Despre autobuze in general
#981
Postat 30 septembrie 2015 - 13:37
#982
Postat 03 octombrie 2015 - 17:40


Are 25 de locuri pe scaune. Ar putea face față la liniile 28 și 22. Acolo trenurile au mai puțini km și mai multe staționări, deci n-ar fi o problemă cu consumul de curent.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 03 octombrie 2015 - 17:42
#984
Postat 03 octombrie 2015 - 18:24

Dac-o mai fi acolo gâgâlicea.
#987
Postat 05 octombrie 2015 - 19:08
emilut, la 26 iulie 2015 - 13:00, a spus:
S-a abrogat prevederea din codul rutier privitoare la prioritatea mijloacelor de transport în comun la ieșirea din stația prevăzută cu alveolă?
Căci constat că nu se aplică. Este ca și cum n-ar fi.
Mesajul de pe stickere este gresit, in loc de multumesc ar trebui sa scrie AM PRIORITATE.
Citeaza
...
Citeste mai mult pe: http://www.pressaler...p-de-vechicule/
#989
Postat 26 octombrie 2015 - 20:57

Nu am retinut numarul, a fost cel ce a ajuns pe la 18:40 la capatul de la Selgros.
#990
Postat 27 octombrie 2015 - 07:48
Bobby, la 26 octombrie 2015 - 20:57, a spus:

Nu am retinut numarul, a fost cel ce a ajuns pe la 18:40 la capatul de la Selgros.
Asa cum ne-a explicat domnul Emilut, nu e vorba de suruburi..ci de lipsa uleiului hidraulic din pistoanele care misca articulatia...material consumabil pentru care se pare ca nu sunt bani..ca si pentru becuri de far...ca si pentru leduri in bord...ca si pentru...multe... ca de cauciucuri...ce sa mai zicem...

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 27 octombrie 2015 - 07:48
#991
Postat 07 noiembrie 2015 - 14:22
Lucru imposibil de realizat, deoarece niciodată nu sunt 30 de șoferi liberi concomitent.
#992
Postat 07 noiembrie 2015 - 16:19
#993
Postat 07 noiembrie 2015 - 19:04
Mereu am spus si cerut organizarea de controale in mtc-uri pentru a creste incasarile. Iar pe langa controale trebuia umblat si la lamurirea calatorilor cladestini printr-o campanie de aparitii la radio-TV a sefului-sefilor, a altor sefi din cadrul RATT, prin inregistrari (mesaje) audio puse in mtc-uri (in cele in care exista posibilitati tehnice pentru acest lucru), etc.,...
Cum o greva este relativ greu de organizat, iata, s-a ales varianta cealalta, plecarea mai mult sau mai putin in masa...
Inseamna ca BUBOIUL a inceput sa coaca. Este o chestiune de timp pana se va sparge. Eu sper sa se sparga in capul celor raspunzatori de aceasta situatie....
PS Am remarcat ca in unele firme se atribuie salarii mai mari noilor veniti decat a vechilor angajati. Lucru ciudat si de neinteles pentru mine...
LE Am in vedere aceleasi posturi.
#994
Postat 07 noiembrie 2015 - 19:57

#995
Postat 08 noiembrie 2015 - 18:44
brioti, la 07 noiembrie 2015 - 16:19, a spus:
Noii angajați se aleg cu 8-900 de lei în mână. Sub minimul pe economie. Tu ai lucra pe un astfel de salariu în condițiile în care se lucrează la RATT?
Eu încă mai rezist doar pentru că beneficiez de sporul maxim de vechime și de sporul de fidelitate 10%.
#996
Postat 08 noiembrie 2015 - 19:08

#997
Postat 08 noiembrie 2015 - 20:26
#998
Postat 08 noiembrie 2015 - 22:39
mile, la 08 noiembrie 2015 - 19:08, a spus:

Tocmai de asta salariile se vor a fi confidentiale. Cu cat stim mai putin, cu atat avem mai putine griji

#999
Postat 13 noiembrie 2015 - 23:38
Bobby, la 26 octombrie 2015 - 20:57, a spus:

Nu am retinut numarul, a fost cel ce a ajuns pe la 18:40 la capatul de la Selgros.
JGT e cel "ne-uns"...
In ultimele zile din 5 autobuze, cu care am mai mers nu scartia nici unul...
In seara asta pe E1 luat de la Gara la 20:05 pe ultimele 2 locuri, in timpul mersului ma "sufla" un curent de numa, desi autobuzul nu avea nici un geam deschis... Chiar m-am mirat ca locul e liber desi erau calatori ce stateau in picioare
E posibil sa fie ceva ce tine de racirea motorului diesel ?
#1000
Postat 14 noiembrie 2015 - 00:07