STP Timișoara Forum: Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extindere pasaj Jiul | Construire podul Jiul in continuarea strazii (pasaj finalizat) constructor: PORR | (pod in elaborare)

#241 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 septembrie 2015 - 17:22

Comentam pe masura ce apar informatii si mai multe au aparut despre Jiul. Doar in ultimele zile au aparut randari cu Popa Sapca.
1

#242 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 22 septembrie 2015 - 21:58

Vezi postareamio, la 18 septembrie 2015 - 19:54, a spus:

De acord ! Oricum varianta asta cu 3 benzi la semafor are sens doar daca strada Jiul va fi largita la 2 benzi pe sens.


Vezi postareacstm, la 19 septembrie 2015 - 09:13, a spus:

Acum daca tot se face varianta asta atunci sa faca si podul peste Bega, respectiv largirea str. Jiul.


Se va largi si strada Jiul.

Imagine atasata: strada-jiul.jpg
7

#243 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 septembrie 2015 - 22:02

Da, dinspre Titulescu spre pasaj, se justifica doua benzi, dar pe sensul opus e fara niciun rost, doar daca se va continua cu ipoteticul pod, pe care nu cred ca-l vom vedea vreodata.
0

#244 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 22 septembrie 2015 - 22:06

"Pe surse", s-ar putea sa fie in curind ceva probleme cu dirigentia de santier la acest proiect.
La licitatie a fost o singura oferta, iar oferta firmei (Aksa Management Caransebes) de XXX.YZ lei a fost exact cit a fost estimat de primarie (adica tot XXX.YZ lei).
Tot firma asta a primit si contractul pentru dirigentie pentru inelul 4 Constructorilor - Macin, dar acolo au fost doua oferte si au castigat cu 1/3 din pret.
Umbla vorba deja ca a fost cu dedicatie si ca vor intra autoritatile pe fir.
Ma mir ca inca nu am vazut titluri timpite de la """"""""""" jurnalistii sau jurnalistele """""""""""""""" (cu multe ghilimele) de la ziarele locale online despre subiect, dar poate nu au aflat inca.

Aceasta postare a fost editata de McLane: 22 septembrie 2015 - 22:18

7

#245 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 septembrie 2015 - 20:09

Vezi postareaMcLane, la 15 septembrie 2015 - 22:33, a spus:

Detalii despre montarea noii culei:
Atasament Image2.jpg
Sursa: PT




L-am auzit pe primar spunand "sa fim linistiti, vor fi trotuare pe ambele parti, vor fi si piste de biciclete pe ambele parti, etc". Am citat aproximativ vorbele lui.

Iata ca nici in "schita" postata si nici in desenele postate ceva mai in sus nu se vede nicicum pista de pe partea garii iar trotuarul de pe acea parte este si el extrem de ingust. Practic se perpetua situatia existenta pana acum si anume se da prioritate trotuarului dinspre INCUBOXX iar celalalt trotuar ramane si ingust si fara pista, adica vorbim de o lucrare facuta pe jumatate.

Este inadmisibil acest lucru. Daca in urma cu 15 ani aproximativ s-au adus niste "imbunatatiri" pasajului prin crearea a 3 benzi si desfiintarea trotuarului de pe partea garii, acum, cu multi bani se fac alte imbunatatiri, prin crearea a 5 benzi, un trotuar si o pista generoase pe partea INCUBOXX si un semi-trotuar fara pista pe partea garii...Peste 30 de ani mai revenim odata si facem lucrurile cum ar trebui facute acum, la aproape 100 de ani de cand ii construit pasajul...

De ce lucram mereu cu jumatati de masura? De ce carpim mereu lucrurile in loc ca sa le facem cum trebuie de la inceput? Per total costa mai mult carpelile decat lucrarile facute de la inceput cum trebuie...

Iar parerea mea expusa pe forum de nenumerate ori este ca erau suficiente doua "tuneluri" pentru pietoni dincolo de piloni astfel obtinandu-se spatiu pentru 4 benzi, suficiente in momentul cand vor fi gata podul si pasajul de la Solventu si podul centurii de vest de la Kromberg&Schubert...


Am pornit doar de la postarea ta binevenita ca sa intaresc aceste lipsuri serioase (zic eu) de la proiectul acestei investitii...


In rest astept si alte informatii de la tine, fie pe surse, fie oficiale!...
4

#246 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 septembrie 2015 - 22:54

Daca tot v-am zis de ce sint 18 luni pentru Popa Sapca, sa va zic si de ce sint 14 pentru Jiul.

Imagine atasata: jiul_schedule.jpg

Si mai observati si un mic amanunt pe care vi l-am subliniat cu rosu ... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de McLane: 29 septembrie 2015 - 00:01

4

#247 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 septembrie 2015 - 12:45

Pai acolo sta 2014, 2015... Imi scapa mie ceva, sau anii sunt gresiti? :eusa_think:
0

#248 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 28 septembrie 2015 - 23:59

Vezi postareamile, la 26 septembrie 2015 - 20:09, a spus:

L-am auzit pe primar spunand "sa fim linistiti, vor fi trotuare pe ambele parti, vor fi si piste de biciclete pe ambele parti, etc". Am citat aproximativ vorbele lui.

Iata ca nici in "schita" postata si nici in desenele postate ceva mai in sus nu se vede nicicum pista de pe partea garii iar trotuarul de pe acea parte este si el extrem de ingust.


Uite o alta "schita". :naughty1:

Imagine atasata: profile.jpg
2

#249 Useril este offline   McLane 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 30 iulie 15
  • Sexul:masculin

Postat 29 septembrie 2015 - 00:00

Vezi postareacseh_17, la 27 septembrie 2015 - 12:45, a spus:

Pai acolo sta 2014, 2015... Imi scapa mie ceva, sau anii sunt gresiti? :eusa_think:

Anii sint gresiti, poti ignora. Important e numarul de luni care e trecut acolo, adica 14.

Aceasta postare a fost editata de McLane: 29 septembrie 2015 - 00:02

0

#250 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 septembrie 2015 - 10:31

Vezi postareaMcLane, la 28 septembrie 2015 - 23:59, a spus:

Uite o alta "schita". :naughty1:



Multumesc mult ca ne ajuti cu aceste schite oficiale. Astfel ne putem exprima parerea in cunostiinta de cauza...


Iata, se poate vedea foarte limpede ca pe o parte avem un spatiu de trecere (pietonal si ciclistic) de 3 metri ceea ce este foarte bine insa pe partea garii avem un spatiu de trecere de 1 m, ceea ce este inadmisibil...

Probabil ca se are in vedere ca peste alti 20-30 de ani sa se rezolve si aceasta parte in oglinda cu cealalta, adica sa avem o lucrare simetrica...

Si aseara am trecut prin pasaj si impresia mea este ca pilonul dinspre gara ar fi mai in drum decat cel de la INCUBOXX, care in urma "mutarii" va crea o imagine si mai ciudata a pozitionarii pasajului...
0

#251 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 29 septembrie 2015 - 14:25

De pe Circumvalatiunii dreapta spre gara nu putea primaria sa discute cu CFR pentru terenul ala de linga fostul canton acum locuinta sa traseze o banda pe acolo?Atunci puteau largi pasajul si spre gara.
0

#252 Useril este offline   sorinm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 30 aprilie 13

Postat 14 octombrie 2015 - 18:24

Traficul de la ora 18

Imagine atasata: 1.jpg Imagine atasata: 2.jpg Imagine atasata: 3.jpg Imagine atasata: 4.jpg
8

#253 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 octombrie 2015 - 18:33

:uimit2: :uimit2: :uimit2: nu am prins asa trafic pana acum in zona! nici nu vreau sa stiu cum o sa fie cand se incep lucrarile la jiul si la popa sapca!

incep si eu sa cred ca mai bine se face pasaj si pod la solventul decat pasajul din centru.
0

#254 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 20:52

De ceva timp observ tot mai multe persoane care o țin sus și tare cu pasajul de la solventul în detrimentul celor de la Jiul și Popa Șapcă...nu ca asta ar fi o problemă. Pun și eu câteva întrebari simple: 1) oare pe soferii ăștia din pozele de mai sus,care au treaba la Mall/Galeria/Dedeman sau în Lipovei/Aradului ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Jiul sau Solventul?
2) seara după ora 20 și pana la 22 când se închide Mall-ul și pleacă lumea de la lucru către partea de sud a orașului si se formează cozi asemănătoare pe Popa Șapcă, ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Popa Șapcă sau Solventul?
3) eu, ca sa ajung din Lipovei pana în zona Soarelui ce voi folosi, Popa Șapcă sau Solventul?
4) ambulantele care pleacă de la Județean spre nordul orașului, ce ruta folosesc?

Din punctul meu de vedere, Primăria face foarte bine ca începe lucrările la Jiul și Popa Șapcă simultan. Pasajul Solventul mi se pare, sa nu spun inutil, ca prezintă un eventual beneficiu net inferior modernizării celorlalte două. Plus ca, la Solventul lucrarile sunt mult mai complexe și mai costisitoare (pod peste cale ferata/Bega)... Fără modernizarea și lărgirea str Bogdanestilor și a străzilor dincolo de Bega, în zona Dâmbovița, pasajul Solventul devine inutil.

Părerea mea este ca, oricate investiții de modernizare s-ar face la periferia orașului, zona centrala va fi tot timpul aglomerata și tocmai de aceea cred ca se procedează corect prin concentrarea în prima faza asupra șantierelor Jiul, Popa Șapcă, Inel 1.



Sent from my iPhone using Tapatalk
4

#255 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 octombrie 2015 - 20:57

:up_arow: ai perfecta dreptate, dar eu vorbeam de pasajul din centru. cel din fata operei.
0

#256 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 14 octombrie 2015 - 21:03

Pasajul de la Solventul ar ajuta ca cei din partea situata la sud de Bega daca trebuie sa ajunga pe iesirile din oras spre Jimbolia, Torontal, Arad, Lipova sau daca au treaba in nord vestul orasului vor nu vor trebuie sa ajunga la Jiul.Si in acest fel ar scadea presiunea de pe Jiul.
Poate ca de fapt ar fi mai buna o trecere peste Bega undeva dupa statia de epurare si rezolvat pe acolo cumva traficul si peste Bega si peste caile ferate.Gindit in perspectiva.
0

#257 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 21:31

Vezi postareaTM90CBA, la 14 octombrie 2015 - 20:57, a spus:

:up_arow: ai perfecta dreptate, dar eu vorbeam de pasajul din centru. cel din fata operei.


Nu ma refeream strict la ce ai spus tu. Mi-am expus punctul de vedere pt ca am observat in toate forumurile pe care la urmăresc (ratt/peundemerg/skyscrapercity) o idee falsă după părerea mea, și anume ca Solventul ar rezolva aglomeratia din Centru ... Cel puțin pe skyscrapercity sunt niște indivizi care au ceva cu Jiul și Popa Șapcă doar pt ca e Robu primar, și o dau înainte cu Solventul. În fine, sper sa înceapă lucrările cat mai curând, și sunt convins ca la finalizarea lor, situația se va îmbunătăți simțitor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#258 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 22:21

Vezi postareaCataM, la 14 octombrie 2015 - 20:52, a spus:

1) oare pe soferii ăștia din pozele de mai sus,care au treaba la Mall/Galeria/Dedeman sau în Lipovei/Aradului ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Jiul sau Solventul?
2) seara după ora 20 și pana la 22 când se închide Mall-ul și pleacă lumea de la lucru către partea de sud a orașului si se formează cozi asemănătoare pe Popa Șapcă, ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Popa Șapcă sau Solventul?
3) eu, ca sa ajung din Lipovei pana în zona Soarelui ce voi folosi, Popa Șapcă sau Solventul?
4) ambulantele care pleacă de la Județean spre nordul orașului, ce ruta folosesc?


1. nici Jiul nici Solventul
2. Popa Sapca cei car merg Soarelui/Girocului si Solventul cei care merg Sagului
3. poti merge pe la Continental
4. pot trece pe la Solventul pana in Torontal/Aradului/Lipovei dar de obicei in nord vin de la Municipal
acum parerea mea:
5. nu intotdeauna drumul cel mai scurt e cel mai rapid
6. Solventul nu rezolva mare lucru daca nu se face pod peste Bega care sa-l lege direct de Liviu Rebreanu si o strada cu 4 benzi pana la Cetatii
7. am mai spus, ideea e sa nu duci toate drumurile prin centru ci sa oferi alternative mai rapide prin alte parti
1

#259 Useril este offline   Ivan Kolovoz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 07 decembrie 14

Postat 14 octombrie 2015 - 22:30

Vezi postareaCataM, la 14 octombrie 2015 - 20:52, a spus:


2) seara după ora 20 și pana la 22 când se închide Mall-ul și pleacă lumea de la lucru către partea de sud a orașului si se formează cozi asemănătoare pe Popa Șapcă, ce i-ar ajuta mai mult, pasajul Popa Șapcă sau Solventul?



Situatia de pe Popa Sapca se va rezolva cand fiecare zona a orasului va avea cate un mall. O sa fie interesant de urmarit dupa deschiderea Shopping City din Sagului, daca pe Popa Sapca vor mai aparea astfel de ambuteiaje la 10 seara.
0

#260 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 14 octombrie 2015 - 22:40

Vezi postareaioio_viola, la 14 octombrie 2015 - 22:21, a spus:

1. nici Jiul nici Solventul
2. Popa Sapca cei car merg Soarelui/Girocului si Solventul cei care merg Sagului
3. poti merge pe la Continental
4. pot trece pe la Solventul pana in Torontal/Aradului/Lipovei dar de obicei in nord vin de la Municipal
acum parerea mea:
5. nu intotdeauna drumul cel mai scurt e cel mai rapid
6. Solventul nu rezolva mare lucru daca nu se face pod peste Bega care sa-l lege direct de Liviu Rebreanu si o strada cu 4 benzi pana la Cetatii
7. am mai spus, ideea e sa nu duci toate drumurile prin centru ci sa oferi alternative mai rapide prin alte parti


1. Adevărat...i-ar ajuta Mos Crăciun
3. Nu toți au mașina de firma cu, care de combustibil nelimitat ca și mine, ca sa folosească un traseu de 3 ori mai lung
4. Sper ca glumești :|
5. De acord, dar nu despre asta este vorba
6. De acord, tocmai ce spuneam ca ar fi niște costuri foarte mari
7. Culmea, centrul orașului este în Centru, Tribunalul, posta, Liceele de tradiție, parcurile,Piețele, clădiri de birouri, locurile de promenada sunt în centru...etc.
Circulație intensă în centru va fi tot timpul și tocmai de aceea susțin ideea începerii lucrărilor la șantierele adiacente lui, și ulterior în alte zone ale orașului.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

Arata acest topic


  • (105 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi