STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1021 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 08 septembrie 2015 - 16:19

Off-topic... oarecum!
Sau cât rezistă lucrul făcut la Paşcani :mellow:
http://www.digi24.ro...losit+de+patru+
0

#1022 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 septembrie 2015 - 16:39

Citeste comentariile pe care le-am facut acolo si vei afla exact despre ce e vorba! Nu va mai repeziti sa inghititi toate prostiile spuse pe la teveuri si prin ziare! Apropo, parcul RATP Iasi este de fix 150 de tramvaie, nu 170, cat se spune acolo.

Aceasta postare a fost editata de radub: 08 septembrie 2015 - 16:50

0

#1023 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 septembrie 2015 - 17:50

Vezi postarearadub, la 08 septembrie 2015 - 08:06, a spus:

...sa se trimita doar boghiurile ...

Pai si astea de ce sa le mai trimita, cand se pot asambla aici? ;)
0

#1024 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 septembrie 2015 - 18:22

Pai... nu se pot asambla acolo cap-coada, cel mult montajul final al unor piese (sunt multe operatiuni care se fac anterior montarii pieselor). Pascaniul a venit cu ele asamblate cap-coada si cu un aspect impecabil.
0

#1025 Useril este offline   Mari Timisoara 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 22 august 15

Postat 08 septembrie 2015 - 18:26

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 septembrie 2015 - 17:50, a spus:

Pai si astea de ce sa le mai trimita, cand se pot asambla aici? ;)


85% din boghiu se înlocuiește. Cine îți face ție sablare la boghiu? Suspensia nouă trebuie să fie montată pe niște suporți speciali. Cine ți-l măsoară în 4 axe? Cine ți-l verifică? Voi credeți că a construi un tramvai e așa... tăiat / demontat / montat la loc? ........ Boghiul trebuie așezat pe masa de măsură, se măsoară paralelismul dintre boghiuri.
2

#1026 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 septembrie 2015 - 19:17

In general, cand scriu ceva, nu scriu la plezneala, aiurea. Nu ma lua tare ca pe cei care doar s-au plimbat cu aceste vagoane. ;) Boghiul celui de la Arad, cu care va plimbati acum, a fost adaptat si asamblat in atelierele RATT (desigur, la indicatiile/supravegherea proiectantilor). Daca te uiti la poze, o sa vezi ca cel de la Arad a sosit fara boghiuri.
Am mai scris si nu ca sa ma laud: am lucrat efectiv pe vremuri la repararea boghiurilor, a reductoarelor, patinelor de frana pe sina, etc, la vagoanele Timis 2, deci chiar stiu cu ce "se mananca" asa ceva si nu dupa poze vazute pe internet. Daca ai sti tu cate rame (ale bogiului) s-au indreptat la RATT... -_- Nu se trimiteau nici la Arad, nici la Pascani. Motoarele se bobineaza si acum la RATT, de la zero, pinioanele reductoarelor vagoanelor Timis 2 se realizau in atelierele RATT si se tratau termic la "6 Martie". Patinele de frana pe sina se realizau in atelierele RATT (IJTL), la fel cuplajele elastice intre reductor si osie (pana si elementele din cauciuc erau realizate in matrite proprii, in atelierul de vulcanizare), etc.

Prin '69-'70, se construiau boghiuri la Timisoara si cele de pe Timis 2 chiar erau foarte moderne la vremea respectiva. Timis 2 cumparau de la Timisoara mai toata tara.

P.S. cum adica:

Citeaza

Boghiul trebuie așezat pe masa de măsură, se măsoară paralelismul dintre boghiuri.
:blink:

Poate la axe te refereai... :eusa_think:
3

#1027 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 septembrie 2015 - 21:15

Vezi postareaDoppler, la 30 iunie 2015 - 17:04, a spus:

opinia timisoarei

Pina la prezentarea oficiala ati putea sa demontati dintr-o epava din depou elementele care au mai ramas din tramvaiele trimise la modernizare pentru ca sa fie clar ca aceste tramvaie sint 99.99% noi.



Vezi postareacseh_17, la 07 septembrie 2015 - 23:15, a spus:

Se stie deja ceva despre cand vor pleca urmatoarele tramvaie, si care vor fi acelea?



Vezi postarearadub, la 08 septembrie 2015 - 08:06, a spus:

Dar, mai are sens sa fie transportate aiurea prin tara tramvaiele, cata vreme ceea ce ramane din ele e mai nimic? N-ar fi logic sa se trimita doar boghiurile (si alea eliberate de ceea ce nu e necesar)? Se economisesc niste mii de euro cu transportul, se elimina faza decupatului, iar RATT ramane cu fierul vechi, pe care-l poate valorifica pe niste banuti frumosi...


Si eu m-am intrebat de ce au fost trimise complet, ca doar ce se arunca putea sa fie pastrat ca piese de schimb.
0

#1028 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 septembrie 2015 - 21:23

Initial trebuia sa fie alta derularea proiectului si urma sa fie pastrata o buna parte din caroserie. Dar, de-acum inainte chiar nu mai are sens sa fie trimise tramvaiele cu totul.

Aceasta postare a fost editata de radub: 08 septembrie 2015 - 21:25

8

#1029 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 septembrie 2015 - 17:36

Nici nu s-ar pierde timpul acolo cu taierea caroseriei si nici n-ar costa prea mult transportul boghiurilor vechi la destinatie. Pe un trailer ar incapea chiar mai multe perechi de boghiuri...


Iar RATT-ul s-ar alege cu niste bani in urma vanzarii fierului vechi dupa ce s-ar scadea cheltuielile cu "taierea"...

Asta daca nu este prevazut in contractul de modernizare altceva legat de vechia caroserie...
0

#1030 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 17 septembrie 2015 - 17:14

Alte tramvaie din Timisoara, trimise la modernizare! Cand ne vom plimba cu noile ‘Armonia’?

Sapte tramvaie de la RATT vor lua, in urmatoarele zile, drumul Aradului sau al Pascaniului. Acestea vor fi transformate in „Armonii”, asa cum au fost denumite noile tramvaie modernizate ale Timisoarei.

Potrivit reprezentantilor Regiei Autonome de Transport in Comun Timisoara, 7 garnituri vechi din parcul RATT urmeaza sa fie trimise la sfarsitul acestei saptamani la cele doua firme cu care primaria a incheiat un contract in acest sens. Oficialii RATT ar fi vrut sa le trimita pe calea ferata, acesta fiind motivul pentru care tramvaiele inca nu se afla in lucru, desi cele doua garnituri Armonia au fost aduse in capitala Banatului in aceasta vara.

„Sapte tramvaie vor fi trimise, in urmatoarele zile, in acest sfarsit de saptamana, la cele doua firme care se ocupa de modernizarea lor”, ne-au declarat reprezentantii RATT.

Daca modernizarea primelor doua tramvaie a durat aproape un an, autoritatile locale dau asigurari ca urmatoarele garnituri ce vor purta numele Armonia vor ajunge mai repede la Timisoara, pentru ca primele doua au fost prototipuri. Daca este sa ne luam dupa estimarile celor din primarie, in primavara cu siguranta vom avea noile tramvaie pe traseu.

„Categoric in primavara le vom avea. A durat mult la primele, ca au trebuit pur si simplu parcurse toate procedurile, exact ca la o noua fabricatie. Acum se stie ce trebuie sa se faca, exista si relatii cu furnizorii de subansamble, se stie de unde se ia fiecare componenta si se fac comenzi mai mari. Ar trebui sa mearga mult mult mai repede, pana in primavara eu ma astept sa le avem”, a declarat primarul Nicolae Robu pentru opiniatimisoarei.ro.

Noile tramvaie ale Timisoarei au camere video, internet, scaune cu incalzire si aer conditionat. Garniturile Armonia au garantie vreme de 14 ani pe caroserie, in timp ce garantia boghiului este de 8 ani, iar a instalatiilor de 10 ani, sustin specialistii primariei.

***

Tramvaiele second-hand ale Timisoarei sunt reabilitate de firmele Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad. Primele doua garnituri au fost preluate de cele doua firme care au castigat licitatia primariei in 11 iunie 2014.

500.000 de euro costa reconditionarea unui singur tramvai, Primaria Timisoara urmand sa aloce 3,3 milioane de euro pentru reabilitarea a 7 dintre garniturile batrane aflate acum in circulatie. Licitatia a fost castigata de oferta depusa de firmele Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad, in valoare de 65 de milioane de lei, adica peste 14,6 milioane de euro. Durata contractului este patru ani, acordul-cadru presupunand incheierea a patru contracte subsecvente, pentru un numar total de 30 de tramvaie GT4.

In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu.

sursa: opiniatimisoarei.ro
0

#1031 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 17 septembrie 2015 - 18:20

Stie cineva ce numere au tramvaiele care vor fi trimise? Sper ca din cele nefunctionale din depou nu din cele bune de pe traseu!
0

#1032 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 septembrie 2015 - 18:47

Aceasta informatie m-ar interesa si pe mine :naughty1:
0

#1033 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 17 septembrie 2015 - 19:52

Logic ca din cele nefunctionale, duar sunt atat de multe nefunctionale. Ar fi o nebunie sa trimita din cele functionale, DESIII... nu ai ce sa te miri in "tara tuturor posibilitatilor".
...si cat oare o sa dureze modernizarea a 7? cam doi ani, nu ? ca la doua a durat un an, desi se promisese 4-5 luni , ceea ce si atat e mult.
Sa nu ma intelegeti gresit, SUNT EXTRAORDINARE ,dar pacat ca dureza atat.

Apropo, am citit multe rasp. care se refera la 3504cum ca este mai lasat . Explicatia este simpla: comparati 3504 inainte de modernizare si dupa. Concluzia va fi ca era lafel din totdeauna. Explicatia: tramvaiele au <40 de ani ,iar fiind nefolosite de mult timp, gravitatia actioneaza asupra partilor mai grele, acesta fiind situat in punctul centrului de gravitatie, care este situat la mijloc, iar platforma fiind veche se deformeaza. Acest lucru se mai poate intampla de inca cateva ori(poate).Solutia e simpla:ori modernizate complet platforma, ori le spanzuri la propiu de miloc :) .
P.S.: Cine nu-mi crede teoria, sa dea o raita pana la gara, sa arunce o privire la vechile vagoane albastre din depou.

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 17 septembrie 2015 - 22:07

-2

#1034 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 septembrie 2015 - 20:54

Cum si cat de lasata era caroseria lui 3504 inainte, chiar nu conteaza de loc, deoarece nu a mai ramas mai nimic din ea.
0

#1035 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 17 septembrie 2015 - 21:45

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 17 septembrie 2015 - 20:54, a spus:

Cum si cat de lasata era caroseria lui 3504 inainte, chiar nu conteaza de loc, deoarece nu a mai ramas mai nimic din ea.

Aceasta daca "mai nimic" inseamna fix cel mai important lucru la un tramvai, atunci da, mai nimic,+ ca aceasta trage in jos si deformeaza si platforma.
Sa nu ma intelegeti gresit. Nu vreau sa ma cert cu nimeni pe asemenea lucruri. Am precizat acest lucru pentru a instinta regia cum ca nimeni nu-si doreste TRAMVAIE STRAMBE, fiie ele noi/vechi/modernizate, si eu cred ca inainte de a trimite ceva spre modernizare, trebuie verificat vehiculul si precizat defectele vizuale/artistice/ale componentelor mobile/statice/locomotoare, necontand cat mai ramane original (15%,5%sau1%).
P.S.:daca tot faceti modernizari, verificati macar din cand in cand cum se lucreaza la vehicule, ca daca se intimpla ceva, mai incolo, voi veti fi cei care raspundeti, ca duar nu o sa raspunda Dorelul cea asamblat fara cap, ca duar, bietul de el, are minim 12 clase, si ce sa sifaci in situatia asta?
Asai?

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 17 septembrie 2015 - 22:02

0

#1036 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 18 septembrie 2015 - 05:09

:clap:
1

#1037 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 18 septembrie 2015 - 14:13

Sper sa trimita la modernizat tramvaiul 9 in care am fost torturat azi cu caldura venita de la motoare in cabina la maxim. Si mai sunt cateva tramvaie care baga vara caldura de jos pe aproape toata lungimea tramvaiului. Alea sa aibe prioritate la modernizare.Imagine atasata: bagacaldurapermanent.jpg
0

#1038 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 18 septembrie 2015 - 14:14

Urmatoarele ARMONII vor fi: 3518(cred, ca e mazgalit peste),3531,3512,3516,3513,3534 si cred ca si 3533(e departe si nu vad bine).
Toate sunt nefunctionale, momentan.

Acestea sunt pozele viitoarelor armonia.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20150918_152121.jpg

1

#1039 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 septembrie 2015 - 19:03

Vezi postareadan.s, la 17 septembrie 2015 - 21:45, a spus:

Aceasta daca "mai nimic" inseamna fix cel mai important lucru la un tramvai, atunci da, mai nimic,+ ca aceasta trage in jos si deformeaza si platforma.
Sa nu ma intelegeti gresit. Nu vreau sa ma cert cu nimeni pe asemenea lucruri. Am precizat acest lucru pentru a instinta regia cum ca nimeni nu-si doreste TRAMVAIE STRAMBE, fiie ele noi/vechi/modernizate, si eu cred ca inainte de a trimite ceva spre modernizare, trebuie verificat vehiculul si precizat defectele vizuale/artistice/ale componentelor mobile/statice/locomotoare, necontand cat mai ramane original (15%,5%sau1%).
P.S.:daca tot faceti modernizari, verificati macar din cand in cand cum se lucreaza la vehicule, ca daca se intimpla ceva, mai incolo, voi veti fi cei care raspundeti, ca duar nu o sa raspunda Dorelul cea asamblat fara cap, ca duar, bietul de el, are minim 12 clase, si ce sa sifaci in situatia asta?
Asai?

Banuiesc ca postarea se vrea un fel de pamflet si o tratez ca atare. <_<
-1

#1040 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 septembrie 2015 - 00:46

Vezi postareadan.s, la 18 septembrie 2015 - 14:14, a spus:

Urmatoarele ARMONII vor fi: 3518(cred, ca e mazgalit peste),3531,3512,3516,3513,3534 si cred ca si 3533(e departe si nu vad bine).
Toate sunt nefunctionale, momentan.

Acestea sunt pozele viitoarelor armonia.


Bravo! Good job. Acuma daca mai are cineva drum in zona ar fi fain sa le avem intr-o poza pe fiecare separat, pentru ultima oara in forma actuala.
Si da, cel verde este #3518. Ceea ce ma mira este #3531, care este relativ 'nou', fiind din ultimele serii.

P.S. #3533 nu avem
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi