris in mod ironic, ai dreptate. Daca ai scris in mod serios, n-ai dreptate! Noi nu suntem inca in stare sa intretinem ceea ce construim!...