cseh_17, la 05 iulie 2015 - 16:09, a spus:
Au cam apus vremurile in care dam din gura pe ici-colo, si asteptam sa se rezolve ceva.
Cred ca mai mult ca niciodata, ACUMA e momentul sa pui de la mana la mana (daca tot sunt atat de multi) si sa faci o sesizare, sau reclamatie, si sa o inaintezi atat RATT cat si primariei.
Cred ca din exemplele recente am observat ca Robu se chiar implica, si incearca sa le faca pe plac cetatenilor. Si chair NU ma intereseaza scopul... (cei cu gargara politica, sa-si clateasca gura, si sa ne scuteasca)
Buba este la conducerea RATT, si asta o stim cu toti, de destul timp deja. Poate odata cu presiunea din partea calatorului timisorean, Robu o sa realizeze asta, si o sa faca curatenie.
Implicarea e strict electorala. Atata timp cat RATT e in SUBORDINEA Primariei ca si regie autonoma faptul ca tolereaza si incurajeaza practicile pentru mine inseamna un singur lucru NU IL DOARE NICI IN POPONET CAT TIMP II VIN BANII DE CAMPANIE. Altfel nu ar tolera schimbari aleatorii de trasee, munca NEPLATITA (ORELE SUPLIMENTARE ALE SOFERILOR SI VATMANILOR) pentru ca stie ca ITM poate da si 10000 de amenzi ca tot din bugetul public se platesc..nici o greseala NU SE IMPUTA CONDUCERII...muzeul a ramas un vis frumos terenurile au fost impartite convenabil (SI RENTABIL FIRESTE)...tot ce vede tampitul de contribuabil este ranjetul electoral si fericirea pomanagiilor asistati sociali care se plimba gratis ...si atunci aproape ca vorba colegului de forum Doppler...iti vine sa iti schimbi pasiunea si sa nu mai te intristezi pentru distrugerile calculate cu sange rece. Dar totusi cei de aici de pe forum in frunte cu domnul Florin..nu putem gandi asa. Am spus-o si o repet...fara munca voluntara a lui si a entuziastilor sistemul de afisare a statiilor ar fi zero...fara munca voluntara a domnului Mihai Balint si a celorlalti colegi harnici si entuziasti nu am avea o aplicatie functionala cu timpi de sosire...fara "picatura" pusa de fiecare om bine-voitor s-ar fi ales de mult praful de tot. ! Sunt foarte curios cu ce obraz va veni in urmatoarea campanie electorala marele profesor universitar pentru care "transportul electric este o prioritate" sa ne spuna TOTUSI UNDE ESTE LINIA 3 TRAMVAIE ?????? Dar sa explice asa mai pe intelesul nostru de votanti tampiti...ca acei cativa km nimeni nu avea pretentia sa fie reabilitati in nici 4 ani de mandat...eventual in 50......sau poate se face un pasaj si acolo.
....
P.S. NU am fost si nu voi fi un "fan" al administratiei Oancea sau Ciuhandu...dar in mandatul tov. Oancea...S-A VAZUT cum se face reabilitare de linie cale pt tramvaie...si s-au gasit (probabil si datorita conjuncturii de moment)...solutii cu tramvaie SH din Germania...un colonel de armata a administrat mai bine decat un profesor universitar cu stefan gheorghiu si model manea manescu si paul niculescu mizil... totdeauna cei mai buni administratori ai cetatii au fost militari.....
PPS. E un gand pe care de mult am vrut sa il impartasesc...in momentul in care ai o flota ...chiar si veche...de tramvaie Wegman...in principal..nu e cel mai firesc sa cauti o intelegere (eventual o asociere in participatiune) cu firma "mama"? Pe pariu nemtii care le-au proiectat acum 60 de ani sunt in stare sa le reabiliteze mult mai calitativ acum...dupa planurile initiale...modernizate. Iar la 70-80 de vehicule vorbim si de un interes economic si de oamenii care ar face lobby pentru asa profit..pt ca sigur mai gasesc prin poduri matritele si planurile initiale

....
Asa cum statul austriac s-a oferit sa refaca al nostru canal bega in anii 90 (studiul l-a platit Casa Regala a Olandei)..sunt convins ca si batranicile noastre pe sine isi faceau o noua tinerete de la cei care cu dragoste le-au dat nastere acum multi ani.....
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 05 iulie 2015 - 19:06