Stiu ca nu apare pe aceste planse, insa schimbari pot aparea.
Extindere pasaj Popa Sapca (finalizat) Constructor: Sylc Cons Trans SRL - din bugetul local
#81
Postat 29 septembrie 2015 - 17:10
Stiu ca nu apare pe aceste planse, insa schimbari pot aparea.
#82
Postat 29 septembrie 2015 - 22:07
Doppler, la 28 septembrie 2015 - 23:04, a spus:
PS: acele conducte de agent termic in prezent nu exista dar apar in randari pe linga pasajul de cale ferata.
conductele inca sunt acolo. eu ma intreb daca ele mai sunt functionale, sau nu?!
Citeaza
Stiu ca nu apare pe aceste planse, insa schimbari pot aparea.
din pozele postate de Doppler, eu asa inteleg. ca se unesc cele doua
p.s. bine v-am gasit, si aici!
Aceasta postare a fost editata de TM90CBA: 29 septembrie 2015 - 22:19
#83
Postat 29 septembrie 2015 - 22:34
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 29 septembrie 2015 - 22:36
#84
Postat 29 septembrie 2015 - 22:58
cseh_17, la 29 septembrie 2015 - 17:10, a spus:
Stiu ca nu apare pe aceste planse, insa schimbari pot aparea.
Daca tot suntem la "idei nastrusnice": ce parere aveti de un pasaj subteran pe ruta Popa Sapca - Martin Luther (spre hotel Continental) ?
Chiar daca vom avea doua benzi pe sens la pasajul Popa Sapca, pe directia N-S probabil coada de la semafoarele "Punctele Cardinale" tot se va forma, avand in vedere plusul de trafic generat de Open Ville.
#85
Postat 30 septembrie 2015 - 21:20
#86
Postat 01 octombrie 2015 - 11:50
Eventual cu o continuare pe sub parc pana in fata Muzeului Banatului, ca legatura la celalalt sub-pasaj, pentru a taia inelul. Asta daca tot vrem SFuri.
Ma gandesc ca, decizia de a face inelul 1 sens unic, ar trebui sa insemne un inel2 (sau 1.5 pe demetriade, zaicu, centrum, catedrala, loga etc..) in sens unic invers.
#87
Postat 01 octombrie 2015 - 17:05
Inelele sunt totusi rute principale in oras. Cu exceptia inelului 1 care ar inconjura practic o zona fara trafic rutier, mi se pare o alegere total nepotrivita ca oricare inel (chiar daca ar fi inelul 1.5) sa fie cu sens unic.
#88
Postat 20 noiembrie 2015 - 14:23
„S-a incheiat perioada de depunere a ofertelor pentru lucrarea Popa Sapca, s-au deschis ofertele, sunt 6 la numar. Am fost informat ca sunt asocieri de firme, firme cu diversi parteneri cu subcontractari, par oferte serioase toate„, a dezvaluit primarul Nicolae Robu.
OpiniaTM
#89
Postat 27 ianuarie 2016 - 20:11
TION a spus:
3,4 milioane de lei pentru amenajarea drumurilor de legătură în perimetrul Popa Șapcă – Calea Aradului – str. Oituz
Pregatiti-va pentru ce-i mai rau
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 27 ianuarie 2016 - 20:39
#91
Postat 27 ianuarie 2016 - 23:07
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 28 ianuarie 2016 - 15:15
#93
Postat 28 ianuarie 2016 - 15:19
#94
Postat 28 ianuarie 2016 - 18:12
Dincolo, la Popa Sapca, apa meteorica va fi pompata in marele canal colector al orasului care trece pe acolo...
Important este ca lucrarile sa fie de calitate, fara rabat...
#95
Postat 28 ianuarie 2016 - 23:07
#96
Postat 29 ianuarie 2016 - 00:03
https://goo.gl/maps/U1dAPy9uEmK2
https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3
La cat este de bine ascunsa si de aproape de calea ferata, ma gandesc ca sigur e in regula cu toate autorizatiile de urbanism. Mai ales ca avea nevoie si de avizul CFR si al Ministerului Transporturilor pentru a construi in zona de siguranta si de protectie a caii ferate.
Aceasta postare a fost editata de rockrider: 29 ianuarie 2016 - 00:28
#98
Postat 29 ianuarie 2016 - 00:21
#100
Postat 29 ianuarie 2016 - 15:46

Ajutor














