
Portile de intrare in oras
#64
Postat 25 septembrie 2015 - 07:07
#65
Postat 25 septembrie 2015 - 08:51


Cand si ce sa intretinut la noi? Nu prea cred ca administratile cunosc termenul (la noi se lasa pana la degraarea maxima, multi ani, apoi refacut in totalitate)

#66
Postat 29 septembrie 2015 - 21:35

#69
Postat 18 decembrie 2016 - 00:43




Cel mai memorabil lucru al acestei porti este reclama la Diego care a ramas gratuit multi ani dupa ce magazinul de pe Calea Sagului s-a desfiintat. Multi puteau avea impresia ca intra in orasul Diego.

#70
Postat 18 decembrie 2016 - 11:21

#71
Postat 18 decembrie 2016 - 16:07
#72
Postat 18 decembrie 2016 - 17:17
Atunci putem pune portile de intrare la limita TIMISOARA - ZONA METROPOLITANA. Avem nevoie de o unitate cu localitatile imediat invecinate cu Timisoara... nu de ineptii de genul ZM Timisoara - Arad.
#73
Postat 18 decembrie 2016 - 17:46
#74
Postat 18 decembrie 2016 - 19:27
Branko, la 18 decembrie 2016 - 16:07, a spus:
Semnul rutier de intrare in Timisoara (intravilan) este la curba de la intersectia cu drumul de Foieni(la fosta groapa de gunoi)
La asta se refera propunerea ca portile chinezo-nord coreene ale orasului sa fie acolo.
Chiar daca pe dreapta este Sagul si mai apoi Girocul, drumul national este in intravilanul Timisoarei. Daca nu ar fi, atunci s-ar plati rovigneta si pina la Metro dar si pina la Auchan. Auchan care este in Giroc.
#75
Postat 18 decembrie 2016 - 20:17
#76
Postat 18 decembrie 2016 - 21:34
#78
Postat 19 decembrie 2016 - 08:31
Florin.B RATT, la 18 decembrie 2016 - 21:34, a spus:
Limita au muta-o mult dupa ce au facut Metro, cind era deja destul de dezvoltata zona, atunci cind au schimbat legea aia cu rovigneta.
#79
Postat 19 decembrie 2016 - 18:38
#80
Postat 19 decembrie 2016 - 23:55
timis2, la 19 decembrie 2016 - 08:31, a spus:
Asa o fi, daca zici tu, mai ales ca cred ca Metro e mult inainte de 2006 acolo (chiar nu mai stiu cand au venit, dar parca inainte de 2000)
Citez din Opinia Timisoarei:
Citeaza
Limitele administrativ-teritoriale au fost mutate cu 3,7 kilometri spre sud, inspre platforma industriala Calea Sagului, si cu aproape un kilometru in partea de nord, pe Calea Aradului, pana in zona a doua mari centre comerciale.