STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#2621 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 04 septembrie 2015 - 16:46

Au trecut doua saptamani de la vizita precedenta, nu sunt evolutii spectaculoase in acest punct, dar de lucrat se pare ca s-a lucrat. In schimb am surprins montarea de panouri antifonice in dreptul Hergheliei de la Izvin si calutii iesiti la pasunat:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (1).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (2).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (3).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (4).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (5).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (6).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (7).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (8).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (9).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (10).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (11).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (12).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (13).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (14).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (15).JPG
  • Imagine atasata: A1-Izvin-4sept2015 (16).JPG


#2622 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 13 octombrie 2015 - 08:58

Stadiul lucrărilor pe autostrada A1 Timişoara - Lugoj, Lot 2. Care sunt şansele să fie deschisă anul acesta

Scris de Melania Luca la 08:57

Progresul fizic al lucrărilor pe cei 25,6 km din autostrada A1 Timişoara – Lugoj, lot 2, se apropie de 90%, iar autorităţile speră la condiţii meteo favorabile pentru a putea deschide circulaţia pe întreg tronsonul până la finele anului, se arăta într-un răspuns oficial transmis HotNews.ro.

Mai realist însă, spun surse citate de HotNews, este scenariul în care doar 6 kilometri din noul tronson de autostrada să fie inauguraţi până la finalul anului, astfel încât să poată fi deschisă circulaţia şi pe cei 10 kilometri din tronsonul următor, Lugoj – Deva, lot 1, finalizaţi încă din 2013, dar nedeschişi nici până astăzi. Tronsonul se termină în câmp, fără un nod de descărcare a traficului.

Compania de Autostrăzi susţinea în luna iulie că doreşte că autostrada dintre Timişoara şi Lugoj să fie deschisă la finele anului, însă că cele două părţi nu s-au putut înţelege pe marginea plăţilor pe lucrări şi ca inaugurarea anul acesta era pusă sub semnul întrebării.

Acum, într-un răspuns oficial la solicitarea HotNews.ro, Compania de Autostrăzi menţionează că neînţelegerile cu Tirrena Scavi – firma constructoare – au fost rezolvate şi că finalizarea lucrărilor până la sfârşitul anului ar putea fi posibilă „doar în condiţii meteo favorabile”.

oradetimis
1

#2623 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 09:06

ma intreb eu, in timpul lucrarilor nu urmareste nimeni din partea statului daca se respecta proiectul? :Facepalm_emote_gif:

O autostradă de la noi va fi demolată

Direcția de Calitate din cadrul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România a constatat abateri grave în ceea ce privește respectarea proiectului de execuție aprobat pentru Autostrada Orăștie – Sibiu și dispune demolarea și refacerea secțiunii km 60 + 600 al Lotului 3.

De asemenea, specialiștii CNADNR confirmă calitatea necorespunzătoare a pământului de fundare.

„În urma măsurătorilor de capacitate portantă realizate de către CESTRIN în data de 23.09.2015 cu echipamentul PRIMA 100, au rezultat valori de 16MPa (megapascal — n. r.), 25MPa, 56MPa, sub valoarea optimă de 80MPa, ceea ce conduce la lipsa capacității portante, deci terenul de fundare nu este corespunzător”, se menționează într-un raport al Direcției, obținut de AGERPRES.

În document se atrage atenția asupra faptului că măsurătorile au fost realizate în zona în care în data de 22.09.2015 s-a realizat extraescavația și unde s-a observat prezența unui strat de peste 6 metri de argilă contractilă.

Conform sursei citate, constructorul avea obligația pregătirii corespunzătoare a terenului de fundare, prin procedee de stabilizare cu lianți hidraulici, acest lucru neregăsindu-se în straturile decopertate.

Concluziile documentului relevă abateri grave în ceea ce privește respectarea proiectului de execuție aprobat, lipsa saltelei din piatră spartă sort 40 — 63 milimetri și neevidențierea stratului de argilă în documentele privind recepția terenului de fundare.

În acest context, specialiștii CNADNR solicită extinderea investigațiilor din corpul autostrăzii pe o lungime corespunzătoare, în stânga și în dreapta zonei de la km 60+600 până la eliminarea din fundație a argilei contractile și realizarea corpului autostrăzii pe o fundație sănătoasă.

„Firma de consultanță CONSITRANS ar fi trebuit să atragă atenția constructorului Impregilo asupra terenului de fundație prin fazele determinante, prin studiile geotehnice analizate și să nu permită așternerea saltelei de piatră pe care a emis RNC (Raport de Neconformitate — n. r.)”, se mai arată în documentul Direcției Calitate a CNADNR.

În data de 3 septembrie, CNADNR a anunțat închiderea circulației rutiere pe Autostrada A1 Orăștie — Sibiu începând din 7 septembrie, la 10 luni de la inaugurarea acesteia, între Nod rutier Săliște (km 270+020) — Nod rutier Cunța (km 292+455), în vederea remedierii degradărilor constatate la km 275+650 al autostrăzii.

Potrivit companiei, lucrările de remediere vor fi realizate de constructor pe propriul risc și pe cheltuiala acestuia în condițiile în care aceste defecțiuni au fost determinate de execuția necorespunzătoare a lucrărilor de către antreprenor și nu de alunecările de teren.

‘În cadrul programului de remediere înaintat de către Antreprenor se regăsesc toate defectele din Șantier. Defectul de la km 60+600, conform programului elaborat de către Antreprenor, necesită perioada cea mai îndelungată pentru realizarea tuturor lucrărilor de remediere. În acest interval de timp sunt programate a se remedia și toate celelalte defecte din șantier. În ceea ce privește zona km 59+800 atât Antreprenorul cât și Beneficiarul realizează expertizarea acesteia. Din analiza zonei rezultă că defecțiunea este cauzată de execuția necorespunzătoare și nu de alunecări de teren. Ceea ce este vizibil în șantier reprezintă o tasare structurală a structurii rutiere. În ceea ce privește zona km 61+400, din activitatea de monitorizare întreprinsă de către Antreprenor nu s-au înregistrat noi alunecări de teren. În ceea ce privește zona km 64+200, defectul se referă la un ebulment în banda de urgență pentru care Antreprenorul a notificat realizarea unei expertize tehnice și remediere conform programului de lucrări înaintat de către acesta”, se precizează în comunicatul CNADNR din 3 septembrie.

Și ministrul Transporturilor, Iulian Matache, a declarat, pe 15 septembrie, la dezbaterea din plenul Senatului a moțiunii simple a PNL, intitulată „Transporturile sub guvernarea PSD sau drumurile care nu duc nicăieri”, că raportul tehnic preliminar realizat de experți tehnici independenți semnalează că, în anumite zone, degradările de pe tronsonul trei al autostrăzii Sibiu-Orăștie sunt cauzate de natura argiloasă și consistența redusă a terenului, respectiv capacitatea portantă a terenului de fundare.

Constructorul Autostrăzii Orăștie — Sibiu Lot 3 este firma italiană Salini Impregilo.
0

#2624 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 octombrie 2015 - 09:39

Daca a fost gresit proiectul?!
0

#2625 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 09:49

atunci sa plateasca proiectantul, dar:

Conform sursei citate, constructorul avea obligația pregătirii corespunzătoare a terenului de fundare, prin procedee de stabilizare cu lianți hidraulici, acest lucru neregăsindu-se în straturile decopertate.

Concluziile documentului relevă abateri grave în ceea ce privește respectarea proiectului de execuție aprobat, lipsa saltelei din piatră spartă sort 40 — 63 milimetri și neevidențierea stratului de argilă în documentele privind recepția terenului de fundare.
0

#2626 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 14 octombrie 2015 - 12:37

Scuze, mai sus doream sa ma refer la studiul de fezabilitate pe baza caruia a fost intocmit proiectul, fiindca proiectul a cazut tot in sarcina firmei constructoare.

Una peste alta, din cate imi amintesc istoricul ar fi urmatorul:
- CNADNR e la curent cu situatia dealurilor miscatoare din zona respectiva, cunoscuta de zeci de ani
- tocmai de aceea, in mod ciudat, atunci cand CNADNR comanda (sau face licitatie pentru) studiul de fezabilitate, accepta solutia eficienta dpdv financiar (sapaturi, excavari, mega debleu si consolidari de suprafata), nu pe cea mai sigura dpdv tehnic (tunel + viaduct suplimentar)
- apoi CNADNR lanseaza licitatia pentru desemnarea constructorului acestui sector de vreo 22 de km, pe baza solutiei economice propuse in studiul acesta de fezabilitate
- constructorul desemnat castiga licitatia cu oferta financiara realizata pe baza cerintelor din caietul de sarcini
- pe durata lucrarilor constructorul incearca modificarea solutiei economice in cea sigura dpdv tehnic, fara succes insa
- din cauza ping-pongurilor constructor beneficiar pe seama modificarii solutiei tehnice, se inregistreaza intarzieri mari, urmand ca CNADNR sa faca presiuni pentru inaugurarea lotului fix inainte de turul II al alegerilor din Nov 2014
- Consultantul (Consitrans) de pe acest lot paraseste supervizarea constructiei in mod suspect. Oare di ce?!
- CNADNR accepta inaugurarea lotului nefinalizat in jurul datei turului II, realizand o actiune de receptie incompleta
- Denivelari si surpari apar la scurt timp dupa ce a fost deschisa circulatia, insa decizia inchiderii si a investigatiilor la adancime se ia abia dupa vreo 9 luni de utilizare
1

#2627 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 24 octombrie 2015 - 23:12

Seful Companiei de Drumuri: Lotul II din autostrada Timisoara – Lugoj, gata inainte de termen



Sursa Tion
0

#2628 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 28 octombrie 2015 - 15:12

A1 Deva-Lugoj -- 25 octombrie 2015

1

#2629 Useril este offline   manu10 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 89
  • Inregistrat: 07 iulie 11

Postat 10 noiembrie 2015 - 12:27

adio lot 2! :Facepalm_emote_gif:
http://www.tion.ro/p...-cnadnr/1589807
0

#2630 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 noiembrie 2015 - 21:34

La cati angajati are CNADNR-u asta si la cat de putin s-a contruit in ultimul timp, ar putea sa verifice calitatea pe fiecare metru de autostrada.
Ma bucura mult faptul ca mai e cineva care verifica aceste lucrari. Cand te gandesti ca avem printre cei mai scumpi kilometri de autostrada din lume, mai sunt si cei mai slabi dpdv calitativ. Asa apar peste noapte miliardari nostri...
0

#2631 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 11 noiembrie 2015 - 09:34

Sunt de acord doar cu prima frază.
Apoi...

Vezi postareaBobby, la 10 noiembrie 2015 - 21:34, a spus:

Ma bucura mult faptul ca mai e cineva care verifica aceste lucrari.

Între constructori și beneficiari este situat consultantul (zis și "inginerul"), treaba acestuia fiind să verifice tot.
De exemplu, pe lotul dintre Sibiu și Sebeș unde se tot vorbește c-a trebuit dărâmată o porțiune de autostradă de câteva sute de metri, consultantul a înaintat către beneficiar, la vremea respectivă, câteva sute de note de neconformitate. Sute!

Vezi postareaBobby, la 10 noiembrie 2015 - 21:34, a spus:

Cand te gandesti ca avem printre cei mai scumpi kilometri de autostrada din lume, mai sunt si cei mai slabi dpdv calitativ. Asa apar peste noapte miliardari nostri...

Fals, din timpul "galei Bechtel", iar apoi de la TV, probabil!
Sunt multe alte țări cu standard de cost mai ridicat decât cel înregistrat la noi. De exemplu, Ungaria.
Legat de miliardarii noștri, care zici că s-ar fi îmbogațit de pe urma construcției autostrăzilor, cele mai multe firme sau asociații constructoare sunt străine de România. Iar dintre cele 3 - 4 firme românești care existau acum 2 - 3 ani, a mai rămas doar una. Alelalte-s în insolvență ori în faliment.
Unele poate meritat, altele poate ne.

PS: mulțumim foștilor, c-au ținut banii la "dricală", în loc să mențină investițiile măcar la nivelul celor dinaintea lor
1

#2632 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 11 noiembrie 2015 - 10:49

Apropos de articolele de presa, CNADNR a emis un comunicat:

Imagine atasata: monthly_11_2015/post-2599-098824500 1447231757.txt
cnadnr.ro
1

#2633 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 noiembrie 2015 - 11:35

Citeaza

A supravegheat lucrarile de pe Orastie-Sibiu si anunta un dezastru si mai mare. "S-a facut in viteza ca veneau alegerile"

Unul dintre consultantii Companiei de Drumuri, care a supravegheat lucrarile autostrazii Orastie-Sibiu, sustine ca fisurile existente pe 200 de metri se vor extinde pe 4 kilometri. Expertul ii acuza pe cei de la CNADNR ca stiau ca se lucreaza prost, dar cu toate acestea au grabit muncitorii pentru ca autostrada trebuia terminata pana la alegeri. Cei vizati nu au comentat deocamdata acuzatiile.

Potrivit rapoartelor de neconformitate trimise de catre consultant companiei Nationale de Drumuri, de problema de pe Orastie Sibiu se stia inca din 2013. Chiar intr-un raport scrie ca materialul de umplutura folosit la constructia terasamentului nu este conform. Ce s-a intamplat ulterior stim cu totii, astazi avem 200 de metri de autostrada demolati.
S-au implinit aproape 2 luni de cand autostrada Orastie Sibiu este inchisa. Cel mai probabil, nu va fi redeschisa pana la sfarsitul anului, in conditiile in care aici se lucreaza in ritm de melc. Reporterii PRO TV au discutat cu reprezentantii consultantului CNADNR, Consitrans, firma care a supravegheat santierul pana in 2013.
"- 90 la suta este vina CNADNR-ului. 99 poate. A acceptat cu buna stiinta, mai mult, a si platit lucrarile.
- Cat e lungimea totala pe care o sa fie problemele acestea?
- Cred ca toti 3-4 kilometri."


Adica, fisurile de pe cei 200 de metri se vor extinde. Fostul consultant sustine ca lucrarile au fost facute de mantuiala, iar CNADNR a inchis ochii. Terasamentul urma sa fie umplut cu piatra sparta, dar nu s-a intamplat acest lucru.

"Nu au pus asta, au pus pamant pentru ca veneau alegerile, domnule, si s-a facut cu mare viteza, nu s-a respectat tehnologia. S-a dat in circulatie fara 8 km de santuri din 20. Cand ai facut punerea in trafic ai luat in responsabilitatea ta, sa insusesti ca e buna lucrarea."

Cu toate acestea, CNADNR a platit 94 la suta din totalul de 130 de milioane de euro. La inceputul saptamanii, Compania de Drumuri a anuntat ca a facut plangere penala impotriva constructorului si a sesizat DNA.

[...]

stirileprotv.ro
1

#2634 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 10 decembrie 2015 - 01:15

Cum arata in prezent autostrada Sibiu - Orastie Lot 3: Autostrada inchisa si demolata partial care a dus la demiterea sefului CNADNR si al carei contract este anchetat de DNA




Sursa HotNews
1

#2635 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 decembrie 2015 - 21:33

In aceasta seara lotul 2 al autostrazi Timisoara - Lugoj a fost deschis circulatiei. O data cu deschiderea acestui segment avem un tronson lung de 140 km ce incepe de la granita cu Ungaria si pana in localitatea Traian Vuia.

Sursa: Adevarul
2

#2636 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 decembrie 2015 - 22:45

Mi se pare ciudata ora la care s-a dat drumul la trafic pe AS: ora 19:00...
1

#2637 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 decembrie 2015 - 00:06

Ar fi dat drumul de azi dimineata, dar se pare ca nu au avut o autorizatie de mediu pana acum.
2

#2638 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 24 decembrie 2015 - 11:40

cred ca au fost fortati de coada de masini din timpul zilei. La ora 13 era coada din Recas pana la iesirea din Remetea Mare. la ora 17 era si mai lunga pana in centru in Remetea.
0

#2639 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 decembrie 2015 - 12:13

Vezi postareaRB93, la 24 decembrie 2015 - 00:06, a spus:

Ar fi dat drumul de azi dimineata, dar se pare ca nu au avut o autorizatie de mediu pana acum.


E ca si cum ai spune ca nu poti planta 1 milion de pomi pe locul unei paduri taiate pentru ca cei de la mediu nu ti-au dat inca aprobarea... :Facepalm_emote_gif:
0

#2640 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 decembrie 2015 - 20:26

O data cu deschiderea cred ca o parte din traficul de pe DJ Deva - Arad se va muta pe DJ Ilia - Lugoj (Traian Vuia). Practic cozile ce se formeaza pe la Remeta Mare se vor muta pe la Faget...
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi