STP Timișoara Forum: Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara (Finalizat) - Finantare: NEPI, Constructor: RATT Evaluare topic: -----

#121 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 04 octombrie 2015 - 15:29

E pentru a indoi liniile, pentru a se putea realiza curba.
1

#122 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 octombrie 2015 - 21:57

Duminica 4 octombrie, seara, scuze pentru calitate:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Tramvai Shopping City - 2015.10.04 - 19.jpg

3

#123 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 04 octombrie 2015 - 23:00

Ma bucur ca vom putea merge pe ele pe linii si nu sunt doar pentru tramvaica pe Rebreanu
0

#124 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 05 octombrie 2015 - 18:06

Imi place aceasta fraza: :Facepalm_emote_gif:

Citeaza

„Într-o primă etapă se extinde doar linia 7 şi intenţionăm să facem în timp un racord între linia 9 şi linia 7 şi prin asta am asigura o conectivitate totală. Este vorba de un racord de la Rebreanu în perspectivă. Pe cheltuiala lui NEPI se face acum această extensie a liniei 7, dar în perspectivă, dacă vom vedea că timişorenii sunt interesaţi să folosească tramvaiul pentru a ajunge în zonă, ne gândim şi la extensia liniilor 9 şi 2. A fost o discuţie ca idee”, a afirmat Robu
Tion
0

#125 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 octombrie 2015 - 18:21

Doamne, cat de inteligenti sunt unii, si cat e usor se iau cele mai idioate decizii.
De unde DOAMNE iarta-ma va aduce linia 7 clienti?! Cea mai logica varianta era de departe linia 2... :suicide:
1

#126 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 05 octombrie 2015 - 18:37

De acord cu Cseh 17 in privinta liniei 2 (sunt pe mobil si nu pot da like :( ), dar de ce sa traga linie de la Rebreanu , cand ar putea doar sa refaca macazul din Aurora sa permita trecerea dinspre linia 9 spre 7?
0

#127 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 05 octombrie 2015 - 18:55

Ba linia 7, ba 9... , bine ca nu face o linie in plus sau una speciala (gen S1) etc... Toate acestea sunt prosti. ORI 2, ORI NIMIC!
0

#128 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 octombrie 2015 - 19:04

Sincer cred ca prostia se va intampla fie ca vrem fie ca nu, doar cei care circula cu adevarat peacolo si foarte des, vor putea schimba situatia, asta daca nu decid sa gaseasca alternative, doar la alternative ne pricepem ca de memorat niste drepturi e mai greu.

Eu unul sustin ideea cu 2 sau un 10 "remastered".
1

#129 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 octombrie 2015 - 20:14

Timpul necesar si asta conform planificarii, (in realitate e mai mult) pentru o tura completa in cazul liniei 2, este de 65 de minute. Nu credeti ca e prea mult sa o mai prelungim pana la mall? Probabil ar mai creste cu 10-15 minute si eu zic ca asta ar fi deja inacceptabil.

Iarna, de pe Dorobantilor si pana in Dambovita, am facut 50 de minute (o semitura) :Facepalm_emote_gif:
1

#130 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 05 octombrie 2015 - 20:23

:intrebare: Si ce daca? Atunci sa se suplineasca numarul de tramvaie.
P.S.: Sa gandit cineva cum o sa mearga 7 pe acolo, deoarece acesta are 2 directi diferite.
0

#131 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 05 octombrie 2015 - 20:56

Cred ca tocmai de aceea s-au montat deja panourile laterale 7A si 7B.

@ dl. Florin
Nu cred ca ar fi prea lunga linia 2. Atat timp cat are pentru ce sa mearga mai departe (si are) nu vad de ce n-ar putea merge.
In plus, care este alternativa? Linia 7? Prefer oricand o linie 2 mai lunga, dar fara bucla inutila a lui 7. Linia 10? Total de acord cu schimbarea ei in felul acesta. Dar trebuie si ceva ce sa vina din Dambovita! Varianta ideala ar fi linia 2 prelungita, linia 7 in varianta actuala, 10 sa mearga din Balcescu pe linia lui 7 pana la Drubeta, apoi pe linia lui 9 pana la AEM si retur, si o linie noua cu traseul Gara de Est - Pta Traian - Banatim apoi:
Varianta 1: Balcescu - Drubeta - Mall
Varianta 2: AEM - Drubeta - Mall.
Dar deja vorbim de vise. Oricum este clar ca la inceput linia 7 va circula pe acolo. Apoi la cererea calatorilor se poate modifica cate ceva. Cum a fost cu petitia linia 6 circuit.

Apropo,
stiu ca ajung foarte off-topic acum (daca chiar am sarit calul, rog un moderator sa stearga aceasta ultima parte), dar daca tot vorbim de schimbari de capat, nu s-a gandit nimeni la faptul ca troleibuzul 14 ar putea sa intoarca in piata Iuliu Maniu in loc de Baritiu?

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 05 octombrie 2015 - 20:59

0

#132 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 05 octombrie 2015 - 22:00

Vezi postareadan.s, la 05 octombrie 2015 - 20:23, a spus:

:intrebare: Si ce daca? Atunci sa se suplineasca numarul de tramvaie.
P.S.: Sa gandit cineva cum o sa mearga 7 pe acolo, deoarece acesta are 2 directi diferite.


Ca sa scoti mai multe vehicule pe o linie ai nevoie in primul rand chiar de vehicule in plus, care daca nu le ai deja devine o mare problema.
2

#133 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 05 octombrie 2015 - 22:03

Deci pe linia 7 NU se vor suplimenta cursele! Deci va veni tot la 25 de minute! Vedem noi cum va fi in el la ore de varf! Bineinteles ca doar noi, ca mai marii RATT-ului au masina, nu circula cu mtc!
2

#134 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 octombrie 2015 - 22:36

Vezi postareadan.s, la 05 octombrie 2015 - 20:23, a spus:

:intrebare: Si ce daca? Atunci sa se suplineasca numarul de tramvaie.

Ce simplu e sa dai sugesti de la tastatura... :Facepalm_emote_gif:

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 05 octombrie 2015 - 22:03, a spus:

Deci pe linia 7 NU se vor suplimenta cursele! Deci va veni tot la 25 de minute! Vedem noi cum va fi in el la ore de varf! Bineinteles ca doar noi, ca mai marii RATT-ului au masina, nu circula cu mtc!

Pai, nu se batea NEPI cu caramida in piept ca reabiliteaza doua vagoane pe banii lor? (chiar daca va mai dura un an-doi pana la faza asta) A! Si ei au masina si nu circula cu tramvaiul... -_-
1

#135 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 octombrie 2015 - 22:43

Dar de ce ar fi asa irealizabilă "remasterizarea" liniei 10? Nu vad costurile unei astfel de decizii. Ea circula si acum, are un traseu destul de prost. Deci de ce sa nu se schimbe in mai bine. Un traseu: Gara de Est - P-ta Traian - Banatim - Bălcescu - Drubera - Mall ar fi cu siguranța bine primit. Împreună cu prelungirea liniei 2 de partea aialaltă, e perfect. Si nu mai e nevoie de nimic altceva. Ar avea cei de la Shopping City conexiuni cu aproape toate partile orașului.

Cred ca trebuie discutat si cu Nepi. Pana la urma ei fac investiția si trebuie să aibă un cuvânt de spus. Cu atât mai mult cu cat este o investiție bună și pentru oraș. Cei din zona Steaua ar fi conectați direct la rețeaua de tramvai. Asta se numește lărgirea ariei de captare.

P.S.: Nepi face ce nu s-a mai facut de 40 de ani. Extind, fie si cu 500m, rețeaua de tramvai a orașului!

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 05 octombrie 2015 - 23:26

1

#136 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 octombrie 2015 - 15:33

Ai cam spus tot ce era important de spus.
Culmea, toti isi dau cu parerea (aici includ Robu, Primaria, RATT) pe banii NEPI, si in loc sa caute o solutie buna, o iau pe cea mai banala.
Clar ca de departe, o linie 10 regandita, ar fi cea mai ideala.
@Florin
Atat timp cat NEPI a dat banul, si partea lor din investite este facuta, si facuta cum trebe, ma cam doare undeva ca se plimba cu tramvaiul si sau cu masina. Si ar fi la fel si pentru RATT, numai ca aiai de departe nu stau treburile asa de bine... <_<
0

#137 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 06 octombrie 2015 - 16:44

Vezi postareaalex_19, la 05 octombrie 2015 - 22:43, a spus:

Dar de ce ar fi asa irealizabilă "remasterizarea" liniei 10? Nu vad costurile unei astfel de decizii. Ea circula si acum, are un traseu destul de prost. Deci de ce sa nu se schimbe in mai bine. Un traseu: Gara de Est - P-ta Traian - Banatim - Bălcescu - Drubera - Mall ar fi cu siguranța bine primit.

Ideea este ca trebuie o legatura Torontalului - Maria - Balcescu.
Dar cu cele 2 tramvaie pe care zic cei de la Nepi ca le vor reabilita si cu inca vreo 3 de la RATT (oricum, linia furnizata de Nepi si tramvaiele furnizate de ei vor aduce profit (fara investitie) RATT-ului, deci macar atat poate face si RATT) am putea avea o linie noua. Daca ar circula ceva pe portiunea Gara de Est - Balcescu, aceasta va fi acoperita, deci linia 10 s-ar putea modifica totusi (inca facand legatura Torontalului - Maria - Balcescu).
0

#138 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 octombrie 2015 - 17:53

Linia 10 schimbata total este o idee foarte proasta. Inafara de acea bucla inutila, aceasta linie deserveste un numar important de calatori. O legatura Torontal - Cluj este extrem de importanta. Pe de alta parte, doar linia 4 nu ajunge pentru a deservi atatea zone din nord-vestul orasului. Asadar, dupa parerea mea, scoaterea/mutarea acestei linii ar reprezenta o alegere mult mai proasta decat prelungirea liniei 2 sau 7.

Infiintarea unei linii noi pentru a deservi noul mall, iar nu se prea renteaza. Eu nu as vedea o linie Gara de Est - Balcescu/AEM - Mall sa aiba mult succes. Linia 2, si chiar si linia 7 acopera o buna parte din centru, lucru care ar trebui sa fie in interesul celor de la mall. Ca nu sunt destule vagoane sau ca traseele sunt prea lungi...este deja alta poveste.
0

#139 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 octombrie 2015 - 18:34

Vezi postareacseh_17, la 06 octombrie 2015 - 15:33, a spus:

Atat timp cat NEPI a dat banul, si partea lor din investite este facuta, si facuta cum trebe, ma cam doare undeva ca se plimba cu tramvaiul si sau cu masina. Si ar fi la fel si pentru RATT, numai ca aiai de departe nu stau treburile asa de bine... <_<

Mda... Ca de obicei, se face o investitie initiala, care desigur nu prevede toate problemele ce pot aparea, dupa care se plaseaza "investitia" celor de la RATT, care vor fi injurati pentru toate scaparile sau neajunsurile constatate ulterior (Vezi velo, Armonia...) si desigur vor avea obligatia sa rezolve si sa puna la punct toate problemele.
0

#140 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 06 octombrie 2015 - 20:02

Bun, aceasta problema este cu 2 taisuri!
Pe de o parte, din moment ce Nepi a facut investitia, se poate spune ca RATT nu a dorit de la inceput sa contribuie cu nimic, deci nu trebuie nici sa prelungeasca vreo linie, si nu trebuie nici sa duca vreun tramvai pe acolo. Sa circule tramvaiele lor,la fel cum in unele sate de la marginea Timisoarei nu mai circula metropolitane, ci au ei autobuzele lor.
Pe de cealalta parte, se poate spune ca Nepi a facut o investitie in dezvoltarea infrastructurii pentru tramvaie, iar daca RATT-ul nu contribuie cu ceva, sunt nesimtiti si nu apreciaza.
Acestea sunt scenarii duse la extrem, dar ce este sigur, este ca indiferent ce se va face acolo, cineva va fi nemultumit!
2

Arata acest topic


  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi